همانطوری که از برابوس انتظار داریم، تمامی خودروهای این شرکت شخصیسازی وسیعی را در اختیار مشتری قرار میدهند و هیچ خودرویی شبیه دیگری نیست.
جدیدترین هیولای این تیونر بر پایهی S کلاس مایباخ شکل گرفته و لقب راکت ۹۰۰ را یدک میکشد.
داخل کابین برابوس بهطور کامل هر چهار صندلی را با چرم آبی مزین نموده است. این چرم سپس در طول تونل گیربکس، پانل دربها و سقف ادامه یافته است. صندوقعقب خودرو نیز از چرم پوشیده شده و حتی دربردارندهی دو عدد چتر است.
در نمای بیرونی این راکت دارای سایه رنگ براق سفید بوده که در همراهی با جلوپنجرهی مشکی و رینگهای اسپورت مشکی رنگ نمایی منحصربهفرد به وجود میآورند. همانند دیگر راکتها، سپرهای جلو و عقب سفارشی دیده میشوند که بدون کم کردن از خطوط ساده و موقر آن بر هیبت خودرو میافزایند.
Danial
۲۱ تیر ۱۳۹۵با رنگ داخلش اسن (اصلاً) حال نکردم ولی جداً بیرون ماشین عالی بوده عالی تر هم شده…
Reza :: Deutschland :: Mercedes
۲۱ تیر ۱۳۹۵من برعکس به نظرم خارجش زیاد از اصالت بنز دور شده ولی داخلش یه حس لوکس بودن خیلی خاصی میده به آدم
Madjid
۲۱ تیر ۱۳۹۵من نمیدونم چرا منصوری و برابوس لوگوی اصلی رو از بدنه حذف میکنن. ازین کارشون اصلا خوشم نمیاد.
hesam
۲۱ تیر ۱۳۹۵یک اثر هنری و دیدنی دیگه از برابوس،،واقعا محشره مخصوصا نمای داخل ماشین،،چهره ی بیرون ماشین هم بی نظیره و پیشرانه معروف به راکت ۹۰۰که قبلا هم برابوس مورد استفاده قرار داده،،،بین المانی ها بنز همیشه پرچمش بالاست
Nima
۲۱ تیر ۱۳۹۵رنگ داخلش منو یاد بیوک انداخت که اتفاقا از نزدیک خیلى هم قشنگه. منم از این بنز خیلى خوشم اومد. عالیه. واقعاااا عالى.
منم بدم صندوق ماشین رو چرم بکنن همشو? چتر هم میزارم?
Venom
۲۱ تیر ۱۳۹۵کلا شما همه چیو به آمریکا ربط ندی نمیشه.
منظورم اینه که همیشه اسم آمریکارو باید بیاری
Nima
۲۱ تیر ۱۳۹۵عزیز من وقتى میبینم که رنگ داخلیش منو یاد ماشینى میندازه که چندین سال باش خاطره دارم یا میبینم مثلا یه چیزى براى مقایسه وجود داره!(که خوب اکثرا من با آمریکایى مقایسه میکنم!) چرا نباید توى کامنتم بش اشاره کنم؟
شما خوشت نمیاد حق دارى دیسلایک بدى. من نظر شخصیم رو گفتم. شما هم بیا ۱۰ صفحه زیر یه مطلب ماشین آمریکایى به دلیل تشابه جزئى دو ماشین بنویس. تازه من خوشحالم میشم کسى با یه آمریکایى یاد یه خاطره افتاده باشه.
Madjid
۲۱ تیر ۱۳۹۵درود بر نیما
علی
۲۱ تیر ۱۳۹۵جدای ازینکه این ماشین حرف نداره ولی بذارید یه گیر الکی بهش بدم.به نظر من محل قرار گیری چتر خوب نیست. چون هرکی بخواد برش داره خیس میشه. رلزرویس داخل در عقب چترا جاسازی کرده . اینجوری هم مخفی هست هم کسی خیس نمیشه واسه برداشتنش.
Madjid
۲۱ تیر ۱۳۹۵من فکر کردم جاخودکاریه
یو اس اس اینترپرایز
۲۱ تیر ۱۳۹۵خودرو سوپرلوکس به این میگن
احسان(احسان سابق)
۲۱ تیر ۱۳۹۵کیفیت نمایشگرهای این ماشین فوق العاده بالاست
hesam
۲۱ تیر ۱۳۹۵ببن ماشینها،، کیفیت نمایشگرهای بنز بیشترین تراکم پیکسلی رو داره،،،مخصوصا کلاس s
یو اس اس اینترپرایز
۲۱ تیر ۱۳۹۵دقیقا
TTRS
۲۱ تیر ۱۳۹۵رولز رویس خیلی بهتره
mohammad-fm480
۲۱ تیر ۱۳۹۵خوب بودعالی شد .قسمت جلوش خیلی قشنگ شد و همینطور داخل کابینشم خیلی ردیف شد
محمد پاك سرشت
۲۱ تیر ۱۳۹۵با سلام . ایکاش ارم بنز رو از روی ماشین حذف نمی کردن. روی فرمان هست اما روی بدنه رو برداشتن.حیف…
احمد باقری
۲۱ تیر ۱۳۹۵باحال شده.
Shahriyar_mansory
۲۱ تیر ۱۳۹۵مایباخ خود مرسدس اوباهت بیشتری داره چرم توی صندوق عقبشم که هیچ کارایی ای نداره
سهند
۱۱ مرداد ۱۳۹۵اون آرم سه پره ی بنز یعنی ابهت .. صلابت .. اصالت …. اون سه پره به تنهایی همه ماشینا رو آب میکنه وقتی نباشه دیگه فایده نداره …. من نمیپسندم
علی"عضو انجمن حمایت از لگن سازان ایرانی"
۱۷ مرداد ۱۳۹۵به نطر من ماشین های مدل بالا ارزششو نداره بدی تیون کنن اونم چیزی مثل سری اس بنزکه خودش شاهکاریه ماشین هایه بالایه 80 هزار دلار تیون نشه بهتره چون خیلی از تیون شده ها با دو سه بار فشار به موتور تعطیل میشن