زمانی برابوس و AMG دو رقیب در عرصه تیونینگ مرسدس بنز محسوب میشدند. هرگز مدلهای سدان و استیشن برابوس را که رکورد سرعت چنین خودروهایی را در اختیار داشتند، فراموش نمیکنیم. اما اکنون AMG تبدیل به بازویی از خود مرسدس تبدیل شده و دیگر برابوس یارای مقابله با آن را ندارد. با این وجود هنوز خودروهای برابوس میتوانند برای کسانی که به دنبال چاشنی اسپرت بالاتری روی مرسدس خود هستند، جالب باشند.
این بار برابوس به سراغ کلاس سی آمده است و حتی مدلهای AMG آن را نیز بینصیب نگذاشته است. شروع این برنامه با کیت آئرودینامیکی ویژه برابوس است. این کیت شامل مدلهای AMG هم میشود و شامل اسپویلر لبه ای زیر سپر، دیفیوزر عقب و خروجیهای چهار تایی اگزوز کرومی متفاوت است. همچنین مجموعه ای از چرخهای جدید با اندازههای ۱۸، ۱۹ و یا ۲۰ اینچی نیز برای این خودرو درنظر گرفته شدهاند که با تایرهای ۲۲۵/۳۵ تا ۲۵۵/۳۰ پیرلی، کانتیننتال یا یوکوهاما ست میشوند. سیستم تعلیق نیز توسط برابوس تقویت شده و کاهش ارتفاع ۳۰ میلی متری را به همراه دارد. سیستم تعلیق بادی ایرماتیک هم همراه با ماژولی برای کاهش ارتفاع سواری ارائه میشود. برابوس تنها روی تقویت پیشرانه دو مدل ضعیفتر C180 و c200 کار کرده و قدرت خروجی مدل ۱۸۰ را با ۲۱ اسب بخار افزایش به ۱۷۷ اسب بخار رسانده است و مدل C200 را نیز با ارتقای ۴۱ اسبی و ۳۰ نیوتن متری به ۲۲۵ اسب بخار و ۳۳۰ نیوتن متر ارتقا داده است. بدین ترتیب مدل C200 قادر است در ۷ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد.۱۵ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
kayvan
۳ آذر ۱۳۹۳خیلی خوشگل شده
MAFIA
۴ آذر ۱۳۹۳سادش بهتره این برابوس هم همه ماشینا رو مشکی میکنه.
مسعود
۳ آذر ۱۳۹۳برا بوس! بنر بوسیدنی :*
MAFIA
۴ آذر ۱۳۹۳مسعود بفرما بگو کجای این بنز بوسیدنی.
قدیمی ها راست گفتن زیبایی تو سادگی هست.
مثل زن گرفتن هر چی سادشو بگیری کم خرجتره و دلنشین تر
هر چی اسپرت تر پرخرج تر و پر استهلاک در ضمن روش هم بیگانه ها خط می اندازن.
مسعود
۴ آذر ۱۳۹۳برادر حالا کسی نیومده اینو بگیره جلو ما بوسش کنیم. نمیدن یه لنگ بکشیم رو شیشش. یه چیزی گفتیم حالا ما به دل نگیر
e36
۳ آذر ۱۳۹۳برابوس و AMG چه شود…
HILUX
۳ آذر ۱۳۹۳برابوس یکی از بزرگترینها در زمینه ی تیونینگ هست تنها ایرادی که میشه ازش گرفت اینه که یکی از بهترین و شناخته شده ترین مارکهای صنعت خودروسازی رو از رو ماشین بر میداره و به جاش یه B میزاره.یکی از دلایلی که آدم مرسدس میخره مارکشه دیگه غیر از اینه؟؟؟؟؟؟
M Power///
۳ آذر ۱۳۹۳برابوس در برابر مرسدس های amg پنجر شد.
راستش من عادت کردم وقتی اسم مرسدس و برابوس رو با هم بشنوم. باید انتظار یک اژدها با نفس آتشین رو داشته باشم. ولی الان این وقت یک پچه اژدهای ناز مامانی است.
MOHAMMAD
۳ آذر ۱۳۹۳خوشم میاد از اشتهای این آلمانی ها که بهترین ماشین های دنیا را میسازند و باز هم بدنبال اسپرت کردن بیشتر و جذابیت بیشتر هستند
محمد
۴ آذر ۱۳۹۳یه سوال داشتم از اساتید اهل فن
اگر خودم بخوام یه c200 2015 وارد کنم کلا باید چقدر پول بدم؟تمامی هزینه های پلاک و حمل ونقل و تعرفه تبصره خودروی فرسوده و قیمت خود ماشینو …… همه با هم کلا چقدر میشه؟دوم اینکه خیلی دردسر داره یا نه؟ممنون میشم اگه راهنمایی کنین.
علي اقا
۷ آذر ۱۳۹۳همه هزیه ها به کنار شما یه تحقیق راجع به تبصره ۱۳ ( نحسه واقعا!:D) بکن. شما برای پلاک کردن ماشین نیاز به اسقاط کردن چند تا ماشین اسقاطی داری. تعداد این ماشینا رو برای ماشینی که میخوای بیاری بپرس. حداکثر ۴ تاست. هر ماشین اسقاطی رو الان بیرون یه چیزی حدود۴۵۰۰۰۰۰ تومن میفروشن که اگر ضربدر ۴ کنی میشه ۱۸۰۰۰۰۰۰ تومن. برای شماره گذاری چند تا هزینه دیگه هم هست. مالیات عوارض فیش ده درصد و یه مورد دیگه که یادم نیست واسه راوفوری که من خریدم فیش ده درصد حدود ۶۸۰۰۰۰۰ تومن و جمع سه مورد دیگه ۵۰۰۰۰۰۰ شد.
رضا :: فقط مرسدس بنز :: فقط رئال
۴ آذر ۱۳۹۳هر دو شون عالین
بی نظیرن
هرکدوم جای خود را دارن!!!
parseh net30
۴ آذر ۱۳۹۳آقای نوسینده. خواهشا فکر قلب مارو هم بکن
یاسین
۴ آذر ۱۳۹۳عجب چیزی شده عالیه . پیروز باشید .
Drifting Is Not A Crime
۱۰ آذر ۱۳۹۳هی روزگار صنعت خودروسازی آلمان،ژاپن، آمریکا کجا صنعت خودرو زباردررفته خودمون کجا واقعا اختلاف به فاصله زمین تا آسمان است…
در صنعت خودروسازی ایران باید گل گرفته شود همین…