آئودیمرسدس بنز

آئودی RS3 چشم در چشم مرسدس A45 AMG

داغ‌ترین هاچ بک آئودی که اخیراً در نمایشگاه ژنو رونمایی شده می‌تواند باعث نگرانی حریف اشتوتگارتی خود باشد. اگر شما هم عاشق هاچ بک‌های داغ باشید، احتمالاً بین انتخاب این دو مردد خواهید ماند.

Mercedes A45 AMG
Mercedes A45 AMG
Audi RS3 2015
Audi RS3 2015
مرسدس بنز A 45 AMG با شتاب صفر تا صد ۴.۶ ثانیه ای، یک هاچ بک بسیار سریع‌السیر است. پیشرانه چهار سیلندر ۲.۰ لیتری آن با کمک توربوشارژر دوقلو، قدرت بی‌رحمانه ۳۵۵ اسب بخار و گشتاور ۴۵۰ نیوتن متر در دور موتور ۲۲۵۰ تولید می‌کند. برای به دست آوردن یک عملکرد بدون نقص، این نیرو توسط سیستم 4MATIC به هر چهار چرخ منتقل می‌شود.
Mercedes A45 AMG
Mercedes A45 AMG
Audi RS3 2015
Audi RS3 2015
از سوی دیگر، هاچ بک جدید آئودیRS3 از یک موتور ۵ سیلندر ۲.۵ لیتری TFSI توربو بهره می‌گیرد که قدرت خروجی آن ۳۶۲ اسب بخار همراه با گشتاور ۴۶۵ نیوتن متر در دور موتور ۱۶۲۵ دور بر دقیقه است. این خودرو هم از انتقال نیرو به چهار چرخ کواترو بهره می‌گیرد. شتاب صفر تا صد این خودرو، رعدآسا و تنها ۴.۳ ثانیه است که یادآور سوپراسپرتهای سالهای گذشته است.
Mercedes A45 AMG
Mercedes A45 AMG
Audi RS3 2015
Audi RS3 2015
یکی از دلایل شتاب بهتر آئودی در برابر مرسدس، علاوه بر نیرو و گشتاور بیشتر آن، ۴۰ کیلوگرم وزن کمتر می‌باشد. آئودی از یک سیستم انتقال نیروی پیشرفته هفت سرعته خودکار با کلاچ دوگانه بهره می‌گیرد که ضرایب آن با دقت برای شتاب گیری سریع‌تر تعیین شده‌اند. البته مرسدس نیز از گیربکس مشابهی بهره می‌گیرد. در عین حال تعیین اینکه عملکرد گیربکس و سیستم‌های انتقال نیرو به چهار چرخ 4MATIC یا QUATTRO چه مزیت یا ضعفی نسبت به یکدیگر دارند نیز آسان نیست.
Mercedes A45 AMG
Mercedes A45 AMG
Audi RS3 2015
Audi RS3 2015
نهایت سرعت هر دو خودرو ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت است که به صورت الکترونیکی در این میزان محدود گردیده است و اصلاً هم صلاح نیست یک هاچ بک به سرعت‌هایی بیش از این دست یابد.
Mercedes A45 AMG
Mercedes A45 AMG
Audi RS3 2015
Audi RS3 2015
مصرف سوخت آئودی ۸.۱ لیتر در صد کیلومتر است. در حالی که برای مرسدس این رقم ۶.۹ لیتر اعلام شده است. برای خرید هاچ بک آتشین مرسدس باید ۶۴ هزار دلار و برای خرید آئودی باید بیش از ۵۰ هزار دلار خرج کنید. [polldaddy poll=8561525]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۸۱ دیدگاه‌ها

  1. ye pesar

    ۱۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1134 ديدگاه)

    از نظر طراحی مرسدس بنز خیلی جلوتره آپشنال تر هم به نظر میرسه که خوب 14000 دلار گرونتره

    با این حال مرسدس زیباتر و جذاب تر به نظر می آد و اینگار آئودی نه تنها تو این مدل بلکه کلا از نظر طراحی رفته رو استند بای و نسبت به رقبا زیاد کاری نمی کنه

    البته استفاده ی این ماشین ها هم یکم جالبه
    یعنی چرا باید کسی 60 هزار دلار پول بابت یک هاچبک 5 درب بده که مث یه ماشین کوپه می مونه

    با این حال بازم عالیه

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۵ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (6526 ديدگاه)

      درود .

      پسر جان سیاست هر شرکتی فرق میکنه . مثلا ب ام و و آئودی زیاد اهل تغییر

      های بنیادین نیستند . این دوبرند حتی در مدلهای سری 7 و آ8 بدون پکیج

      اسپورت ، رگه های اسپورت کمی دارند . اما مرسدس بنز در مدل اس کلاس

      فقط به لوکس بودن فکر میکنه و ظاهر اسپورت رو به AMG میسپاره .

      به نظر من آئودی طراحیش ساده و ماندگار و به دور از هیجان غلوهای

      بی جا همچون برندهای دیگر است .

      1. جی تی ار

        ۱۵ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (459 ديدگاه)

        بی ام و هم اهل تغییرات زیاد هست اما چیزی فرق میذاره بین طراحی بنز وبی ام و اینه که بی ام و اصالت بالایی درطراحی داره واون رو حفظ کرده.چیزی که کادر جدید طراحی بنز به سرپرستی گوردون واگنر توی این چندسال ازش خیلی فاصله گرفته اند…

      2. حسین

        ۱۵ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1363 ديدگاه)

        درود. میلاد جان باهات موافقم. فقط یه خبری بدم: با اینکه ب ام و توی سری7 رگه های اسپورتش رو حفظ میکنه، چه از نظر ظاهری و چه از نظر عملکردی (که منم عاشق همین ویژگیش هستم) اما احتمال داره در نسل جدیدش یه مدل M700 هم تولید کنه!

        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۶ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (6526 ديدگاه)

          درود .

          یعنی چی؟

        2. حسین

          ۱۶ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (1363 ديدگاه)

          M700 اگر به تولید برسه میشه نسخه M-Power سری 7
          البته شایدم تا اون موقع اسمش تغییر کنه

    2. BMW4ever

      ۱۵ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (155 ديدگاه)

      دوست خوبم آیودی هم دست خالی هم نیست سیستم کواترو این ماشین حرف نداره بنز هم همینطوره موتور و طراحی خوبی داره به نظر من سلیقه این جا بی تاثیر نیست و قیمت هم خیلی مهمه که در مورد بنز باید بگیم خیلی زیاده

      1. amir

        ۱۵ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (522 ديدگاه)

        مرسدس لایک++
        ائودی دیسلایک__

        1. tormoz_dasti

          ۱۵ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (71 ديدگاه)

          دادا فازت چیه؟
          آخر مطلبا دیدی؟!

    3. MAFIA

      ۱۵ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (435 ديدگاه)

      هر دوشون خوبن ولی بنز بیشتر دلبری می کنه.

      1. فرامرز

        ۱۵ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1597 ديدگاه)

        هر دو خوبن اما من به شخصه اگه ۶۴۰۰۰ دلار بخوام هزینه کنم خودرویی میخرم که در نگاه اول با خودروی زیر ۳۰۰۰۰ دلاری اشتباه نشه. انتخاب من به این کلاس از خودروها نزدیکتره (به ترتیب علاقه ام): پورشه کیمن، بی ام و زد۴ (البته متاسفانه از ۲۰۰۹ تغییری نکرده)، آئودی تی تی، آلفا ۴سی و مرسدس اس ال کا

    4. E 36

      ۱۵ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (917 ديدگاه)

      واقعا هردوشون عالی هستن ولی سلیقه ای حساب کنیم من میگم بنز

      1. فرید

        ۱۶ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (787 ديدگاه)

        بچه هاااااااااااا یه خبر دارم دست اول….بگو چرا مجله ماشین اینقدر طرفدار بنزه و ره به ره از بنز مقاله میزاره…کوچیکترین تکنولوژی ای که حتی تو هیوندا هست رو مجله ماشین از بنز میزاره…مخصوصا در مجله ی این ماه که دیگه گندشو از بنز دراورده…نگو قضیه اینه :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
        افراد ستاره ایران در هیات تحریریه این مجله مشغول بکارند…این رو کسی به من گفت که خودش توی مجله ماشین تا چندوقت پیش کار میکرد…
        آقایونی که سنگ همین مجله ماشین رو هم به سینه میزدند….بیان تحویل بگیرین… :-D :-D :-D :-D :-D

        1. حسین

          ۱۶ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (1363 ديدگاه)

          اینو میدونستیم و سنگشو به سینه میزدیم. چیزی از اعتبار «علمی» و «آموزشی» و «فنیش» کم نمیکنه. مجله ماشین طبق این سه محور کار میکنه و البته هیچ وقت هم از بنز طرفداری بیجا نکرده. تعداد مقالاتی هم که از ب ام و میذاره بیشتر یا مساوی بنزه. حتی اگه اینی که میگی «کوچیکترین تکنولوژی ای که حتی تو هیوندا هست رو مجله ماشین از بنز میزاره» درست باشه که درست هم نیست از بار و محتوای علمی، آموزشی و فنی مجله چیزی کم نکرده. فقط اطلاعات بیشتری از بنز داده نه اینکه بنز رو خدا کنه.
          اینا رو منی میگم که 9 ساله مجله ماشینو خوندم و کاملا میشناسمش آقا فرید

        2. جی تی ار

          ۱۶ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (459 ديدگاه)

          اصلا این حرف شما درست نیست.مثال نقض بارزش هم جناب مسیح فرزانه که شاید بهترین نویسنده و آزمایشگر وکارشناس خودرویی درایرانه,بارها درخود باواریا و در محل مخصوص کمپانی بی ام و که برای آزمایش خودروهای جدید هستند,خودروهایی چون i3وسری4را آزمایش کرده اند…

        3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۶ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (6526 ديدگاه)

          درود .

          حسن و جی تی ار عزیز . این دوست ما فقط دوست داره یچیزی

          بگه .

          خوانندگان ثابت مجله ماشین میدونند که نویسنده ها کیا

          هستند . اقای برزو . فرزانه . ممقانی اصل . احسان و …

          یک نویسنده ی جدید داره ، که فقط کارشون مطالب مربوط

          به پروژه های بوژی کش ایران است .

          یکبار هم ارزش مجله ماشین رو گفتم . مجله ماشین یکی از

          معتبرترین مجله های خودرویی دنیا میباشد .

          تا جاییکه مدیر فروش جنرال موتورز برای این مجله مطلب

          مینوشت . این اعتبار هم با استفاده از روابط بالا با

          خودروسازها . مجلات معتبر دیگر . به دست امده .

          همچنین وجود نویسنده های معتبری همچون فرهاد کاشانی .

      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱۶ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (6526 ديدگاه)

        درود .

        طبق صحبت های بنده با اقای صیادی ، ( یکی از نویسنده های هفته

        نامه خودرو امروز ) که در نمایشگاه مطبوعات با ایشون اشنا شدم ،

        یکسری از نویسنده های مجله ماشین رفتند .

        اینم صحت حرفم :

        http://machinemag.ir/News.aspx?ID=2776

        این خبر برای یک هفته ی پیشه . مطلب هم از بنز به دروغ ننوشته .

        یا جانب داری نکرده . حداقل منی که 13 ساله مجله ماشین میخرم .

        با تمام نوشته هاشون اشنا هستم . یا معرفی محصولات بوده و یا

        تکنولوژی .

        برای صحت حرف شما هم هرکسی میتونه به مجله ماشین ( ایمیل بزنه )

        و از صحت خبر شما که بیش از حد غلو شده است ، پی ببره .

        برای مثال مدیر فروش شرکت ستاره ایران اومده شده نویسنده .

        اصلا کارهای شرکت واردات با یک نشریه تفاوت داره .

        جالبه شما هیچ نشریه و سایتی رو قبول نداری .

        اعم از مجله ماشین . هفته نامه ی خودرو امروز و دنیای خودرو .

        تخت گاز . پرشین خودرو . عصر خودرو . پدال . و ….

        همه اینهایی که گفتم 90 اخبارشون شبیه به همه . نکنه همه دست

        به دست هم دادند تا لکسس رو بکوبند و اخبارش رو منتشر نکنند .

        حتما چیزی یا خبری نداشته . مگر در هر سال یک ( جی دی پاور )

        اینم محض اطلاع شما :

        خودروهای محبوب پولدارها در چین
        پرشین خودرو: یافته‌های یک تحقیقات برند نشان داد که مالکان خودروهای مرسدس بنز در چین عمدتا پولدار و موفق هستند در حالیکه کارمندان اداری بیشتر کادیلاک سوار می‌شوند.
        به گزارش «پرشین خودرو»، موسسه تحقیقاتی هوران در شانگهای به تحقیق از 800 مالک خودرو لوکس در 10 شهر این کشور و بررسی مشخصات مالکان برندهای مختلف پرداخت.
        برندهای خودروی لوکس برای جذب مصرف کنندگان در چین که شرکت مک کینزی اند کو پیش‌بینی کرده است در سال 2016 از آمریکا به عنوان بزرگترین بازار خودروی لوکس در جهان پیشی خواهد گرفت، تبلیغات وسیعی می‌کنند. بیشتر مصرف کنندگان در چین که برای نخستین بار خودرو خریداری می‌کنند، با پیشنهادهای خوبی برای خرید تازه واردانی مانند مدل‌های اینفینیتی نیسان موتور و لینکولن فورد موتور روبرو می‌شوند.
        متوسط سن مالکان خودرو لوکس در چین 33.5 سال با درآمد سالانه 984 هزار یوان (160 هزار و 318 دلار) است. مالکان مرسدس با دارایی خانوادگی به ارزش 11.3 میلیون یوان، بزرگ‌ترین ثروت خانوادگی را دارد در حالیکه مالکان اینفینیتی از پایین‌ترین متوسط ثروت به میزان 6.44 میلیون دلار برخوردارند.
        برند لوکس آئودی که متعلق به فولکس واگن است، محبوب بوروکرات‌های دولتی و ب ام و مورد علاقه ثروتمندان تازه به دوران رسیده است. در میان برندهای مورد بررسی تنها برند لوکس تویوتا موتور مالکانی با ویژگی‌های مشخص نداشت.
        بر اساس گزارش بلومبرگ، نمایندگان خودروسازان بزرگ شامل جنرال موتورز، دایملر، ب ام و، آئودی، اینفینیتی و تویوتا به نتایج این تحقیقات واکنشی نشان ندادند.

    5. فرید

      ۱۶ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (787 ديدگاه)

      ye pesar عزیز
      کلا بنز پول مفت میگیره عادتشه…بجای این همه پول مفت یکم به کیفیتش اهمیت بده …این همه پول مفت گرفت از این مردم بدبخت، نمیگه یکم کیفیتش رو ببره بالا لااقا بیاد زیر ۱۰ برند برتر…نه ۲۴ جدول :-D :-D

      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱۶ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (6526 ديدگاه)

        درود .

        کیفیت بنز به همه ثابت شدست .

        اخر جدول هم بیاد ، مثل نقل میفروشه . بنز حمایت کننده و سرمایه

        گذار نداره . خودش با خم و چم روزگار رو به رو میشه . اینهمه

        از کیفیت گفتی و مقام اوردی ، فقط رو دیوار قابشون کردی .

        تو دیدگاه مشتری و فروش هنوز عقبی .

        نه من و نه شاهین و نه …. با لکسس مشکل ندارند ، مگر اینکه

        تو مشکل درست کنی .

      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱۶ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (6526 ديدگاه)

        درود .

        مردم دنیا چقدر پول مفت دارن . یک حرف منطقی بزن .

      3. حسین

        ۱۶ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1363 ديدگاه)

        فرید یه تعریف از کیفیتی که بنز بر مبنای اون بیست و چهارم شده بده که ما توجیه بشیم نه اینکه هی بگی کیفیتش پایینه و ما کیفیت مونتاژ و کیفیت چرم و کیفیت ساخت و دوام بیاد تو ذهنمون… بگو منظور از کیفتی که بنز رو بیست چهارم کرده دقیقا چیه؟؟ این کیفیت چه مبنایی داره که بنز بر اون مبنا رتبه 24 میشه؟
        امیدوارم گرفته باشی چی میگم. و جداَ ازت جواب میخوام که توجیه شم

        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۶ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (6526 ديدگاه)

          درود .

          ایشون تک بعدی هستند و فقط به یک جدول بسنده میکنند .

          هنوز در حل این مساله که چرا بنز با همون بی کیفیتی که

          ایشون میگه ، پرفروش است و ارزش برندش بیشتره عاجز

          هستند .

          اون رتبه ی 24 جدول هم نربوط به مدل CLA میشه که

          یکسری مشکلات داشته . اعم از صدای زیاد کابین .

          اینم باز یک مطلب دیگه :

          http://www.pedal.ir/%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87/%D9%86%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D8%AC-%D8%B1%D8%B6%D8%A7%DB%8C%D8%AA%D9%85%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7-2014/

        2. فرید

          ۱۶ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (787 ديدگاه)

          آقا حسین بهتره بری از اون کسایی که به بنز رای ندادن و شده ۲۴ ام بپرسی…اونا بهتر بهت جواب میدن :-D :-D :-D همون که توی اون لیست اس کلاستون در قعععععععععععر جدوله همون واستون بسه و این آقای هزار بعدی گیر داده به سی ال آ…
          اون آقای چند بعدی هم مثل همیشه سرش رو کرده تو برف و خودش رو زده به خواب نه ها،به کما زده…
          قبول حقیقت سخته میدونم…اوخییییییییییییییی
          این آقای چند بعدی هم هیچوقت حرفی رو قبول نداره و فقط فکر میکنه خودش درست میگه…متاسفم واسه مجله ماشین…به اون آقای چند بعدی هم بگو که هیچوقت مدیر عامل نمیاد نویسنده مجله ماشین بشه بیسواد…مارو بگو با چه بیسوادایی داریم بحث میکنیم…حالا میخواین قبول کنین میخواین نکنین اعضای مجله ماشین از شرکت ستاره ایران توش فعالیت دارند(واسه یه کور هم تعریف کنی میفهمید با توجه به مطالب مجله ماشین)…جالبه ها طرف از مجله ماشین اومده بیرون این رو میگه بعد این آقایون متعصب و آنرمال قبولش ندارند…اینا دیگه کین والا…به چند بعدی هم گفتن زککی…
          خلاصه اومدین زیر ۱۰ تا باهاتون صحبت میکنم…برند اول هیچوقت با یه برند ته جدولی هیچ صحبتی نداره…تا اینجاش هم باهاتون صحبت کردیم خیلی بهتون لطف کردیم…خیلی پایینین بابا ۲۴!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۶ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (6526 ديدگاه)

          درود .

          ما قبل از هر چیزی ، اول ارزش طرفو میبینیم که بخواهیم

          باهاش هم کلام بشیم .
          جالبه شما اقای با سواد نمیدونی که اون عکس فقط برای

          نشان دادن برند بنز بوده نه اس کلاس . البته طبیعیه .

          چون هنوز پخته نشدی .

          جوون هستی و جاهل و جویای ناب .

          آیکون هر برند با یک مدل مشخص میشه ، حالا چون اس کلاس

          بوده ، پس اس کلاس بیخوده . تعاریفو نگاه کن .

          با این حرفا چیزی از ارش بنز و مجله ماشین کم نمیشه .

          من میگم ماهو ببین ، تو نوک انگشت منو میبینی .

        4. حسین

          ۱۷ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (1363 ديدگاه)

          فرید جان توی کامنتت فقط مسخره کردی و کنایه زدی جواب منو ندادی!!! بنز دقیقا کجاش کیفیت نداره؟ یک مدل رو نگیر، کل تولیداتشو بگو. مثلا بگو کلا از نظر دوام یا کیفیت مواد اولیه مصرفی یا کیفیت مونتاژ، با لکسوس قابل قیاس نیست.
          چون من موندم اون 23تا کمپانی ای که میگی با کیفیت تر از بنز هستن کدوما هستن؟

  2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۱۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (6526 ديدگاه)

    درود .

    واقعا انتخاب سختیه .

    اما موتور ائودی یک سیلندر و نیم لیتر بیشتره . به نظر من انتخاب دلی

    هست . هردو عالی . اما قیمت مرسدس بنز !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1. amir

      ۱۵ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (522 ديدگاه)

      من همیشه طرفدار مرسدس هستم همه هم میدونن ولی الان با دیدن پشت مرسدس A45یه کم مردد شدم.

      1. amir

        ۱۵ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (522 ديدگاه)

        میدونم دیسلایک میخورم ولی چراغهای پشت مرسدس خیلی ناهماهنگه یه جوری تو ذوق میزنه!

    2. فرکانس

      ۱۶ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1772 ديدگاه)

      مرسدس

  3. BOMB

    ۱۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (377 ديدگاه)

    هر چی فکرش میکنم . هر چی با خودم ور میرم.
    آئودی RS3 خیلی بهتر.دم آئودی گرم

  4. M Power///

    ۱۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (415 ديدگاه)

    هردو هاچ بک معرکن بخصوص مرسدس. ولی قیمتش خیلی بالاست و اصلا ارزش نداره برای یک هاچ بک اینقدر پول بدی. درباره ای آئودی هم همین قزیه صدق می کنه‌. من درکل مرسدس رو انتخاب می کنم ولی با این قیمتی که داره خرید آلفا رومئو 4c ارزش بیشتری داره. قیمتش هم بین ۵۵ تا ۶۹ هزار دلاره، البته اگه اشتباه نکنم.

    1. فرهاد

      ۱۵ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (378 ديدگاه)

      به نظرم بنز الکی گرونه 14 هزار اختلاف!!!
      طراحی پشت بنز هم به نظرم جالب نیست اما جلوش قشنگه
      آیودی خیلی ساده و شیک.هیچ ایرادی هم تو طراحیش نیست

      انتخاب من آیودی
      البته از گلف هم غافل نشید که از این 2 تا هیچی کم نداره

      1. amir

        ۱۵ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (522 ديدگاه)

        گلف قیمتش خیلی پایینتره.گلف هاچ بک خوبیه ولی کلا با بنز وائودی و بیام و قیاس نمیشه.

        1. $@kasra@$

          ۱۶ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (2706 ديدگاه)

          لازم به ذکر است گلف ار40 که تا1ماه دیگه خط تولیدش راه میفته65هزاره و در3.5ثانیه هم شتاب میگیره ونهایت سرعتش هم280کیلومتر بر ساعته.
          تا الان هم1300دستگاه پیش فروش شده.
          فولکس واگن واقعا داره غوغا میکنه این چند سال هم از نظر مدیریتی هم از نظر کیفیت و هم از نظر شتاب و سرعتی

      2. مرتضی

        ۱۵ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (849 ديدگاه)

        ایودی کدومشونه؟؟؟

        1. Hamid...Audi

          ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (713 ديدگاه)

          خخخخخ قرمزس!!!!! :D

      3. حسین

        ۱۵ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1363 ديدگاه)

        درود. گلف رو خوب نیومدی!! به نظر شخصی من (بر خلاف نظر عزیزان) عقب بنز قشنگتر از جلوشه
        اما من باشم با این قیمت یه ب ام و M235 میخرم. بزرگتر و کاربردی تر از یه هاچ بکه

    2. $@kasra@$

      ۱۶ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (2706 ديدگاه)

      من به جای اینکه هاچ بک بگیرم،میرم یه دوج چارجر اس ار تی هلکت با همین قیمت میگیرم،عشق قدرت580بخاریشم میبرم!
      یا یذره دیگه پول روش میذارم و فولکس واگن ار40 میگیرم که3.5ثانیه شتاب داشته باشه…ولی اگر بین این دوتا باشه مرسدس
      فقط هم به خاطر سیستم 4متیک مرسدس رو انتخاب کردم نه چیز دیگه ای…

      1. حسین

        ۱۶ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1363 ديدگاه)

        درود. سیستم کواترو آئودی رو دست کم نگیر کسری جان.
        http:// tinypic.com/player.php?v=2u56t5c%3E&s=8#.VKvmHS7D76g
        (فاصله رو بردارید)
        واقعا حیفه که نگاش نکنید. خودم که خیلی تعجب کردم از دیدنش

  5. AndromedA

    ۱۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (50 ديدگاه)

    صدا
    صدای کدوم خوشگل تره؟ همون بنده است

    1. AndromedA

      ۱۵ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (50 ديدگاه)

      منظورم برنده بود :|

  6. احسان آرسنالی

    ۱۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1949 ديدگاه)

    پدال اگه میشه یه بخش والپیپر با کیفیت 4k فول سایز بزار برا دسکتاپ که وقتی استفاده میکنیش کیفیتش پایین نیاد. من هرچی تو نت گشتم پیدا نکردم. البته عکس 4k با سایز بزرگ و کوچیک و هر مدل دانلود کردم ولی به محض استفاده یا بغل های دسکتاپ سیاه موند یا تو حالت تمام صفحه کیفیتش پایین اومد کسی میدونه مشکل چیه؟

    1. $@kasra@$

      ۱۶ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (2706 ديدگاه)

      احسان اواتارامون خیلی شبیه هم میزنه!
      نه؟

    2. $@kasra@$

      ۱۶ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (2706 ديدگاه)

      راستی بی زحمت عوضش کن من تازه گذاشتم.
      تو خیلی وقته!

  7. Arash66

    ۱۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (433 ديدگاه)

    خب هر دو مدل بسیار خوبی هستند، اما آر اس تری انتخاب یک جوونه که میخواد با ماشینش حال کنه، تیون کنه درگ کنه و …

  8. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۱۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (6526 ديدگاه)

    درود .

    حالا که آئودی 5 سیلندره و نیم لیتر بیشتره حداقل نسخه سری بلک مرسدس بنز

    رو میاوردن . 400 اسب بخار . شتابشم بهتره .

    اما حسی که موتور 6 سیلندر به بالا داره ، یک چیز دیگست .

  9. حامد

    ۱۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (262 ديدگاه)

    انتخاب واقعا نزدیک بود اما بنز بیشتر به دلم نشست.

    1. Ali

      ۱۵ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      انتخاب من rs3 هست نه فقط بخاطر سریع بودنش بخاطر این که ارزون تره اگه آیودى همچین قیمتى داشت قطعا بهتر بود فکر نمیکنم تفاوت مصرف ۱.۲ چنان تغییرى ایجاد کنه بنز هم زیادى گرونه که انتخاب هاى خیلى بهترى نسبت این تواین رنج قیمت وجود داره ولى درکل هردو خوبن

  10. BMW4ever

    ۱۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (155 ديدگاه)

    گلف R 400 هم اگه بیاد خیلی توپ میشه گلف همین طوریش خوب هست اون بیاد عالی میشه

    1. $@kasra@$

      ۱۶ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (2706 ديدگاه)

      ار400 نه!
      ار40.
      گلف ار40 بیاد دیگه رقیبا باید برن گاو بچرونن!
      بیشتر هم مرسدس با این قیمتش پول خون کارل بنز رو میخواد بگیره از این ماشین.
      با اون چراغای زشتش!
      گلف ار40 طبق گفته های فولکس واگن65 هزار قیمت میخوره و همه چیش2برابر بنزه!
      شتابش هم3.5 و حداکثر سرعت ار40 هم285 کیلومتر بر ساعته!
      ولی در مقایسه با ایودی و بنز،بنز بهتره!ولی من که نمیخرم،به قیمتش نگاه نمیکنم!

  11. Mostafa&S

    ۱۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (318 ديدگاه)

    با این که طرفدار بنزم ولی گلف جی تی ای تو هاچ بک ها یه اسطورست

  12. ماسل کار

    ۱۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (211 ديدگاه)

    درود
    چرا بعضی توربوها لگ دارن بعضی ها ندارن و توربو های ماشین های آلمانی هم لگ دارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ممنون
    Just Muscle Cars

  13. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

    ۱۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (810 ديدگاه)

    هردو عالین اما شخصاً آودی رو میپسندم!
    واقعاً طراحیاشو دوست دارم به ویژه مدل RS5 رو خیلی دوست دارم.
    مرسدس که حرفی برای گفتن باقی نمیگذارد تنها قیمتشه که یه ذره آدمو اذیت میکنه!
    ولی جون به جونم کنن بازم خودروهای آمریکایی رو بیشتر دوست دارم.

  14. نوید (6*6)

    ۱۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    اگه قرار به هاچ بک مورد علاقه باشه من CT200h رو از همه بیشتر دوست دارم
    اگه باهاش رانندگی کرده باشید میفهمید من چی میگم
    ولی بین این دو تا بنز رو ترجیح میدم

    1. فرید

      ۱۶ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (787 ديدگاه)

      من با CT رانندگی نکردم خیلی دوست دارم سوارش بشم…رانندگی کردی باهاش چطور بود؟؟؟؟؟؟

  15. مرتضی

    ۱۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (849 ديدگاه)

    کابین دو تا ماشین رو فقط نگاه کنین متوجه علت تفاوت قیمت میشین ائودی عالیه خیلی براش احترام قائلم اما نه وقتی مرسدس بنز هم در مقایسه باشه بزرگتر که میاد بقیه باید پاشونو جمع کنند! اندازه گلیم!

  16. benz and porcshe

    ۱۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (18 ديدگاه)

    اقای gtrمن نمی فهمم شما چی میگید الان ما خودرو ساز بااصالت تر وبا قدمتر از بنز نداریم بنز درسال 1890 به وسیله جناب اقای کوتلیب دایملر و ویلیام میباخ بنیانگذاری شد وشرکت باواریایی بی ام دبیلیو در سال1919 بنیانگازی شد بعد به نظر من درچراح جلو وچراغ هایش در سری 6 2015 هیچ اصالتی وجود ندارد وچراغ های خشمگین وبا اباهت بی ام دبلیو جای خود را به چراغ هایی شبیه خودرو های ساخت شرکت پژو. سیتروین داده وشما در کامنت های قبلیتان بعضی مشکلات وجود دارد در سال 2014 برند تویوتا طبق روال 7و8 ساله باارزش ترین برند و مرسدس بنز دوم وبی ام دبلیو سوم شد.باعرض معذرت از اقای جی تی ار اگر ناراحت شدند

  17. Ehsan

    ۱۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1251 ديدگاه)

    نمیتونم از بین این دو یکی رو انتخاب کنم ، در نهایت اومدم به خاطر مصرف سوخت بنز رو انتخاب کنم ولی قیمتش به نسبت زیاده !
    چرا ما رو تو این شرایط قرار میدهید ، چرا ( حالا انگار واقعا گذاشتن جلومون گفتند انتخاب کن :-D ) ولی انتخاب بینشون خیلی سخته نهایت میرسه به علاقه

  18. حسین

    ۱۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1363 ديدگاه)

    با تمام احترامی که برای بنز قائلم، آئودی رو انتخاب میکنم. با اینکه حجم موتورش بیشتره و مصرفش بالاتر اما گشتاور و قدرتش بیشتره و مهمتر اینکه گشتاورشو در دور پایین تری در اختیار میذاره.
    البته برای انتخاب در این رده، فضای اتاق و صندوق عقب و راحتی هم باید مورد بررسی قرار بگیرن

  19. hamid reza

    ۱۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (381 ديدگاه)

    من کلا با طراحی های با وقار ائودی خیلی حال میکنم. با توجه به قیمت بنز ائودی ارزش بیشتری داره

  20. احسان(احسان سابق)

    ۱۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    از کجای موتور 2 لیتری 355 اسب بخار بیرون میکشه و تازه 100 کیلومتر 6.9 لیتر بنزین میسوزونه.اون هم توی دور موتور 1500 دور در دقیقه بیشترین گشتاور رو تولید میکنه.وقتی حرف از بازده و مهندسی برتر به میون میاد باید یا مونیخ رو گشت یا اشتوتگارد رو.یا هر دو رو

  21. نوید (6*6)

    ۱۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    معلومه دیگه خیلی عالی
    مصرفش خیلی عالیه2/5-3 هست
    ایشالا سوار میشی فرید جان
    خیلی نرم و بی صداست

    1. فرید

      ۱۶ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (787 ديدگاه)

      لکسس= نرمی
      خوش بحالت…من سوار ال اس شدم انگار ماشین رو زمین نبود…لامصب هواپیما بود ماشین نبود.ایشالا تو هم سوار میشی.

  22. نوید (6*6)

    ۱۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    ولی اینو هم بگم
    هیچی لند کروز نمیشه
    یه حس دیگه ای داره

    1. فرید

      ۱۶ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (787 ديدگاه)

      اون که بععععععععععععللللللللللللهههههههههههههههههه….سوارش شدم.

  23. 4MATIC

    ۱۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1051 ديدگاه)

    واقعا بنز عالی کارکرده از موتور2لیتری توربو345اسب قدرت گرفته تازه4MATICهم هست
    انصافاCLAازRS3خیلی بهتره

  24. سامان از تبریز

    ۱۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (3216 ديدگاه)

    من سوار A45 شدم خیلی عالیه شتابشم حرف نداره من 100 درصد بنز رو به ائودی ترجیح میدم
    فقط طراحی عقب ائودی از بنز بهتره بقیه موارد فقط بنز

  25. rasoul

    ۱۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (26 ديدگاه)

    من اگه باشم آئودی رو بر میدارم
    ولی خومونیم با یه گلف جی تی آر میشه جفتشون رو سوسک کرد

  26. mehti

    ۱۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ممنون از مطالب خوبتون
    اگه یه مطلبیم از هندلینگشون میذاشتین بد نبود

  27. ارمان

    ۱۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1306 ديدگاه)

    باید گفت دمه audi گرم که با موتور حجم بالاتر وزن کمتری گرفته اما از نظر چهره بنز خیلی سر تره اما طراحی داخلی audi رو میپسندم کلان داغون شدم ذهنیتام قاطی پاتی شد :))

  28. شهریار

    ۱۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (176 ديدگاه)

    قدر زر رزگر بداند قدر گوهر گوهری

  29. فرشید

    ۱۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (25 ديدگاه)

    طراحی بنز که عالی هستش هرچند بسیار لااقل منو به یاد gla. انداخت
    جدا از قیمت که نقطه ضعف هر دو تاست جدا نمیشه هیچ ایرادی روشون گذاشت
    فقط یه نکته
    واقعا چرا کارخونه ای مثل هوندا که مدل سیویک رو داره با دیدن این رقبا دست به کاری نمیزنه مثلا همون هوندا سیویک با موتور دو لیتری که کیت بدنه اش با مدل پایه تفاوت داشت و اگه اشتباه نکنم مدل اس آی بود رو بیشتر و سریعتر وارد بازار نمیکنه
    چون جدا با سابقه ذهنی که مردم خصوصا امریکا از هوندا دارند و قیمت بسیار رقابتی هوندا میتونه یه برگ برنده برای هوندا باشه
    من که خودم عاسقشم با رنگ فیروزه ای
    ای کاش امکان اپلود عکس در کنار کامنت توی لاین فراهم بود
    الان یادم نیست عکسش رو کجا دیدم تا لااقل لینکش رو بزارم

  30. pony car

    ۲۰ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (144 ديدگاه)

    طراحی بنز دوست داشتنی و طراحی آئودی هارمونیک من بودم بنز انتخاب می‌کردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا