مرسدس بنز

انتظارات دایملر از میزان فروش نسل جدید مرسدس S کلاس

دایملر معتقد است نسل جدید مرسدس بنز S کلاس کد W223 در نهایت باعث افزایش فروش کلی این خودروساز خواهد شد و درعین‌حال از نظر میزان سودی که عاید شرکت می‌کند با نسل فعلی آن برابری کرده و یا حتی آن را بیشتر خواهد کرد.

اولا کالنیوس مدیرعامل دایملر می‌گوید ابعاد کلاس خودروهای لوکس با ثروت جهانی در ارتباط بوده و این موضوع علیرغم تمایل شدید بازار به شاسی بلندها، کراس اوورها و خودروهای الکتریکی خبری خوب برای سدان های بزرگی همچون S کلاس است.

او می‌گوید:

افزایش ثروت جهانی برای ما خوب است. اگر به جنبه‌های گوناگون نسل جدید S کلاس نگاه کنید خواهید فهمید نسل جدید این خودرو می‌تواند با نسل پیشین برابری کرده و حتی نسبت به آن رشد هم بکند.

مرسدس بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه از S کلاس کد W222 را از زمان معرفی آن در سال ۲۰۱۳ تاکنون فروخته است. این میزان فروش شامل نسخه مرسدس-مایباخ هم می‌باشد مدلی که در بزرگ‌ترین بازار خودروی دنیا یعنی چین محبوبیت ویژه‌ای دارد.

2014 Mercedes-Benz S-Class

کالنیوس همچنین اظهار داشته فروش سالانه S کلاس W222 در بیشترین حالت بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه بوده و او معتقد است S کلاس جدید می‌تواند با این رقم برابری کند. او می‌گوید ۲۵ درصد بهبود در راندمان تولید (به خاطر بهبود لجستیک منابع بیرونی) از کم شدن حاشیه سود S کلاس جلوگیری خواهد کرد.

رئیس دایملر افزوده است:

طبیعت ما به دنبال به دست آوردن همه‌ی آن چیزی هستیم که در نسل پیشین داشتیم. این ستون مهم سوددهی ماست.

البته کالنیوس از اشاره به نسخه‌های کوپه و کابریولت S کلاس جدید خودداری کرده هرچند قبلاً گفته شده جایگزینی برای نسل‌های فعلی این دو مدل وجود نخواهد داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۲ دیدگاه‌ها

  1. امین

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (520 ديدگاه)

    انتظاری نداشته باشین?نمای عقبش عزارعیله خخ

    موافقم 44
    مخالفم 87
  2. مهرداد كمال

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1992 ديدگاه)

    همه چیز که چهره و چراغ ماشین نیست پشت این ماشین سالها تجربه و اعتبار وجود داره

    موافقم 93
    مخالفم 37
    1. ممد ژانگولر

      ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (4149 ديدگاه)

      جملتو باید طلا گرفت ??

      موافقم 54
      مخالفم 19
      1. مهرداد كمال

        ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (1992 ديدگاه)

        قلبی برادر

        موافقم 21
        مخالفم 5
    2. m40

      ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (54 ديدگاه)

      مرسدس از نظر کیفیت و تکنولوژی شرکت قدرتمندیه ولی آستون مارتین هم تجربه یک قرنی داشت

      موافقم 28
      مخالفم 25
    3. AMG_S73///

      ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (1200 ديدگاه)

      مهرداد کمال
      دمت گرم
      عجب حرفی زدی
      ????????

      موافقم 26
      مخالفم 4
      1. مهرداد كمال

        ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (1992 ديدگاه)

        عزیزی

        موافقم 11
        مخالفم 4
  3. محمد

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (304 ديدگاه)

    طراحی جدید بنز اینطوری شده که انگار طراحیای نسل قبلش طراحیای نسل بعدشن

    موافقم 55
    مخالفم 28
  4. داود

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (213 ديدگاه)

    خیلی بهتر شده نسبت به طراحی مدل قبلی مخصوصا داشبوردش
    مدل پیشین واقعا داشبورد افتضاحی داشت

    موافقم 14
    مخالفم 78
  5. mans

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام
    داود جان فک کنم یکبار دیگه به اظهار نظر خودت فک کن حرفت و عوض کنی
    اون داشبورد اگه افتضاح بود پس دیگه هیچ حرفی نمیمونه
    متاسفانه ۹۰ درصد کسایی که نظر میدن فقط محصولات سایپا و ایرانخودرو دیدن و رانندگی کردن
    بعد در مورد بنز….

    موافقم 38
    مخالفم 13
  6. Mohammad FM480

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    رئیس دایملر هم داره یه جورایی میگه
    امیدواره بتونه با فروش نسل قبل برابری
    کنه. انگار خودشون هم در جریان هستن!

    موافقم 44
    مخالفم 9
  7. مهزیار

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (444 ديدگاه)

    به همین خیال باش

    موافقم 10
    مخالفم 18
  8. حسن

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (304 ديدگاه)

    طراحی افتضا مگه اینکه نون گذشته اش وبخوره

    موافقم 20
    مخالفم 16
  9. Alireza

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (37 ديدگاه)

    بنز انگار اصلا گوشش بدهکار حرف مردم و کارشناسا نیست. اون از طراحی سی ال اس نسل 2 که فوق العاده بود و تو نسل 3 خرابش کرد اینم از اس کلاس ! چرا باید اون طراحی فوق العاده نسل قبل رو به این شکل خراب کنن! شما ماشین های قدیمی رو میبینی لذت میبری از طراحی کابین و دکمه هایی که همه جای کابین بودن. هر ماشینی برا خودش یه طراحی خاص داشت . هر ماشینی یه نو آوری داشت .الان چی؟هرکی اسکرین بیشتری داخل کابین بزاره خفن تره . به نظر من دیگه داره دوره ماشین بازی تموم میشه . باید به ماشین های الکتریکی عادت کنیم . ?

    موافقم 26
    مخالفم 7
  10. Abbas.Lambo

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (875 ديدگاه)

    من کاری با تکنولوژیه فوق مدرن نسل جدید و همینطور فوق العاده بودن خودش کاری ندارم چون شکی بهش جایز نیست ولی یه نگاه به رخ جلو W222 تو اون عکس بالایی بندازین مخصوصا شکل چراغا و گرافیک داخلیشون،متوجه میشین اصن در حد هم نیستن و قبلیه یه چیز دیگه بود،حتی تو این کلاس چراغ خطر عمودی هم یه حس سنگینی و وقار خاصی میده به ماشین،مخصوصا برای اس کلاس

    موافقم 29
    مخالفم 1
  11. دی جی70

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (421 ديدگاه)

    10درصدش که از همین الان برای سران اسکوررت ها شیوخ که پیش روش شد

    موافقم 17
  12. AMG_S73///

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1200 ديدگاه)

    به نظر من خیلی خوب شده
    S63 و S73 رو با اون جلوپنجره باحالش
    من که خیلی خوشم اومد
    از اون خشکی و وقار و جدیت نسل قبل در اومده یه جورایی یه حس اسپرتی داره….

    موافقم 10
    مخالفم 8
  13. پارسا

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (41 ديدگاه)

    عالی شده
    از همه نظر شاید تو عکس زشت به نظر بیاد ولی جالب این جاست خودم هم نمی دونم ولی از نزدیک می بینی همه حرفای بدی که راجبش گفته بودی رو پس می گیری من تو اینستا بیشتر دنبال عکساش می گردم واقعا بی نظیره مطمئن هستم فروشش از نسل قبلی بیاره در ضمن طراحی سلیقه ای هست و اگر طراحیش از نسل قبل بدتر باشه این رو دو چیز اثبات می کنه
    ۱-کارشناس های طراحی و مهندس ها نه من و تو
    ۲-میزان فروش نسبت به نسل قبل
    در ضمن پدال خیلی در مورد خلوص نفسانی گارد گرفته
    پیج های تو اینستا
    rafael_weinberger
    w223#
    mercbenzking
    liucunyi

    موافقم 10
    مخالفم 6
  14. samurai

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (598 ديدگاه)

    چراع عقب کلیوی شکل بنز امضای اس کلاسه زدی چکار کردی این چیه مارک بنزو بر داری میشه شبیه ماشینای دیگه جلوی ماشینم جلو پنجره و چراغای ناموزون عکسای 2019 و 2020 بذاری میفهمی بد خراب کرده نسل قبلش خیللللللی از این بهتره

    موافقم 7
    مخالفم 6
  15. hadi

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (137 ديدگاه)

    یه فیس لیفت سنگین یه دوسال دیگه باید تجربه کنه اگه میخواد سربه سر نسل قبل بشه- حداقل تا اون سالها A8 جدید هم از راه میرسه اونوقت با این چهره یکم زشته به استقبالش بره

    +I<ی

    موافقم 9
    مخالفم 1
  16. Hamidreza

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (2464 ديدگاه)

    اگه لوگوی بنز رو برداریم شبیه خودرو های چینی میشه این نسل
    نسل قبل و دو نسل پیش از 20 کیلومتری داد میزد یه بنزه!
    اما این! شرم آوره!
    میشه طراحی خوب همراه تکنولوژی برتر رو کنار هم داشت

    موافقم 8
    مخالفم 8
  17. Mf1

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (484 ديدگاه)

    این تجربه که میگی خیلی از خودرو سازها دارن ولی بازم بعضی از سهام دارن بنز همین ایرادها میگیرند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا