مرسدس بنز کلاس اس جدید مایه افتخار دایملر است. سدان لوکسی که نه تنها یک رهبر در حوزه فناوری خودرو به شمار میآید بلکه جذابیتهای آن نیز هر علاقهمند به خودروهای رده بالای لوکس و تشریفاتی را مجذوب خود میکنند.
در حالی که مایباخ مدل ۵۷ و ۶۲ در سال ۲۰۰۲ تا ده سال بدون تغییر خاصی در بازار حضور داشت، فروش ناامیدکننده آن برخلاف پیشبینیهای دایملر، باعث خروج این برند تازه احیا شده از دایره تولیدات شد. اما نهایتاً استراتژی جدیدی برای نام مایباخ درنظر گرفته شد و اکنون سدان لوکس S600 را با این لقب مشاهده میکنیم. مایباخ S600 نسبت به مرسدس بنز S600 بهمراتب خودروی لوکستر و باکلاس تری است. گرچه ظاهر این دو خودرو تفاوت چندانی ندارند. با این حال افزودن ۲۰.۱ سانتیمتر به فاصله بین دو محور باعث شده تا سطحی جدید از تجهیزات و رفاه برای سرنشینان این مدل فراهم آید. این در حالی است که به نسبت آخرین مدل مایباخ، با قیمت ۳۷۹ هزار دلار، مرسدس مایباخ S600 با قیمت ۱۸۹۳۵۰ دلار، قیمتی بهمراتب کمتر و حدود نصف آن داشته و با اندکی اندازه کوچکتر، لااقل قدرت مانور و دینامیک بهتری را ارائه میکند. با افزودن به فضای کابین، صندلیهای انفرادی عقب مانند صندلیهای بیزینس هواپیماها دارای امکان خم شدن و تکیهگاه پا میباشند. بدین ترتیب استراحت و حتی خواب در این قسمت یا تماشای فیلم، لذتبخش خواهد بود. به گفته دایملر، قسمت عقب این خودرو آرامتر و بیصداتر از هر خودروی دیگری در دنیا میباشد. با این حال به نظر میرسد دایملر باید در سیستم سرگرمی سرنشینان عقب که کند و سخت عمل میکند، تجدیدنظر نماید. در زیر کاپوت این خودرو، موتور آشنایی قرار دارد که البته کمیاب نیز هست. این موتور ۱۲ سیلندر V شکل با توربوشارژر دوقلو و با حجم ۶.۰ لیتر، قادر به تأمین ۵۲۳ اسب بخار نیرو و ۸۳۰ نیوتن متر گشتاور میباشد. این موتور نسبت به موتورهای هشت سیلندر AMG بزرگتر، کمتوان تر و پرمصرفتر است اما بیشتر مورد اقبال مشتریان لوکس پسند قرار میگیرد که به دنبال یک نشان V12 روی خودروی خود هستند. با این پیشرانه میتوان به شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت ۵.۰ ثانیه ای دست یافت. در حالی که شتاب آن احساسی همانند یک هواپیمای جت خصوصی را در هنگام برخاست به همراه دارد. این خودرو با سیستم تعلیق بادی مجهز به اسکنر مسیر، تجربه ای کاملاً ممتاز و بدون تکان و لرزش را برای سرنشینان به ارمغان میآورد. با این وجود این یک خودروی بزرگ است و رانندگی با آن متفاوت از خودروهای اسپرتی میباشد. فضای داخلی این مدل مایباخ، شباهت زیادی به کلاس S مخصوصاً مدل کوپه دارد. روکش چوب بسیار مرغوب و چرم دوخته شده با دست و کنسول مرکزی و سرتاسری عقب از جذابیتهای این خودرو میباشند. با این وجود، افتراق بین این خودرو و نسخههای استاندارد کلاس S زیاد نیستند. شاید برای کسانی که به دنبال یک نسخه مشابه مایباخ ۶۲ هستند، نمونه مایباخ S600 پولمان که در نمایشگاه ژنو معرفی خواهد شد، یک نسخه بهتر باشد. در هر صورت با همین ویژگیها، این خودرو بهمراتب ارزشمندتر، پیشرفتهتر، ایمنتر و مقرون به صرفهتر از رقبای انگلیسی خود نظیر بنتلی و رولز رویس است. هرچند طراحی ظاهری آن نشانی از اشرافی گری در خود نداشته باشد.۹۳ خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد
بهنام
۲۷ دی ۱۳۹۳حرفی برا ایراد گذاشتن نزاشته!!
MAFIA
۲۷ دی ۱۳۹۳خوبه ولی اون حس پشت فرمون نشستن یک AMG رو نداره.
S600 مایباخ : بنز بی بخار
S65 AMG : بنز با غیرت
فرید
۲۷ دی ۱۳۹۳به قول فامیل دور : من دیگه حرفی ندارم
AMIRHOSSEIN0011
۲۷ دی ۱۳۹۳سلام ببخشید اینو اینجا میگم ام بد جوری تو دو راهی قرار گرفتیم یا سه راهی :)
ما بین خرید جک اتوماتیک یا جیلی دنده ای موندیم یا پرشیا ای ال ایکس
از دوستان راهنمایی می خواستیم یا گزینه های بهتری بگند
محدوده پولی که می خوام هزینه کنیم 50تا60
نیما
۲۷ دی ۱۳۹۳سورن elx بگیر . صفرش 36 میلیون .
saeed.shariati
۲۷ دی ۱۳۹۳امیر حسین جان سلام
جک اتومات و جیلی دنده ای چینی هستن ولی بدرد نمیخورن دوستم جک داشت همش در تعمیرگاه بود و هر روز یه جاییش عیب پیدا میکرد جیلی هم زیاد تعریفی نداره اونم چینی یه از قدیم گفتن سگ زرد برادر شغاله حالا پارس هم اگه دست دوم بخری خوبه صفر قطعاتش واقعا اشغاله اگه من بودم که با احتساب نداشتن زیبایی ال نود ال نود برمیداشتم هم کم سوخت هم پرقدرت هم با کیفیت تر از بقیه هس ولی خیالت هم دیگه راحته که کمتر خراب میشه
A K O
۲۷ دی ۱۳۹۳سلام دوست عزیز
من جک دارم اتومات . چرا من هر روز تعمیرگاه نیستم. ایرانیا آشغالن حتی ال نود.
یا جک یا بسترن B50F
محمد ، فقط ژاپن
۲۷ دی ۱۳۹۳سال 87 من یه پرادو صفر 4000 سی سی فول 4 در خریدم 73 میلیون ، اون موقع لندکروز 8 سیلندر 103 تومن بود
لکسوس RX 350 هم نزدیکای 90 تومن
هی یادش بخیر یه زمانی با این پولا چه کارا که نمیشد کرد
Ahmad..F12
۲۸ دی ۱۳۹۳محمد جان الان با 73 تومن کیا سراتو مونتاژ سایپا هم نمیتونی بخری….
این هــــــــــــی ادامه داره….. :)
مرتضی
۲۸ دی ۱۳۹۳چند روز پیش یه سی 200 مرسدس با قیمت هشتاد تا فروخته شد آ ام گ هم بود!!
A K O
۲۷ دی ۱۳۹۳سلام دوست عزیز
من جک دارم اتومات . نسبت به قیمت رو دست نداره. یا جک یا بسترن
مجتبی(ساروی)
۲۷ دی ۱۳۹۳مگان دنده بخر سگش به صد تا چینی میار زه خودم یه سال داشتم رو هوا حرف نمیزنم جیلی چیه خدا پدرتو بیامرزه درسته مگان زلم زیمبو نداره ولی سواریش حرف نداره نرمی فرمون قدرت ترمز ایمنی مهندسی پیشرفته ودوام قطعات و….خیلی چیزای دیگش از چینیا بهتره
Zonda R
۲۷ دی ۱۳۹۳@.F
امیر حسین عزیز
من تجربه 9000 تا با جک g5 اتوماتیک را دارم اگر دنبال یه اتوماتیک ،نرم،و با امکانات میخواهی و با شرایط خرید راحت و تریم اطاق زیبا(البته در این بازه قیمتی)
و بهت پیشنهاد میکنم پرشیا رو کلا خط بزنی
و جیلی هم نمیدونم
bardia
۲۷ دی ۱۳۹۳12 سیلندر و 6 لیتر حجم و تویین توربو تازه 523 اسب بخار رو اصلا درک نمیکنم
از بنز بعید بود
مهدی .فقط آمریکا .فقط دوج
۲۷ دی ۱۳۹۳این یه سوپر لوکسه انتظار قدرت یه سوپر اسپرت رو نداشته باش
خروجی موتور رو واسه این کم کردن که موتور رفتار نرمتری داشته باشه که به وقار یه ماشین لوکس مثل اس600 بخوره
Ahmad..F12
۲۸ دی ۱۳۹۳توی متن هم به این نکته اشاره شده و خود مرسدس هم میدونه که این موتور قدیمی تره نسبت به V8 های جدید ولی مشتریان بازار این موتور رو میپسندند
هدف مرسدس هم استفادۀ میباخ توی پیست نبوده و بیشتر رضایت مشتری رو میخواد.
E 36
۲۷ دی ۱۳۹۳فقط 2 تا بال کم داره !
امیر محمد
۲۷ دی ۱۳۹۳ادم اگه یدونه از اینارو داشته باشه دیگه چی میخواد!
هم میشه توش خوابید هم میشه بازی کرد با این بری یجایی همه نوکر دست به سینه میشن
AliZeus
۲۷ دی ۱۳۹۳تن سالم…
نوید
۲۷ دی ۱۳۹۳خیلی هم عالی
ولی کاش طولش بیشتر بود
آخه انقدر قدرت مانور برای یه فوق لوکس مهم نیست
نوید
۲۷ دی ۱۳۹۳دیگه اون ابهت میباخ های قدیم رو نداره
میباخ اکسلرو که کوپه و دو در بود طولش از این بیشتر بود
نوید
۲۷ دی ۱۳۹۳بچه ها شما که لطف میکنید و دیس میدید
دلیل هاتون رو هم بنویسین که منم به اشتباهم پی ببرم
خیلی ممنون
مهدی .فقط آمریکا .فقط دوج
۲۷ دی ۱۳۹۳داداش اگه دلیل داشتن که دیگه دیس نمیدادن
Zonda R
۲۷ دی ۱۳۹۳@.F
نوید عزیز
هزارتایی شدنت مبارک
Ahmad..F12
۲۸ دی ۱۳۹۳نوید جان طراحی کاملاً سلیقه ای هست
همین ابهت رو هم که میگی میتونه توی نظر کسی دیگه یه جور دیگه باشه
به نظر من که حرف نداره
همین بس که پوز بنتلی و رولز رویس رو با اختلاف خیــــــلی فاحش به خاک مالید
نوید
۲۸ دی ۱۳۹۳خیلی ممنون زندا جان
آقا میلاد از شما هم ممنون ولی
خب باید با s کلاس فرق بکنه یا نه
باید … یا نه
باید ….
ELDORADO
۲۷ دی ۱۳۹۳کاشکی بنز تو طراحیش با اس کلاس یه تفاوت اساسی میذاشت
پیر پشمک موی
۲۷ دی ۱۳۹۳قشنگه ولی در حد رولز رویس نیست لامصب رولز رویس اسمشم لوکسه
شایان
۲۸ دی ۱۳۹۳همین دیگه اسمها باعث شدن بشر هزاران سال از اینی که هست عقب بمونه دیگه والا شاید بنده و جنابعالی ای وجود نداشتیم!
مهدی 911
۲۷ دی ۱۳۹۳از بنتلی و رولرویز بهتره
پیکان جوانان
۲۷ دی ۱۳۹۳هر کدوم برای یه سلیقه ای ساخته شدن بنز اومده تا با تکنولوژی خودشو به مشتریا دیکته کنه از واون طرف بنتلی و رولزرویس میخوان با ابهت و طراحی لوکس کلاسیکشون توجه مشتریان رو به خود برانگیزند
Zonda R
۲۷ دی ۱۳۹۳@.F
مرسدس بنز به استاندارد جدیدی در کابین دست پیدا کرده
و در عین جذابیت بصری و جلوه ای مدرن حس کلاسیک رو هم القا میکنه و ببا نور پردازیه چند رنگ امگار که این کابین رو یه ارشیتکت نما رومی کرده
اینها حاصل سالها تحقیقات و صرف میلیاردها دلار هزینست که اینطور دلربایی میکنه
Zonda R
۲۷ دی ۱۳۹۳@.F
درمورد فضای بیرونیش که حرفی نمیشه زد چون s class هستش و جواب پس داده
اما 12V یعنی
جذابیت اشرافی و لوکس بودن
در مورد مقایسش با بنتلی و روازرویس هم بنظره من با این تفاوت قیمت ناعادلانست
ولی بزودی سایت های معتبر این مقایسرو انجام میدن
پیر پشمک موی
۲۷ دی ۱۳۹۳فک کنم اس۵۰۰دراز بهترین اسم برای این باشه
نوید
۲۷ دی ۱۳۹۳دوست عزیز
اولا s600
دوما دلیل نمیشه که چون فقط s500 تو ایران هست بگی …
سوما میدونم که منظورت از دراز همون لانگ بود
پیر پشمک موی
۲۷ دی ۱۳۹۳درسته فقط خواستم یکم طنز کامنتم بیشتر باشه
محمد
۲۷ دی ۱۳۹۳وای وای چه رینگایی
خیلی دوستشون دارم
البته شاید بهشون بشه نقد وارد کرد که تا این حد اصالت طراحی و کلاسیک بودن رینگ به بدنه مدرن خودرو نیاد، ولی من دوستشون دارم:)
علی - کیوج
۲۷ دی ۱۳۹۳عاشق طراحی داخلشم طراحی بیرونشم خوبه رینگاش ولی زیاد به بدنه اش نمیاد
پیر پشمک موی
۲۷ دی ۱۳۹۳من چند پست قبل در مورد اصالت بنز و استفاده از ساعت رو داشبورد ی حرفایی زدم الان حرفمو پس میگیرم با تحقیقاتی ک کردم بنز بینقص ترین ماشینا رو میسازه و همیشه اصیل بوده ولیرخوب تویوتا همیشه در قلب منه
Ahmad..F12
۲۸ دی ۱۳۹۳پیر جان شما خوبه پیری، تجربه ات باید بیشتر از اینا باشه
اگه جَوون بودی چی….
reza
۲۷ دی ۱۳۹۳اخه چطور میگی این از رولزرویس و بنتلی ارزشمندتره؟؟
REZA BANIASADI
۲۷ دی ۱۳۹۳چون ارزون تره
شایان
۲۸ دی ۱۳۹۳هیچوقت یه لکسوسس نمیتونه به یه بنز بگه چی بده چی خوبه چون درکش نمیرسه مثل این که یه افغانی نمیتونه به یه آمریکایی بگه چی خوبه چی بده چرا خوبه چرا بده چرا ارزونه چرا گرونه چرا سیاستت بده چرا خوبه چرا مهمم چرا بالام چرا امروز اینجام چرا فردا پائینم چون ازت بافکر تره چون باهوش تره چون با سیاست تره چون قویتره اینو خواهشا بفهم خب بفهم خوبم بفهم تا بتونه سری در بیاری والا همون مثاله عروسکه خیمه شب بازی میشی!
نوید
۲۸ دی ۱۳۹۳اولا که دوست عزیز شما میتونستی همین رو محترمانه تر بگی
دوما لکسوس …
آخه چی بگم
سوما شعور به ملیت ربط نداره
همین افغانی ها کسایی رو دارن که …
و همین آمریکایی ها هم خیلی هارو دارن که از خودشون بی شعور تر تو دنیا نیست
REZA BANIASADI
۲۷ دی ۱۳۹۳به خدا نمی خوام گیر بیخودی به بنز بدم به نظر من موتور v12 شش لیتری با توربوشارژ دوقلو میتونست قوی تر باشه
هیچ وقت نگفتم و نمیگم و نخواهم گفت که بنز بد هست بلکه یکی از بهترین ها هست
بعضی وقت ها که میبینین یه خورده به بنز گیر میدم به خاطر اینه که ماشین های مثل لکسس اصلا دربرابر بنز حساب نمی کنید
بعضی وقتا به خاطر این که طرفدار لکسس هستم بیخودی به حرفام گیر میدین
امیدوار هستم از این به بعد اگه میخواهیم با هم در مورد برند مورد علاقمون صحبت کنیم یه خورده رفتارمون با هم دیگه بهتر باشه
این ماشین هم عالی هست
در متن هم اومده بود که قیافه ماشین مثل رولز رویس و بنتلی شاید اشرافی نباشه
به نظر من اگه یه خورده قیافه ماشین کلاسیک تر و ساده تر بشه این برتری رقبای انگلیسی از بین میره
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۷ دی ۱۳۹۳درود .
بله رضا جان من هم انتظار موتور قویتر از این رو داشتم . اما خب همین موتور با
توربو در مدل S65 AMG قدرت 630 اسب بخار رو داره . نمیدونم چرا بنز اون خروجی رو
از این موتور نگرفته . فکر کنم به خاطر خاصیت میباخ بودنش است . چون شاید استفاده
از واژه ی BI . TURBO برای همچین ماشینی زیاد جالب نباشه .
REZA BANIASADI
۲۷ دی ۱۳۹۳شاید به خاطر کم کردن قیمت بوده
REZA BANIASADI
۲۷ دی ۱۳۹۳نوید راست میگه لطفا دلیل دیس لایک هاتون رو بگین
REZA BANIASADI
۲۷ دی ۱۳۹۳کاش اسم این مطلب بازگشت مایباخ بود
Mostafa&S
۲۷ دی ۱۳۹۳مرسدس همیشه یه سر و گردن از بقیه بالاتره
شلبى
۲۷ دی ۱۳۹۳در واقع بنز میخاد با قیمتى به مراتب پایین تر از میباخ قبلى تقریبا یک s-600 لانگ رو به اسم میباخ تحویل مشتریاش بده،استراتژیه خوبیه،مخصوصا وقتى قیمتش رو با رقیباش مثل رولز رویس مقایسه کنى، باید ببینى در اینده در فروش چقدر میتونه موفق باشه
Ahmad..F12
۲۸ دی ۱۳۹۳شلبی جان مدل لیموزین میباخ اگه بیاد باز همه چیز فرق میکنه….
احمدرضا ب ام و
۲۷ دی ۱۳۹۳اینکه اس کلاسه!!!!!
REZA BANIASADI
۲۷ دی ۱۳۹۳موضوع زیر مجموعه بودن بنز عجیب هست
من تحقیق کردم و اینو فهمیدم که اقای بنز و دایملر و مایباخ با هم همکاری کردن و مرسدس بنز رو ساختن پس یعنی بنز زیر مجموعه نیست دایملر یعنی همون بنز. بلکه مرسدس زیر مجموعه است
درست میگم اقایون حرفه ای
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۷ دی ۱۳۹۳درود .
دوست عزیز همکاری و ادغام گوتلیب دایملر . ویلهلم میباخ . کارل بنز و دختر تاجر
خیلی پیچیدست .
اگر مرسدس بنز زیر مجموعه است برای من این چنتا سوالو جواب بدید :
شرکت دایملر به چه میزان مرسدس بنز رو خرید ؟؟؟
اگر نخریده ، پس حتما باید از دل خود دایملر ، همچون برندهای لوکس ژاپنی به وجود
امده باشه . پلتفرم دایملر چیه ؟؟؟
مگه میشه ارزش برند از خود شرکت مادر بیشتر باشه ؟؟؟
ایا دایملر برای تحقیق و توسعه در مرسدس بنز سرمایه گذاری میکنه ؟؟؟
و خیلی سوال های دیگر .
مهم نیست . اصلا مرسدس بنز زیر مجموعه .
حسین
۲۸ دی ۱۳۹۳میلاد جان مگه دایملر همون بنز نیست؟ در واقع کمپانی دایملر-بنز، اتومبیلهاشو با نام تجاری مرسدس بنز تولید میکنه
چون هرجا که یه ماشین جدید تولید میکنه میگن کمپانی دایملر (مثلا) فلان تکنولوژی ها رو برای این مدل در نظر گرفته
رضا :: فقط آلمان :: فقط مرسدس
۲۸ دی ۱۳۹۳بله حسین جان درسته اسم کمپانی سازنده دایملر-بنز بوده و اسم خودرو های ساخته شده مرسدس-بنز
که البته «دایملر-بنز آگ» بعد خرید کرایسلر شد «دایملر-کرایسلر آگ» و بعد جدایی شد «دایملر آگ»
اینو هم گفتم قبلا که واژه های BMW AG، Porsche AG و Audi AG به راحتی پیدا میشن اما واژه Mercedes-Benz AG رو هیچ جا پیدا نمیکنین چون مرسدس-بنز برند این کمپانیه
رضا :: فقط آلمان :: فقط مرسدس
۲۸ دی ۱۳۹۳دوست عزیز تحقیقاتی که کردی درسته
اشتباه نیست
ولی خب کامل هم نیست
قبلا هم گفتم که دو شرکت جدا به اسم Benz & Cie و DMG تلفیق شدن، شده اینی که الان میبینیم.
Benz & Cie بدست کارل بنز و با همکاری همسرش برتا رینگر-بنز تاسیس شد
شرکت DMG هم به دست گاتلیب دایملر و ویلهلم میباخ تاسیس شد
این دو کاملا با هم رقیب بودن
تا این که بعد از جنگ جهانی اول به دلایلی تصمیم بر اتحاد میگیرن
امیل جلینک تاجر معروف چون مشتری اصلی بنز بوده اسم دخترشو رو ماشینای مسابقه ای گذاشت یعنی مرسدس که به دلایلی هم که قبلا گفتم این اسم به کارخانه نفوذ کرد و اسم کل ماشینای ساخت داملر نام مرسدس رو به خود گرفت
بعد از اتحاد اینطور توافق کردن که اسم شرکتو دایملر بنز بزارن و اسم ماشین های ساخته شده رو مرسدس بنز بزارن
اسم دایملر بنز بعد از خرید کرایسلر شد دایملر کرایسلر
و بعد از جداسازی شد دایملر آگ
رضا :: فقط آلمان :: فقط مرسدس
۲۸ دی ۱۳۹۳عدر خواهی میکنم
امیل جلینک مشتری اصلی دایملر بوده…
که البته بعد ها هم عضو هیات مدیره DMG شد
رضا :: فقط آلمان :: فقط مرسدس
۲۸ دی ۱۳۹۳و این که می فرمایید بنز زیر مجموعه نیست بلکه مرسدس هست درست نیست
چون ما بنز و مرسدس نداریم
هر دو همون مرسدس-بنز هستن که حالا بعضی جاها میگن بنز و بعضی جاها میگن مرسدس…چون حوصله ندارن بقیشو بگن
مثالش هم:
به فولکس واگن میگن فولکس
به آلفا رومئو میگن آلفا
به آستون مارتین میگن آستون
و…
این دوتا جدا نیستن از هم
اما اگه منظور، مرسدس-میباخ یا مرسدس آ ام گ باشه…بله فرمایش شما درسته و این دو برند به همراه چند برن دیگر مثل اسمارت و فوسو و … زیرمجموعه ی این سیستم هستند
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۷ دی ۱۳۹۳درود .
البته لازم به ذکر است که در مدل S500 میباخ ، این مرسدس بنز از یک موتور 9 سرعته
اتوماتیک ( اولین گیربکس 9 سرعته ی دنیا ) بهره میبره .
تا جایی هم که من اطلاع دارم مدل S600 قدرت موتور این مدل به چهرچرخ تقسیم میشه .
اما خود من دوست داشتم که طراحیش کلا با اس کلاس فرق بکنه . دوست داشتم که مدلهای
گوناگون داشته باشه . مثل لندولت . زپلین . ولی داخل این ماشین یک چیز دیگرست .
حالا اگر S600 پولمن بیاد ، احتمالا قیمت 1 میلیون دلاری خواهد داشت .
باربد★فقط GM★فقط کامارو★
۲۷ دی ۱۳۹۳میلاد داداش با این که این تیپ ماشینا رو شخصاً دوست ندارم اما بازم تبریک داداش.کابینش بینظیره.به ریزه کاریهاش دقت فراوانی کردند.واقعاً تو این کلاس مرسدس حرف نداره اما حرفای زیادی برای گفتن داره.
اینم به افتخار آقا میلاد گل:
http://images.cdn.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/flexslider_full/public/images/car-reviews/first-drives/legacy/mercedess-classpullmanspyjan-01.jpg?itok=gdds3M36
http://images.cdn.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/flexslider_full/public/images/car-reviews/first-drives/legacy/mercedess-classpullmanjanspy-05.jpg?itok=YBlprjx0
http://images.cdn.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/flexslider_full/public/images/car-reviews/first-drives/legacy/mercedess-classpullmanjanspy-07.jpg?itok=fW7vYYLd
http://images.cdn.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/flexslider_full/public/images/car-reviews/first-drives/legacy/mercedess-classpullmanspyjan-02.jpg?itok=elnxRDUQ
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۷ دی ۱۳۹۳درود .
باربد جان شما از هر ماشینی خواستی برای من عکس بذار . فقط استیشن باشه .
من حرفی میشم . خیلی استیشن دوست دارم . خیلیییییییی .
کاپریس کلاسیک استیشن . واااااااااااااااای چقدر بزرگه .
حسین
۲۸ دی ۱۳۹۳درود. داش میلاد بازم سوال:
یادمه میگفتی میباخ چندین سال از زمان خودش جلوتر بود. میشه بگی چه امکانات و تکنولوژی هایی داشته؟ اطلاع داری که چرا شکست خورد؟
مخلصم، ممنون
David
۲۷ دی ۱۳۹۳همه چی عالی ! فقط رینگ هاش رو درک نمیکنم !
s.class
۲۷ دی ۱۳۹۳داش دیوید حق داری رینگاشو درک نکنی چون یه بار یه پرشیا دیدم رینگایی شبیه این انداخته بود روش البته فقط طرحاش یه چیزی تو این مایه ها بود نه اینکه شبیه باشه پرشیا رو متحول کرده بود چارتا رینگ حالا فرض کن اینا چین دیگه خودت فکر کن……..
s.class
۲۷ دی ۱۳۹۳نظر من:
تنها ماشینیه که تو عمرم آرزوی داشتنشو دارم تاکید میکنم فقط مایباخ
فقط من اگه جا صاحباشون بودم اجازه نمیدادم راننده برونه و خودم پشت بشینم حیف نیس مایباخ رو ادم بده غریبه برونه خودش بشینه پشت با اینکه مایباخ هرچی داره تو صندلی های پشتشه ولی روندنش یه چیز دیگس هااااااا
s.class
۲۷ دی ۱۳۹۳ضمنا کیف مایباخ به قیمت بالاش بود نمیدونم این چرا اینو اینقدر ارزونش کردن منو که از خودش سرد کرد……..
محمد
۲۷ دی ۱۳۹۳من بدبخت یه موتور دارم که یکش گرو دو هست.از لحاظ شباهت به ماشین های لوکس ، خرجش هست ؛ هر بار میبرمش تعمیرگاه 300 هزار تومن خرجشه.
اون وقت بعضیا با این ماشین های لوکس دارن حال دنیا را می برن و تازه خرجشم دیر به دیر هست.
کلا خوش باشید.
اریک
۲۷ دی ۱۳۹۳برای خرید این یا باید سلبریتی باشی یا دلال کوک اونم مستقیم از کلمبیا،
سروش شیرازی
۲۷ دی ۱۳۹۳رینگاش شبیه کادیلاک اوباماس
ehsan
۲۷ دی ۱۳۹۳ولی رینگاش گند زده به کل ماشین
سامان از تبریز
۲۷ دی ۱۳۹۳میباخ اس600 +
رولزرویس فانتوم –
من خودم ++++++
صادق
۲۷ دی ۱۳۹۳ماشین فوق العاده ایه
درسته که بی ام، رولز رویس رو داره ولی میتونست جالب باشه اگه خود بی ام یه سری برای رقابت با میباخ داشت، جای آئودی هم خالیه
البته توی این کلاس وارد شدن اصلا راحت نیست، و فوق العاده برای شرکتا میتونه خطرناک باشه، چون این کلاس 3 قله ی دست نیافتی داره، یعنی رولز و بنتلی و همین میباخ، و اینکه این کلاس مشتریانی فوق العاده حساس و مشکل پسند داره که درصورت شکست خوردن یه محصول تازه وارد از یه شرکت میتونه ضربه سختی به اون شرکت بزنه (شاید برای همین باشه که بنز، میباخ رو با شکل و شمایل اس کلاس که یه ماشین شناخته شده و محبوب هستش تولید کرد)
و اگه روزی یه شرکتی مث BMW یا آئودی خواستن وارد این کلاس بشن، مطمئن باشید تا 4-5 سال با شایعات و یه سری رندر مزه ی دهن مردم رو تست میکنن و با احتیاط کامل میان جلو
در کل ماشین خوبیه با رقبای فوق العاده سرسخت
ارادت
Ahmad..F12
۲۸ دی ۱۳۹۳مخلصم صادق جان
آره منم خیلی دوست داشتم بیامو برای S میباخ یه رقیب داشت
حیف واقعاً…
احمدرضا ب ام و
۲۹ دی ۱۳۹۳رولز رویس مال ب ام و است
Ahmad..F12
۵ بهمن ۱۳۹۳ربطی نداره
الان مرسدس نمیاد برای رقابت موتور سیلکت R100، از موتورهای آگوستا که زیر مجموعشه استاده کنه
رولزرویس زیر مجموعه BMW هم که باشه پولش تو جیب BMW میره و کاملاً یه کمپانی جداست
BMW برای بنز میباخ رقیب نداره
erfan
۲۷ دی ۱۳۹۳داخلش خیلی قشمگه فقط یه سوال چرا لاستیکاش بجای رینگ قالپاق داره؟
صادق
۲۸ دی ۱۳۹۳داش عرفان، اونا رینگ هستن، فقط شکلشون اینجوریه
ارادت