متفرقهمرسدس بنز

بازسازی یک افسانه؛ مرسدس بنز 1971 280SL

یک ماشین باز بلغاری تصمیم می‌گیرد تا یک افسانه را بازسازی کند و نتیجه‌اش حتی بهتر از روز اول می‌شود.

13374972782124926194
۱۹۷۱ Mercedes-Benz 280SL

این شخص خوش ذوق در حالی اقدام به بازسازی مرسدس بنز 280SL کرده که در ابتدای سال تجربهٔ بازسازی یک جگوار XJ220 را پشت سر گذاشته است. رنگ زیبایی موسوم به candy apple red و بازسازی کامل کابین با حفظ روح کلاسیک خودرو، افسانهٔ بی بدیل SL را یک بار دیگر زنده کرده است. در کابین تغییر در داشبورد، پنل درها، در کنار صندلی‌های چرمی و همچنین دیگر تغییرات جزیی، نمایی خاص به وجود آورده است. به کمک استفاده از سطوح چوبی پولیش کاری شده فضای کلاسیک کابین حفظ شده است.

البته علاوه بر حفظ روح کلاسیک خودرو سعی شده تا کمی تجهیزات بروز شود، به طور مثال به جای رادیوی مدل اصلی از سیستم صوتی با پشتیبانی از CD و MP3 استفاده شده است. همچنین استفاده از مواد مصرفی جدید مانند روغن ترمز، روغن موتور، مایع خنک کننده و … حکم اکسیر جوانی را برای این شاهکار بی نظیر داشته‌اند. دیگر تغییری که در نمای خودرو صورت گرفته است، تعویض شیشهٔ جلو است.
در بخش فنی با بهینه سازی جعبه دنده سعی شده تا خودرو حرکت روانی داشته باشد و با اتصال به موتور ۶ سیلندر ۱۷۰ اسب بخاری یادآور ایام خوش گذشته باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

محمدرضا ریاضی

محمدرضا ریاضی ، همراه با شما در دنیای هیجان انگیز خودرو

مطالب مشابه

‫۱۷ دیدگاه‌ها

  1. carbonado aventador

    ۱۱ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (4499 ديدگاه)

    جان من صد سال دیگه یه جوان مرد بیاد پراید رو باز سازی کنه . البته اگه تا اون موقع خط تولید پراید بخوابه . هه هه هه!!!!!

    1. km

      ۱۱ مهر ۱۳۹۲
      سوابق: (675 ديدگاه)

      من عاشق این ماشینم اصن ابهتی که این داره رو هیچی نداره

    2. slr722

      ۱۲ مهر ۱۳۹۲
      سوابق: (1342 ديدگاه)

      فکر کنم فقط به ظاهر رسیده…

    3. مارال

      ۱۳ مهر ۱۳۹۲
      سوابق: (94 ديدگاه)

      چند ساله پیش یه دونه قهوه ای از این ماشین را یه تهرانی بازسازی کرد، که گزارشش هم توی مجله ماشین اومد

  2. aryamehr

    ۱۱ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (184 ديدگاه)

    قشنگ شده مخصوصا داخلش بزن ب بی خیالی

    1. hesan

      ۱۱ مهر ۱۳۹۲
      سوابق: (481 ديدگاه)

      اینو دوس ندارم.

  3. e.scamp

    ۱۱ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (1950 ديدگاه)

    همیشه عاشق ماشین کلاسیک و کلاسیک بازهام وای خدا داشت قلبم وایمیساد حیف که پول ندارم خودمم یکی بخرم باش حال کنم

  4. یارو

    ۱۱ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (290 ديدگاه)

    دمش گرم چه حوصله ای داشته

  5. جلال

    ۱۱ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (585 ديدگاه)

    سلام
    این ماشین برادر مدل افسانه ای گالوینگ نیست؟
    به هر حال خیلی جالب شده

  6. عرفان

    ۱۱ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (237 ديدگاه)

    ERFAN-S
    بازسازی خودرو نه حوصله میخواد نه آشنا داشتن تو هر گوشه کناری لازمه.فقط پول داشته باشی با یکم ذوق دیگه حله.
    just MONEY

  7. jalal

    ۱۱ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (244 ديدگاه)

    اگر رینگاشو عوض می کرد زیباتر نمی شد؟

  8. حمید

    ۱۱ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (644 ديدگاه)

    خیلی خوبه ، واقعا این ماشینا خیلی باحاله ! راستش هر کس از من میپرسه چه ماشینی بخرم و پول ماشین خارجی نداره میگم برو سراغ ماشین قدیمی !!! آدم تو این ماشینا یه چیزیایی پیدا میکنه دهنش باز میمونه !!! باور کنید همین بنز 1971 رو بذارید کنار تولیدات وطنی ، در مقابل ماشینای وطنی خدای فناوریه !!!

  9. محمد

    ۱۲ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (69 ديدگاه)

    ماشین باز باشی! وقتی پول نداری ، یه فرقون هم نمیتونی بازسازی کنی!

  10. میلاد.فقط المان.فقط بنز.

    ۱۴ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (6507 ديدگاه)

    درود.
    پسر چه کار کرده!!!!!!
    داخلش انگاری قصر شده.
    واااااای.
    چه موتور خوب و پر بازدهی داره.

    عاشقتم بنز.عاشقتم.

    ((( ایران و المان )))

  11. حسن

    ۵ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    کسی میتونه نظر بده که این کاره باشه خواهشا……مرسی از عکس دمت گرم

  12. پیام

    ۲۲ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام به همه عزیزان من دنبال یه بنز 180 یا 190 قدیمی واسه بازسازی میگردم.اگه دیزل باشه چه بهتر.لطفا اگه سراغ دارین زنگ بزنین مرسی
    09194589656

  13. آرش

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    ای کاش رینگشو عوض میکرد???!!! جل الخالق!!! مگه پرشیاست که رینگ و لاستیک بندازه? دوست عزیز خودرو کلاسیک یعنی فقط و فقط فابریکی،این آقا بیشترین تغییراتی که از نظر حرفه ایی مجاز بوده تا به اصالت خودرو خدشه وارد نشه رو انجام داده یعنی تغییر رنگ،بهبود تودوزی یا مثلا تغییر نوع چوب یا اضافه کردن آبکاری کروم و بهبود اجزای فنی فابریک،یعنی اگه تغییری در طرح داشپورت یا موتور و گیربکس بوجود بیاد خودرو کاملا بی ارزش میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا