تمامِ کمپانیهای تیونینگِ دنیا مشکل بزرگی با اتومبیلهای هیبریدی دارند. در قَرنِ بیست و یکم اطلاعاتِ باارزشی دربارهٔ این موضوع داریم که چطور از یک موتور با سوختِ مایع قدت بیشتر و عملکردِ بهتری دریافت کنیم، ولی ترکیبِ رانندگیِ الکترونیکی و سیستمهای هدایتیِ پیچیده، این کار را برای شرکتهای تیونِر مثلِ”برابوس آلمان” در مورد اتومبیلهای هیبریدی سختتر از همیشه کرده است.
این یک Brabus powerextra B50 هیبریدی است؛ یک نسخهٔ کاملاً سفارشی از یک مرسدس بنز S500 Hybrid با ۵۰۰ اسب بخار قدرت و گشتاوری برابر با ۸۸۹ نیوتن متر.این کشتیِ لوکس میتواند شتابی معادل ۴.۹ ثانیه در رساندنِ سرعتش از صفر به 62mph (برابر با ۹۹/۷ کیلومتر بر ساعت) داشته باشد که برای سریعترین سدان دنیا بودن، خیلی عالی به نظر میرسد. وقتیکه “برابوس” از سالِ ۱۹۷۷ تیونینگِ حرفهای مرسدس را آغاز کرد و قطعات خاصی را برای مرسدس بنز طراحی کرده و ساخته بهتر از هر تیونر دیگری میتواند قطعات را کنار هم بچیند تا بهترین بازده را دریافت کند. این مدل از یک کیت تقویت موتور V6 سه لیتریِ توربو بهره میبرد که ۵۲ اسبِ بُخار اضافهتر تولید میکند.
ebi
۱۰ خرداد ۱۳۹۴کنسول میانی بیش از حد ساده هست
AliZeus
۱۰ خرداد ۱۳۹۴نمردیم و یکی از طراحی داخلی و کابین بنز ایراد گرفت! :/
برادر، بنز خداست تو این زمینه.
سعید
۱۰ خرداد ۱۳۹۴با سلام
اولا ایراد منطقی بگبرثانیا از ایران خوش رو و سادو پا ملی که بهتره
هادی
۱۰ خرداد ۱۳۹۴بنز مدل s !
سری a هم باز داشبوردش از سنتینتال مجلل تره !
یک ایتالیایی
۱۰ خرداد ۱۳۹۴خیلی لوکسه!
!we are juventus#
آرمااااان
۱۰ خرداد ۱۳۹۴حررررررف نداره،قبلا تا یک سال پیش زیاد علاقه ای به بنز نداشتم الان فهمیدم که واقعا لوکس بودن یعنی چی
طراحیش حرف نداره خیلی با اصالته
الوند
۱۰ خرداد ۱۳۹۴انصافاً برابوس تیونرش حرف نداره،
900 نیوتون متر خیلیه، وای به حال لاستیکاش!
MOHAMAD TBAG
۱۰ خرداد ۱۳۹۴خدایا داخلش رو نگاه …
اصلا با ادم حرف میزنه ……
جووونم آلمانی …
SAEED
۱۰ خرداد ۱۳۹۴واقعأ کار یک تیونینگ درست و حسابی برای موتور عادی سخته
چه برسه به هیبریدی !! که برابوس بازهم گل کاشته
نتیجه نهایی کدوم تیونر رو بیشتر می پسندید ¿
1/ Brabus
like
———————————————————-
2/ Carlsson
dislike
K.MAK.MISEL
۱۰ خرداد ۱۳۹۴عالی عالی عالی
فقط همین رو میتونم دربارش بگم
احمد باقری
۱۰ خرداد ۱۳۹۴معرکه است. همین و بس.
Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes
۱۰ خرداد ۱۳۹۴۲۰۰ هزار دلار واقعا واسه یه برابوس ارزونه…اینو جدی میگما!
یه نگاهی به قیمتای دیگر مدلاش بندازین
البته این مدل در مقایسه با سایر کارهای برابروس اصلا تزیینات اضافی نداره و مهمترین دلیل عدم افزایش قیمتش همینه
و اما در مورد خود برابوس
هر چقدر آ ام گ در ساخت موتور هشت سیلندر خوب کار کرد (M157 کنونی) در ساخت موتور دوازده سیلندر (M279 کنونی) ضعیف عمل کرده و به همین دلیله پاگانی و استون مارتین این موتور رو سفارش نمیدن و بیشتر به سفارش موتور M120 علقه مندند و آ ام گ هم یک واحد جدا برای تقویت و کار روی این موتور داره و هر روز داره بهتر میشه با وجود اینکه طراحیش مال بیست سال پیشه!
اما برابوس واقعا تو موتور v8 حرفی جلوی آ ام گ نداره اما تو V12 … صادقانه بگم آ ام گ رو میخوره…موتورهای دوازده سیلندر برابوس واقعا معرکه هستن و منحنی گشتاورشون حاکی از پرفورمنس فوق العاده ای داره…اگه برابوس به کار های خوبش ادامه بده و البته کمی کارهاشو به منطق نزدیک کنه (یا حداقل بخشی برای این کار بگذاره) اون موقع میتونه به حضور در کنار آ ام گ به عنوان بازوی مهندسی مرسدس بنز امیدوار باشه…
maysam..laferrari
۱۰ خرداد ۱۳۹۴میتونم بپرسم شغل شما چیه یا در چه زمینه ای فعالیت دارید؟ معدود کسایی مثل شما تو این سایت وجود دارن که اطلاعات خیلی خوبی دارن من با اینکه عاشق دنیای خودرو هستم ولی فقط از چند تا کمپانی مثل فراری،لامبورگینی،مکلارن و پورشه که بهشون علاقه دارم اطلاعات کافی دارم
Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes
۱۱ خرداد ۱۳۹۴میثم جان بنده فقط یه دانشجوی مکانیک ساده هستم
maysam..laferrari
۱۰ خرداد ۱۳۹۴متاسفانه من از ماشینهای لوکس اصلا خوشم نمیاد “just italian super sports” ولی به هر حال این یکی قابل احترامه
mazaher
۱۰ خرداد ۱۳۹۴بنز زیباترین طراحیهای فضای داخلی رو در خودرو سازی دارد.
احمدرضا
۱۰ خرداد ۱۳۹۴بلکه برابوس یه کاری واسه ها یبرید های بنز بکنه
milad mohamde
۱۰ خرداد ۱۳۹۴مرسدس بنز تمام دنیای منه عاشقشم بینظیره ممنون ازتمام نویسنده های سایت پدال
K.MAK.MISEL
۱۰ خرداد ۱۳۹۴برابوس واقعا تیون کننده خوبیه،البته منصوری ایرانی رو هم نباید دست کم گرفت.
ای ام جی هم که دیگه برای مرسدس جای خود دارد،موتور های8سیلندر برابوس همونطور که رضای عزیز گفت واقعا معرکه هستند.موتور های12سیلندر هم که تو برابوس عالیه
منصوری هم که ماشالله تو همه موتور های خوب،منصوری واقعا با برابوس برابری میکنه.
واقعا روی این ایرانی هارو منصوری سفید کرده
البته فکر کنم منصوری روی لامبو تمرکز داره و برابوس روی بنز
عرفان
۱۱ خرداد ۱۳۹۴من بازم سمت m5 میرم
سید حسین
۲۳ خرداد ۱۳۹۴فوق العادست یعنی آدمی که میخواد اینو بخره قبلش یه دو سه ترم بره دانشگاه تا بفهمه اون دکمه ها چیه!!
منم با دوستمون خیلی موافقم قیمتش هم خیییلی خوبه این اگه بیاد ایران یه چیزی اطراف 2.5 میلیارد پولشه
بابک
۳ مرداد ۱۳۹۴معرکه است