مرسدس بنز

مرسدس S63 کوپه برابوس، موشک زمین به زمین گران!

مرسدس بنز ماه سپتامبر از نسخه‌های به‌روز شده S63 و S65 کوپه و کابریو رونمایی کرد. این خودروها دارای پیشرانه‌های کاراتر و استایل ظاهری بهبود یافته هستند.


از جمله تغییرات ظاهری این خودروها می‌توان به استفاده از جلوپنجره پانامریکانای مرسدس، چراغ‌های عقب OLED استاندارد و رینگ‌های جدید اشاره کرد. البته بزرگ‌ترین تغییر این دو خودرو حذف پیشرانه ۵.۵ لیتری قدیمی و استفاده از نسخه ۸ سیلندر ۴ لیتری بای توربویی بود که قدرت ۶۱۲ اسب بخاری و گشتاور ۹۰۰ نیوتون متری داشت.


خب این تغییرات خوب به نظر می‌رسند این‌طور نیست؟ قطعاً همین‌طور است؛ و با برچسب قیمت حدود ۱۲۸ هزار یورو در آلمان قیمت خودرو نیز بالاست. البته اگر بخواهید خودروی شما از زیر دست تیونری همچون برابوس رد شود باید بیش از این‌ها بپردازید.


مرسدس S63 کوپه ارتقا یافته توسط برابوس قیمت ۳۳۷۸۲۴ یورویی داشته و همین قیمت باعث شده نسخه استاندارد در برابر آن خودرویی ارزان‌قیمت به نظر آید. برابوس مورد بحث قدرت ۸۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۱۰۰۰ نیوتون متری دارد. این قدرت عظیم به لطف کیت قدرت B40S برابوس به دست آمده و شامل دو توربوی جدید و واحد کنترل پیشرانه PowerXtra می‌باشد.


شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت این خودرو ۳.۱ ثانیه بوده که ۰.۴ ثانیه سریع‌تر از مدل استاندارد می‌باشد. خودروی تیون شده توسط برابوس می‌تواند به سقف سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت دست یابد.

از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد S63 کوپه برابوس می‌توان به اگزوز سفارشی، اسپلیتر براق، رکاب‌های متفاوت، دیفیوزر، رکاب و اسپویلر عقب، لوگوی نورانی جلوپنجره، ترمزهای مخصوص، رینگ‌های ۲۱ اینچی مونوبلاک و مدول سیستم تعلیق متفاوت اشاره کرد. داخل کابین این خودروی تیون شده شاهد تریم چرم مرغوب، صندلی‌های تهویه دار، کف‌پوش‌ها و غربیلک فرمان سفارشی، رکاب‌های داخلی نورانی، پدال‌های خاص با مارک برابوس و… خواهیم بود. همه‌ی سطوح از چرم پوشانده‌اند که البته برای خودرویی با این قیمت طبیعی به نظر می‌رسد. تنها مشکل این خودرو فقط قیمت آن است. بله قطعاً خودروی تیون شده توسط برابوس بسیار خوب و شدیداً قدرتمند است اما آیا ارزش دارد که برای خرید این نسخه حدود ۲۳۰ هزار دلار بیشتر از S63 استاندارد که خود نیز بسیار تواناست پرداخت کنید؟

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۵ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۶ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (10479 ديدگاه)

    وووای ، آدم وحشت میکنه نگاش میکنه .
    ناخداگاه بیاد فیلمهای گَانگستری نیویورکی میوفتی فقط با این تفاوت که سال میلادیشو بیاری به ۲۰۱۸ .

    به دوخت صندلی هاش توجه کنید که چطور آدمو مَحوِ خودش میکنه .

    1. محمد

      ۶ خرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (1433 ديدگاه)

      چه طراحی داخلی
      چه طراحی خارجی
      چه رینگهای جذابی
      چقدر رینگهاش توی چشم میاد
      آدم تو عکسش هم محو تماشای اون میشه
      چه برسه به اینکه روزی توی خیابون دیده بشه

    2. vahid 956

      ۸ خرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (474 ديدگاه)

      پشماااااام

  2. Reza

    ۶ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (5360 ديدگاه)

    لایک گنده

  3. یاس ی

    ۶ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1044 ديدگاه)

    آیا کسی توی این ماشین و روی این صندلی خسته میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    چند دقیقه محو صندلیهاش بودم خدایییییی. آخه صندلی انقدر خوشگل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  4. سید علیرضا

    ۶ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (237 ديدگاه)

    .
    برابوس خیلی خوبه
    ولی قیمت این نسخه خیلی زیاده
    به نظر من s63 به صرفه تره

  5. Rezas4

    ۶ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (144 ديدگاه)

    دوستان میشه به جای چرم بگیم از پارچه با کیفیت استفاده کنن
    اخه خیلی عرق میکنم با چرم
    لطفا ج بدید

  6. سعید(تهران)

    ۶ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (496 ديدگاه)

    آره قطعا ارزششو داره ماشین به قلمرویی پا میزاره که اکثر رقبا حتی به مراتب گرونترن….

  7. رضا

    ۷ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (9 ديدگاه)

    لعنتی خیلی خوبه

  8. fara2001

    ۷ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (201 ديدگاه)

    فو قالعاده اس این خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا