سرانجام خودرویی که مدتها منتظرش بودیم معرفی شد. این هایپر سدان آلمانی رسماً AMG GT63 S E Performance نام گرفته و قویترین خودروی تولید انبوه مرسدس محسوب میشود. همانطور که قبلاً مشخص شده بود، در این نسخه یک موتور الکتریکی که در محور عقب نصب شده، پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربو را همراهی میکند تا مجموع خروجی قوای محرکه به اعداد فوقالعادهٔ ۸۳۱ اسب بخار قدرت و ۱۴۰۰ نیوتن متر گشتاور برسد.
این موتور الکتریکی که بهصورت یکپارچه به همراه یک گیربکس دو سرعته و دیفرانسیل لغزش محدود با کنترل الکترونیکی در یک واحد قرار گرفته است، بهصورت مداوم ۹۴ اسب بخار قدرت تولید میکند اما حداکثر توان آن بهطور موقت برای ۱۰ ثانیه به ۲۰۰ اسب بخار میرسد. علاوه بر این، GT63 S E Performance به یک استارت ژنراتور تسمهای با ۱۴ اسب بخار قدرت هم مجهز است. به لطف این قوای محرکه، موشک چهاردر مرسدس ظرف تنها ۲.۹ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت رسیده و به حداکثر سرعت ۳۱۶ کیلومتر بر ساعت دست پیدا میکند.
یک پکیج باطری ۶.۱ کیلووات ساعتی پرفورمنس بالا با تنها ۸۹ کیلوگرم وزن، موتور الکتریکی را تغذیه میکند. به گفتهٔ مرسدس، این باطریها برای تحویل سریع برق طراحی شدهاند. بااینحال، برد تمام الکتریکی خودرو تنها ۱۲ کیلومتر است و در هر صدد کیلومتر ۸.۶ لیتر بنزین مصرف میکند. ویژگی مهم این پکیج باطری برخورداری از مایع خنککنندهٔ غیررسانا با تکنولوژی بالا است که در اطراف همهٔ ۵۶۰ سلول باطریها جریان داشته و هرکدام را بهصورت مجزا خنک میکند. حدود ۱۴ لیتر مایع خنککننده بهطور مداوم در اطراف باطریها جریان میابد تا آنها را در دمای مطلوب ۴۵ درجه سانتیگراد نگه دارد.
در این خودرو هفت حالت رانندگی مختلف از طریق سیستم AMG Dynamic Select قابل انتخاب خواهد بود که شامل الکتریکی، راحت، اسپرت، اسپرت پلاس، مسابقه، لغزنده و شخصی میشود. دراینبین، حالت لغزنده بسیار جالب به نظر میرسد زیرا قدرت را کاهش داده و منحنی گشتاور را صاف میکند تا به کنترل خودرو در مسیرهای لغزنده کمک کند. این ماشین به سیستم احیای انرژی ترمزها هم مجهز است که در چهار سطح احیای مختلف قابل تنظیم خواهد بود.
GT63 S E Performance بهصورت استاندارد به سیستم AMG Ride Control+ با سیستم تعلیق بادی چند محفظهای با کنترل سطح خودکار و کنترل الکترونیکی کمکفنرها مجهز شده است. برای متوقف کردن این سدان چموش هم ترمزهای کربن سرامیکی با دیسکهای ۴۲۰ میلیمتری و کالیپرهای شش پیستونه در جلو و دیسکهای ۳۸۰ میلیمتری با کالیپرهای تک پیستونه در عقب در نظر گرفته شده است.
این نسخه در ظاهر تغییرات بسیار کمی داشته است تا جایی که نشانهای E Performance و درگاه شارژ در پشت خودرو بارزترین تفاوتهای آن با نسخهٔ استاندارد GT63 S هستند. البته برای این خودرو رینگهای جدید ۲۰ و ۲۱ اینچی جدیدی هم طراحی شد که هرکدام در دو رنگ مختلف ارائه میشوند. خریداران همچنین میتوانند پکیج شب AMG یا ترکیبی از پکیج شب و پکیج کربن را سفارش دهند تا سدان خودرو را خاصتر کنند. در داخل خودرو نیز تغییراتی جزئی صورت گرفته که شامل ویژگیهای خاص سیستم هیبریدی میشود. یکی از این ویژگیها، گرافیک خاصی در نمایشگر سیستم اطلاعاتی-سرگرمی است که جریان قدرت کل سیستم را مجسم میکند.
مرسدس هنوز حرفی در مورد قیمت این خودرو نزده اما ازآنجاییکه قیمت پرچمدار قبلی این خانواده یعنی GT63 S از ۱۶۲ هزار دلار آغاز میشود، قیمتی در حدود ۲۰۰ هزار دلار برای E Performance دور از ذهن نخواهد بود. مرسدس AMG GT63 S E Performance هفتهٔ آینده برای اولین بار در نمایشگاه مونیخ به نمایش عمومی درخواهد آمد و سپس تا اواخر امسال در اروپا و ایالاتمتحده عرضه خواهد شد.
AMG GT R
۱۰ شهریور ۱۴۰۰جونم مرسدس
عجب شاهکاری
مهدی موتور
۱۰ شهریور ۱۴۰۰دانلود ابهت
Reza Waffen SS
۱۰ شهریور ۱۴۰۰عشقم مرسدس فدات شم الهی
ممد ژانگولر
۱۱ شهریور ۱۴۰۰اگه لاستیکاش زرد بود میشد پرچم آلمان 😂
MAHDI
۱۰ شهریور ۱۴۰۰البته شتابش باید بیشتر باشه، وقتی M3 کامپتیشن چهار چرخ محور شتاب 2.9 ثانیه رو ثبت میکنه با 500 اسب قدرت.
البته ممکنه همون 2.9 ثانیه هم باشه و عملکرد اصلی رو در شتاب میانی و دورهای بالا خواهد داشت.
ولی با رنگ خیلی معمولی رونمایی کردن، بهتر بود یه رنگ جذاب تری میداشت نسخه رونمایی شده
joojoo
۱۰ شهریور ۱۴۰۰اینکه با 625 اسب..بیمر 2.9 میزنه…به خاطر وزن به مراتب کمترشه….این بنز به طور حتم بالای 2300 وزنشه
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۱۰ شهریور ۱۴۰۰شتاب چیه ؟ این ماشین فوق العادس ، این ماشین قابل مقایسه با هیچ سدان دیگه ای نیست ، قراره تو نوربر غوغا کنه
محمد امین
۱۰ شهریور ۱۴۰۰واقعا ماشین خولی هست ، رقیب سر سخت برای محصول هیبرید سری m bmw ، واقعا کامل هست
تنها ایرادش وزنشه
ارشیاSVJ
۱۰ شهریور ۱۴۰۰نوربرگ ربنگ با ۲ و خورده ای تن وزن؟
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۱۰ شهریور ۱۴۰۰بله ، نوربرگرینگ با دو خورده ای تن وزن
Kf
۱۰ شهریور ۱۴۰۰830 اسب خالص آلمانی داره هااااا
آلمان خوب میدونه از قدرت چطور استفاده کنه ک وزن زیادش زیاد به چشم نیاد اونم AMG
arshiasvj
۱۰ شهریور ۱۴۰۰یه سری قوانین رو نمیشه تغییر داد.
بولاید و 919 evo و اسمارت فورتو نداره.
این ماشین هنر کنه ۷.۲۳ یا نهایتا ۲۲
akrh78
۲۱ شهریور ۱۴۰۰قرار نیست که رکورد 919 رو بزنه که
کبوتر با کبوتر سدان با سدان
Porsche
۱۰ شهریور ۱۴۰۰مهدی جان مطمئنی M3 ؟؟؟؟
اگه این تایمش باشه واقعا فوق العادس
MAHDI
۱۰ شهریور ۱۴۰۰بله اولین تست M3 نسخه چهار چرخ محور شتاب 3.1 و 2.9 رو ثبت کرد.
البته نسخه محرک عقب M3 در carwow هم شتاب 3.5 و 3.6 رو ثبت کرد که برای یه سدان محرک عقب عجیب تر از تایم نسخه چهار چرخ هستش.
Porsche
۱۰ شهریور ۱۴۰۰ممنون از پاسخ 🙏
عالیه
مطمئن بودم این M3 جدید پرفورمنس خارق العاده ای داره
امیر
۱۰ شهریور ۱۴۰۰خیلی قدرت خوبی داره. ولی واقعا تپل شده در کل من خوشم میاد ازش.
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۱۰ شهریور ۱۴۰۰من که عاشقش شدم ، یه ماشین با شتاب خوب و تا حدی فوق العاده ، اما روی واقعیشو قراره توی پیست نشون بده ، جایی که قراره رکورد خودشو از خودش پس بگیره ، این ماشین فوق العادس ، طراحیشم هیچوقت قدیمی نمیشه ، مرسدس توی این نسل از ماشیناش داره غوغا میکنه ، شاید طراحیاش به اوبی نسل قبل ماشیناش نباشن ولی از لحاظ پرفورمنس شاهد بهترین مرسدس بنز تاریخیم ، فقط این همونیه که ما gt73 صداش میکردیم یا اون نیست؟
Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit
مرسدس بنز : مهندسی شده تا روح انسان را به حرکت در بیاورد
porsche
۱۰ شهریور ۱۴۰۰عقبش یه باله نیاز داره
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۱۰ شهریور ۱۴۰۰موافقم ، باله معمولی ابهتش بیشتر از الکتریکیه ، حتی اگه به اندازه اون کاربردی نباشه
Porsche
۱۰ شهریور ۱۴۰۰دقیقا
اگه اون باله اصلی بود خیلی چشم نواز تر و زیبا تر میشد
محمدهادی
۱۱ شهریور ۱۴۰۰احسنت
محمدهادی
۱۱ شهریور ۱۴۰۰داداش درسته که من یه بی ام و ییم،اما این بنزه ها
اونم با یه صلاح فوق قدرتمند
۸۳۰ اسب قدرت
مطمئن باشید ماشین با شکوهی ازاب درخواهد آمد
همه چیز که شتاب و رکورد پیست زدن نیست
این ماشین بیشتر ازینکه برای رکورد زدن تو پیست ساخته شده باشه یجورایی برای شکوندن شاخ ماسل کارهای امریکایی توی خود دیترویت یا کالیفرنیا و لاس وگاس ساخته شده
من اسمشو میذارم تنها ماسل کار واقعی آلمان
Philipp
۱۱ شهریور ۱۴۰۰البته من c63 W204 رو هم ماسل کار حساب می کنم
Sina10
۱۰ شهریور ۱۴۰۰بالاخره مرسدس این هایپرسدان رو معرفی کرد
۱۴۰۰ نیوتن متر گشتاور!!
من مقایسه کامل این هایپر سدان جذاب و رقیب توی پیستش یعنی M5 CS رو گذاشته بودم ، البته رقیب اصلیش پانامراست اما از نظر عملکرد M5 CS از همه بیشتر بهش نزدیکه ، عجیب اینه که همه ماشینای این رده ، عالین!!!
ولی ایکاش مرسدس اسم این ماشینو همون GT73e یا حتی بخاطر قدرتش GT83e میزاشت ،
مقایسه این دو خودرو با هم:
شتاب صفر تا صد : هر دو ۲.۹ ثانیه
صفر تا دویست : GT63SE زمان ۱۰ ثانیه رو اعلام کرده بامو M5 CS زمان 10.4 ثانیه
قدرت : بنز 831 اسب بخار بامو 626 اسب بخار
گشتاور: بنز 1400 نیوتن متر!!!!!! نزدیک دوبرابر بامو!! بامو 750 نیوتن متر
وزن :۱۸۲۵ کیلوگرم برای بامو بنز GT63s عادی بالای ۲ تن وزن داشت که نسخه GT63se قطعا خیلی سنگین تره!!! واسه یه سدان پرفورمنس خیلی زیاده این وزن
قیمت : بامو M5 CS حدود ۱۴۲ هزار دلار در امریکا بنز GT63s عادی ۱۶۰ هزار دلار بود اما گفته میشه GT63se حدود ۱۸۰ تا ۲۰۰ هزار دلار خواهد بود!!
یعنی همه چیز درباره این GT63se عجیبه ، از اون گشتاورش تا این وزنش که احتمالا خیلی بالاست دقیقا یعنی یه AMG خالص ، سنگین ، پرگشتاور و پرقدرت ، خشمگین ، لوکس ، و البته خیلی گرون!!
قطعا از GT63 عادی سریعتره ولی خب چقدر سریعتر رو نمیدونیم ، از اونجا که همزمان با افزایش قدرت افزایش چشمگیر وزن هم حتما داره این اعداد به دست اومده
به نظرم توی خط مستقیم M5 CS یا M8 گرن کوپه یا پانامرا رو میتونه شکست بده اما تو پیست با این وزن خیلی سنگین کارش خیلی سخته ، اما اگه بنز خودش بخواد رکورد بزنه احتمال شکست دادن جگوار پراجکت توی نوربرگرینگ بسیار بالاست
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۱۰ شهریور ۱۴۰۰من به نظرم همچنان میتونه توی پیست خودش رو ثابت کنه شایدم به قول شما یکم کارش سخت شده باشه ولی باز امیدوارم که باعث ناتوانیش نشه ولی از یه چیزی مطمئنم و اونم اینه که هیچ ماشینی تو این سگمنت اندازه gt 63 s E لوکس نیست ، برای مثال نگاه کن با اینکه کاملا اسپورته ولی کابینش پر از تکنولوژی و چیز های مدرنه
محمد امین
۱۰ شهریور ۱۴۰۰دقیق نمیدونم قدرت موتور v8 چه قدر هست ، خب صبر میکنیم اطلاعات بیشتر مثل وزن ، ۴۰۰ متر و قدرت موتور بنزینی به دستمون برسه ، به هر حال فعلا به صورت پیش فرض فکر میکنیم که حداکثر ۹۳۷ تا قدرتش هست برای ده ثانیه ، که البته خودم یکمی دو دل هستم در این موضوع
Sina10
۱۰ شهریور ۱۴۰۰خب از مزایای این هایپر سدان زیبا و جذاب گفتیم چند عیب هم داره که قیمت بالا ، برد تمام برقی بسیار کمشه ، فقط ۱۲ کیلومتر!!
ولی خب همین برد پایین خیلی به کاهش وزن کمک کرده اینجا گفته شده فقط ۸۹ کیلوگرم وزن باتری هاست
حدس میزنم وزنش حدود ۲۱۵۰ یا همین حدودا باشه
فقط یه چیزی که متوجه نشدم اون بخشه که گفته میتونه در مدت کوتاهی ۲۰۰ اسب بخار اضافه بده ، حالا سوال من اینه که این ۸۳۰ اسب بخار با اضافه کردن اون ۲۰۰ اسب بخار بدست اومده یا ماشین بطور معمولی ۸۳۰ اسب بخار داره و توی مدت کوتاهی ۱۰۳۰ اسب بخار میده؟
محمد امین
۱۰ شهریور ۱۴۰۰اقا سینا ، اگر اشتباه نکنم ، قدرت موتور بنزینی ۶۳۰ تا هست ، توی حالت فول لود ، موتور الکتریکی برای مدت کمی حدود ۲۰۰ تا قدرت داره ، که میشه ۸۳۰ اسب بخار و واقعا زیاد هست ، یعنی قدرت موتورش نزدیک به یه ویرون هست 😬😬، حالا سرعتش شاید کمتر باشه و لی قدرته…
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۱۰ شهریور ۱۴۰۰من فکر کنم ۸۳۰ در حالت نرمال هست یعنی بدون بوست موتور الکتریکی و با قدرت ۹۳ اسبی و وقتی بوست انجام بشه به نزدیک ۱۰۰۰ اسب بخار میرسه قدرت این ماشین که فوق العادس
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۱۰ شهریور ۱۴۰۰قدرت نهایی ماشین ۹۳۸ هست با بوست ده ثانیه ای موتور الکتریکی و بدون بوست ده ثانیه ای قدرت همون ۸۳۱ هست ، محشره
محمد امین
۱۰ شهریور ۱۴۰۰مطمنی امیر رضا جان ، مگه قدرت موتور v8 چه قدر هست روی این ماشین ؟
اگر مثلgt63s باشه که احتمالا هست باید ۶۳۰ اسب با با ۹۰۰ تا گشتاور باشه
و موتور الکتریکی هم تا ۱۰ ثانیه ۲۰۰ تسب قدرت میده که میشه ۸۳۰ تا حدودا ، فکر کنم این ویژگی برای درگ ۴۰۰ متر عالی هست ، چون تقریبا از لول درگ تا آخر میتونه از ۸۳۰ تسب قدرتش استفاده کنه
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۱۰ شهریور ۱۴۰۰ولی فکر کنم ۸ سیلندرش قدرتی حدود ۷۳۷ تا میسازه که بعلاوه ۹۴موتور برقی مساوی ۸۳۱ بشه و بعدش با استفاده از بوست این ۹۴ اسب بخار قدرت موتور برقی به عدد ۲۰۰ اسب بخار میرسه یعنی ۱۰۶ اسب بخار قدرت اضافه برای ۱۰ ثانیه که یعنی قدرت ماشین برای ۱۰ ثانیه از ۸۳۱ به ۹۳۷ اسب بخار میرسه که عدد فوق العاده چشم گیریه و شتاب رو فکر کنم بتونه به ۲.۵ ثانیه هم برسونه و از اونجایی که ۱۰ ثانیه زمان قابل قبولی برای طی کردن مسافت ۴۰۰ متر هست ، اگر درحالت بوست این تایم گرفته بشه احتمالا با عدد بسیار شگفت انگیزی رو به رو بشیم
Philipp
۱۰ شهریور ۱۴۰۰@amin-xx
موتوری که روی gt63s هست با موتور GT BS یکیه که اون 730 اسب قدرت داره
Sina10
۱۰ شهریور ۱۴۰۰باید منتظر اعلام مشخصات بیشتر این ماشین باشیم
اگه بطور معمول همون ۶۰۰ اسب بخار رو میده پس بهتره بگیم جای پیشرفت پسرفت کرده ، یعنی توی پیست که نمیتونه در تمام مدت از ۲۰۰ اسب بخار اضافه اش استفاده کنه ، سنگین تر هم هست
یعنی ۹۴ اسب بخار اضافه کردن و به همون اندازه هم وزن ماشینو بردن بالاتر ، یعنی تاثیری نداشته
امیدوارم اینجوری نباشه ، اگه اینجوری باشه یعنی همون GT63s که میتونه چند ثانیه سریعتره بره…
البته شاید دلیل اینکه مرسدس اسم این ماشینو همون GT63S گذاشته فقط یه e بهش اضافه کرده همینه
ولی خب اگه موتورش بطور معمول ۸۳۰ اسب بخار بده و در شرایط خاص ۹۰۰ تا خیلی خوب میشه
چقزی که من حدس میزنم اینه که قدرت موتور در حالت عادی حدود ۷۰۰ خواهد بود و در شرایط خاص تا ۸۳۰ هم میره
این حدس منه ، اینجوری هم خوبه
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۱۰ شهریور ۱۴۰۰مرسدس چش شده ؟ چرا انقد داره با سرعت آسفالت رنده میکنه ؟ مرسدس تو کدوم نسل ماشیناش انقد خودروهای خاص تولید کرده ؟
از یه طرف amg one هست که قراره کابوس هایپرکارهای پیست محور شه
از یه طرف amg gt BLACK هست که نوبرگرینگو به آتیش کشید
تازه قراره در آینده شاهد sl73 و s73 هم باشیم که نمونشون هیچ جا پیدا نمیشه
الانم داره با amg gt63 s E برای کل سدان ها خط و نشون میکشه و قراره دوباره نوربرگرینگ و پیست های مختلف رو با سرعت برق آسا طی کنه
در آینده نزدیک هم قراره با وارد کردن amg به بخش الکتریکیا ، نشون بده مرسدس واقعا چه کار هایی میتونه بکنه
سهند
۱۰ شهریور ۱۴۰۰مرسدس در هر سگمنت یا بهترین و یا یکی از بهترین هاست. این ماشین هم خیلی فوقالعاده شده و در کنار m5cs قطعا بهترین سدان پرفورمنس هستند.
یک سوال: مرسدس gt63s عادی چه تفاوت هایی با e63s دارد که با اختلاف گران تر است؟ شما کدام را ترجیح می دهید؟
Philipp
۱۰ شهریور ۱۴۰۰عزیزم دو نسل قبل مرسدس 2002-2014 ماشین خاص فروشیه
CLK DTM
C63 BS
SLS BS
SLR 722
CLK BS
SL65 BS
G550 6X6
Maybach 6
SLK BS
E63 W212
S-class w221
SL65 R230
الان فقط
GT BS
GT63e
SL جدید
G63
هستن
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۱۰ شهریور ۱۴۰۰۲۰۰۲ تا ۲۰۱۴ دو نسل حساب میشه هم نسل الگانس و هم نسل c63 bs ، بعدش g550 ۶ در ۶ و مایبتخ ویژن ۶ نسل ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹ حساب میشن یعنی تو داری سه نسل ماشینای بنز رو با یه نسل مقایسه میکنی
Philipp
۱۰ شهریور ۱۴۰۰خیر عزیز
clk از 2002 تا 2009 تولید شده
slk از 2002 تا 2011
sls از 2010 تا 2014
c63 از 2008 تا 2015 که اون نسل جدید اونی بود که از 2000 تولید میشد
slr از 2005 تا 2009
G550 6×6 هم از فیس لیفت 2009 استفاده شده و 2014 هم عرضه شده
فقط میباخ 6 رو درست میگی که اونم میشه با اکسلرو محصول 2005 تعویضش کرد
Muty
۱۰ شهریور ۱۴۰۰این شاهکاره
جسارتا من پانامرا توربو s را ترجیح میدم :-)
AMIR / ARMI
۱۰ شهریور ۱۴۰۰فارغ از نوع قوای محرکه
این مقابل پلاد سوپر اسپورت هم نیست
از نظر پرفورمنس
ولی در نوع خودش زیباس از نظر ظاهری
porsche
۱۰ شهریور ۱۴۰۰منتظر پاسخ ها به پلاد باش…
AMIR / ARMI
۱۰ شهریور ۱۴۰۰طبق محاسبات از تجربیات گذشته
شاید این جمعه بیاید 😂
Porsche
۱۰ شهریور ۱۴۰۰😂😂😂😂😂😂
به قرآن قسم انقدر نخندیده بودم
برادر معلومه چی میگی
کسی که یه بنز میخره براش مهم نیس اونطرف تر یه ماشین دیگه سریعتره یا نه
هرچند این ماشین قطعا قطعا تایم بهتری نسبت به شتاب اعلامی میزنه و مرسرس براش مهمه که این ماشین سریعتر از رقباش باشه چه توی خط مستقیم و چه توی پیست
ضمنا رقبای این ماشین
M5 cs
Porsche panamera turbo s e hybrid
هستن
نه اون فرغون ۴ چرخ
با حرف دوستمون هم کاملا موافقم
بنز شاید طراحی هاش مثل قبل نباشه و انتقاد بهش وارد باشه
اما در بحث فنی
با حضور مدل های
Sl73
S73
EQS AMG
AMG GT BS
AMG ONE
و اکنون هم
GT63e
غوغا میکنه
مثل همیشه بی همتا
AMIR / ARMI
۱۰ شهریور ۱۴۰۰تیتر نوشته هایپر سدان
که به خاطر پرفورمنس به یه ماشین میگن هایپر
من در مورد اینکه خریداران تخیلی ذهن تو چه چیزی از بنز میخوان حرفی نزدم در مورد تیتر حرف زدم اون فرعون چهارچرخ کاری کرده که هیچ چهار چرخ قابل خریدی نتونسته انجام بده اون لیستی که نوشتی واسه رفتن بیرون آب طالبی خوردن خیلی خوب
به غیر اون گرد و خاک پلاد باید بخوره راننده
( این قسمت جهت آسفالت کاری بود )
Sina10
۱۰ شهریور ۱۴۰۰اولا هایپر یا سوپر یه واژه ی رسمی نیست یه چیزیه که به هر ماشینی که قدرتش یا سرعتش بالاست میدن
هیچ معیاری وجود نداره که مثلا به این ماشین میگن هایپر به اون یکی سوپر
به A45 هم لقب هایپر رو میدن
به هولدن VXR هم میگفتن سوپروانت، در حالی که شتابش در بهترین نسخه هم بالای ۴ ثانیه بود
دوم اینکه با چه محاسباتی فهمیدین این در مقابل پلاد سوپراسپرت هم نیست؟؟
سوپر اسپرت یعنی پورشه911 GT3 که نوربرگرینگ رو زیر ۷ دقیقه میره ، معنی سوپراسپرت اینه دوست گرامی ، با اینکه بازم میگم سوپراسپرت واژه ی رسمی نیست
هر وقت پلاد هزار میلیارد اسب بخاری و شتاب نیم ثانیه ای و چهارصد متر ۱ ثانیه ای و اون همه تبلیغاتش ، تونست رکورد GT بلک سریز رو بزنه شما میتونی اون لیستو مسخره کنی
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۱۰ شهریور ۱۴۰۰چهار چرخ هایی مثل اویجا ، اول ، ریماک که همشونم اروپایین کارهایی فراتر از اون چهار چرخ کردن
Porsche
۱۰ شهریور ۱۴۰۰من آب طالبی خوردن رو ترجیح میدم تا غرق در پلاستیک های خشک و ادعاهای عجیب تسلا باشه
AMIR / ARMI
۱۰ شهریور ۱۴۰۰آقای Sina10 شما که میدونی این کلمات سوپر و هایپر چیز رسمی نیستن
چطور نمیدونی جی تی بلک سری سگمنتش متفاوت تر پلاد هستش ؟
دو تا سدان چهار در داریم فارغ از نوع قوای محرکه از نظر عملکرد پلاد سطح بالاتری داره کجای حرف من اشتباه بود ؟
نوبت بلک سری هم کوپه عملکردی تسلا میرسه شک نکن
AMIR / ARMI
۱۰ شهریور ۱۴۰۰آقای amirreza به کلمه نوشتم ( قابل خرید ) این نخوندی ظاهراً که حرف از اویجا و غیره میزنی
AMIR / ARMI
۱۰ شهریور ۱۴۰۰Porsche جان
ترجیح شما ذره ای مهم نیست
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۱۰ شهریور ۱۴۰۰پلاد ساید خط مستقیم بهتر از این باشه ولی توی پیست مرسدسه که حکمرانی میکنه
AMIR / ARMI
۱۰ شهریور ۱۴۰۰بزارید رکورد های پلاد تو پیست ها رونمایی بشن میبینید کت تن کیه
محمد امین
۱۰ شهریور ۱۴۰۰تنها ویژگی که به تسلا کمک میکنه که پیست رو سریع بره ، شتاب گیره بسیار سریع بعد از پیچ ها ودر خط مستقیم هست، وگر نه در پیچ های و ترمز گیری ، شاید از سوپر کارهای دهه ۸۰ هم عقب تر باشه
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۱۰ شهریور ۱۴۰۰فعلا خب بهترین رکوردش با کندن کل اتاق بوده ، ولی چشم ، منتظر میمونیم
Porsche
۱۰ شهریور ۱۴۰۰اون ماشین هم دیدیم
همه جای ماشین خالی شده بود هیجی واسش نذاشته بودن
فقط خوب شد فرمون رو بر نداشتن
یعنی چاره ای غیر از این نداشتن چون نمیشه روندش مگر اینکه ایلان یه دلیل باحال بیاره 🤣🤣🤣🤣🤣
یانکی
۱۰ شهریور ۱۴۰۰مرد حساب با کی بحث میکنی.یه نگاه به قیمت بنداز.این قیمتیه که تسلا باهاش مگا کار خودش رو بزودی عرضه میکنه.میدونی کجای دایتان جالبه.اونجا که یکی با این میاد یه ور پیست درگ یکی با تسلا.بعد راننده بنز مجبوره از همون ته پیست بره خونش
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۰ شهریور ۱۴۰۰کدوم پیست دادا؟ همونی که کلا ماشین رو پیاده کردن؟😂
Elmiraj
۱۰ شهریور ۱۴۰۰تا زمانی که تایم 1:29:9 نسخه اصلی هست هیچ طرفدار تسلایی تایم 1:28:2 نسخه دستکاری شده را ملاک برتری قرار نمیده……
.
خیلی طول میکشه تا امثال اینا بتونن از رو تایم 1:29:9 رد بشن….
Sina10
۱۰ شهریور ۱۴۰۰شما کامنت خودتو بخون
خودتون اون کامنتو نوشتین
گفتین اون لیست بدرد نمیخوره
گفتین پلاد کاری کرده که هیچ ماشین دیگه ای نکرده
منم اینو گفتم
طرفداران تسلا تا کم میارن سریع میگن اینا که کلاسشون یکی نیست یا میگن بزارین رودستر بیاد در حالی که رودستری هنوز ساخته نشده
خب وقتی یه ماشین ادعای رقابت با 911 GT2 RS رو داره وقتی ادعا میکنه سریع ترین ماشین دنیاست باید گفت که اینا هیچکدومشون درست نیستن
سریع رفتن توی چهارصد متر اصلا هنر نیست
کلی ماشین تیونینگ شده میشه مثال زد که چهارصد متر زیر ۷ یا ۸ ثانیه میرن ،
گفتین رکورد پیست
من هیچ وقت از قبل پیشبینی نمیکنم چون واقعا پرفورمنس پلاد خوبه ولی بعید میدونم رکوردش با اون چیزی که ماسک میگه یکی باشه
رکوردی که من براش پیشبینی میکنم حدود ۷ دقیقه و ۲۰ ثانیه هست
اما رکوردی که چند وقت پیش زده شد یه نسخه تماما تیونینگ شده بود ، تاثیر هر کیلو وزن کمتر معادل یک واحد قدرت بیشتره ، اون نسخه هم کاملا سبک سازی و ائرودینامیک شده بود ،
رکورد پلاد پلاس که توی لاگونا سکا حدود ۱ دقیقه ۳۰ ثانیه یا همین حدودا بود ، باید بگم پلاد پلاس اصلا تولید نشد و خب دلیلش هم نگفتن !
در آخر من مشکلی با تسلا ندارم ، فقط شاید از اینکه باعث مرگ V8 و V12 شده ناراحت باشم ، همچنین شاید از ایلان ماسک هم زیاد خوشم نیاد ، کیفیت انچنان بالایی هم ندارن ،
ولی خب در کل ماشین های واقعا خوبی داره
تازه مدل ۳ پرفورمنس رو دوست دارم ، ولی طرفداراش بیش از حد این کمپانی رو بزرگ کردن و این میتونه در آینده به خود این شرکت آسیب بزنه ،
Sina10
۱۰ شهریور ۱۴۰۰چند نکته:
رکورد پلاد در لاگونا سکا ، توسط ماشینی تماما تیونینگ شده انجام شد
رکورد پلا پلاس هم در این پیست توسط ماشینی انجام شد که کلا تولید نشد
پلاد ماشین بسیار خوبیه ولی فقط توی خط مستقیم ، توی پیست عملکردش مشخص نیست
هیچ وقت از قبل چیزیو پیشبینی قاطعانه نکنید ، آخرش مثلا دیدین شاید پلاد رکوردش در نوربرگرینگ شد ۷ دقیقه و ۴۰ ثانیه ، یا حتی بشه مثلا ۷ دقیقه و ۱۰ ثانیه
هر کدوم از اینا امکان داره
پس پیشبینی قاطعانه نکنید
عملکرد پلاد تیونینگ شده یا پلاد پلاس یا رکورد ماشین های برقی قدیمی تر که در گذشته زده شده ارتباطی با پلاد جدید نداره
تسلا هم رکورد خوب داشته هم بد ، رکورد بدی مثل عملکرد مدل X در پیست گرند تور
AMIR / ARMI
۱۱ شهریور ۱۴۰۰آقای Sina10
تو این چند مدت خیلی خوب یاد گرفتیم کدوم در ببندیم
هیچ کس تا الان ندیدم بگه پلاد توی پیست سریع ترین ماشین جهان
چون در سگمنتی که هست محدودیت هایی وجود داره
ولی تو سگمنت خودش سریع ترین جهان
توی چهارصد متر هم سریع ترین ماشین تولیدی جهان
از یه طرف هم به رکورد های پیستی که زده ایراد میگیرید در حالی که هیچ اطلاعات درستی از نحوه رکورد گیری و شرایط ندارید فقط کلمه (تیون) یاد گرفتید خدا خیر بده کسی که این کلمه رو بهتون یاد داد نون آب شده براتون
پلاد بدون تجهیزات پیست هم کسی به نسخه معمولش نزدیک نمیتونه بشه
( نکته خنده دارش اینه میگن تو پیست به خاطر شتاب خوب رکورد میزنه در حالی که نمیدونید چند نوع اصلا پیچ داریم چند نوع پیست داریم )
وقتی نوبت ۹۱۱ توربو اس میشه
میشه مهندسی و خدای تکنولوژی و توانایی اما وقتی نوبت آمریکایی ها میشه
درگ که کاری نداره . بسم الله تایکان هم بیاد از این رکورد های پلاد بزنه دیگه
وقتی پلاد صفر تا ۶۰ مایل زیر ۲ بر اساس شرایط مسابقه درگ زد
یادم نمیره چه چیز ها که نشنیدم
ولی میدونی چیه حق دارید
وقتی خبر های خوب و موفقیت تسلا رو میشنوید اونم هر روز و پشت سر هم
چون برند های مورد علاقتون که سال ها پوستر ماشین هاشون به دیوار اتاقتون زدید چیزی مقابلش ندارن و نظر مردم داره عوض میشه حس تنفر از تسلا پیدا میکنید
برای همین دنبال ریز ترین مورد ها برای کوبیدنش و تخلیه خودتون میگردید
این کلمه کلیشه ای ولی تعصب چیز خوبی نیست
ارین صاحب جمعی
۸ دی ۱۴۰۰خودتو جرم بدی سگ بنز شرف داره به باتری مچاله شو
Porsche
۱۰ شهریور ۱۴۰۰Amir/armi عزیزم حرف های شما کلا برای من مهم نیست
Porsche
۱۰ شهریور ۱۴۰۰آبتین جان اون رسما ماشین نبود دیگه
یچیزی تو همین حوالی
از دوستان تسلا فن بپرسین😂😂😂😂
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۰ شهریور ۱۴۰۰هی مگه چیزی ازش مونده بود! رسما هسته شو عریان کرده بودن!!!😂😂😂😂
AMIR / ARMI
۱۰ شهریور ۱۴۰۰برات مهم نیست
صرفا بهت فشار میاد که ریپلای میکنی
🇩🇪👑SL300👑🇩🇪
۱۰ شهریور ۱۴۰۰اممممم نمیدونم چی بگم🙂👏💪🇩🇪
🇩🇪👑SL300👑🇩🇪
۱۰ شهریور ۱۴۰۰میگن قیمتش زیاده خوب مهندسی برتره دیگه وزنشم زیاده خوب قدرتشم زیاده تازه برد الکترکیشم برا اینه که آینده جلوی پلیس ماشینو بزاری رو حالت برقی تا پلیس فکر کنه ماشینت بنزینی نیست اونور تر روشنش کنی 😀
سوال :چرا کالیپر های جلو ۶ پیستونه داره ولی عقب یه دونه ؟ تاثیر منفی رو رانندگی داره ؟
porsche
۱۰ شهریور ۱۴۰۰خرید سدان اسپرت بی معنیه
زیزیگولو
۱۰ شهریور ۱۴۰۰اینجوری که از مشخصات فنی و امکانات رفاهی مرسدس بنز AMG GT63 S مدل جدید برمیاد اینه که این ماشین از فضا و قدرت بیشتری بهره میبره و از تکنولوژیای فوق العاده ای استفاده میکنه که باعث میشه راننده تجربه بهتری از رانندگی رو همراه با خونواده و دوستاش خود تجربه کنه👌👌
حیدر حسن پور
۱۰ شهریور ۱۴۰۰اوج ظرافت و زیبایی هست این ماشین
امیر
۱۰ شهریور ۱۴۰۰آخ خدارو شکر بلاخره بدون پوشش هم دیدیمش گرچه قبلا با پوشش سبک و اونا ظاهر ماشین کاملا قابل تشخیص بود ومیدونستیم نسبت به نسل قبل یکم تغیر میکنه در مورد مشخصات فنی ای کاش وزنش کمتر بود ۲۳۰۰ کیلو خیلیه اما باموتور الکتریکی توی شتابگیری ۲۰۰ اسب آلمانی میده بیرون که وزنشو جبران میکنه ۲۰۰ اسب بخار لحظه ای موتور برای شتابگیری و حالت های مختلفی هست که انتخاب میکنی هست در کل یه پکیج کامل هست من دوستش دارم امیدوارم مرسدس بنز همین خط رو پیش بگیره
امیرشایان فرازی
۱۰ شهریور ۱۴۰۰بسیار زیبا و دلپذیر
در اصل این چیزیه که باید از اول میبود
سهند
۱۰ شهریور ۱۴۰۰مرسدس مرا شگفت زده کرد فوقالعاده است این ماشین فقط کمی نگران وزنشم.
Moon
۱۰ شهریور ۱۴۰۰آورین مرسدس آورین خوشمان آمد فقط یه خورده باید رو انتخاب جزئیات ماشین موقع معرفی کار کنه این رینگ های ماشین واقعا ابهتش رو نابود کردن این وقتی بیشتر نمود پیدا می کنه که با رینگ های EQS مقایسش کنی فکر کنم دوتاشون یه نوع رینگ گذاشته پرفورمنسشم که هنر دست AMG حرفی باقی نمی گذاره جذابیت بصریشم حداقل دو لول بالاتر از بقیه محصولات دایملر فقط امیدوارم فعلا فیس لیفتش نکنه
Philipp
۱۰ شهریور ۱۴۰۰بالاخره بعد 15 سال رکورد SL65 Black Series شکسته شد
GT
۱۰ شهریور ۱۴۰۰شاهکار به توان دو به این میگن
بهترین سدان تمام تاریخ❤️
SF90 STRADALE
۱۰ شهریور ۱۴۰۰این ماشین محشره و لقب هایپر سدان برازندشه
۱۲ اسب بخار و ۶۶۰ نیوتن متر گشتاور بیشتر از سوپر اسپرت جدید فراری (296GTB) داره که تایید میکنه مرسدس بنز یک سدان آخرالزمانی ساخته تا خیلی از سوپر اسپرت ها رو شرمنده خودش کنه و در کلاس خودش بی رقیب یکه تازی کنه 👑👑
محمد امین
۱۰ شهریور ۱۴۰۰در کلاس خودش که بی رقیب هست ، اما حدود ۸۰۰ کیلو از 296 سنگین تره 😩
Porsche
۱۰ شهریور ۱۴۰۰این یه سدانه که وزن خیلی زیادی داره و فراری یه سوپر اسپرت
این اختلاف رو میشه توجیه کرد
SF90 STRADALE
۱۰ شهریور ۱۴۰۰با این قدرت و گشتاور بالایی که داره وزن زیادش رو جبران میکنه
۰ تا ۱۰۰ مثل 296GTB و ۰ تا ۲۰۰ زیر ۱۰ ثانیه نشان از توانمندیِ این هایپر سدان داره
من که عاشقش شدم ، یک ماشین تمام عیاره
محمد امین
۱۰ شهریور ۱۴۰۰منظور م این بود که نباید با ۲۹۶ مقایسه بشه ، البته خب خیلی هم دور از ذهن نیست
Majid
۱۰ شهریور ۱۴۰۰یادتون باشه این فقط مرسدس نیست این amg مرسدس است و اصلا جای تعجب نیست. محصولات amg شاهکار فناوری و هنر است. از سدان های خانوادگی تا مسابقات فرمول وان در حد اعلای performance. عشق است amgmercedes🔥🔥🔥🔥❤️❤️❤️❤️
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۰ شهریور ۱۴۰۰عجب سدان بینظیری،مثل زمرد میدرخشه خیلی عالیه،قدرتشم خیلی خوبه،۸۳۰اسب! با این قدرت میشه فک هر سوپراسپرتی رو پایین آورد!😎😂
رامتین
۱۰ شهریور ۱۴۰۰مشخصات عالی. فقط دو نکته هست: با این قدرت و گشتاور عالی، تاپ اسپید رسمی این خودرو پایینه و حتی ناامیدکننده، چرا که نسل قبل با 200 اسب کمتر دقیقا همین تاپ اسپید را داشت. نکته بعد اینکه بنظرم اگر نمای عقب را از نظر انحنای صندوق عقب، بازطراحی میکردند بهتر میشد. الان یه مقدار این قسمت، ساده و زیادی صیقلیه. میشد مثل m8 زاویه بهتری در این قسمت ایجاد کرد. نمای جلو البته فوق العاده هست.
محمد
۱۰ شهریور ۱۴۰۰عجب ماشین بی نظیریه
mm.y@rlou
۱۰ شهریور ۱۴۰۰این خودرو مرز های یک سدان اسپرت رو جابه جا کرد و اون رو در حد یک سوپر اسپرت بالا برد
ماکان
۱۰ شهریور ۱۴۰۰سلام . این خودرو ، برای من مثل خیلی از افراد دیگر ، خودروی جذابی هستش . در هر صورت خدا کنه تا جایی که امکان دارد ، هرچه زودتر نسخه های S63 و S73 مخصوصاً S73 AMG را رونمایی و معرفی رسمی کنند انشاالله . چون که برای من مثل خیلی از افراد دیگر قوی ترین نسخه از مدل کلاس S مرسدس بنز مهم تر و کامل تر هستش و منظور من از کامل تر بودن ، لوکس تر بودن و جادارتر بودن هستش .
ماکان
۱۰ شهریور ۱۴۰۰اگر که این خودرو سانروف هم داشت ، من یکی از خریدار های قطعی این خودرو بودم .
R
۱۱ شهریور ۱۴۰۰تو هم گیر اوردیا خودتو هرچی رونمایی میشه میگی اگه فلان داشت خریدارش بودم
به خیالبافی هات ادامه بده
ماکان
۱۱ شهریور ۱۴۰۰خیلی ببخشید شما مگه مثل خدا علم غیب داری و از شرایط من کامل خبر داری که می گویی خیال بافی می کنم
علی مرشدلو
۱۱ شهریور ۱۴۰۰مرسدس بنز با ساخت این ماشین غوغایی در خودرو های سدان کرد عدد ۸۳۱ اسب بخار عددی بسیار زیاد است برای یک خودرو سدان حتی بیشتر از یک خودرو سوپر اسپرت مثل مرسدس بنز جی تی بلک سریز که ۷۲۰ اسب بخار تولید میکنه.
هر وقت بحث از قدرت میشد ذهن ناخودآگاه به سمت خودرو های عضلانی و قدرتمند آمریکایی میرفت ، مرسدس بنز با ساخت این ماشین خط و نشونی محکم کشید برای خودرو های امریکایی .
اما از بحث قدرت که بگذریم می رسیم به شتاب که عدد ۲.۹ ثانیه برای خودرویی با وزن پیش از ۲ تن عددی بسیار عالی است
آریا ماشین
۱۲ شهریور ۱۴۰۰آخرالزمان سدان ها
کمتر از عزراییل نمیتونم بهش بگم
همون GT63 S از رقیب هاش مثل پانامرا و m8 گرن کوپه بهتر بود و رکورددار سدان های تولیدی در نوربرگ رینگ بود حالا gt63 s e performance قراره چه بکنه خدا میدونه
در سدان های بنزینی که عمرا بتونین براش رقیب پیدا کنین با ۸۳۰ اسب قدرت و ۱۴۰۰ نیوتن متر گشتاور
برای درک این قدرت بهتون بگم که قدرتش برابر با فراری ۲۹۶ gtb و گشتاورش نزدیک به کونیگ زگ آگرا r و بوگاتی ویرون سوپر اسپرته!
برای رقابت باهاش باید برین سراغ الکتریکی ها مثل آئودی rs e tron gt و پورشه تایکان توربو s و تسلا مدل s پرفورمنس
ببینیم چیکار میکنه هیولای جدید دنیای سدان ها
Alfa
۱۶ خرداد ۱۴۰۱قصد بی ادبی ندارم اما واقعا این همه بحث واسه چیه
از این ماشین که هیچ حتی سه نسل قبلشم نیومده تو ایران
فقط از روی کاغذ گفتن که فایده نداره