برابوس ۸۰۰ ادونچر XLP کپی خشنی از مرسدس-ای ام جی G63 است که در نمایشگاه ژنو ۲۰۲۰ حضور مییابد. این تیونر مشهور با اضافه کردن محفظه بار پیکاپ ها به بخش پشتی و استخراج قدرت ۷۸۹ اسب بخاری و گشتاور ۱۰۰۰ نیوتون متری از نیروگاه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی مرسدس محصولی فوق العاده را جمع کرده است. این شاسیبلند برای مبارزه در شرایط سخت نیز از اکسلهای پورتال استفاده میکند. همچنین یک پهپاد نیز در بخش پشتی وجود دارد.
برابوس تخمین میزند ۸۰۰ ادونچر XLP شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۴.۸ ثانیهای داشته باشد که برای چنین خودروی بزرگی کاملاً احساسبرانگیز است. رینگهای ۲۲ اینچی و لاستیکهای کارا باعث شدهاند برابوس سقف سرعت این خودرو را به ۲۱۰ کیلومتر در ساعت کاهش دهد.
برای ایجاد فضای کافی برای محفظه بار یاد شده، برابوس فاصله بین محوری G63 را به میزان ۵۰ سانتیمتر افزایش داده است که این امر باعث شده طول کلی خودرو به ۵.۳۱ متر برسد که ۶۸.۹ سانتیمتر بیشتر از مدل استاندارد (بدون احتساب لاستیک زاپاس عقب) میباشد. این کمپانی ادعا میکند اصلاحات صورت گرفته در فریم باعث شدهاند استحکام پیچشی G کلاس حفظ شود.
ساختار محفظه بار از نوع فولادی بوده ولی از کربن برای کاهش وزن استفاده شده است. همچنین شیشهی عقب نیز از نوع گرم شونده است. در بدنهی ۸۰۰ ادونچر XLP کاپوت جدید با یک جفت ورودی بزرگ و وینچی یکپارچه دیده میشود. در روی سقف هم باربندی وجود دارد که فضایی برای حمل اشیای بیشتر فراهم کرده است.
سیستم تعلیق سفارشی ۸۰۰ ادونچر XLP باعث شده ارتفاع این هیولا از سطح زمین ۴۹ سانتیمتر باشد.
داخل کابین نیز چرم قهوهای تیره بکار رفته است. بخش مرکزی صندلیها و پانل دربها دوخت الماسی شکل دارند و سقف نیز پوشش آلکانترای مشکی را پذیرا شده است.
برابوس قیمت قابلتوجه ۵۷۵۶۳۰ یورویی برای محصول جدید خود تعیین کرده است. البته این مدل کاملاً سفارشی که در ژنو حضور خواهد یافت قیمت ۶۶۶۳۸۶ یورویی دارد.
ممد ژانگولر
۹ اسفند ۱۳۹۸چقدر خوبه این ماشین چی میخوایم دیگه .
البته من مدل میباخ شو هم خیلی دوست دارم ، انقدر خشن نیست ولی اون ردیف عقبش که حالت کروک داره عالیه
اگه بشه همین مدلهارو ساخت که با انرژی خورشیدی شارژ بشن و تا مدتها احتیاج به استیشن شارژ نداشته باشن چی میشه دیگه .
Malt hill
۹ اسفند ۱۳۹۸چقدر گرون?
Car lover
۹ اسفند ۱۳۹۸ششصد کا میشه ی کلکسیون دلخواه
فقط دریک میره اینو میخره://
احمد
۹ اسفند ۱۳۹۸به نظر من هر شرکتی باید تو تخصص خودش محصول تولید کنه این بیشتر شبیه کامیون ۱۹۲۱بنزه تا یک خودرو
حسین
۳ فروردین ۱۳۹۹تخصص؟؟؟ منظور شما این هست که بنز با داشتن مدل جاودانه G توی ساخت افرودر تخصص نداره؟؟ کاری نداریم که مدل G بهترین و لوکس ترین افرودر تاریخ هست. و البته بهترین کامیون همه جا رو ( یونیماک) هم برای همین کمپانیه
سجاد
۹ اسفند ۱۳۹۸آقا شاهین لاستیک های کارا دیگه چیه. یکی از مدل های پیرلیه؟ یا نه عامیانه گفتی که یعنی خیلی کارراه بندازن؟ :)
Khosrow
۹ اسفند ۱۳۹۸راستش این ماشین همون سمبل پولداری تو پارکینگ باشه بهتره / این عیار و زیبایی حیفه تو کوه و کمر / حدود 12 میلیارد هم که فی میخوره / باید بررسی شه کل قضیه ..