تنها چند ساعت پسازاینکه مرسدس بنز اولین مشخصات فنی رسمی نسل جدید G کلاس را منتشر کرد، مجموعهای از تصاویر آن پیش از رونمایی رسمی بهصورت آنلاین افشا شده است. به لطف این تصاویر میتوان دید که آفرودر نمادین مرسدس بشدت مورد تجدیدنظر قرار گرفته و بر شکوه آن افزوده شده است اما تعجببرانگیز نیست که استایل بیرونی G کلاس تا حد زیادی مشابه قبل است و طراحی تکاملی دارد چراکه این ماشین میراث مرسدس بنز است و به همین دلیل باید ظاهر کلاسیک آن حفظ گردد.
بااینحال بزرگترین تغییرات ظاهری را میتوان در چراغهای جلو، سپرها و جلوپنجره مشاهده کرد. درون لوگوی مرسدس بنز نیز سنسورها و رادارهای خودرو نصب شده است که برای تجهیزات رانندگی نیمهخودکار آن مورداستفاده قرار میگیرد؛ اما تغییرات اصلی و بنیادین نسل جدید G کلاس در زیر پوست آن صورت گرفته است که ازجملهٔ آنها میتوان به تعلیق مستقل جلو اشاره کرد. این تعلیق جدید نهتنها موجب میشود که خودرو در جادههای آنرود رفتار بهتری داشته باشد، بلکه تواناییهای آفرود آنرا هم ارتقاء میبخشد.
زاویهٔ ورود و خروج نسل جدید G کلاس به ترتیب برابر با ۳۱ و ۳۰ درجه بوده و میتواند حداکثر تا عمق ۷۰ سانتیمتری آب فرو برود. همچنین فاصلهٔ خودرو از سطح زمین هم معادل ۲۴ سانتیمتر است. برای انتقال نیرو در این اسیووی، یک گیربکس ۹ سرعتهٔ اتوماتیک جدید در نظر گرفته شده که دارای ضریب سنگین است. علاوه بر این، نسل جدید G کلاس به سه دیفرانسیل با قابلیت قفل و یک حالت رانندگی کاملاً جدید بنام G-Mode هم مجهز شده است. همچنین مطمئناً مرسدس بنز پیشرانههای جدیدی را هم برای G کلاس تدارک دیده است اما فعلاً اطلاعاتی از آنها در دست نیست و باید تا زمان رونمایی رسمی خودرو صبر کنیم.
G کلاس جدید برخلاف استایل بیرونی سنتیاش، از کابین کاملاً مدرنی سود میبرد که به دو نمایشگر دیجیتالی و دو نگهدارندهٔ لیوان قابل جابجایی مجهز شده است. علاوه بر این، فضای داخلی خودرو نیز برای همهٔ سرنشینان افزایش پیدا کرده است بهنحویکه حالا سرنشینان عقب از ۱۵ سانتیمتر فضای پای بیشتر و ۵.۶ سانتیمتر فضای زانوی بیشتر بهرهمند خواهند بود.
همانطور که در ابتدا اشاره شد، نسل جدید مرسدس بنز G کلاس رسماً در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۸ رونمایی خواهد شد که در ۱۵ ژانویه کار خود را آغاز میکند؛ بنابراین در آن زمان از جزئیات و مشخصات کامل این خودرو همچون قوای محرکه و لیست کامل ویژگیهای فنی مطلع خواهیم شد.
CNA
۱۵ دی ۱۳۹۶کابینش، بیرونش،موتورش،همه و همه عالی
از ابهتش اصلاً کم نمیشه
من فقط موندم چرا تو دوئلا حذفش کردن
علی
۱۵ دی ۱۳۹۶نهایت اصالت در طراحی ی خودروی واقعی suv .
با تچکر
ali
۱۵ دی ۱۳۹۶یک چیزی در مورد مرسدس کلاس جی ، میگم سر همه سوت بکشه .
میدونستید زادگاه کلاس g ایران بوده ؟
مقالش تو ویکی پدیا هست ک یک قسمتیشو براتون میزارم………..
این خودرو در دهه ۱۹۷۰ به پیشنهاد محمدرضا شاه پهلوی به عنوان یک خودرو نظامی پشتیبانی چندمنظوره در شرکت مرسدس بنز طراحی شد و حالت آن جعبه مانند، اسپرت،بسیار قدرتمند در جادهها و با حد اکثر امنیت سرنشینان ساخته شده بود.مرسدس بنز این مدل خودرو را با توجه به شرایط بومی ایران و مخصوص ارتش ایران ساخته بود ولی در حال حاضر نیروهای مسلح حداقل ۶۳ کشور دنیا از جمله ارتش آلمان، نیروی زمینی کانادا و تفنگداران دریایی آمریکا از این خودرو استفاده میکنند
البته خود ایران که پیشنهاد دهنده چنین طرحی بود به واسطه انقلاب ۵۷، نصیبی چندانی از آن نبرد
Sina
۱۵ دی ۱۳۹۶گرون دوست داشتنی…
ماشینی که واسه ما طراحی شد ولی هیچ سهمی ازش نداشتیم تاریخ بد جور ازمون رو برگردوند
https://www.instagram.com/p/BdiX4DtlmbY/
Mehdi TuRbO
۱۶ دی ۱۳۹۶تاریخ همون انتخاب خود مردمه متاسفانه خیلیا ک الان پولدارند اگ تو اون زمان بودند الان چیزی نداشتند.
Madjid Thunderbird
۱۵ دی ۱۳۹۶تمام SUV های دنیا یک طرف جی واگن یک طرف … .
کلاس SUV های آفرود مثل روم باستان نیست که هزار خدا داشته باشه ، اینجا فقط یک ماشین خدایی میکنه.
Mohamad
۱۵ دی ۱۳۹۶اره خدایی بهترین suv ساخت آلمان و شرکت بنزه
اینو بشدت باهات موافقم که تو آلمانیا خدایی میکنه
Madjid Thunderbird
۱۵ دی ۱۳۹۶دوست من ، شما نه با نظر من بلکه با نظر خودت موافقی !
من هیچ وقت نگفتم «تو آلمانی ها».
چون همه میدونن وقتی ماشینی در بین ساخته های خودروسازی آلمان بهترین باشه در بقیه ی دنیا هم حریف شایسته ای براش پیدا نمیشه
جی واگن ۳۹ ساله که بهترین آفرودر جهانه.
ارش
۱۵ دی ۱۳۹۶??????
Sajjad
۱۵ دی ۱۳۹۶من موندم شما حس می کنید در چه جایگاهی هستید که صفت برترین یا بهترین رو روی یک خودرو میزارید!؟؟؟
آیا شما اطلاعات کافی دارید که به یک خودرو یا یک خودروساز میگید بهترین؟؟
Gtr
۱۵ دی ۱۳۹۶#جوگیر_نباشیم
Madjid Thunderbird
۱۵ دی ۱۳۹۶.
#باشه_تو_خوبی !
datsun
۱۵ دی ۱۳۹۶جیپ لندرور و تویوتا و نیسان هم بعد هفتاد هشتاد سال کشک
چه بتی برا خودتون ساختین
اگه آلمان همین یه دونه آفرودر را داره تو آمریکا و ژاپن به وفور ساخته شده و ساخته میشه
Madjid Thunderbird
۱۵ دی ۱۳۹۶.
این بحث رو قبلا هم کردیم و تکرارش فقط فضای سایت رو اشغال میکنه!
معیار های ما با هم متفاوتند و از جهات مختلفی به قضیه نگاه میکنیم. نه من گوشم به حرف های شما بدهکاره نه شما با حرف های من قانع میشی !
پس بهتره شما با تفکرات خودت سرگرم باشی و همین اجازه رو به بقیه هم بدی.
وقتی میگیم بهترین یعنی یک ماشین همه چیو با هم داشته باشه امکاناتش هم عالی باشه و آفرودش هم همین طور. در همه چیز.
وگرنه پای آدم بهترین آفرودره چون مُفته ! از همه جا هم میتونی بری بالا ! حتی صخره نوردی کنی !
بدون تشبیه میگم ،
ایرانخودرو و سایپا هم به وفور ماشین میسازن.
رولزرویس سالی فقط ۵۰۰۰ ماشین تولید میکنه !
رولزرویس هم تا چند وقت پیش فقط یه فانتوم داشت!
قیمت تمام ماشین هایی که نام بردی اندازه ی یک جی۶۵ نمیشه ، این در حالیه که جی۶۵ و ۶۳ فروششون از مدل پایه بیشتره و مشتری ها در قبال توقف تولیدش به شدت مخالفت میکنند.
بهترین آفرودر های جهان از نظر من ۲ اتومبیل هستند. ۱- جی واگن ۲- لندروور رنجروور اس وی اتوبیوگرافی
والسلام
mehran911
۱۵ دی ۱۳۹۶در حال حاضر هیچ آفردری در تمام صنعت خودروسازی ژاپن حتی در حد و اندازه های رقابت با مرسدس G500 4×4² وجود نداره
.
تکنولوژی های بکار رفته در شاسی و تعلیق G500 4×4² رو من در هیچ آفرودی ندیدم
.
قبل از جواب دادن زحمت بکشید فقط اسم G500 4×4² رو سرچ کنید
mehran911
۱۵ دی ۱۳۹۶با نظر مجید عزیز کاملا موافقم هیچ شاسی بلندی کاملتر از G کلاس نیست
.
هیچ شاسی بلندی به خوبی و کاملی G650 Landaulet در جهان وجود نداشته و نداره
datsun
۱۵ دی ۱۳۹۶خواهشا نظرات خودتون رو به دیگران تحمیل نکنید
روی کاغذ همه چی به نفع جی چند صد هزار دلاریه در عمل برد با لندکروز و رانگلر چند ده هزار دلاریه
بارها توی تست های مختلف آفرود لندکروز بهتر از جی شناخته شده حتی یکی از مطالبش توی همین پدال هست یا تو یوتیوب
شما که خودتون خوب میدونید خیلی آلمان ها تا اواخر دهه نود اصلا شاسی بلند تو محصولاتشون وجود نداشت بعد شروع کردن به ساخت کراس اوور اکثر هم یادشونه .
نظر شما اینکه جی خداست
نظر منم اینه که
آمریکا انگلیس و ژاپن پیشگامان آفرود بودن و بقیه دنباله رو
وسلام
Sajjad
۱۵ دی ۱۳۹۶فقط تکنولوژی توی ساخت سیستم تعلیق یه افرودر به معنای عالی بودنش نیست
در واقع، فاصله محورهای خودرو از جانب، فاصله محورهای خودرو از رو به رو و پشت سر و همچنین سایز خودرو، وزن خودرو و هزار عامل دیگه توی برتری یک ماشین افرودر دخالت داره
در ضمن، قیمت خودرو هم ملاکه
اون خودرویی که شما عرض کردین قیمت خیلی خیلی زیادی نسبت به افرودر های ژاپنی و امریکایی داره.
از طرفی، توانایی های افرودرهای امریکا و ژاپن نسبت به المانی ها رو با قیمت بسیار پایین تر میشه حس کرد.
در ضمن، من موندم چرا شما حس میکنید حرف شما کاملا درسته؟
چون شما سیستم تعلیق بهتر از بنز ندیدید، دلیل بر این نیست که سیستم تعلیق پیشرفته تری وجود نداره!
یا چون شما طرفدار بنز هستی، دلیل بر این نیست که جی کلاس کامل ترین شاسی بلنده!
BMW
۱۵ دی ۱۳۹۶واقعا بعضی حرفارو ببین سیستم تعلیق و شاسی تویه آفرود مهمترین بخش چون اینقدر که تکون می خوری ممکنه کمرت بشکنه یا شکمت پر باشه ممکنه گلاب بروت …بیاری ?
بعدشم تو ایران اینهمه پول پایه تویوتا لندکروزر میدن اکثرا اتفاقا میرن آفرود… بعد با مرسدسی که ارزش مالیش با لندکروزر اینجا یکیه نمیرن!!!!!خخخخ اگه نخوان برن میرن سراغ بنتلی نه G کلاس
#تعصبی نباشیم
بعدشم اگه به تجربه باشه مرسدس مخترع ماشینه پس چشم بسته باید بگیم هرچی میسازه بهترینه مثل شما که میگی ژاپن ۸۰ سال سابقه شاسی بلند داره!!!! خواهشا دوستان آمریکایی رو نکشون تو بحث چون اینجا داریم راجبه ژاپن و آلمان بحث می کنیم.
درضمن در آخر بگم اگه به قیمت باشه بازم ژاپن حرف اولو نمیزنه این آمریکاس که حرف اولو میزنه.
Sajjad
۱۵ دی ۱۳۹۶کارایی سیستم تعلیق که فقط تکون نخوردن اتاق نیست
تکون نخوردن اتاق برای کسی مهمه که داره میره تفریح
وگرنه وقتی با یه افرودر داری از روی چنتا تخته سنگ بزرگ رد میشی، دیگه تکون خوردن اتاق مهم نیست برات، مهم کش اومدن و انعطاف پذیری تعلیقه (منظورم آفرود با سرعت های پایین و دقت زیاده)
حالا تو بگو هرچقدر هم که میخوای، ماشین بدون تکون و راحت باشه، ولی وقتی به یک آن سه لنگ میشه به درد افرود نمیخوره
در ضمن، سیستم تعلیق مهم هست، ولی در کنار بقیه مواردی که گفتم میتونه خوب عمل کنه
مثلا هرچقدر هم تعلیع ماشین پیشرفته باشه، ولی اگه فاصله محور هاش کم باشه، توی یه سربالایی به راحتی برمیگرده و چپ میکنه
پس همه چیز تعلیق نیست
——————
اضافه کنم: رطب خورده منع رطب کی کند؟؟؟
((((بعدشم اگه به تجربه باشه مرسدس مخترع ماشینه پس چشم بسته باید بگیم هرچی میسازه بهترینه مثل شما که میگی ژاپن 8۰ سال سابقه شاسی بلند داره!!!!))))
این جمله شما سراسر تعصب بود
ولی در عجبم چرا شما حرف از تعصبی نبودن میزنید؟!
Gtr
۱۶ دی ۱۳۹۶#مودب_باشیم
BMW
۱۵ دی ۱۳۹۶این لینک نشون میده که ژاپنی ها با پول خودشونو مطرح اما در عمل….. تویوتایه تروریست پر ادعا در آفرود شکست میخوره از یه بی ادعا!!!
https://www.pedal.ir/بی-ام-و/مقایسه-آفرود-bmw-x3-تویوتا-راو4/
Amir Machine
۱۵ دی ۱۳۹۶از استدلال شما اینطور بر میاد که یه اسیووی هرچی لوکسار و گرونتر باشه پس آفرودر بهتریه!!!!!!!!!!!
چون هم امکانات زیادی داره هم توانایی آفرود!!!
پس اگه اینطوره رضوانی تانک الان بهترین آفرودر دنیا است چون از همه گرونتره و تازه ضدگلوله هم هست. بنابراین رضوانی تانک هم توانایی آفرود داره، هم امکانات لوکس داره و هم ضدگلوله است پس از G کلاس بهتره!!!!
آفرودر بهتری بودن هیچ ربطی به لوکس بودن یا داشتن امکانات زیاد نداره که به این واسطه مرسدس G کلاس و رنجروور اسویاتوبیوگرافی بهترین آفرودرها باشن.
بهترین بودن در این زمینه فقط و فقط در تواناییهای آفرود خلاصه میشه و بس.
البته من بههیچعنوان منکر تواناییهای آفرود فوقالعادۀ G کلاس نیستم. این ماشین یه اسطورهس اما نه در اون حد که بهترین آفرودر دنیا محسوب بشه.
اتفاقاً کسانی که 200-300 هزار دلار برای خرید یه اسیووی میدن کمتر حاضر میشن با اون به آفرود برن، از صخرههای خشن بالا برن و تو آبهای گلآلود فرو برن. پس گرون بودن و لوکس بودن برای یه آفرودر نهتنها مزیت نیست بلکه حتی میتونه یه ویژگی بلااستفاده هم تلقی بشه.
کسی که بخواد از آفرود ناب لذت ببره یه جیپ رانگلر با یکدهم قیمت G کلاس میخره و به آفرود میره و در کنارش برای ترددهای شهری هم یه مرسدس بنز S کلاس میخره. اینطوری هم یه آفرودر حرفهای داره هم یه ماشین لوکس واقعی با جدیدترین و پیشرفتهترین امکانات و تجهیزات.
بنابراین درکل بنظر من بهترین آفرودهای دنیا جیپ رانگلر، تویوتا لندکروزر و لندروور دیفندر هستن.
#ali.m#
۱۵ دی ۱۳۹۶اقایون ی خورده جو گیر شدن وگرنه خودشونم میدونن حقیقت چیه .
بهترین افرودر دنیا (به قول دوستان)تو مقایسه موتور ترند پایین تر از لندکروزر قرار گرفت .
تو پست مربوط به برف نوردی جی کلاس هم گفتم یک جیپ قدیمی توی ایران برفی که تا کاپوتش اومده بالا رو نصف میکنه میره جلو فیلمشو هر کی خواست براش میفرستم . اونم ماشینی که نه باد لاستیکش کم و زیاد میشه نه اپشن داره نه 6تا چرخ و 3تا محور.
و حتی پرچم دار افرود اون برند هم نیست .ماشین 40سال پیش امریکا.
الکی چیزی رو گنده نکنید
#ali.m#
۱۵ دی ۱۳۹۶تو بحث مقایسه ی جی کلاس و لندکروزر
اومدی لینک مقایسه راو4 و x3گذاشتی؟
میشه بگی چند سالته؟
#بزرگ _شیم
BMW
۱۵ دی ۱۳۹۶نمیدونم چرا جواب تورور میدم تایید نمیشه بحث ژاپن و آلمان و اس یو وی بود که من اون لینکو گذاشتم معلومه سن تو خیلی پایینه که درکی نداره که چرا من اون لینکو گذاشتم….
والا به اون سایتایی که تو استناد میکنی یه suv اقتصادی رو هم از یه suv لوکس بهتر میدونن!!!یا یه شبه فراریو خودروی پرفرومنس سال می کنن???
البته دقت کردم وقتی کم میاری مغالطه میکنی که تو بحثات با مجید به شدت به چشم میخوره الانم همینطور
# التماس تفکر و تحمل فشار
datsun
۱۵ دی ۱۳۹۶من تو خیلی پستها دیدم این دوستان اومدن و گفتن رو دست این ماشین به وجود نیومده یا این ماشین تا هزار سال دیگه تکنولوژیش وجود نداره یا سلطان بی چون چرای این کلاسه یا این خدایی کلاس خودشه بعد یکی میاد یه چیزی میگه با هجوم دیسلایک دوستان مورد لطف و عنایت قرار میگیره
خوده آلمان ها هم این حرفها رو نمیزنن
datsun
۱۵ دی ۱۳۹۶منم میگم هیچ فول سایز آلمانی در آفرود توان رقابت با فول سایزهای ژاپنی رو نداره
و هیچ پیکاپی در آلمان توان رقابت با پیکاپی های ژاپنی رو نداره
کوروش
۱۵ دی ۱۳۹۶یک سوال ایا ژاپن خودرو تولید انبوهی در حد یونیماگ ساخته ؟
نه یک سوم افرود یونماگ رو ساخته ؟
بحث امریکایی ها جداست و جیپ سروری می کنه منم به اندازه سر سوزنی از خودرو و افرود سر در می اورم و هم اندکی تجربه ، اگر بحث مقایسه اینطوری در حد کشوری باشه باید بگم بهتریم افرودر ژاپنی یعنی 4runner و پرادو حتی نصف قابلیت های و توان افرود یونیماگ رو هم ندارند خود ژاپن در خیلی از مباحث فنی میراث دار المان هست بعد شما اینطوری مقایسه می کنید
کوروش
۱۵ دی ۱۳۹۶کامنت دوم شما رو قبول دارم ژاپن بهترین وانت ساز دنیاست و حتی نیسان جونیور این همه سال در ایران تولید شده و می شود
#ali.m#
۱۵ دی ۱۳۹۶کوروش
یونیماگ به ماشین مخصوص این کاره با اون قرم بدنه و چرخای بزرگش فقط و فقط برای مناطق سخت ساخته شده .
هیچ دلیل نداره که یونیماگ رو بخوایم با بقیه سواریا مقایسه کنیم .
حرف شما مثل این میمونه که بگیم چون کامیون ولوو از اسکالاید جا دار تره پس وسیله بهتریه .
ما داریم در مورد وسایلی صحبت میکنیم که هم میتونن ماشین خیابونی باشن هم افرودر های قوی .
یونیماگ جایی اینجا نداره .
NAVID۰۰۹۸
۱۵ دی ۱۳۹۶یاد پورشه 911 میندازه منو
همه میگن قدیمی شده اتاقش ولی هیچکی هم با یه تغیر اساسی ته دلش راضی نیست
یه جورایی شده نماده شرکت بنز.
مثل پورشه تا اسمش میاد اول از همه یاد ۹۱۱ میندازدت.
بنز s و بنز G شدن نماد این شرکت معظم
ولی Gکلاس با تحولات ظاهری کم و دوست داشتنی و S کلاس با تحولات ظاهری و باطنی بسیار بسیار فراوان و دوست داشتنی.
F۲۲RAPTOR
۱۵ دی ۱۳۹۶این الان جاش باید تو صنایع نظامی ایران میبود.
ماسل
۱۵ دی ۱۳۹۶خب این کلی پولشه داداش .بعد ملت میگفتن چرا اینهمه پولو خرج صنایع نظامی میکنید همونطور که الان میگن.باز جیپ رو میگفتی یه چیزی .با پول یه جی کلاس میشه ده تا جیپ خرید.
خخخخ ببخشید یه لحظه رفتم تو رویا
F۲۲RAPTOR
۱۶ دی ۱۳۹۶این نه عزیزم نمونه نظامیش
F۲۲RAPTOR
۱۵ دی ۱۳۹۶باید دید آیا نسل جدید g63 6*6
هم تو این اتاق معرفی میشه یانه
Mehran
۱۵ دی ۱۳۹۶این ماشین خوراک مافیا و روس ها هست
آرین
۱۵ دی ۱۳۹۶خوش بحال هرکی که میتونه یدونه ازش بخره?
حسین
۱۵ دی ۱۳۹۶سلطان تویی .. جیپ رانگلر فقط میتونه جلوت زانو بزنه
ایمان
۱۵ دی ۱۳۹۶استغفرالله ؛ جیپ رانگلر اگه بهتر نباشه مطمئن باش بدتر هم نیست فقط G کلاس لوکس تره همین
شاهین
۱۶ دی ۱۳۹۶ی چیز گفتیا
اون صخره ای که زاویه 80درجه ای داره این جی کلاس یا امثالش میتونن ازش رد بشن؟!
نشکنن یوقت
چپ نکنن با این ابعاد مکعبیشون!
ی چیزی بگید بگنجه کلیپ هست عکس هم هست همش به نفع جیپه اونوقت روچه منطقی میگین جی کلاس سلطانه؟!
بابا اون جامپ هایی که فورد اف میزنه اگه این جی کلاس بزنه از قیمتش کم میشه!
میخوای ی کلیپ بهت معرفی کنم ببینی چجوری جی کلاس توی آب خاموش میشه ولی اف150 رد میشه؟!
امیرمحمد
۱۵ دی ۱۳۹۶یه جی۶۳ داشته باشی اخر هفته ها بزنی تو دل کوه و دشت و صحرا چه شود?
ارش
۱۵ دی ۱۳۹۶تعظیم پادشاه وارد می شود.
حسن
۱۵ دی ۱۳۹۶شما یه جی کلاس داشته باش اگه نرفتی به صف معترضین بپیوندی بیا من بهت جایزه میدم اونم نه به خاطر گرونیه تخم مرغ بلکه به خاطر چاله چوله ها و خرابیه خیابونای کشور که ماشینت را اذیت میکنه . کاری به خوب بودن جی کلاس ندارم بهترین برا هر کسی تعریف خاصی داره چون لکسوس ال ایکس لندرور و جیپ و لندکروز پا به پاش میان . اما دوست عزیز خیلی از کسایی که تا اسم پورشه میاد یاد 911 میافتن به خاطر خنده ایه که رو لبشون میاره از دیدنش خاطره دارن .وگرنه یه کم شتاب بیشتر تو یه ماشین موتور عقب با اصطکاک زیاد چرخهای عقب با زمین و چسبندگی زیاد با سطح زمین و انتقال سریع نیرو از منبع به مقصد (دف) خیلی مهم نیست .بنزم که هر جا اسمش بیاد همه ازش تعریف میکنن و یاد یکی از کلاساش میفتن جز جی کلاس حالا یا سی یا ای یا اس اما مطمئن باش اکثرا یادی از جی کلاس نمیکنن جز ماشین دوستان. خیلی شناخته شده نیست.
کوروش
۱۵ دی ۱۳۹۶شگفتا !!!!!
datsun
۱۵ دی ۱۳۹۶من نمیدونم چرا تا اسم آفرود میاد وسط پایی یونیماگ رو وسط میکشید آخه کجایی دنیا کامیون رو با SUV مقایسه میکنن خوب دلیلش هم معلومه چون آلمان رو شخم بزنی یه جی کلاس آفرودر توش پیدا میشه
اگه بحث کامیون آفرودی باشه باید بری سراغ کامیون های روسی که در نوع خود اعجوبه ان
#ali.m#
۱۵ دی ۱۳۹۶از توانایی های دوستان اینه که از مقایسه بین. راو4 و x3 توانایی های افرود جی کلاس و لندکروزر رو مشخص میکنن .
از بزرگنمایی هاشون همینقدر بگم که با دیدن فیلم حرکت جی کلاس روی برف چنان تعریف و تمجیدی میکنن که هر کس ندونه فکر میکنه رو ا دریا داشته میرفته نه برف .
وقتی ماشین 40سال پیش تویوتا icon fj44
تو سایت موتور ترند به اندازه یه جی کلاس افرودر قوی و خوبی دونسته میشه .میتونیم متوجه فرق افرود ژاپنی با المانی بشیم .
datsun
۱۵ دی ۱۳۹۶قدر زر زرگر شناسد؛ قدر گوهر، گوهری
پس بهتره با این دوستان متعصب بحث رو ادامه ندیم ما که ماشین ژاپنی رو تجربه کردیم میدونیم چه جواهری
یاحق
BMW
۱۶ دی ۱۳۹۶علی ام
من اون مثالو واسه اینکه میگفتین ژاپن بهترین شاسی بلند رو میسازه آوردم وگرنه میدونم که اونا کارشون کار جی کلاس و لندکروزر نیست چون اصلا suv نیستن ولی خیلی کاره با این همه ادعا مقابل بی ام و ببازه!!
شما آدرس تلگرامتو بده اونجا بهت بهتر میتونم اثبات کنم.
شاهین
۱۶ دی ۱۳۹۶یونیماگ واس کشاورزیه اصن تو سبک آفرود نیست من دیدم باهاش توی جنگل های کانادا تنه درخت میکشن و جابجا میکنن درکل واس جاده شهری و روستایی نیست که بخوان با امثال آفرودر ها مقایسه بشه
بعدشم اگه بحث کشش و بکسل کردن و … باشه من سری اف فورد رو معرفی میکنم از اف250 بگیر تا 650 که حکم کامیونت رو دارن