شاید مرسدس بنز A کلاس سدان و کانسپت برجسته مایباخ در نمایشگاه پکن ۲۰۱۸ عمده توجهات را به خود جلب کرده باشند اما این دو خودرو تنها محصولات حاضر در غرفه ستاره سه پر دنیای خودرو نیستند.
علاوه بر دو محصول یاد شده، دایملر نسخه کشیدهتر C کلاس سدان را نیز معرفی کرده است. این خودرو که ۸ سانتیمتر طویلتر از مدل استاندارد بوده فضای پای بیشتری در بخش عقب کابین دارد. همهی اینها برای خریداران چینی که در صندلی عقب نشسته و راننده آنها را به مقصد میرساند عالی است.
مرسدس C کلاس همچنین در چین با پیشرانههای ۴ سیلندر جدیدی معرفی شده که دارای تکنولوژی ۴۸ ولتی EQ میباشد. این سیستم هیبریدی بسیار ملایم راه خود را به طیف پیشرانههای دایملر باز کرده و باعث بهبود مصرف سوخت شده و همچنین نیروی خود را به سیستمهای فرعی اضافی میرساند.
این سدان جمعوجور و لوکس همچنین بهصورت استاندارد از چراغهای جلوی LED با نوربالای بسیار وسیع سود میبرد. همچنین پشت آمپرهای دیجیتالی جدید، صفحه مدیای بزرگ، غربیلک فرمان چندکاره، نورپردازی ۶۴ رنگی و صندلیهای بسیار راحت از دیگر شاخصههای کابین C کلاس L هستند.
نیکلاس اسپیکس مدیر فروش مرسدس در چین میگوید:
افرادی که کمی با تاریخچه برند ما آشنا هستند میدانند که C کلاس خودروی بسیار مخصوصی است. در سال ۲۰۱۴ و در همین نمایشگاه ما C کلاس L را معرفی کردیم که قواعد بازی را تغییر داد. از آن زمان تاکنون ۳۸۰ هزار مشتری این تغییر را تأیید کرده و به C کلاس اعتماد کردهاند.
دایملر علاوه بر A کلاس سدان، C کلاس کشیده و ویژن مرسدس-مایباخ اولتیمیت لاکچری کانسپت اقدام به معرفی مرسدس-مایباخ S680 نیز کرده است.
Reza
۷ اردیبهشت ۱۳۹۷خودرو رو ول کنید
اونی که داره خودرو رو معرفی می کنه عجب تریپی داره ؛ با اون سیبیل هاش
loRd
۷ اردیبهشت ۱۳۹۷رییس دایملره:/
Reza
۷ اردیبهشت ۱۳۹۷جون من
اون الان اینجا بود هزار تا جوک واسش میساختن
حامد
۷ اردیبهشت ۱۳۹۷اگه تو ایران بود میگفتن کفشش به کتش نمیخوره و تازه از دهات اومده?
حسن
۷ اردیبهشت ۱۳۹۷البته المانی دوستا میگفتن که پیشرفته ان، وگرنه بقیه شلوار کردی را هم قبول دارن
جنوب
۷ اردیبهشت ۱۳۹۷مهندس و بازرگان بزرگ جناب دیتر زچه رییس دایملر
علی
۷ اردیبهشت ۱۳۹۷من بنز C سوار شدم دقیقا یکی از مشکلاش کم جا بودن ردیف عقبشه که آدمهای قد بلند شدیدا اذیت میشدن و خداروشکر بهبود پیدا کرد . ولی ی سوالی که برام پیش میاد اونم اینه پس این همه تنوع تیپ خودرو برای چیه ؟!!
طرف بره کلاس E بخره بهتر نیست؟!!
به نظرم مرسدس نباید از اصول تیپ بندیش خارج بشه یا اگر هم خارج میشه بره به سمت تولید کمتر و خاصتر بودن بهتره.
با تچکر
maXimus
۷ اردیبهشت ۱۳۹۷به اندازه ی اس کلاس زیبا و با شکوهه
Hamid.Hellcat
۷ اردیبهشت ۱۳۹۷خیلی خوش رنگه