چندی است که اخباری در حال احتمال تولید نسخه قویتر نیسان ناوارا برای رقابت با فورد رنجر رپتور در میان خودروییها منتشر میشود و اگرچه تولید این خودرو هنوز تأیید نشده اما همین حالا بهطور قطعی میدانیم که مرسدس پیشرانه ۶ سیلندر دیزلی خود را به نیسان نخواهد داد. مدیر تولید X کلاس استرالیا و نیوزلند آقای اسکات ویلیامز در مصاحبه با GoAuto گفته است که: “آنها (نیسان) هرگز پیشرانه ۶ سیلندر را دریافت نخواهند کرد.”
او میگوید همکاری بین مرسدس و نیسان تنها شامل استفاده از پلتفرم در X کلاس بوده و پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربو دیزل دایملر را در برنمیگیرد. همچنین باید به مسئله هزینهها نیز اشاره کرد زیرا استفاده از پیشرانه مرسدس باعث میشود ناوارا گرانتر دربیاید و نیسان نیز علاقهای به این کار ندارد.
صرفنظر از پیشرانه موردنظر برای نصب در ناوارای پرچمدار، این پیکاپ ژاپنی باید به مصاف فورد رنجر رپتوری برود که از پیشرانه ۲ لیتری بای توربودیزل با قدرت ۲۱۰ اسب بخار و گشتاور ۵۰۰ نیوتون متری سود میبرد. تصاویر جاسوسی منتشر شده خبر از عرضه این پیکاپ در آمریکا میدهند. احتمال استفاده از همین پیشرانه دیزلی در رنجر رپتور آمریکایی نیز بالاست.
m.m
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ناوارا چرا نمیشه وارد کرد??
M
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ملتی که کشورشون رتبه چهارم ثروتمند ترین کشورهایی که ذخایر نفت و انرژی رو دارند ، باید اشکشون برای یه وانت پیکاپ در بیاد ؟؟!!!(البته شخصا اشکم برای یه کرولای پایه در میاد ? …..)
me84
۲۸ فروردین ۱۳۹۷.
حیف که چراغای عقبشو اونطوری طراحی کرده. حیف
datsun
۲۸ فروردین ۱۳۹۷چیزی که زیاده تو گروه نیسان ، انجین این نه یکی دیگه .
maximus_450SEL 6.9
۲۸ فروردین ۱۳۹۷انجین داریم تا انجین
datsun
۲۸ فروردین ۱۳۹۷روحیه استعمار گری اروپای ها هنوز تو وجودشونه نیسان تجربه بیش از ۸۰ سال پیکاپ سازی رو در اختیار بنز گذاشت ولی بنز حاضر نشد انجین بده .
اینی که شما میگید انجین داریم تا انجین در مورد کمپانی ها مثل چری و لیفان صدق میکنه نه نیسان که صد ساله تو کاره خودرو سازی و انجین های VQ هر ساله جایزه درو میکنن نیسان برا این از بنز انجین خواسته که براش ارزون تر تموم بشه برادر
نیسان تازه گفته تمایل کمتری به استفاده از موتورهای بنز در محصولات اینفینیتی داره و بیشتر از موتور جدیدی که تولید کرده استفاده میکنه .
شما هم زیاد حرص نخور رنو نیسان ۳.۱ درصد سهام دایملر رو در اختیار داره داره سهم خودشو میگیره.
datsun
۲۸ فروردین ۱۳۹۷حتی یه جا خوندم x کلاس تو خط تولید نیسان مونتاژ میشه.
maximus
۲۸ فروردین ۱۳۹۷باید یه تحقیق جامع انجام بدید بفهمیم چه بلایی سر ژاپنی ها آمده که روحیه ی استعمارگریشون رو به کلی فراموش کردن ولی اروپایی ها هنوز دارنش
Sajjad
۲۸ فروردین ۱۳۹۷برای نیسان این قضیه صدق نمیکنه
نیسان چندین ساله پیکاپ میزنه و انجین های مطرحی داره
نیازی به انجین بنز نداره
datsun
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ترجیح میدم جوابت رو ندم
موتور VQ جدید?
محصولات ریبج شده فعلا که x کلاس ریبج شده ناواراست ☺
فقط یه چیزی شنیدی اطلاعات ضعیفه عزیزم
Sajjad
۲۹ فروردین ۱۳۹۷الان این حرف رو با من بودی یا جناب ماکسیموس؟!
مهدی
۲۸ فروردین ۱۳۹۷وانت های آمریکایی یه سروگردن ازوانت بنز بهترن.حتی کابین اونا جذابتر ولوکس تر ازاین به نظر میاد
مهدی
۲۸ فروردین ۱۳۹۷به نظر من تاانتخاب هایی مثل تویوتا.نیسان.وغولهایی ازفورد وشورولت و…وجود داره دلیلی واسه انتخاب وانت بنز نمیبینم.چه ازنظر کارایی .چه قابلیت آفرود.وحتی لوکس بودن کابین.وانت هایی که بارها وبارها امتحانشون روپس دادن
کوروش
۲۸ فروردین ۱۳۹۷من این ماشین رو توی ترکیه دیدم و سوار شدم از نظر کیفیت, کارایی و قابلیت آفرود چیزی کم نداره متاسفانه نشد پشت فرمونش بشینم به نظرم طراحی پشتش مخصوصا چراغها دلچسب نیست ولی اینکه چه لزومی داشت مرسدس همچین ماشینی بسازه نمیدونم