مرسدس بنز G کلاس در طول این سالها تغییرات طراحی چندانی نداشته است. همانند پورشه ۹۱۱ و فیات ۵۰۰، برخی چیزها را بهتر است بدون تغییر باقی بگذاریم. علیرغم این مورد ما شاهد برخی تلاشها برای ارتقای طراحی این شاسیبلند لوکس بودهایم. منصوری جزو تیونرهای مشهوری است که G کلاس خود را معرفی کرده است؛ اما حالا نوبت به خود مرسدس بنز رسیده که G کلاس را بهروز کند و تاکنون تصاویر جاسوسی منتشر شده حاکی از برخی تغییرات ملایم بودهاند.
البته این تصاویر جاسوسی شاید بازگو کننده تمامی داستان نباشند زیرا گفته میشود ژرمنها در حال کار روی نسخه روباز G کلاس هستند. این ایده خیلی خوب به نظر نمیرسد…
البته اگر این سقف از همان نوع بکار رفته در فیات 500C یا جیپ رانگلر باشد شاید طراحی زیبایی را به نمایش بگذارد اما خب فعلاً چیزی مشخص نیست. دلیل آنکه چنین شایعاتی به گوش رسیده خود مرسدس است که در حال استخدام مهندسان جدیدی برای کار روی سقفی تاشونده در کارخانه گراز اتریش میباشد. البته این مهندسان شاید روی پروژهای کاملاً متفاوت کار کنند اما فرضیه دیگر این است که مرسدس در حال احیای نسخه لندولت برای بازوی مایباخ خود میباشد. اگر اینگونه باشد مرسدس-مایباخ نسخه سفارشی خود از G کلاس را معرفی خواهد کرد.
اگر خاطرتان باشد تنها ۹۹ دستگاه از آن خودرو تولید شد. G کلاس لندولت ابعاد بزرگی داشت بنابراین درصورتیکه نسخه جدید مایباخ تولید شود چنین ابعادی دور از انتظار نخواهد بود. گزینه موردعلاقه ما این است که مرسدس روی نسخه پایهتر و سادهتر از G کلاس روباز کار کند و این خودرو قیمتی کمتر از ۵۰۰ هزار دلار داشته باشد اما در این صورت هم خودرویی خاص نسبت به لندولت تولید نخواهد شد. باید منتظر ماند و دید این شایعات رنگ واقعیت به خود خواهند گرفت یا خیر.
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۲ خرداد ۱۴۰۰بنظرم قشنگ نیست،سقف دارش بهتره…
Reza.M
۲۲ خرداد ۱۴۰۰اسم کارخونه گرازه🤣🤣🤣…hand built in Goraz
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۲ خرداد ۱۴۰۰😐😐🙄
ADAK
۲۳ خرداد ۱۴۰۰اسم کارخانه گراز نیست دوست عزیز
گِراز یه منطقه اس در اتریش.
کارخانه عظیمی در اون منطقه هست که طراحی و حتی تولید مدل هایی از خودروسازهای مطرح مثل پورشه و بنز و … بعلاوه سایر فناوری ها در اون انجام میشه
“” گروه مگنا اشتایر “”
Reza
۲۲ خرداد ۱۴۰۰خیلی خز میشه بابا
امیر
۲۲ خرداد ۱۴۰۰به نظر من ایده خوبی نیست.
همین نسخه ای که در حال تولید هست. بهترینه.
واقعا بعضی چیز ها باید بدون تغییر باقی بگذاریم.
ehsan fa
۲۲ خرداد ۱۴۰۰اساتید دارن به بنز ایراد میگیرن
hssn
۲۲ خرداد ۱۴۰۰درسته دانشمون به اندازه مهندسین مرسدس نیست و باید صبر کنیم تا ببینیم چی میشه
اما یکسری چیزها به وضوح مشخصه که چیز جالبی از آب درنمیاد
و نمونه این تغییر رو توی لندولت که براساس نسل قبلی بود دیدیم و چیز جالب و زیبایی نشد بنظرم
لطفا تعصبی برخورد نکنید با این قضیه
Philipp
۲۲ خرداد ۱۴۰۰توی نسل قبل جی کلاس مرسدس و تیم طراحی اومدن کلی خلاقیت جالب نشون دادن که لندولت و اون جی کلاس شش چرخ معروف بودن که جفتشون (شانسی و یا دانسته) عالی شده بودن
ولی این چیزی که اینجا نوشته بود خیلی غیرکاربردیه چون:
1-اون چیزی که من توی رندرها دیدم اصلا ابهت جی کلاس استاندارد رو نداشت
2-توی آفرود که گلوشل ها میاد به درون خودرو
3-برای استفاده شهری هم برین SL بخرین چه کاریه همچین چیزیرو خراب کنید؟
parsa_ashgh.mashine
۲۲ خرداد ۱۴۰۰قشنگ نیست به نظرم
خز میشه
Philipp
۲۲ خرداد ۱۴۰۰اون رندر دومیه چقدر گوگولی بود
بعدشم دلیل استخدام افراد برای سقف تاشونده بیشتر به SL ربط داره تا یک چیزی که فقط یکبار تولید کردن
محمد مختاری آذر
۲۲ خرداد ۱۴۰۰عجب چیزی شده واقعا آدم لذت می بره از این همه زیبایی به نظرم خیلی عالی میشه
Amirreza
۲۲ خرداد ۱۴۰۰جی واگن به نظرم چون خیلی با کلاس و لوکسه و تمرکزش روی لوکس بودنه و کمتر کسی برای طبیعت گردی از اون استفاده میکنه من اگه بخوام بینشون انتخاب کنم ، معمولیشو انتخاب میکنم
Audi e_tron gt
۲۲ خرداد ۱۴۰۰من اما دوست دارم سقفش باز بشود چون نسل قبلی جی واگن اینش از نظر من جذاب بود
ماکسیمیلیان ، ای ضامن آهو (علیه السلام)
۲۲ خرداد ۱۴۰۰برادر عزیز سلایق شما محترم است و همچنین صحیح میفرمایید🌷
بنده هم با ایشان هم نظر هستم😊.
Iman99
۲۳ خرداد ۱۴۰۰جی کلاس همه جور نسخه ای داره و مدل های آفرودر اون تو آفرود و طبیعت گردی هم بهترین کارایی رو داره و اونقدر پتاتسیل بالایی داره فقط هامر و فورد و شاسی بلند های امریکایی میتونن با اون رقابت کنن.
BenzSLR
۲۲ خرداد ۱۴۰۰امیدوارم خوب از آب دربیاد .
akrh78
۲۲ خرداد ۱۴۰۰از چیزی که کارخونه گراز بسازه بیشتر از اینم نمیشه انتظار داشت
جی کانورتیبل نسل قبل خیلی زشت بود مرسدس باید درس میگرفت از همون
" Swedish Arrogant Tiger "
۲۲ خرداد ۱۴۰۰با این که مدل لنداولت خیلی خاص بود ولی خودم همون g63 یا g500 معمولی رو ترجیح میدم.
مانی
۲۳ خرداد ۱۴۰۰قبلی ۱.۸ میلیون بود,میگه امیدوارم این زیر ۵۰۰ هزار تا باشه