نمایشگاه خودروی ژنو هرساله پذیرای طیف گسترده ای از تیونرهای باسابقه و مختلف است که فرصت حضور در نمایشگاه را غنیمت شمرده و آخرین دستاوردهای خودشان در زمینه تیونینگ را در معرض دید تماشاگران قرار میدهند. از قرار معلوم در ۸۵ امین نمایشگاه ژنو، تیونرهایی که روی اتومبیلهای مرسدس بنز کار میکنند دستپرتر از دیگر تیونرها بودهاند و این را بهراحتی میشود از تعداد زیاد بنزهای تیونینگ شده در این نمایشگاه استنباط کرد.
تیونر آلمانی Brabus هم در همین نمایشگاه از آخرین پروژه خودش که یک S Class میباشد رونمائی کرده است این تیونر آلمانی که اتومبیلهای بسیار ویژه خود را با لفظ Rocket خطاب میکند این بار دست روی مدل S65 AMG گذاشته و قدرت این اتومبیل را که در حالت عادی هم فوقالعاده نیرومند میباشد را به ۹۰۰ اسب بخار رسانده است. این تیونر آلمانی که مقر آن در شهر Bottrop است پروژه خود را در ابتدا با قسمت فنی شروع کرده است و حجم موتور V12 مرسدس بنز S65 AMG را از ۶ لیتر به ۶.۳ لیتر رسانده است همچنین تغییرات دیگری از قبیل تعویض میللنگ با نمونه قویتر، طراحی یک ماژول مصرف جدید و همچنین جایگزین کردن دو عدد توربو چارجر با ظرفیت و قدرت بالاتر بهجای نمونههای استاندارد و نیز طراحی یک منیفولد اگزوز جدید از جنس فولاد ضدزنگ بر روی اتومبیل انجام شده تا در نتیجه قدرت و گشتاور موتور به ترتیب از ۶۲۱ اسب بخار و ۱۰۰۰ نیوتن متر به ۸۸۷ اسب بخار (۹۰۰ ps) و ۱۲۰۰ نیوتن متر برسد. این موتور قابلیت تولید ۱۵۰۰ نیوتن متر گشتاور (هماندازه بوگاتی ویرون) را دارد اما برابوس برای اینکه موتور فوق با گیربکس هفت سرعته اتوماتیک هماهنگ باشد میزان تولید گشتاور را به ۱۲۰۰ نیوتن متر محدود کرده است. نتیجه تمام تغییرات فوق عملی کردن شتاب صفر تا صد کیلومتر در ۳.۷ ثانیه و همچنین شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر تنها در ۹.۱ ثانیه است همچنین بیشینه سرعت اتومبیل هم بهمانند نمونه کوپه اس کلاس به ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت رسیده است. فاز بعدی تیونینگ اتومبیل مربوط به بخش ظاهری و طراحی کیت بدنه آئرودینامیک است. برابوس در نمای جلو اتومبیل از یک سپر جدید مجهز به دیفیوزر فیبرکربنی استفاده کرده است تا ورود هوای تازه به موتور سهل گردد بر روی گلگیرهای کناری هم خروجیهای هوا تعبیه شده است. ارتفاع کلی اتومبیل به لطف استفاده از سیستم تعلیق Airmatic برابوس بهاندازه ۱۳ میلیمتر کاهش داشته است و همچنین برای این اتومبیل امکان سفارش رینگ چرخ از میان دو نمونه ۲۱ و ۲۲ اینچی فراهم است. در نمای عقب و در قسمت انتهایی صندوق یک عدد اسپویلر کوچک کار گذاشته ولی واضحترین تغییر بیشک به دیفیوزر عقب تعلق دارد برابوس بر روی دیفیوزر عقب یک عدد چراغ ترمز قرار داده که اقتباسی مستقیم از اتومبیلهای فرمول ۱ است. در طول تیونینگ این اتومبیل و علیالخصوص تغییرات داخلی بیشک سلیقه تجار و بازرگانان در طرز تفکر طراحان بسیار تأثیرگذار بوده است گواه این مدعا را میتوان بهسادگی و با نگاهی به پکیج چندرسانهای iBusiness دریافت. پکیج فوق شامل یک عدد تبلت جایگذاری شده در کنسول مرکزی عقب، صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی و دو عدد آیپد مینی در قسمت پشتی صندلیهای جلو است.۲۵ خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد
RETOLEX
۲۰ اسفند ۱۳۹۳خوشکل شده هم اسپرت هم لوکس
_______________________________
این چیه؟!؟!؟!؟!
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2015/03/Brabus-Rocket_900_2015_8.jpg
NA-NikandreosApotheon-NA
۲۰ اسفند ۱۳۹۳این روزا هر تیونری اس کلاس […]
منصوری برابوس والد کوفت و زهرمار
برین یه ماشین دیگه رو تیون کنین خب
RETOLEX
۲۰ اسفند ۱۳۹۳مرسدس شده خوراک تیونر ها
سجاد
۲۰ اسفند ۱۳۹۳پراید رو تیون کنن خوبه؟؟؟
سجاد
۲۱ اسفند ۱۳۹۳مرسی آقا سجاد …
بعضی از دوستان یه جور کامنت میذارن که آدم حس میکنه اومده تو مهد کودک!!
عزیزان اگه کامنت درخور توجه ( سوال ، نکته تاکیدی ، یا حتی “شوخی و نظر در مورد ظاهر” و باطن خبر ها ) ندارید ، لزومی نداره هرچی که به ذهنتون میاد رو بنویسید تو سایت//
واقعا درکش سخته که مثلا شخصی ازینجا برای تیونینگر های قَدَر ، فتوا صادر کنه !!
مرسی آقا فرید
جی تی ار
۲۰ اسفند ۱۳۹۳فکرکنم یه رقابت سنگین بین برابوس و منصوری شکل گرفته. هم برابوس مثل برابوس سابق نیست و هم منصوری با گذشتش خیلی فرق کرده…
Mostafa&S
۲۰ اسفند ۱۳۹۳داخل این بشینی باید با کتک بیارنت پایین…
قاقالی
۲۱ اسفند ۱۳۹۳Mostafa&S جان یکساعته دارم به جمله ای که نوشتی میخندم واقعیت رو به شکل خنده داری بیان کردی مرسی
Mostafa&S
۲۱ اسفند ۱۳۹۳قاقالی جان همیشه شاد باشی…
سجاد
۲۶ اسفند ۱۳۹۳چی بود اونوقت عکسه جایی چیه!؟
احسان(احسان سابق)
۲۰ اسفند ۱۳۹۳کوپه اس مرسدس بنز برای تیونینگ شدن حس بهتری داره.
MOHAMAD TBAG
۲۰ اسفند ۱۳۹۳لامصب منصوری یه چیز دیگس ♥
Ahmad..F12
۲۰ اسفند ۱۳۹۳فرید جان ممنون
واااااااااای……….
برابوس یه تیونر اصیل، حرفه ای و دقیقِ!!!
این دیگه حرفی برا گفتن نمیذاره
قدرت، سرعت، شتاب و عملکرد در حد خودروهای سوپر اسپرت و حتی بالاتر!!!
در مقابل، لوکس، مجلل و بسیــــــــــــــار زیبا….
کابینش خارق العاده ست، بی نهایت زیباست، واقعاً هیچ لوکسی در حدش نیست
Lord Cezar
۲۰ اسفند ۱۳۹۳پدال لطفا این خبر رو پوشش بدین . مثل اینکه طبق مصوبه 20 اسفند هیت دولت ورود ماشین +2500 سی سی به مناطق ازاد دوباره ازاد شد .
http://www.tabnak.ir/fa/news/482941/%D9%85%D8%B5%D9%88%D8%A8%D9%87-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D9%88%D9%84%D8%AA-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%84%D9%88%DA%A9%D8%B3
RETOLEX
۲۰ اسفند ۱۳۹۳راست میگن اب ریخته رو نمیشه جمع کرد
می خوام واقعیت رو بگم
من یه متعصب واقعی هستم (دارم اعتراف میکنم ) که نمیتونم طرفداری ماشین ژاپنی رو نکنم . دست خودم نیست که یک عامل هم داره که شاید بعضی ها بدونین
نمیدونم چی بگم
واقعا من یه فرد متعصب هستم شرمنده همه. بعضی وقت ها جوگیر میشم
ناراحت نشین چیزی میگم به خدا بعضی وقت ها نمیدونم چی میگم
عامل این مشکل ……..هست (شاید بفهمید)
کاش کسی میشدم. مثل اقا صادق که واقعا صادق هست
این مشکل فقط اینجا نیست در زندگی من این مشکل هست
خدا کنه مشکل خود بینی و تعصب من زود تر حل بشه ( شما هم دعا کنید)
شرمنده همه هست
Ahmad..F12
۲۰ اسفند ۱۳۹۳دوست گرامی، من اسم شمارو نمیدونم
ولی توی پیج شخصی جوابتونو دادم، ایشالا که…… ;)
مجتبی(ساروی)
۲۱ اسفند ۱۳۹۳اخر پسر خوب بابات ژاپنیه ننت ژاپنیه؟؟؟؟یا چهل ساله که فقط ژاپنی سوار میشی .که اسم برند ای دیگه رو نمیتونی بشنوی پسر خوب .بزار یه مثال واست بزنم (بلکه بخندی)ماشین مثله دختر میمونه .اگه زیبا و همه چیز تموم باشه چه بلوندی باشه یا عرب یا چینی یا پارس تو خوشت میاد بدون اینکه بخوای با نگاه متعصب بگی نه فلا ن خوبه فلان بده
من به شخصه حتی اگه افغنستان هم فردا یه کارخونه با ماشینای حرفه ای زیبا وهمه چیز تموم طراحی کنه لذت میبرم .یه بزرگی گفته تعریف زیاد نشان دهنده ی چاپلوسیه و تعریف کم نشان دهنده ی ضعف نفس .پس تو زندگیت هرچیزی رو اندازه خودش دوست داشته باش نه اونقدر زیا دافراطی و متعصب و نه اونقدر کم و بی توجه اندازه ی لیاقت خودش همین.ای کاش تونسته باشم کمک کوچیکی به برادر کوچکترم کرده باشم
سعید
۲۰ اسفند ۱۳۹۳داخل کابینش با این ترکیب رنگ روکش صندلی و نورافشانی زیبا خیلی دلنشین و آرامبخش شده
حامد
۲۱ اسفند ۱۳۹۳ارتفاع کلی خودرو به لطف سیستم تعلیق airmatic برابوس 13 میلی متر کاهش پیدا کرده….قابل توجه دوستانی که ماشینو تا ناموس میخوابونن و بعد میگن تیونینگ کردیم.
اریک
۲۱ اسفند ۱۳۹۳رنگ قهوه ای پیستون ترمزش با رنگ داخلیش مچ شده.
mds
۲۱ اسفند ۱۳۹۳بهترین سدان جهان
مهرداد
۲۱ اسفند ۱۳۹۳عاشقشم ای خدا یعنی میشه یه روز ما هم از اینا داشته باشیم
رامتین
۲۸ اسفند ۱۳۹۳خیلی قشنگ شده…واقعا S کلاس، بینظیره…
مسعود
۱ فروردین ۱۳۹۴چراغ ترمز روو دیفیوزر عقبش منو کشته
فرمول یکه دیگه، حرف نداره
افشین
۱۰ فروردین ۱۳۹۴واقعا اسم موشک بهش میاد ! !