نسخه AMG مرسدس E کلاس همیشه یک سدان قدرتمند و لوکس بوده هرچند گاهی اوقات دستکم گرفته شده است؛ اما هرچه نسل عوض شده و پیشرفت کرده قیمت نیز بهطور اجتنابناپذیری بالا رفته و سؤالی که پیش آمده این است: آیا بهتر است مدل قدیمیتر E کلاس را انتخاب کرده و حدود ۱۰۰ هزار دلار را نسبت به نسل جدید صرفهجویی کنیم؟ کانال تراتل هاوس به دنبال فهم پاسخ این سؤال بوده و مرسدس-ای ام جی E63 2021 را با مدل سال ۲۰۱۰ مقایسه کرده است.
اینجا فاصلهای ۱۱ ساله بین دو خودرو وجود داشته و اختلاف قدرت هر دو نیز قابلتوجه است. E63 W212 2010 قدرت ۵۱۸ اسب بخاری داشته درحالیکه E63 S W213 2021 خروجی ۶۰۳ اسب بخاری را ارائه میکند. البته مدل قدیمی حدود ۲۲۷ کیلوگرم سبکتر از مدل جدید بوده و این موضوع میتواند تا حدی قدرت کمتر را جبران کند. البته یکی از مزیتهای بزرگ W213 سیستم چهار چرخ محرک آن است که باعث میشود لانچ های بسیار بهتری نسبت به برادر مسنتر خود داشته باشد.
از نظر استایل و طراحی قطعاً W213 جدیدتر و مدرنتر به نظر میرسد اما W212 نیز شاخصههایی دارد که باعث میشود چهره خیلی قدیمی به خود نگیرد. از نظر اشرافیت و لوکس بودن W212 تقریباً تمامی تجهیزات W213 را به جز برخی استثناها ارائه کرده و تنها از نظر تکنولوژی قدیمیتر است. کیفیت سواری دو خودرو نیز بسیار شبیه هم بوده و جالب آنکه W213 کمی خشک تر نشان داده است.
دیگر مقایسههای بین این دو خودرو شامل مسابقه درگ و حضور در پیست تست بوده و اگرچه W213 در خط مستقیم سریعتر بوده اما شکست دادن ماهیت تنفس طبیعی W212 کمی سخت جلوه کرده و به همین خاطر تراتل هاوس خیلی نتوانسته از این دو خودرو ایرادی بگیرد.
[دانلود ویدئو]یوتیوب:
AHMET 2002
۲۴ خرداد ۱۴۰۰چقدر خوبه قدیمیه
و
یه نکنه مهم اینه که هیچ وقت نباید یه دست دو رو با نو مقایسه کرد
عملا یازده سال عمر داره و هیچ کدوم از سال ها بهشون اسون نگرفتن
در واقع بنز قدیمی کوهی از لذت و پرستیژه (حداقل تو ایران) که در واقع باید اندازه قیمتش برا هزینه های جانبیش کنار بذارید
rezars pc
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ععععع تو آپآراات فعال ترید صب دیدم اینو آپارات پدال
NAVID۰۰۹۸
۲۴ خرداد ۱۴۰۰اوووف
از اون مقالههایی که همه کاربران را ارضاء میکند و تماماً میزنند در فاز اینکه چه مفته ، خوش به حالشان ، ما چقدر بدبختیم و … !
یک کاسه تخمه بیارم پا کامنتها بشکونیم بخونیم و به فکر فرو بریم ، که چرا !!!
Farzad
۲۴ خرداد ۱۴۰۰راستش ما انقدر بیکار نیستیم پا کامنت ها تخمه بشکنیم .
کامنتو اولم ریپ نزن 😁
حافظ
۳۱ خرداد ۱۴۰۲بله بیکار نیستی چون تو صف خرید آشغال خودرو سایپا هستید
Philipp
۲۴ خرداد ۱۴۰۰W212
شاهکار بود واقعا
از اون موتور SLS گرفته با اون صداش
تا اون طراحی چراغ های جلوش که واقعا تکه
همه چیز تمام بود واقعا
Reza
۲۴ خرداد ۱۴۰۰روس ها عاشق E-Class هستن ، جون میده باهاش بزنی به جاده های مسکو کنارتم یه داف روسی باشه
Germany
۲۴ خرداد ۱۴۰۰رضا جان!!!؟؟!؟😂😂👌
پرچم نازی و روسی؟🤦♂️🤦♂️🤦♂️🤦♂️
حداقل انتخاب بهتری کن😁😁😁😂
Reza
۲۴ خرداد ۱۴۰۰والا من حقیقتو گفتم روس ها یه چیز دیگن😂😂😂
" Swedish Arrogant Tiger "
۲۵ خرداد ۱۴۰۰بله تایید میشه 😂👌
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۴ خرداد ۱۴۰۰تا اونجایی که من میدونم روس ها از آلمانی ها بدشون میاد!😂😂
Reza
۲۴ خرداد ۱۴۰۰نه دیگه گذشت اون زمان ها
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۵ خرداد ۱۴۰۰درسته شاید الان روسها از بنز و بامو زیاد استفاده کنن اما خب همون حس نژاد پرستی تو خونشونه…
ارشیاsvj
۲۵ خرداد ۱۴۰۰#سایت را به قهقرا نکشانیم.
🤣🤣🤣🤣
حداقل از یه واژه عادی تر استفاده میکردی اینهمه کلمه هست که همون معنیو میده🤣🤣🤣
NAVID۰۰۹۸
۲۴ خرداد ۱۴۰۰نمیدونم من از W212 بیشتر خوشم میاد نسبت به W213 یا واقعیت نسل قبلی زیباتره و جذابتر !
به قول معروف ، W212 آن داره !
بخصوص چهارهای دو تیکهی جلو !
کلاً با این سبک چراغها خیلی حال میکنم ، روح میده به طرح ، مثل لکسوس GS460 ، بینظیر طرح جلو را زنده میکنه که انگاری خودرو جون دارد و میخواهد با آدم حرف بزند !
این قدرت طراح و طراحی را میرسونه که چطور میتوانند با نگرششون خودرویی را در تاریخ ماندگار کنند !
بخصوص اتاق W211 که به نظر من شاهکاری در مدلهای بنز و کلاس E که قبلاً در موردش توصیح دادم !
اما فکر میکنم تکرار نشدنیترین و پُرطرفدارترین بنز E مدل W211 بوده باشه ، قشنگ میشه باهاش ارتباط برقرار کرد ، البته این مختص بیشتر خودروهای اون دوره حتی bmw بوده که با هنر گریسبنگل شاهکار سری ۵ و ۶ را تحویل جهانیان داده که تاریخ انقضاء ندارند ، بینظیرند بینظیر و تکرار نشدنی !
به قول معروف باید خون گریست و ایستاده تشویقشان کرد !
اون طرح چوب زیبای داشبورد و درها و تِم رنگ کِرِم داخلی و همینطور رنگ مشکی و رنگ سورمهای و کُنتراستش با طرحهای مختلف چوبی داشبورد E280 و E350 که در ایران هم زیاد وارد شدهاند را از نزدیک ببینید ، بیهوشتون میکنه ، از خود بیخودتون میکنه !
مطمئناً W211 در آینده و در ایران ارزش بالاتری پیدا میکنه که به حق هم هست در برابر خودروی دیگر و هم دورهی خودش و حتی بالاتر !!!
ارشیاsvj
۲۴ خرداد ۱۴۰۰به شکل عجیبی w212 به نظرم خیلی بهتره.
🇩🇪👑MERCEDES BENZ👑🇩🇪
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ماشینای مورد علاقه من هم E W211 و C W203 هست . میدونم ازشون بهترم هستن ولی به این دو تا علاقه خیلی عجیبی دارم به طوری که پولشو داشته باشم اولین ماشینی که میگیرم همیناس .
محمد
۲۴ خرداد ۱۴۰۰منم عاشق اتاق های w211وw212ام
واقعا تاریخ انقضا ندارن به جرات بهترین اتاق های مرسدس هستن ک همه چیزو به راننده ارائه میدن هم لوکسه هم سواریشون معرکه اس
از نظر ظاهری هم ک شاهکار هنری هستن
باپرستیژ و با اصالت
با ابهت
دوستم یه e300مدل۲۰۱۱داشت هروقت سوارش میشدم فقط محو تماشای اتاقش بودم از بس زیبا و باکیفیت بود
چن وقت پیش فروختش و منم خیلی حسرتشو خوردم
آرزوی داشتنشون رو دارم.
NAVID۰۰۹۸
۲۵ خرداد ۱۴۰۰محمد جان
از تَه دلم دعا میکنم یه W211 لاکاغذی نصیبت بشه .
خداشاهده خودم به این نتیجه رسیدم که اگر چیزی را از تَه دل از خدا بخواهی و تلاش کنی ، بهترش هم گیرت میآید که میشود برایت خاطره و نه آرزو .
به خودتان و خدای خودتان ایمان داشته باشید .
علیرضا
۲۴ خرداد ۱۴۰۰من E63 W211 رو دوست دارم
( نسل قبلی W212 )
R@m!n
۲۴ خرداد ۱۴۰۰یه چند تا نکته از سیستم 4Matic four-wheel :
این سیستم قدرت موتور را به طور هوشمند و بسته به شرایط به چهار چرخ، جلو یا عقب می فرسته. این باعث افزایش قدرت و چسبندگی ، بهبود هندلینگ ، شتاب و ثبات می شه. این سیستم بدون اینکه راننده دخالتی داشته باشه به طور خودکار ماشینو برای انواع سطوح و شرایط رانندگی تنظیم می کنه. این سیستم با تنظیم قدرت در چرخ ها حتی باعث کاهش سوخت هم میشه و حتی با بررسی آب و هوا و شرایط سطح تصمیم به استفاده از یک مدل دیفرانسیل یا تغییر آنی انتقال قدرت داره که تو نوع خودش بی نظیره که این موضوع ماشین رو به طور خودکار برای هر فصل و هر جاده ای حتی مسیرهای آفرودی کاملا آماده و مسلح می کنه.
نکته جالب تو این سیستم استفاده از داده های بخش های دیگه خودرو مثل سیستم ترمز، کمک فنرها، سیستم کنترل کشش، برنامه های کنترل پایداری و شرایط ماشین و ترکیب تمام این داده ها و اتخاذ بهترین تصمیم برای استفاده از بهترین نوع دیفرانسیل در هر شرایط خاص خودش هست.
در این سیستم به طور دائم میزان چسبندگی هر چرخ در پیچ ها کنترل میشه برای مثال زمانی که ماشین با سرعت خاصی به راست می پیچه چسبندگی بیشتر با چرخ های چپ ایجاد میشه و از اون طرف چرخ های راست چسبندگی خودشونو تا حدودی از دست میدن (مخصوصا تو ماشین های تک دیفرانسیل) ، این سیستم با انتقال قدرت موتور به طور کاملا اتوماتیک به چرخ هایی که چسبندگی کمتری دارن باعث ایجاد توازن در چرخ ها و به تبعیت از اون پایداری فوق العاده ماشین مخصوصا اتاق و سرنشین ها میشن و فشارهای وارده به سرنشین رو در هنگام ورود و خروج از پیچ رو به حداقل می رسونن.
عمده عملکرد این سیستم خودشو تو مسیرهای بارونی و برفی نشون میده، به طوری که در هر زمان قدرت و حالت دیفرانسیل با توجه به میزان چسبندگی هر چرخ !!! به شکل کاملا پویا، دائما در هر حاله تغییره و تجربه رانندگی رو تو این مسیرها بسیار ایمن و راحت می کنه.
به قول یه ریش سفیده 45 ساله ای فاصله چین و کره با این غول ها به حداقل رسیده !!!!! و جنسیس و جیلی تا پنج سال دیگه جای اینارو می گیرن !!!!!
VENENO / SC V12
۲۴ خرداد ۱۴۰۰آخرش رو به بهترین شکل ممکن تموم کردی!
همه کامنت ات یک طرف!
آخرش یک طرف!
Soldier
۲۴ خرداد ۱۴۰۰عالی رامین جان لایک بوجودت 😍😍
علی turbo s
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ممنون اقارامین -دمت گرم ازتوضیحات لامبو تا مرسدس.
درمورد xdriveو سیستم چهارچرخ پورشه هم اگه میشه کامنت بزار.ممنون
چانگان وجنسیس که ۴سال پیش المان رو گذاشتن جیب چپشون.
(البته تو ذهن یه چینی فن)
R@m!n
۲۵ خرداد ۱۴۰۰راجب پورشه که مهران 911 هستش خوشحال میشم کامنتشو ببینم و بقیه مسائلم اگر جایی نکته ای بود حتما کامنت میزامر
علی turbo s
۲۴ خرداد ۱۴۰۰رامین جان درمورد HWA AGهم میشه توضیحاتی بده و گیربکس هایی که مییسازن؟!
گیربکس هوایرا rساخت اینا بود.
new RAMIN
۲۴ خرداد ۱۴۰۰R @ m ! n
((به قول یه ریش سفیده ۴۵ ساله ای فاصله چین و کره با این غول ها به حداقل رسیده !!!!! و جنسیس و جیلی تا پنج سال دیگه جای اینارو می گیرن !!!!!))
بعله میگیرنشون ! اونم بدون تردید. عکس هارو ببین.
https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/Geely-Emgrand_EC-7.jpg
https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/Geely-Emgrand_EC-7-dashboard.jpg
اینم کره👇
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2009_hyundai_genesis.jpg
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2010_hyundai_genesis.jpg
وقتی هم چین در زمان حدود 10 سال از این ها☝☝ رسیدن به این ها👇 پس شک نکن آینده از آن آنهاست
https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2020/01/Genesis-G90-2020-1024-06-767×575.jpg
https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2020/01/Genesis-G90-2020-1024-0f-767×575.jpg
اینم چین 👇
https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2021/04/Geely-Xingyue-L-2-767×511.jpg
https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2021/04/Geely-Xingyue-L-6-767×511.jpg
بعله دوست من کمپانی های که درطول زمان 10 الی 12 سال از تولید لگن ! رسیدن به چنین خودرو هایی ، قطعا 5 سال آینده بنز هم تحدید میکنند ! نمیتونی انکار کنی.
فراموش نکن زمان بهترین چیزی هست که به سوالاتمون پاسخ میده.
.
سال 2014 اگه یکی میگفت جنسیس خودرو های لوکس و خفنی تولید میکنه ؟
خب خیلی ها میگفتیم نه عمرا.
اگه سال 2015 میگفتیم ممکنه روزی changan یه ماشین بسازه که وبسایت motor 1 ساعت 5 صبح دربارش مطلب بزاره و بگه “”ما در باره ماشین های چینی مطلب نمیزاریم ولی این فرق دارد “” آیا کسی اون موقع سوال میکرد ما جوابمون چی بود ؟
همه مون میگفتیم نه عمرا بزاره.
ولی اتفاق افتاد! هر جفتش !
الان میگید ایا کره ای ها و چینی ها در 5 سال آینده تمام خودروسازی جهان رو میگیرند؟ قطعا الان پاسخ خیلی ها خیر هستن. اما 5 سال دیگه زمان همه چیز را ثابت میکنه.
پدال کامنتمو منتشر کن… با سپاس…
Amirreza
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ببخشید ولی اگه خودروی من که جنسیس ۲۰۱۲ هست ، لگنه ، پس چانگان cs 35 سایپا چیه ، اتفاقا کابین جنسیس خیلی هم نسبت به سال ساختش زیبا و با کیفیته
new RAMIN
۲۵ خرداد ۱۴۰۰Amirreza
((ببخشید ولی اگه خودروی من که جنسیس ۲۰۱۲ هست ، لگنه ، پس چانگان cs 35 سایپا چیه ، اتفاقا کابین جنسیس خیلی هم نسبت به سال ساختش زیبا و با کیفیته))
اولا cs35 با توجه به قیمت 10 هزار دلاری کیفیتش خیلی خوبه.
دوما نه منظور من اون نیستش. خیلی ها به چینی ها و کره ای های موجود در ایران میگن لگن ! خب… اوکی اشکالی نداره… لگن… اما این جدیدها چی ؟؟ پیشرفت 10 ساله رو چی میگی؟
منظور کامنت من همون بود…
پدال کامنتمو منتشر کن…با سپاس…
🇩🇪👑MERCEDES BENZ👑🇩🇪
۲۴ خرداد ۱۴۰۰پس چی چین بهترین خودروساز جهان میشه 😐😂
Ninja
۲۵ خرداد ۱۴۰۰مثل همیشه عالی چی میشه گفت ما نخودی هستیم تو سایت نباشیم بهتره
بهراد
۲۶ خرداد ۱۴۰۰فکر کنم آخرشو اشتباه گفتین
توی پیچیدن به سمت راست چرخ های راست چسبندگیشون رو از دست میدن و اگرنیروی موتور بیشتر بشه باعث هرزگردی یا اسپین هم ممکنه بشه.
توی مزدا و لندکروزر جدید چرخ های راست ترمز میگیرند
مهدی
۲۴ خرداد ۱۴۰۰دلت میااااد
رخ w212 رو ببین
چشاشو ببین با آدم حرف میزنه انگار
از اون طراحی هاییه که هیچ وقت قدیمی نمیشه
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۴ خرداد ۱۴۰۰دقیقا 👌
Kf
۲۴ خرداد ۱۴۰۰عاشق اون نشان روی کاپوت W212 هستم خیلی ابهت داره لعنتی مخصوصا وقتی داری رانندگی میکنی چشمت میخوره به اون نشان
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۴ خرداد ۱۴۰۰هیچی نسل قدیم نمیشه،خیلی قشنگه…
new RAMIN
۲۴ خرداد ۱۴۰۰یه مطلبی دیدم خیلی مهم بود ،درباره طبقه بندی کیفیت خودرو های چینی از لحاظ کلی.
براتون اشتراک میزارم
6 طبقه بندی جداگونه.
high premium
semi permium
upper mainstrem
mainstrem
low cost budget
Aged all tech
که از برند پریمیمو فوق بالا تا بنجل ها طبقه بندی شده که اینم عکسش
https://www.instagram.com/p/CPp7r1jFuww/
پرمیوم فوق بالا = هونگکی / nio / xpeng /byton و یه چندتا دیگه
پرمیومو روبه رشد بالا = byd / getor / لینک اند کو / بوگوارد و…
برند های عادی و استوار روبه رشد = جیلی / لینک اندکو / و…
برند های عادی استوار = changan / چری / گریت وال / و…
بقیه هم دیگه میرن تو بنجل ها مثل هایما ! جک / لیفان / دانگ فنگ و… ( عکس که اینو میگه) البته نه بنجل. ماشین های کم کیفیت.
و همچنان در این لیست changan و geely در جایی استوار و خوب قرار داردند!
و بقیه خودرو های چینی هم که من ازشون تعریف میکنم جایگاه خوبی دارن.
حالا فهیمد داستان چیه ؟؟؟ من از همه چینی ها تعریف نمیکنم از یه 5 غول خودرو سازی چین که با زیر مجموعه هاشون میشن 10 یا 11 تا کمپانی. همه شون هم جایگاه های مناسبی در طبقه بندی دارند…
خب امیدوارم مشکلات دوستان با من حل شده باشه با این عکس!
پدال کامنتمو منتشر کن…🙏 با سپاس…
Farzad
۲۴ خرداد ۱۴۰۰راستشو بخوای مشکلات من هیچ وقت با امثال تو حل نمیشه 🙂
مازیار
۲۴ خرداد ۱۴۰۰چین
حتی اگه زیباتر از ایتالیا
قلدرتر از آمریکا
جذاب تر از انگلیس
و مهندسی تر از آلمان هم خودرو بسازه ( که هرگز نمیسازه ) محاله که نیمی از طرفداران این کشورها رو هم بطرف خودش جلب کنه
🇩🇪👑MERCEDES BENZ👑🇩🇪
۲۴ خرداد ۱۴۰۰قطعا W212
محمد مختاری آذر
۲۴ خرداد ۱۴۰۰نسل جدید بهتره
Arsalan
۲۴ خرداد ۱۴۰۰با سلام خدمت همه بزرگان،به نظرم این بحث ها که در مورد ماشین چینی میکنید ارزشی نداره،موضوع این است که این سایت برای ماشین باز هاست،یعنی کسایی که زندگیشون ماشینه،یعنی چی ؟یعنی طرفدارای ماشن های آلمان،آمریکا،ایتالیا و….اما یکسری هستن که این افراد ماشین باز نیستن ،اینا دنبال یکسری ماشین خوب برای توی شهر میگردن که قبول دارم چینی ها و برخی از کره ای ها و تعدادی از ژاپنی ها مناسب این کارند.مثلا من خودم چینی سوار میشم چون با توجه به بودجم بهترین گزینه توی این کشور است.اما اگر به ماشین به عنوان یک سرمایه نگاه نمیشد مطمئنن یک آلمانی قدیمی میگرفتم،مشخصه طرفداران ماشین های چینی و تسلا اینا ماشین باز نیستن (با احترام کامل که ما چاکرشون هم هستیم) مثلا کدامیک از شما از بین فورد موستانگ سری باس و آریزن ۶ ،آریزون ۶ را انتخاب میکنه؟؟؟با تشکر از همه بزرگان
new RAMIN
۲۵ خرداد ۱۴۰۰((کدامیک از شما از بین فورد موستانگ سری باس و آریزن ۶ ،آریزون ۶ را انتخاب میکنه؟؟؟با تشکر از همه بزرگان))
آریزن ؟؟ یا آریزو ! ما چیزی به نام آریزن نداریم،اگه داری آریزو 6 را با ماستانگ باس مقایسه میکنی باید بگم…
ماشاالله ترازو هاتون خرابه ! حالا فهمیدم چرا میگید چینی بده.
چون دارید با معیار های عضلانی ماشین آمریکایی مقایسه شون میکیند!!
درضمن رقابی اصلی آریزو 6 مزدا 3. اوپتیما. سراتو. کرولا ، هیوندای اکسنت هست
نه ماستانگ باس ! شما فرق اینو نمیفهمید. بعد مدعی ماشین باز بودن هستید ؟
😑
باز میگفتید کمری ادم قبولش میکرد… اخه ماستانگ باس !! کوپه عضلانی 40 سال پیش رو با ماشین سدان میان سایز مقایسه میکنی !!!
حتی اگه منظورت ماستانگ بولیت بود باز هم مقایسه غلطی هست. اصلا تو یه کلاس نیستن اینا… 🤦🤦
حالا فهمیدم چرا میگید چینیو کره ای بده…
چون دارید با 9 پله بالاترشون و با کلاس دیگه مقایسه شون میکنید…
😑😑
Amirreza
۲۵ خرداد ۱۴۰۰خب پس من اپتیما و کرولا رو انتخاب میکنم به جا آریزو ۶
NAVID۰۰۹۸
۲۵ خرداد ۱۴۰۰آقا Arsalan
با احترام به کامنت و نطر شما ، من مخالفم !
به نظر من حتی یک راننده پیکان که خوداش را تمیز نگه میداره یا راننده وانت نیسانهایی که خودرواشان را شیک و جینگولی میکنند مثل راننده نیسانهای شمال ایران که معروف هم هستند و و و تا بنز و bmw و تویوتا و هیوندای و و و همه ماشین باز هستند !
کسانی که به خدمات به موقع خودرواِشان اهمیت میدهند !
کسانی که به تمیزیه هر روزهی خودرواِشان اهمیت میدهند !
کسانی که با ماشینشون حرف میزنند حتی اگر به نطر من و شما خودرویشان ارزان قیمت باشد !
کسانی که وقتی خودرواشان را پارک میکنند و هنگام دور شدن از اون بارها بر میگردند و نگاهش میکنند !
و
و
و
اینها عاشق ماشینشون هستند و دلیل نمیشه چون پول ندارند بنز بخرند یا کادیلاک ، پس خودروباز نیستند !
بارها هم دیدم و هم دیدید کسانی که بنزها bmwها و لکسوسهای میلیاردی سوار میشوند اما گند از ماشینشون بلند میشه که میگوییم سد رحمت به پراید سواره با این ماشین سواریتون که انگار یابو سوار میشوند !!!
پسرهای ایرانی که دیگر بماند به سبب خرج زیاد همسر و زیدشون در این زمانه ، ترجیح میدن با ماشینشون ازدواج کنند و بیشتر خرج ماشینشون میکنند تا یار هم جنس مخالفشون 😂 !
Arsalan
۲۵ خرداد ۱۴۰۰کاملا درست میفرمایید ،اما آخه ماشین هایی که نه سابقه ای دارن و نه حتی یه الگوی مشخص برای طراحی دارن،برای یک ماشین باز بد نیست که طرفدارشون باشه؟در مورد اون مقایسه هم درست میفرمایید،نباید اونجوری مقایسه میکردم ،در ضمن من نگفتم ماشین های چینی بد هستن،فقط به نظرم به درد یک ماشین باز نمیخورن مگر اینکه فرد جدا عاشق اون ماشین باشه که بنظرم با توجه به این همه ماشین فوق العاده توی دنیا،انتخاب های دیگر هم هستن،تاکید میکنم من نگفتم ماشین های چینی بد هستند.با تشکر از همه بزرگان.
عرفان
۲۵ خرداد ۱۴۰۰یعنی دقییییییییقا
حرف منم همینه
حسین دهمرد
۲۵ خرداد ۱۴۰۰کاش اون چراغ های دوقسمتی دوباره برگردن.
حتی اگه هم قیمت باشن قدیمیه رو ترجیح میدم
mm.y@rlou
۲۵ خرداد ۱۴۰۰هر دو عالین ولی دونسل قبل خیلی بیشتر بنز هست تا نسل کنونی به لحاظ طراحی و جذبه
با مهربونی جهان زیباتره
۲۵ خرداد ۱۴۰۰همین ک تنفس طبیعیه برای برتریش کافیه
Amirreza
۲۵ خرداد ۱۴۰۰جدیده تکنولوژف بالتر و کابین زیباتر و احتمالا کیفیت ببهتری داره اما رخ قدیمیه بینظیره ، راستی با این حساب قیمت یه ای کلاس آامگ باید ۱۵۰۰ میلیون باشه و هم قیمت سوناتای صفر باشه ولی اگه بیاد ایران بدون شک برچسب قیمتیش میره بالای ۷ میلیارد
" Swedish Arrogant Tiger "
۲۵ خرداد ۱۴۰۰انتخاب من قطعا w212 ست. نه بخاطر اختلاف قیمت زیادش، حس خاص، لوکس بودن، پرستیژ و پویایی که تو طراحیش وجود داره، چیزی نیست که بشه ازش گذشت.
مهدی
۲۵ خرداد ۱۴۰۰هرکدوم خوبی ها و بدی های خودشون رو دارن
اما من مدل 2010 رو انتخب میکنم چون بیشتر به دلم میشینه