تا زمانی که صنعت تیونینگ زنده باشد، کارلکس دیزاین هم پروژههای بسیار خاص خود برای ارتقای کابین خودروها را ادامه خواهد داد. جدیدترین پروژه این شرکت یکی از احساسبرانگیزترین و برجستهترین پروژههایی بوده که روی مرسدس-ای ام جی G63 پیاده شده است. البته باید به این موضوع اعتراف کرد طرح کارلکس شاید باب میل همه نباشد.
این تیونر میگوید بیش از ۵ هزار نفر ساعت را صرف تولید G63 استیم پانک ادیشن کرده است. کار را با بدنه آغاز میکنیم که در آن برخی عناصر برنزی شامل رینگها، خروجیهای اگزوز کناری و نشانها به شاسیبلند پرفورمنس مرسدس اضافه شدهاند. آنچه باعث تمایز واقعی این خودرو شده سقفی با رنگ سفارشی است که الگوی خاصی روی آن دیده میشود.
این رنگ زیبا روی پوشش لاستیک زاپاس و درب پشتی هم دیده میشود.
داخل کابین G63 شبیه هیچیک مدلهای دیگر نیست. تقریباً تمامی سطوح خودرو از چرم قهوهای تیره پوشانده شده و تضاد رنگی مناسب نیز با عناصر برنزی ایجاد شده است. این طرح برنزی روی محیط اطراف ورودیهای هوا، فرمان، دکمهها و… بکار رفته است. همین توجه ویژه به جزئیات روی پوشش داخلی سقف هم دیده میشود جایی که از آلکانترا استفاده شده است. صندلیهای جلو هم کاملاً سفارشی بوده و باقی کابین نیز از طراحی خاص کارلکس دیزاین استفاده کرده است.
کارلکس دیزاین قیمت پکیج خود برای این مرسدس G کلاس بسیار تغییر یافته را اعلام نکرده اما گفته که تنها ۱۰ دستگاه از آن را تولید خواهد کرد.
مصطفی
۱۲ بهمن ۱۳۹۸رسما اثر هنریه.
دمشون گرم
مهدی
۱۳ بهمن ۱۳۹۸موندم چرا چنین زباله ای تولید میشه و اصولا چه کسانی این فاجعه رو میخرند؟!
Mehdi TuRbO
۱۲ بهمن ۱۳۹۸همیشه تو دیزاین طراحی کارلکس همیشه دوست داشتم واقعن متفاوت میکنه ماشین عاشق اون طراحی روی سقفشم و ترکیب رنگش
محمد
۱۲ بهمن ۱۳۹۸الان یه عده میان میگن به رایگانم بهم بدن سوار نمیشم چون آرم بنزو برداشته ارم خودشو گذاشته?
M سابق
۱۳ بهمن ۱۳۹۸دروغ چرا بینهایت روی این قضیه حساسم مخصوصا لگویی که نه تنها نماد بنز بلکه نماد خودرسازیه !
البته لگوی فرمونو دست نزده
اما اولین بار بود که یه تیونینگ دیدم انقدددر خوب بود که تا کامنت تورو ندیدم اصلا جذبه ماشین نذاشت بهش توجه کنم
همیشه گفتم بهترین تیونر ظاهری ماشین با اختلاف کارلکس دیزانه دوسال پیش یه488 تیون کردن خدا شاهده هنوز تو کفشم
با این که از طرفدارای تعصبی فراریمو برام فابریک بودنش خیلی مهمه !
:::فرشاد:::
۱۲ بهمن ۱۳۹۸جی کلاس رو از نزدیک دیدم، هم قدیمی هم جدید، اونم نسخه پرچمدار، واقعا برای منی که همیشه فن مرسدس بودم و هستم، راضی کننده نبود، نه که بد باشه، اصلا، فقط تا اون حدی که فکر میکنین و تو عکسها میبینین، جذاب و با ابهت نیست، بنتایگا هم همین وضعیت رو داشت برام، واقعا شیک بود اما ابهت لازم رو نداشت؛ این وسط، رنجرور اتوبیوگرافی بیشتر از جی کلاس و بنتایگا، به چشمم اومد، حرف نداره?
علي
۲۶ بهمن ۱۳۹۸واقعا کسی که تو کار موزیک پانک راک باشه مخصوصا خواننده و نوازندهزهای معروف واسه این اثر هنری دست و پا میشکونن فقط ۱۰ تا