در طول رشد و نمو خانواده مرسدسبنز، دو کلاس بیشتر از همه نظرها را به خود جلب کردهاند؛ یکی سطح اولیه لوکس CLA و دیگری مدلهای سطح بالای مرسدس-AMG GT S. مهمتر از همه اینها، نحوه برخورد کلاس جدید C در برابر رقابت بیرحمانه در میان سدانهای کامپکت پرمیوم است. در این کلاس خودرو، معمولاً آئودی سرآمد طراحی و ویژگیهای لوکس است و بامو نماد عملکرد بهحساب میآید. این در حالی است که کادیلاک ATS، آکورا TLX و آخرین لکسس IS جدید، تازهواردان این عرصه هستند. امّا با توجه به عملکردی که بنزهای کلاس C در آزمایشها از خود نشان دادهاند، این خودروها همیشه در سطح بالای سدانها کامپکت پرمیوم قرار میگیرند. مرسدسبنز کلاس C بهعنوان پرفروشترینهای برند وظیفه دارد تا در مقابل تمام رقبای غرب و شرق و امریکایی بایستد.
مرسدسبنزهای کلاس C به لطف مهندسی زیرکانه و کاربرد آلومینیوم بیشتر در ساختار خود، در عین حال که فضای داخلی و ابعاد بدنه بزرگتری دارند، ولی سبکتر هستند. این خودروها همچنین به تکنولوژیهای بیشتر ایمنی و اطلاعات و سرگرمی مجهز شدهاند. در همین حال، قیمتها به بالاتر صعود کرده تا CLA کمی نفس تازه کند. وقتی مدل پایه C300 با دیفرانسیل عقب اوایل سال آینده میلادی از راه برسد، شروع قیمتی برابر ۳۹۳۲۵ دلار خواهد داشت. امّا در این زمان، مدل C300 4MATIC که در اینجا تست شده، دارای برچسب قیمت پایهای برابر ۴۱۳۲۵ دلار بوده که نزدیکترین چیز به کف قیمت کلاس C است. البته آپشنهای مختلفی برای خودروی تست استفاده شده است؛ آپشنهایی مانند پکیج اسپورت به ارزش ۲۱۷۵ دلار شامل چرخهای ۱۸ اینچی AMG، صندلیهای اسپورت، دیسکهای ترمز روزنهدار در جلو و آرایش اسپرتی ابزارهای لمسی، پکیج ۲۸۰۰ دلاری «دستیار راننده» شامل سیستم کروز کنترل خودکار و مداخله ترمز، کنترل حرکت بین خطوط با دستیار فرمان، هشدار نقطه و دیگر ابزارهای ایمنی، پکیج مولتیمدیا به ارزش ۲۶۹۰ دلار شامل سیستم راهبری COMAND با نمایشگر ۸/۴ اینچی LCD و کنترل صوتی و دوربین نمای عقب، پکیج پرمیوم ۱۶۸۰ دلاری با امکاناتی چون سیستم صوتی Burmester همراه با رادیوی ماهوارهای، رنگآمیزی نقرهای به ارزش ۷۲۰ دلار و همچنین گرمکن صندلیهای جلو که هزینهای برابر ۵۸۰ دلار در بر داشت. تمام این آپشن، در مجموع قیمت خودروی تست را به ۵۱۹۷۰ دلار رساندهاند. البته این قیمت نهایی شامل طراحی داخلی MB-Tex برای کابین نیز میشد که مصالح وینیلی به کار رفته در آن، به سختی از یک چرم کیفیت بالا تشخیص داده میشود. موتور ۲ لیتری چهار سیلندر C300 به صورت حداکثر ۲۴۱ اسببخار با استفاده از توربوشارژر برای این خودرو تولید میکند. یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک نیز برای انتقال این نیرو کمک میکند. در همین حال، دینامومتر نشان میدهد که گشتاوری به میزان ۳۷۰/۱ نیوتنمتر در دور موتورهای ۱۳۰۰ تا ۴۰۰۰ دور بر دقیقه در دسترس قرار میگیرد. البته باید اذعان کرد که واکنش پدال نسبتاً کم است. از لحاظ عملکرد در شتاب، C300 کادیلاک ATS 2.0T را میگیرد ولی به بامو 328i نمیرسد. این خودرو در مدت ۶/۱ ثانیه به سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت میرسد و در تست یکچهارم مایل نیز این فاصله را در ۱۴/۶ ثانیه با سرعت نهایی ۱۵۴/۵ کیلومتر بر ساعت میپیماید که عملکردی ضعیفتر نسبت به رقبایش محسوب میشود. به عنوان مثال، یک بامو 328i xDrive با دیفرانسیل تمامچرخ متحرک که حتی ۷۰ کیلوگرم از C300 سبکتر است، در ۵/۸ ثانیه ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت را رد میکند و رکورد یکچهارم مایل آن نیز ۱۴/۳ ثانیه است. در زمینه چسبندگی در پیچها، C300 با چسبندگی ۰.88g بامو 328i سدان را پشت سر میگذارد. البته عملکردش نسبت به کادیلاک ATS 2.0T با چسبندگی ۰.9g در پیچ ضعیفتر است. در تست ترمز، این مرسدسبنز که از تایرهای پیرلی سینتوراتو رادیالز استفاده میکند، فاصله توقف ۵۳/۹۵ متر از سرعت ۱۱۲/۶۵ کیلومتر بر ساعت نشان میدهد که در واقع نسبت به میانگین کلاس خود پایینتر است. همچنین در طول تست، برخی نشانهها عدم کنترل لازم از سیستم ترمز دیده شد. تیونینگ بینظیر سیستم تعلیق موجب کنترل بسیار خوب حرکات بدنه در هنگام رانندگی شده است. در همین حال، حالتهای مختلف رانندگی از جمله کامفورت و اسپورتپلاس برای این خودرو درنظر گرفته شده است. همچنین یک سوئیچ مجزا برای غیرفعال کردن حالت استاپاستارت موتور که از لحاظ محیط زیستی اهمیت دارد، درنظر گرفته است. طراحی MB-Tex شرایط لوکسی مانند چرمهای دیگر مدلهای این برند دارد. کرومهای مات و طرحهای فلزی زیبا شبیه به کارهای «سیلور اسمیت» هستند. صندلیهای جلو که قابلیت تنظیم بسیار بالایی دارند، برای رانندگی طولانیمدت بسیار مناسب هستند. در همین حال، صندلیهای عقب فضای نسبتاً تنگی دارند؛ این صندلیهای جمعشونده میتوانند دو شخص بزرگسال یا سه کودک را در خود جای دهند. اگر وسیله اضافی یا جک در صندوق عقب خودرو نباشد، C300 میتواند ۰/۳۶۲ مترمکعب وسایل را در خود جای دهد. این صندوق عقب همچنین داری یک کف بزرگ برای قراردادن وسایل ضروری است. در همین حال، یک گزارش عجیب و غریب را نیز باید از این خودرو بدهیم. همانطور که از هر خودروی بنز انتظار میرود، نوربالا موقعیت «خاموش» ندارد (یک تنظیم خودکار به این کار رسیدگی میکند). عملکرد گیربکس با استفاده از پدلها و پایه کنترل میشود که ابزار بسیار نچسبی است. در همین حال، با استفاده از روش بریل (خط مخصوص نابینایان) میبایست برای فعال کردن سیستم کروز کنترل اقدام کرد؛ زیرا پایه سمت چپ که برای کنترل آن پیشبینی شده توسط پره غربیلک فرمان پوشیده میشود.- نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل چهار چرخ متحرک، ۵ سرنشین، ۴ در سدان.
- قیمت مدل تست: ۵۱۹۷۰ دلار (قیمت مدل پایه: ۴۱۳۲۵ دلار).
- نوع موتور: DOHC ۱۶ سوپاپ و چهار سیلندر خطی با توربوشارژر و خنککننده داخلی، بدنه و رویه آلومینیومی، انژکتور سوخت مستقیم.
- گنجایش: ۱۹۹۱ سیسی.
- قدرت: ۲۴۱ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه.
- گشتاور: ۳۷۰/۱۴ نیوتنمتر در ۱۳۰۰ دور در دقیقه.
- گیربکس: ۷ سرعته اتوماتیک با حالت شیفت دستی.
ابعاد:
- فاصله محوری: ۲/۸۴متر.
- طول ماشین: ۴/۶۸۶ متر.
- عرض: ۱/۸۱۱ متر.
- ارتفاع: ۱/۶۴۳ متر.
- وزن کلی: ۱۶۵۳ کیلوگرم.
تستهای سرعت:
- صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۶/۱ ثانیه.
- صفر تا ۱۶۰/۹ کیلومتر بر ساعت: ۱۶ ثانیه.
- صفر تا ۲۰۹/۲ کیلومتر بر ساعت: ۳۲/۷ ثانیه.
- عبور از یکچهارم مایل: ۱۴/۶ ثانیه با سرعت نهایی ۱۵۴/۴۹ کیلومتر بر ساعت.
- سرعت نهایی (با محدودیت قانونی) : ۲۱۰/۸۲ کیلومتر بر ساعت.
- مسافت ترمز از سرعت ۱۱۲/۶ کیلومتر بر ساعت: ۵۳/۹۵ متر.
مصرف سوخت:
- تخمین سازمان حفاظت محیط زیست امریکا: ۹/۸ لیتر در شهر و ۷/۶ لیتر در بزرگراه در هر ۱۰۰ کیلومتر.
- مصرف سوخت در تست: ۱۰/۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر.
حسین
۱۶ مهر ۱۳۹۳الان این ماشین میشه تاکسی آلمان؟
DRAGONBORN
۱۶ مهر ۱۳۹۳اون 4matic اش منو کشته
ASTON MARTin
۱۶ مهر ۱۳۹۳ترمز 51 متر
210 نهایت سرعت
0تا200 سی دو ثانیه
یه لیتر
برا یه جوان ناامید کنندس :|
ASTON MARTin
۱۶ مهر ۱۳۹۳چیه چرا عین عقده ایا به هر منتقدی که انتقاد میکنه منفی میدین مگه غیر اینه
میلاد
۱۶ مهر ۱۳۹۳سرعتش به صورت الکترونیکی محدود شده.
شروین
۱۷ مهر ۱۳۹۳کاملا باهات موافقم استون مارتین جان و من 1000 تا بهت مثبت میدم. چرا که واقعیت رو گفتی. ترمز هاش واقعا تعطیله!!!!
ASTON MARTin
۱۷ مهر ۱۳۹۳خب میلاد جان چون تو بیش از اون پایداری نداره محدود کردن دیگه!
مرتضی
۱۷ مهر ۱۳۹۳یعنی اینو بهت بدند سوار شی نا امید میشی؟؟؟ تا خود صبح فردای اون روز پیاده نمیشی!!
مرتضی
۱۷ مهر ۱۳۹۳استاد زده محدودیت قانونی!!! نه عدم پایداری!!!!!!!!!!
میلاد
۱۷ مهر ۱۳۹۳شما تا حالا با سرعت 210 روی جاده حرکت کردی؟
شتاب 6.1 ثانیه ای برای موتور 2 لیتر کمه؟!
شما یه ماشین سدان به من معرفی کن که با ابعاد بنز C کلاس توی سرعت بالای 210 پا یدار باشه و توی دست.
حرف آخرم این که انتظاراتت از یه بنز C کلاس بیش از حد زیاده.از C کلاس انتظار داری مثل فراری 458 باشه!
Ahmad..F12
۱۹ مهر ۱۳۹۳Aston martin جان کجا شنیدی بگن چون پایداری نداره روی اون سرعت محدودش کردن!!!!!!!!!!!!!!!!
برادر من S65 هم روی 250 محدوده، پایداری نداره؟؟؟!!!!!!!!!
این چه حرفیه!!!!!!!
SL65 هم محدوده، پایداری نداره!!!!!!!!!!!
این محدودیت رو در تمامی خودروهای ژرمن اعم از آئودی، مرسدس، بیامو، پورشه میتونی ببینی، و این به دلیل اینه که در آلمان قانون هستش.
فرامرز
۱۶ مهر ۱۳۹۳نه. تو آلمان بنز ای کلاس، فولکس گلف پلاس، بنز بی کلاس، اوپل اینسیگنیا و … ناوگان تاکسیرانی رو تشکیل میدن. برعکس ایران که خودرو خط تاکسی از خودروی پلاک شخصی گرونتره تو آلمان و اکثر جاهای دنیا تاکسی به شدت ارزونتر هست و تسهیلات زیادی برای راننده تاکسی ها در نظر میگیرن وگر نه یه نفر از طبقه اجتماعی راننده (که خیلی هاشون ترک تبار هستن) به سختی بتونه از پس مخارج مرسدس ای کلاس بربیاد.
ASTON MARTin
۱۷ مهر ۱۳۹۳علامه جان وقتی یه ماشینی رو محدود میکنن ینی بیش از اون سرعت براش مناسب نیست!پس چرا بقیه ی ماشین ها محدودیت 210 ک.م ای ندارن؟ کجا قانون تصویب شده که باید همه ی ماشین ها زیر 210 باشن؟
وقتی محدودیتش اینه ینی بیشتر از این ماشین با مشکل مواجه میشه و خطرناکه!
چرا بعضیا دیر میگیرن یه چیزیو!
تو بیا اینو مفت مجانی به من بده تا بفهمی که سوار میشم یا نمیشم!
همچین میگی اگه اینو بهت بدن انگار تو جوب ریختنش و منتظرن رد شم بندازنش بهم!باید چند ده هزار دلاره ناقابل بریزم تو حلقشون که اینو بهم بدن!
مگه عقلم کمه؟
این ماشین حتی از جهت داخلی هم همونطور که نوشته شد ناهمگونی هایی داره و نشون میده حتی بنز هم همه چیز تموم نیست و میتونه چقد مشکلات داشته باشه
تا وقتی این بشر تعصب رو کنار نزارن وضعیت مملکت درست بشو نیست آقا جان
مرتضی
۱۸ مهر ۱۳۹۳شان تو همون استون مارتینه!!! ماشین در پیتی که البته احتمالا خواب سوار شدن همون درجه سه رو هم نخواهی دید!! استون مارتون!! تکمیله پرفکته!!! برو با والپییراش حال کن با ماشینای درجه سه مثل مرسدس و پورشه چکار داری؟؟ چرا فکر میکنی همه مثل خودت هستند و نمیفهمند یه جورایی داری به ماشین های المانی حمله میکنی ناراحتی از ماشین های اشغال انگلیسی حرفی نیست؟؟؟
Ahmad..F12
۱۹ مهر ۱۳۹۳aston martin جان کاملاً باهات مخالم
“وقتی محدودیتش میکنن ینی اینکه بیشتر از این ماشین با مشکل مواجه میشه و خطرناکه!” :)
دیگه این حرفو جایی نزن!
امیر
۶ آبان ۱۳۹۳والا همین 210 که محدود شده واسش زیاده توی 99% عمرکاریش به این سرعت نزدیک هم نمیشه چه برسه که بخواد رد بشه و واسش کم باشه
محدودیت سرعت تمام دنیا فراگرفته از ایران بگیر تا آمریکا
حالا آلمان چندتا آزادراه داره که اونم بحساب نمیاد.
تاحالا پشت فرمون نشستی ببینی چقدر از 200 بالاتر رفتن کار احمقانه ایه و یا چند ثانیه میشه با یه همچین سرعتی ادامه مسیر داد
بعضی از دوستان از ماشین و شتاب و سرعت فقط اعداد روی کاغذ دیدن و با واقعیت بیگانه اند
کسی که این ماشین میخره معمولا یه جوان مجرد نیست یه مرد با خانواده است که عمرا با سرعت بالا با جوون زن بچه اش ریسک کنه
ALiHidden
۱۶ فروردین ۱۳۹۴:|
واسشون اف داره این بشه تاکسیشون
خخخخخخ
Zonda R
۱۶ مهر ۱۳۹۳@.F
این سگمنت رو سگمنت مرگ باید نامید
این همه رقیب تازه نفس و تکنولوژیک به علاوه ی اندازه متوسط که میتونه هر کسی رو راضی نگه داره
واقعا انتخاب بسیار مشکله
حسين
۱۶ مهر ۱۳۹۳درود. یه نکته راجع به پایداری در پیچ که در متن هم بهش اشاره شد اینه که ناپایدارتر بودن ب ام و در پیچ ها نسبت به بنز دلیل بر ضعیف تر بودنش نیست. سیستم کنترل پایداری ب ام و (DSC و DTC) به ماشین اجازه انحراف و هرزگردی کنترل شده و محدودی رو میده تا لذت و هیجان رانندگی همچنان حفظ بشه. در واقع ب ام و، راننده رو ملاک قرار میده و لذت بردن راننده از رانندگی رو در اولویت میذاره. اما بنز به راننده به عنوان یک سرنشین نگاه میکنه و راحتی و ریلکس بودن رو در اولویت قرار میده، یعنی میگه نباید آب توی دل کسی تکون بخوره. نه اینکه ماشینای بنز هیجان ندارن اما به قول بعضی مجلات، این همه چسبندگی گاهی حرص راننده رو در میاره!
DRAGONBORN
۱۶ مهر ۱۳۹۳عاشق 4matic بنز
PDK پورشه
و CVT نیسان هستم
DRAGONBORN
۱۶ مهر ۱۳۹۳با 2000 سی سی 240 اسب بخار
واقعا عالیه
ASTON MARTin
۱۷ مهر ۱۳۹۳کاش حداکثر سرعت و 1.4 مایلو 0 تا200 اش هم همینقد عالی میبود :|
اسب بخار الزاما بیان گر قدرت نیست متاسفانه :|
Zonda R
۱۶ مهر ۱۳۹۳@.F
اکسوس is رو باید از نزدیک ببینید
بسیار زیبا و یکی از بهترینایه لکسوسه
Ats و tlx حرفایه زیادی برایه گفتن دارن
از دینامیک 328 هم نمیشه گذشت
انتخاب شما کدومه؟
1.لکسوس is ++++++++
2.کادیلاک ats———
Zonda R
۱۶ مهر ۱۳۹۳@.F
باز هم چالش 2 المانی
مرسدس c+++++++
Bmw سری 3——
Just germany...
۱۶ مهر ۱۳۹۳بی ام و خیلی خوبه ولی بنز یه چیز دیگس
حاج حسن
۱۶ مهر ۱۳۹۳بنز خوبه ولی سلطان (BMW) یه چیز دیگست، از من به شما عمو جون عزیزم نصیحت
فرامرز
۱۶ مهر ۱۳۹۳کلاس سی – لاکچری و راحت (مناسب برای مدیران و افراد بالای ۴۰ سال)
سری ۳ – اسپرت (مناسب برای جوانان و افراد زیر ۴۰ سال)
تو خود آلمان سری ۳ خیلی بیشتر طرفدار داره. علتش هم هندلینگ و لذت رانندگی و مهندسی برترش هست (موتور سری ۳ همیشه تو کلاسش پیشرو بوده و الآن هم موتور دو لیتری توربو دیزلی بعد از نزدیک یک دهه تو بازار بی رقیبه)
از نظر ایمنی و کیفیت هم این دو کمپانی رقابت نزدیکی با هم دارن اما مرسدس تو منطقه خاورمیانه طرفدار بیشتری داره و معروفه به طول عمر بالا. هرچند که نحوه کاربری و نگهداری این دو خودرو متفاوت هست (افراد مسن خیلی بهتر خودرو رو نگهداری میکنن).
Just germany...
۱۶ مهر ۱۳۹۳من خودم اول یه دونه c200 مدل 2011 داشتم
فروختمش یه 328 خریدم
راستشو بخای نمیتونم بگم کدومش بهتر بود
با 328 حدود 99 درصد درگ هارو میبردم
رانندگی یه حال دیگه ای بهم میداد
به قول شما جوون پسند تر بود
اما واقعاااا بنز یه لذت خاصی داشت
دقیقا عین تبلیغات بنز که راننده موقع رانندگی همیشه لبخند میزنه و خوشحاله.منم هروقت رانندگی میکردم همونطوری بودم
الان اون بنزه دست بابامه.حدود 190 هزار تا کار کرده هنوز عینه اولشه.اون کارایی که من باهاش کردم هر ماشین دیگه ای بود ترکیده بود!!!!
حسين
۱۶ مهر ۱۳۹۳درود. من هیچ کدوم رو سوار نشدم اما کاملا میتونم بفهمم منظورت چیه. یه توضیحی هم توی کامنت قبلیم دادم. اما چیزی که اینجا میخوام بگم اینه که ببنید چقدر جالب و زیبا به محصولشون هویت میدن. حال و هوای ب ام و ها کاملا با حال و هوای بنزها متفاوته در عین حال هر دوشون در نوع خودشون در اوج هستن و مرجع و الگو حساب میشن. حتی اگه چشماتونو ببندن و بنشوننتون توی یکی از این ماشینا از حال و هوای ماشین میتونین حدس بزنین که سوار چی هستین. به این میگن یه مهندسی پیشرفته و یک تفاوت هوشمندانه با وجود شباهت زیاد از نظر تکنولوژی و امکانات. شاید از نظر امکانات فرق زیادی نداشته باشن اما همین تفاوت ظریف و زیبای خانوادگی باعث ایجاد یک رقابت جذاب چندین ساله شده.
Just germany...
۱۶ مهر ۱۳۹۳یکی از دوستان is 250 خریده میگه فضای داخلش خیلی کوچیکه
ماشین قبلیش هم سوناتا 2012 بوده
DRAGONBORN
۱۷ مهر ۱۳۹۳C63 یه چیز دیگس
reza
۱۶ مهر ۱۳۹۳قیمتش از هیوندای سوناتا تو ایران هم ارزونتره چیزی حدود 130 تا 140 میلیون این کجا و اون کجا
DRAGONBORN
۱۶ مهر ۱۳۹۳کجا ارزونه!!!!!!
قیمت پایه 45 هزار دلار میشه 150 میلیون بدون گمرک
گمرک و تعرفه هم بیاد روش چیزی در حدود 400 میلیون آب میخوره
ولی سوناتا 150 تومنه!!!!!!
فکر کنم گمرک رو فراموش کردی
Just germany...
۱۶ مهر ۱۳۹۳ماشین 41 هزار دلاره
با دلار 3200 میشه 131 میلیون
40% گمرک تعلق میگیره (52 میلیون) میشه 183 میلیون
هزینه ثبت و مالیات و ….راهور ناجا حدود 10 میلیونه میشه 193 تومن
هزینه ی دلالای گشنه رو اینطور ماشینا حدود 50-60 میلیونه
در کل این ماشین تو ایران حدودا 270-280 نهایتا 300 در میاد
Just germany...
۱۶ مهر ۱۳۹۳اینو ببینید
http://www.bama.ir/car/details-2-1717459/2015-mercedes-benz-c200-for-sale
erfan
۱۶ مهر ۱۳۹۳ممنون بابت لینک ارسالی :-)
مصطفی
۱۶ مهر ۱۳۹۳ما که تو منطقه پلاک اروندیم چیزی به نام گمرگ(واسه ماشین)نمیشناسیم!
datsun
۱۶ مهر ۱۳۹۳4 Matic همون AWD یا باهم فرق دارن؟
parseh net30
۱۶ مهر ۱۳۹۳بخدا قسم گناه داریم ما مثلا جوونای ایرانی.حسرت سوار شدن این ماشینا نباید بدل ما باشه… کاری کردن که بزرگترین آرزوی ما شده پراید!!!
mahdi
۱۶ مهر ۱۳۹۳تازه اونم شاید..
شایان
۱۶ مهر ۱۳۹۳خدا میگه از تو حرکت ازمنم برکت شما تلاش کن حتما خواهی رسید هرکس لیاقتش اون چیزیه که داره نه بیشتر و نه کمتر
Mojtaba_Deutschland
۱۶ مهر ۱۳۹۳یه نمونه دیگه از کارهای عالی بنز !
کلاس سی به خاطر قیمتش حتی تو ایران هم واسه خیلی ها که وسعشون میرسه و در آرزوی بنز هستن هم در دسترس هستش و حالا تو این مدل قدرتش و امکاناتش بهبود پیدا کرده که نشون دهنده پیشرفت روز افزونش و جذب مشتری بیشتر هستش !
4MATIC
۱۶ مهر ۱۳۹۳خوشگله توایران هم تعدادمحدودش اومده
DRAGONBORN
۱۷ مهر ۱۳۹۳مرسدس دوباره گل کاشته با اس کوچولوش
مصطفی
۱۶ مهر ۱۳۹۳ماشین خوبیه.قیمتشم مناسبه البته واسه اونور آبی ها.
محمد
۱۶ مهر ۱۳۹۳رقیب مستقیم bmw 328
مصطفی
۱۶ مهر ۱۳۹۳بنز همه جوره خوبه.
ایمان
۱۶ مهر ۱۳۹۳دوستان یک سوال داشتم اینکه بنز کلا مدل 2015 مجوز واردات نداره؟
آخه تو هیچ لیستی که تو سایتا هست اسمش نیست!
یعنی 2015 دیگه وارد نخواهد شد؟
در باما بی ام و 2015 هست اما بنز 2015 نیست
البته به ما همین گاری هارو که ماله 200 ساله پیش به عنوان ماشین سال میدن
اما این بنز برام جای سواله
میلاد
۱۶ مهر ۱۳۹۳کاش سر اگزوزای زیباتری براش طراحی می کردن.
این جوری آدم یاد ماشینای هیوندایی میفته-_-
e36
۱۷ مهر ۱۳۹۳S کلاس کوچولو
Ahmad..F12
۱۹ مهر ۱۳۹۳انیس جان ممنون
C300 همه چیرش عالیه ولی دوس داشتم طراحی نسل قبلشو به روز رسانی میکرد
خیییییلی جذاب تر و اسپورت تر بود
حسين ٩١٦٦١٦٦٦١٠
۱۸ آبان ۱۳۹۷باسلام
خیلى ماشین خوب و کاملیه
مدل ۲۰۱۷ رو دارم الان نزدیک یکسال ونیمه که دارمش خیلى ازش راضیم قبلش اینفینیتى Q50داشتم اونم دسته کمى از بنز نداره
ولى C300 4MATIC چیز دیگه ایى
ایشالا که روزى تمام جووناى لایق ایرانى از اینا بهتر باشه