اگر پول خرید همهی تکنولوژیهای ارتباطی و نیمه خودران را دارید اما خریدشان در اولویت شما نیست شاید خرج کردن حدود ۱۶۰ هزار دلار برای داشتن چیزی شبیه برابوس E63 850 Biturbo کار صحیحی باشد.
شما با این پول میتوانید مدل جدید S63 را بخرید اما هیچیک از سدان های ایامجی نمیتوانند با این E63 دستپروردهی برابوس با قدرت ۸۳۸ اسب بخار (۸۵۰ PS) رقابت کنند.
این خودرو همانطور که قبلتر اشاره شد حدود ۱۶۰ هزار دلار قیمت دارد و درحالیکه E63 استاندارد به این اندازه گران نیست اما امکان اینکه با انتخاب آپشن ها به این قیمت برسید کاملاً وجود دارد.
ازآنجاییکه کاملاً به مقایسهی موشک برابوس و E63 جدید متعهد هستیم باید گفت که نمونهی استاندارد در مدل S قدرت ۶۰۴ اسب بخار و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری دارد که این امر اجازهی دستیابی به شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۳ ثانیهای و سقف سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعتی را میدهد.
خب از طرف دیگر برابوس ۸۵۰ تنها به ۳.۱ ثانیه زمان برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت نیاز داشته و سقف سرعت آن ۳۵۰ کیلومتر در ساعت است به این معنی که لامبورگینی آونتادور نمیتواند شما را از جاده به در کند مخصوصاً وقتی بدانید که هیولای بیدار زیر کاپوت گشتاور ۱۴۵۰ نیوتون متری تولید میکند!
داداش من این عکسا کلا نسل قبله ماذا قاذا انقدر انرژی داری شما دوست عزیز سری میای نظراتم که اکثرن خوبن میزاری که بعضی موقع ها عجله ی میشه داداشی این عکسا همش نسل قبله چراغ های جلوی نسل جدید باخطوط جلو پنجره هم یه تقیراتی داشته غیرچراغ عقب و خطوط بدن که از خشونت ای کلاس تو نسل جدید کم کرده دوستان به این موضوع نقد دارن 2017 نسل جدید هم اومده پلاک شده من تونمایشگاه کنار قبلی دیدم خدایی نسل قبل ازجلو گیراتر و خشن تر بود کلا اسپرت تر بود توی سایت باما هم ای 200 ;; 2017 هست میتونی اوجا هم ببینی
عالیه همی چیش… شتابشم فقط ۲. با آونتادور استاندارد فاصله داره که بنظرم عالیه… اگه موتورش بیشتر از 8 بود که تو سدانی با این ابعاد اصلا امکان پذیر نیست بیشتر از 8 سیلندر احتمالا زیر ۳ میشد شتابش… با این گشتاورم که احتمالا هیچ نیرو گریز از مرکزی حریفش نیست… عالیه در یک کلام بدون هیچ نقصی
بار ها گفتم و باز هم میگم که فقط برابوس می تونه بنز رو به اعلی علیّین خودش ( وشاید هم دنیای ماشین ها) برسونه! برابوس تنها تیونریه که به خوبی , پتانسیل وحشی گری مرسدس رو میشناسه و می تونه فعّالش کنه.
از یه جایی به بعد اسب یخار معنی نداره صادقانه بگم من بودم 1100000000 % بنز انتخاب نمیکردم اگر قرار باشه براباس بخرم ماشین های بهتری هم هست بی شک استون مارتین میخرم حالا می خوام 100 سال سیاه شتاب زیر 3 ثانیه نداشته باشه ببینید به هرحال بازم بنزه همه میگن سر ی ای سوار هست یه کم غیر قابل منظطقی هست نیمشه گفت بهترین سدان دنیا چیه من که اصلا از مشاین های المانی خوشم نمیاد اگر قرار باشه سدان متوسط رخ به بزرگ بر دارم قطعا rs7 xfj جگوار
madjid
۱۱ آذر ۱۳۹۵قدرتش خیلی بالاست.
ولی شتابش به اون نسبت خوب نیست.
گشتاورش از 918 اسپایدر بیشتره … این همه گشتاور پس به چه دردی میخوره ؟
madjid
۱۱ آذر ۱۳۹۵عکس یکی مونده به آخر. (وسطی)
کی ها بودن میگفتن نمای جلوی E class دیگه مثل نسل قبل خشن نیست ؟؟
ترسناک تر از این میشه؟
واقعا عالیه.
Tesla
۱۱ آذر ۱۳۹۵این که نسل قبلیه!!!
madjid
۱۱ آذر ۱۳۹۵جلوش فرقی نکرده.
Tesla
۱۱ آذر ۱۳۹۵مجید جان بهتره بیشتر دقت کنی??
AMG GT
۱۱ آذر ۱۳۹۵این نسل قبلیه. نسل جدیدش فرق داره (همچنین جلو)
بنزما
۱۱ آذر ۱۳۹۵داداش من این عکسا کلا نسل قبله ماذا قاذا
انقدر انرژی داری شما دوست عزیز سری میای نظراتم که اکثرن خوبن میزاری که بعضی موقع ها
عجله ی میشه داداشی این عکسا همش نسل قبله
چراغ های جلوی نسل جدید باخطوط جلو پنجره هم یه تقیراتی داشته غیرچراغ عقب و خطوط بدن که از خشونت ای کلاس تو نسل جدید کم کرده دوستان
به این موضوع نقد دارن
2017 نسل جدید هم اومده پلاک شده من تونمایشگاه کنار قبلی دیدم خدایی نسل قبل ازجلو گیراتر و خشن تر بود کلا اسپرت تر بود
توی سایت باما هم ای 200 ;; 2017
هست میتونی اوجا هم ببینی
احمد
۱۲ آذر ۱۳۹۵داداش بین این نظرهایی که میدی یکم استراحت کن ، یه لیوان آبم بخور!
ماشاالله …. ماشاالله…..
Iman mclaren p1
۱۱ آذر ۱۳۹۵عالیه همی چیش…
شتابشم فقط ۲. با آونتادور استاندارد فاصله داره که بنظرم عالیه…
اگه موتورش بیشتر از 8 بود که تو سدانی با این ابعاد اصلا امکان پذیر نیست بیشتر از 8 سیلندر احتمالا زیر ۳ میشد شتابش…
با این گشتاورم که احتمالا هیچ نیرو گریز از مرکزی حریفش نیست…
عالیه در یک کلام بدون هیچ نقصی
ENER-G-FORCE
۱۱ آذر ۱۳۹۵بار ها گفتم و باز هم میگم که فقط برابوس می تونه بنز رو به اعلی علیّین خودش ( وشاید هم دنیای ماشین ها) برسونه! برابوس تنها تیونریه که به خوبی , پتانسیل وحشی گری مرسدس رو میشناسه و می تونه فعّالش کنه.
دانیال
۱۱ آذر ۱۳۹۵جانم منصوریو یادت رفت
X FIVE M
۱۱ آذر ۱۳۹۵اوفففف
Saied
۱۱ آذر ۱۳۹۵عالیه. فقط فکر کنم عمر ماشین نسبت به مدل استاندارد کم تَر بشه.
reza-a
۱۱ آذر ۱۳۹۵خیلی قدرتش زیاده شتابش هم برای یک سدان لوکس خوبه جالب اینه که قابلیت استفاده روزانه رو هم داره
قیمت این تو ایران معادل E250 هست
دانیال
۱۱ آذر ۱۳۹۵چرا سرعت سنجو عوض نکردن همون نمونه استانداردشه احتمالا چون تا 320 بیشتر نداره
sina
۱۱ آذر ۱۳۹۵نمی دونم کلا چرا من بنز رو یه برند رسمی می بینم و حس میکنم لذت رانندگی زیاد نیست باهاش.؟
سید علیرضا
۱۱ آذر ۱۳۹۵.
من عاشق برابوس هستم.
اگه برابوس w124 بیست سال پیش هم به من بدید، بازم راضیم.
GOD BLESS AMERICA
۱۱ آذر ۱۳۹۵گشتاور 1450 نیوتون متری!
میخواهم ، برابوسم آرزوست :-)
mohammad fm480
۱۱ آذر ۱۳۹۵جووون .من اگه میخاستم یه سدان بگیرم پول اینو داشتم حتما میگرفتمش
استون مارتین
۱۱ آذر ۱۳۹۵از یه جایی به بعد اسب یخار معنی نداره صادقانه بگم من بودم 1100000000 % بنز انتخاب نمیکردم اگر قرار باشه براباس بخرم ماشین های بهتری هم هست بی شک استون مارتین میخرم حالا می خوام 100 سال سیاه شتاب زیر 3 ثانیه نداشته باشه ببینید به هرحال بازم بنزه همه میگن سر ی ای سوار هست یه کم غیر قابل منظطقی هست نیمشه گفت بهترین سدان دنیا چیه من که اصلا از مشاین های المانی خوشم نمیاد اگر قرار باشه سدان متوسط رخ به بزرگ بر دارم قطعا rs7 xfj جگوار
احمد باقری
۱۳ آذر ۱۳۹۵مثل همیشه، عالی.