نسخه جدید استیت از کلاس C مرسدسبنز در سپتامبر ۲۰۱۴ خود را برای فروش در اروپا آماده میکند. کلاس C استیت جدید بر اساس طراحی یک سدان و با یک ظاهر اسپرت در عقب ساخته شده است.
چراغهای عقب این مدل با نوار بلند کروم همراه است. کاملاً واضح است که هدف اصلی از کلاس C استیت، خودرویی است که بتواند ظرفیت حمل وسایل و کارآیی بیشتری نسبت به یک سدان داشته باشد. به این منظور، مدل جدید به اندازه ۹۶ میلیمتر بلندتر شده و به ۴۷۰۲ میلیمتر رسیده است. همچنین این افزایش بعد در عرض ۴۰ میلیمتر، در فاصله محوری ۸۰ میلیمتر نسبت به کلاس C قبلی بوده است. بنابراین عرض مدل جدید ۱۸۱۰ میلیمتر و فاصله محوری آن ۲۸۴۰ میلیمتراست. کلاس C جدید حدود ۶۵ کیلوگرم نیز سبکتر شده است. مرسدس میگوید که فاصله پاها و فضای مانور برای سرنشینان ردیف عقب بسیار بیشتر از قبل است. ظرفیت حمل بار کلاس C استیت ۴۹۰ لیتر است که نسبت به مدل قبلی، ۵ لیتر اضافه شده است. اگر صندلیهای عقب جمع شوند، این ظرفیت به ۱۵۱۰ لیتر افزایش مییابد که باز هم ۱۰ لیتر نسبت به مدل قبلی بیشتر است. این خودرو از فرم تاشوی ۴۰:۲۰:۴۰ در صندلیهای عقب به جای ۶۰:۴۰ استفاده میکند که به صاحب خودرو این اجازه را میدهد که در داخل کابین پنج، چهار، سه یا دو صندلی داشته باشد. در عقب کلاس C استیت نیز میتواند بدون دخالت دست، باز و بسته شود. در این مدل، مرسدس از سرویس «کانکت می» استفاده کرده که به کاربران اجازه میدهد که در هر زمان از هر جایی که باشند به وسیله نقلیه خود متصل شده و به صورت آنلاین از میزان پر بودن مخزن سوخت آن اطلاع پیدا کنند.۵۵ خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد
امین
۲۲ خرداد ۱۳۹۳ماشین بسیار زیبا و کاربردیه ولی نمیدونم چرا من با استیشن حال نمیکنم
فکر کنم جزو موفق ترین ها یا حتی موفق ترین استیشن بازار بشه
انزو
۲۲ خرداد ۱۳۹۳از اون پیکان استیشن قدیم ب اینور دیگه استیشن ندیده بودم!!فک نکنم کسی طرفدار استیشن باشه.
انزو
۲۲ خرداد ۱۳۹۳http://www.shahrekhabar.com/economic/1402550760499758
NASSY
۲۳ خرداد ۱۳۹۳عـــــــــــــــــــــــــــــــــجـــــــــــــــب !!!
3 میلیون و 700 میشه : 20 میلیون تومان ؟!!!!!!!
خدایا خودت رحـــــــــم کن , اینا که رحم حالیشون نیست!!!
masoud 68
۲۲ خرداد ۱۳۹۳پراید استیشن هم بود . بهش می گفتن پراید سفری
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۲ خرداد ۱۳۹۳درود .
داداش امروز برو دکه های روزنامه فروشی ، هفته نامه ی
دنیای خودرو را بخر و مطلب هیوندای سانتافه را بخون .
یه پسل باهوش
۲۲ خرداد ۱۳۹۳جدا از پراید استیشن پژو های استیشن که اواخر با جلوی پارس می اومد بیرون هم جالب بود
رضا
۲۲ خرداد ۱۳۹۳مگه چی نوشته میلاد جان؟؟
Ehsan
۲۲ خرداد ۱۳۹۳ولی به نظرم استیشن در بازار آمریکا و اروپا طرفدار زیاد داره
مک میسل
۲۲ خرداد ۱۳۹۳تو هممون بازار المان مشتری داره….برای اینکه اونجا ماشینه هاچ بک ویا استیشن خیلی دوست دارن مخصوصا اونجا خانوما ماشین بلدن و به درد خانوما میخوره
علی آقا
۲۲ خرداد ۱۳۹۳من استیشن دوست دارم. خیلی کاربردی تر از صندوقدار هست. اگه طراحیش از بنز باشه زیبا هم هست.
همه خودروسازهای دنیا یه طرف بنز یه طرف
مک میسل
۲۲ خرداد ۱۳۹۳یاد همون پیکان استیشنای قدیم!
انزو
۲۲ خرداد ۱۳۹۳http://www.shahrekhabar.com/picnews/1402495080835682
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۲ خرداد ۱۳۹۳درود .
پیکان عشقه . حرف نداره .
انزو
۲۲ خرداد ۱۳۹۳تولد ماشینت مبارک میلاد.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۲ خرداد ۱۳۹۳درود .
ممنون انزو جان . لطف داری .
Germany & Japan
۲۲ خرداد ۱۳۹۳من عاشق نسل قبل بودم ، اسپورت بود قیافش :( این لوکس شده و دیگه حالت اسپورت قدیمارو نداره ، ولی خوداییش عالیه قیافش
مک میسل
۲۲ خرداد ۱۳۹۳هم قیمتی فولوکس گلف2014 هست ولی امکانات رفاهیش از اون بیشتره
مک میسل
۲۲ خرداد ۱۳۹۳با سلام به سردبیر و کل دست اندر کاران پدال…میخواستم بگویم شما سایت بروز و خوبی دارید ولی فقط1 اشکال دارد.اونم اینکه مطلب روزانه رو کم و در یک ساعت بخصوصی میگذارید…و بعدا وقتی کاربر همه ی مطالب را میخواند… حوصله اش سر میرود .لطفا زیاد مطلب بگذارید و همه ی مطالبتان را در یک ساعت بخصوص نگذارید و مثلا1ساعت1 بار یک مطلب جدید بگذارید……البته من به عنوان کم سن ترین و بی تجربه ترین کاربر پدال توصیه کردم و این توصیه ی من هیچوقت یک نصیحت نیست..خیلی ممنونم میشوم اگر اینطور بشود.ارادتمندم
احمدرضا
۲۲ خرداد ۱۳۹۳خییلی زیباست عالیه فکر کنم پر فروش ترین استیشن بشه
احمدرضا
۲۲ خرداد ۱۳۹۳البته بعد از استیشن های بی ام و
شلبى
۲۲ خرداد ۱۳۹۳خداوکیلى اولش که عکس پست رو دیدم فکر کردم مطلب راجع ب s کلاس هستش ، بیش از اندازه شبیهِ همن،
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۲ خرداد ۱۳۹۳درود .
طراحیه قسمت عقب این مدل نسبت به سدانش اسپورت تر به نظر میرسه .
من عاشق ماشین های هاچ بک هستم . خیلی دوستشون دارم . خیلی کاربردی هستند .
این مدل از بنز جزو معدود بنزهایی است که چراغ های عقبش با سدانش فرق
میکنه .
چون همیشه مرسدس بنز از همان چراغ های سدان برای استیشن هم استفاده
میکرد .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۲ خرداد ۱۳۹۳درود .
اقا من اشتباهی نوشتم عاشق مدل هاچ بک هستم ، اشتباه شد ، منظورم استیشن
بود .
از نظر من استیشن کلاسش خیلی بهتره . کاربردی تر هم هست . کلا یچیز دیگست .
رضا
۲۲ خرداد ۱۳۹۳بیا میلاد جان اینم از سی کلاس استیت
میتونی ازش لذت ببری
من عاشق طراحی داخلیشم
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۲ خرداد ۱۳۹۳درود .
اخه 2 هفتست معرفی شده ولی خبرش تو پدال نبود . منم دل دارم خب .
اذیتم نکنین .
ولی انصافا عقبش از مدل سدانش زیباتره .
Japan & Germany
۲۲ خرداد ۱۳۹۳مدل سدان بیاد ایران میترکونه ، یه اس 500 کوچیک ارزون تر ، فکر کنم 350 تومن بشه
Ehsan
۲۲ خرداد ۱۳۹۳مخصوصا این کنسول میانیش منو کشته
امید
۲۲ خرداد ۱۳۹۳وقتی نگاهش میکنی خون تو رگات وامیسه خیلی عالیه خیلی زیبا زیبا زیبا
iman mclaren p1
۲۲ خرداد ۱۳۹۳طراحی داخلیش محشره
سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری
۲۲ خرداد ۱۳۹۳بسمه تعالی
اصلا ازماشینای استیشن خوشم نمیاد! ولی با دیدن این ماشین نظرمو تغییر میدم.
محمدجواد
۲۲ خرداد ۱۳۹۳Not a Ferrari, not Lamborghini, Bugatti ….. not ….
I love and pride!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۲ خرداد ۱۳۹۳درود .
ببینید بیشتر چراغ های عقب مدل استیشن با مدل سدان یکی است . به جز
همین مدل c کلاس 2014 . فقط این مدل است که چراغ عقب سدان با استیشن مدل
خودش فرق میکنه .
مدل E کلاس 2014 .
استیشن :
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2014-e63_amg_estate/1024×768/wallpaper_0e.htm
سدان :
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2014-e63_amg/1024×768/wallpaper_0f.htm
مدل CLS 2014 .
سدان :
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2012-cls350_cdi/1024×768/wallpaper_4f.htm
استیشن یا شوتینگ بریک :
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2013-cls_shooting_brake/1024×768/wallpaper_43.htm
مدل E کلاس 2011 .
استیشن :
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2011-e350_4matic_wagon/1024×768/wallpaper_20.htm
سدان :
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2011-e-class_l/1024×768/wallpaper_0b.htm
بنز مدل C کلاس 2008.
استیشن :
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2008-c-class_estate/1024×768/wallpaper_61.htm
سدان :
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2008-c-class/1024×768/wallpaper_67.htm
امیر حسین
۲۲ خرداد ۱۳۹۳این ماشین چرا انقدر خوشگله ? ها ؟
reza
۲۲ خرداد ۱۳۹۳مدل های استیشین اصلا هیجان ندارن
ولی کاربرد زیادی دارن
بنز دیگه مگه میشه دوسش نداشت :) :)
P.G
۲۲ خرداد ۱۳۹۳هیچ وقت از استیشن خوشم نیومده!فرقى هم نمیکنه واسه چه کشور وچه شرکتى باشه!گند زده میشه به ظاهر عقب ماشین،وقتى استیشن میبینم ناخودآگاه یاد نعش کش هاى بهشت زهرا و آخرت میوفتم:()
masoud 68
۲۲ خرداد ۱۳۹۳حرف دلم رو زدی
مهدی
۲۲ خرداد ۱۳۹۳قبول دارم که به اندازه سدان کلاس سی زیبا نیس ولی دیگه بی انصافی نکنین.در بازار اروپا طرفدارهای ماشینهای هاچ بک و استیشن از سدان بیشتر نباشه کمتر نیس.
طراحی داخلیش واقعا مثل یک رویاست…برای همه بچه های پدال آرزوی داشتن یک کلاس سی رو دارم!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۲ خرداد ۱۳۹۳درود .
داش مهدی این بنز هم نباشه به خدا من قانع هستم .
یدونه 230 دانشجویی هم کارمو راه میندازه .
مهدی
۲۲ خرداد ۱۳۹۳میلادجان من عاشق بنزهای دانشجوئی ام.هنوزم وقتی تو خیابان میبینمشون حسرت میخورم که چرا به موقع یکی نخریدم.قسمت ما همون ال 90 بود.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۲ خرداد ۱۳۹۳درود .
به خدا بیشتر از بنزهای الانی قبولش دارم .
sadegh
۲۲ خرداد ۱۳۹۳بسیار زیبا، طراحیِ کشیده ی بدنه، نه تنها ماشینو از ریخت نداخته، بلکه قشنگش هم کرده، حفظ کردن طراحیِ اسپرت توی ماشینای استیشن سخته، ولی BENZ به خوبی از پسش بر اومده
طراحیِ داخلیش هم که دیگه…. چی بگم؟!!
PEUGEOT
۲۲ خرداد ۱۳۹۳کاملا باهات موافقم صادق جان
طراحی بسیار زیبا و کشیده ای داره
طراحی داخلی هم فوق العادس
ولی نمی دونم چرا استیشن چرا در کشور ما طرفدار نداره
hamid z4
۲۲ خرداد ۱۳۹۳دوستان عزیز سلام
خیلی وقته حداقل روزی 1بار به این سایت میام و مطالب و دیدگاهای بسیار عالی شمارو میخونم و استفاده می کنم.ولی زیاد اهل نطر دادن نیستم
1سوال دارم ازتون امیدوارم کمکم کنید.
قصد خرید 1 خودروی شاسی بلند تو رنج 150-200 ملیون رو دارم.خودم نطرم روی ایکس3 کارکرده و پرادوی 2012 4سیلندر کارکرده هست.. ولی از خرج احتمالیه ایکس 3 و قدرت کم پرادو4سیلندر (و مصرف سوخت بالاش) اطلاع کاملی ندارم و می ترسم انتخاب اشتباهی بکنم.
خواهش می کنم تا جایی که میتونید راهنماییم کنیم.
خیلی مچکرم
PEUGEOT
۲۲ خرداد ۱۳۹۳این سایتی که بهت معرفی می کنم می تونه خیلی کمکت کنه:
در این سایت اطلاعت فنی تمام خودرو های موجود در ایران همراه با قیمتاشون نوشته شده
برو بالا از روی نوار آبی رنگ پدال تیتر سایت خودرو , اطلاعات فنی خودرو ها رو انتخاب کن بعدش سایتش برات باز میشه
لینکش رو مستقیم نزاشتم چون اون موقع ممکن بود چند ساعت طول بکشه پدال تاییدش کنه.
ولی اگه نظر منو بخوای توی این رنج قیمت اول bmw x1 مد نظرت باشه بعد بقیه
موفق باشی.
hamid z4
۲۲ خرداد ۱۳۹۳ممنونم از لطفت
ولی چون دنبال ماشین دست 2 هستم بیشتر دوس دارم نطرات خودتونو بچه هارو بدونم.
مک میسل
۲۲ خرداد ۱۳۹۳.خوبه
مک میسل
۲۲ خرداد ۱۳۹۳حمید جان:انتخاب 0 من سانگ یانگ اکتیون جدید….
و انتخاب کارکرده پرادوی4 سیلندر2012 بگیری….
ولی اگر برای افرود میخوای بجز سانگ یانگ هیچکدوم اینارو نگیر و با یذره(25 میلیون)خرج بیشتر یه لندکروز2011 تمیز بگیر.میتونی اگر خواستی کمک به این جیمیل ها بگی:kasraa.0000@gmail.com
امیر
۲۲ خرداد ۱۳۹۳خوبه اما این 1 چیز دیگست: :-D
http://www.montway.com/transportation/wp-content/uploads/2013_BMW-M550d-xDrive-Touring.png
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۲ خرداد ۱۳۹۳درود .
حالا همون طور که مرسدس بنز برای مدل CLS نمونه ی شوتینگ بریک زد ،
برای مدل CLA هم مدل شوتینگ بریک میزنه .
الان در حال تسته .
امید
۲۲ خرداد ۱۳۹۳دبیر انجمن مدیریت کیفیت ایران؛
هزینه ساخت “پراید” 3 میلیون و 700 هزارتومان!
نحصار طولانی مدت در تولید خودروهای بی کیفیت داخلی که بسیاری از آنها تنها در ایران تولید شده و با قیمت های گزاف به فروش می رسند رفاه مصرف کننده را به سود عده ای اندک نابود کرده است.
بهانه اشتغال زایی 500 هزار نفری شاغلان بخش خودرو که آمارها نشان می دهد کمتر از 40 هزار نفر در بخش تولید خودرو فعالیت می کنند باعث شده است تا عده ای در مقام توجیه تولید خودرو با وضعیت کنونی بر بیایند.
نیازی به توضیح نیست که آمار 500 هزار نفری به خدمات خودرو مانند تعویض روغن، پنچرگیری، تعمیرات و … مربوط می شود که چه خودروی داخلی در بازار باشد و چه خودروی وارداتی باکیفی تغییر نمی کند.
سید سعید امامی دبیر انجمن مدیریت کیفیت ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی سخن گفت، خودروسازان داخلی در برابر انحصاری که دارند خدمات ارائه نکرده و عملا جاده بین مصرف کننده و تولیدکننده در صنعت خودرو جاده ای یک طرفه است.
آنها در حالی از خدمات پس از فروش می گویند که اگر خودروی تحویلی به خریدار نقصی داشته باشد، به جای تحویل خودروی جدید که در قانون بدان تصریح شده و یا حداقل رفع عیب سریع و بدون هزینه، با صرف زمان زیاد و بهانه های مختلف در مقابل اخذ هزینه از مشتری رفع عیب می کنند که به ندرت رضایت مشتری را به دنبال دارد.
امامی افزود: هزینه تمام شده خودرو در ایران به دلیل سومدیریت و انحصاری عمل کردن به شدت بالا بوده و هر بار به بهانه حمایت از صنعت هزینه های زیادی را بر مشتریان تحمیل می کنند بدون آنکه از خود بپرسند پس چه کسی از مصرف کننده حمایت می کند. ظاهرا وظیفه وزارت صنعت تنها حمایت از تولیدکننده های خودرو است.
امامی تاکید کرد: برآوردهای دقیق کارشناسی نشان می دهد که در صورت مدیریت صحیح و ابتدایی که نیاز به برنامه ریزی حتی میان مدت نیز ندارد در خط تولید؛ 3 میلیون در هزینه تمام شده خودروی پراید صرفه جویی فوری اتفاق می افتاد که اگر هزینه های ناشی از ریخت و پاش و یا عوارض بی ربط از آن کسر شود هزینه تمام شده پراید نه حدود 20 میلیون تومان که تنها 3 میلیون و 700 هزار تومان خواهد بود.
امید
۲۲ خرداد ۱۳۹۳انحصار طولانی مدت در تولید خودروهای بی کیفیت داخلی که بسیاری از آنها تنها در ایران تولید شده و با قیمت های گزاف به فروش می رسند رفاه مصرف کننده را به سود عده ای اندک نابود کرده است.
بهانه اشتغال زایی 500 هزار نفری شاغلان بخش خودرو که آمارها نشان می دهد کمتر از 40 هزار نفر در بخش تولید خودرو فعالیت می کنند باعث شده است تا عده ای در مقام توجیه تولید خودرو با وضعیت کنونی بر بیایند.
نیازی به توضیح نیست که آمار 500 هزار نفری به خدمات خودرو مانند تعویض روغن، پنچرگیری، تعمیرات و … مربوط می شود که چه خودروی داخلی در بازار باشد و چه خودروی وارداتی باکیفی تغییر نمی کند.
سید سعید امامی دبیر انجمن مدیریت کیفیت ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی سخن گفت، خودروسازان داخلی در برابر انحصاری که دارند خدمات ارائه نکرده و عملا جاده بین مصرف کننده و تولیدکننده در صنعت خودرو جاده ای یک طرفه است.
آنها در حالی از خدمات پس از فروش می گویند که اگر خودروی تحویلی به خریدار نقصی داشته باشد، به جای تحویل خودروی جدید که در قانون بدان تصریح شده و یا حداقل رفع عیب سریع و بدون هزینه، با صرف زمان زیاد و بهانه های مختلف در مقابل اخذ هزینه از مشتری رفع عیب می کنند که به ندرت رضایت مشتری را به دنبال دارد.
امامی افزود: هزینه تمام شده خودرو در ایران به دلیل سومدیریت و انحصاری عمل کردن به شدت بالا بوده و هر بار به بهانه حمایت از صنعت هزینه های زیادی را بر مشتریان تحمیل می کنند بدون آنکه از خود بپرسند پس چه کسی از مصرف کننده حمایت می کند. ظاهرا وظیفه وزارت صنعت تنها حمایت از تولیدکننده های خودرو است.
امامی تاکید کرد: برآوردهای دقیق کارشناسی نشان می دهد که در صورت مدیریت صحیح و ابتدایی که نیاز به برنامه ریزی حتی میان مدت نیز ندارد در خط تولید؛ 3 میلیون در هزینه تمام شده خودروی پراید صرفه جویی فوری اتفاق می افتاد که اگر هزینه های ناشی از ریخت و پاش و یا عوارض بی ربط از آن کسر شود هزینه تمام شده پراید نه حدود 20 میلیون تومان که تنها 3 میلیون و 700 هزار تومان خواهد بود.
Alpha
۲۲ خرداد ۱۳۹۳کنسول وسطش بی نظیره !
SAEED
۲۳ خرداد ۱۳۹۳سلام.
عاشق استیشنم!مرسی پدال!واقعاً زیباست!!!!!!
همون رنگش و کیفیت رنگش ب تنهایی میتونه آدمو دیوونه کنه!!
مجتبی
۲۴ خرداد ۱۳۹۳به طور کل استیشن تو ایران طرفدار نداره.بچه ها راسته که نصف سهام بنز مال ایران بوده و از این جور حرفا؟همیشه دوست داشتم منشا این شایعات رو بدونم اقایون عشق المانی اگه اطلاعات دارین لطفا جوا ب بدین