امروزه بازار خودروهای چندمنظوره اعم از اس یو وی، کراساوور و مینی کراساوور سخت گرم و روبهراه است و از اقبال عمومی بسیاری هم برخوردارند. در این میان، تمامی خودروسازان عالم و حتی آنانی که اسپرت ساز خالصاند و کاروبارشان چیز دیگری ست وارد این عرصه شده تا بلکه از این راه آب و نانی را روانه سفرههای خود نمایند! بهراستی چه کسی تا یک دهه پیش، حتی تصورش را میکرد که امثال لامبورگینی وارد این عرصه شوند؛ سازندهای که محصولاتش با کف زمین همتراز بوده و هست حال به دنبال فتح قلل مرتفع جهان است! و اگر شاهدیم که چنین خودروسازانی در این وادی به سر میبرند پس جای شگفتی نیست که لوکس سازان به نامی همچون مرسدس بنز هم تا این حد در این میدان پیشروی نموده و در پی فتح خاکریزهای نوینی نیز باشند؛ و شاید در این گیرودار بتوان مرسدس بنز ۲۵۰ GLA را از جدیدترین لژیونرهای این کمپانی به شمار آورد.
مرسدس GLA یک مینی کراساوور است که برای نخستین بار در اواخر سال ۲۰۱۳ میلادی و در نمایشگاه خودروی فرانکفورت در معرض دید عموم قرار گرفت، البته پیشتر از این و در آوریل همان سال، نسخه کانسپت آن در نمایشگاه شانگهای چین رونمایی شد. تولید این خودرو در نوامبر سال ۲۰۱۴ میلادی آغاز شد و طراحی و تکوین آن نیز توسط شخصی به نام ULI BAUR صورت پذیرفت. خودروی مذکور در سیستم نوین نامگذاری مرسدس، خودروی SUV معادل و همارز کلاس A به شمار میآید. هماکنون این مینی کراساوور علاوه بر آلمان، در سایتهای مرسدس بنز در مجارستان و فنلاند و هندوستان نیز تولید میشود که نمونههای وارد شده به امارات از سایتهای اروپایی این کمپانی است. چندی پیش خودروی مرسدس ۲۵۰ GLA توسط سایت «DRIVEARABIA» امارات تحت بررسی و آزمون قرار گرفت که در اینجا چکیدهای از آن را تقدیمتان مینمایم.شرکت بامو در خلق و آفرینش سگمنت هایی پیشگام بود که کمتر کسی انتظارش را داشت، هیولاهایی همچون سری ۵ جیتی، سری ۲ اکتیو تورر و بالاخره X4 که در عین حال هم توانستند فروش مناسبی را در سرتاسر عالم برایش رقم زنند. ولی در مقابل، مرسدس بنز صفحه نوینی را در همان دفتر گشود و سگمنت های زیباتر و خوشساختتری به نام CLS و CLA را خلق نمود؛ و درنهایت هم این برند توانست یک تحول بنیادی را در خودروی کلاس شهری سابقاً هولانگیز خود به نام A صورت دهد و از همین رو بود که سگمنت GLA را روانه بازار نمود. از دیدگاه بصری، مرسدس بنز GLA 250 4MATIC دقیقاً همان کلاس A این برند را تداعی میکند؛ البته بهاستثناء حجمی از تریم های پلاستیکی که در پیرامون گلگیرهای های این خودرو تعبیه شده و نیز برخی از زوایا در اطراف این خودرو. باآنکه این فرض وجود دارد که خودروی مذکور از ارتفاع بیشتری نسبت به سطح زمین، در قیاس با کلاس A، برخوردار است ولی در واقع اینطور به نظر میآید که راننده این مرسدس از همان میدان دیدی بهره میبرد که رانندگان خودروهایی همچون هیوندای النترا و نیسان سانی از آن برخوردارند. کابین این خودرو بسیار خوب و درخور طراحی شده و در عین حال مدرن و بهروز است. یک صفحه نمایشگر لمسی با کارکردی عالی در آن نصب شده که در ترکیب با داشبورد و کنسولی از جنس پلاستیک سخت، خودنمایی میکند. خودرویی که در اختیارمان قرار داشت از یک صفحه سرگرمی LCD و نیز یک سامانه تشخیص نقاط کور برخوردار بود ولی تنظیم صندلیهای آن بهصورت دستی صورت میپذیرفت و سیستم ورود بدون کلید به کار رفته در آن از انواع هوشمند نبود. ارگونومی موجود در کابین چندان خوب نیست و دکمههای تعبیه شده در سیستم تهویه مطبوع هم حواس راننده را از مسیر پیش رو پرت میکند. فضای موجود در قسمت جلوی کابین بسیار خوب و مناسب است و فضای عقب هم در حد متوسطی ارزیابی میشود؛ صندوق بار این خودرو، چنانچه آن را در محتوی همچون مدلی هاچبک فرض نماییم، از گنجایش مناسبی برخوردار است اما در حد و اندازههای یک خودروی اس یو وی نیست. با این حال، هنگامی که رانندگی را با آن آغاز نمودیم از عملکرد شایان توجه پیشرانهاش متأثر شدیم.۲۱۱ اسب توانی که از پیشرانه ۲ لیتری و توربو این خودرو خارج میشود احساسی از توانمندی و قدرت را در دورهای پایین به راننده القاء میکند، این توان به همراه یک جعبهدنده ۷ سرعته کلاچ دوبل، بهتمامی چرخهای این کراساوور کوچک منتقل میشود. مرسدس بنز GLA از مصرف مناسبی هم بهره میبرد که مقدار آن حدود ۱۰.۷ لیتر به ازای ۱۰۰ کیلومتر مسافت و در یک رانندگی نرمال و عادی است. مرسدس GLA باآنکه خودروی کوچکی بوده و از تایرهایی با فاق کوتاه بهره میبرد ولی از سواری بسیار نرم و ملایمی برخوردار است، ناگفته نماند که بسیاری از برندهای لوکس و به نام گیتی در ارائه همچنین ترکیبی از سواری، شکست سختی را تجربه نمودند. این خودرو در داخل شهرها عملکرد کاملاً معقولی از خود ارائه میدهد و در جادههای خارج از شهر هم نمونهای مطبوع و رضایتبخش است. با اینکه ما این خودرو را با سرعت بالایی در پیرامون شهر آزمودیم ولی رویهمرفته از هندلینگ خوب و درخوری برخوردار بود. هیچ نوع حالتی از شناور بودن در آن مشاهده نشد و نوسانات بدنه هم در آن عموماً تحت کنترل و در مجموع، خودرویی رام و فرمانبردار بود. کنترل و هدایت آن در مسیرهای مستقیم بهسادگی و سهولت صورت پذیرفته و به خوبی هم به فرامین راننده پاسخگوست اما فرمان سبکش احساس و بازخوردی را از خود بروز نمیدهد. علاوه بر این، خودروی مذکور از ترمزهای خوب و مناسبی بهره میبرد و شما با اطمینان خاطر میتوانید آن را در محدوده تواناییهایش به چالش کشید. نخستین برداشت ما از آزمون کوتاهی که با این خودرو داشتیم چنین است که مرسدس GLA 250 یکی از نمونههای به ظاهر کراساوور بوده که در واقعیت امر همچون یک هاچبک میباشد و در عین حال هم خودرویی بسیار خوب و درخوری هست. در مجموع، مرسدس GLA را میتوان خودرویی نسبتاً کاربردی و بهرهمند از رانشی بسیار خوب برشمرد که راحتی شما را در هنگام یک سفر بهتمامی تأمین میکند؛ اما در عین حال این خودرو از فقدان برخی از ویژگیهای خاص نیز در رنج است. این امر سبب شگفتی ماست که کماکان هم بسیاری از مشتریان حاضرند برای نشان سه پر مرسدس بنز بهایی را بپردازند که معادلش میشود خودروهای بزرگتری را از مارکهای عالی و مرغوب صاحب شد، خودروهایی همچون لندروور دیسکاوری اسپرت، آئودی Q3 و نیز لکسس NX200T. با وجود آنکه آرم و نشان مرسدس پرستیژ بیشتری را نسبت به بقیه همتایانش داراست، ولی هنوز هم این خودرو یک مرسدس کوچک است. مشخصات فنی
حجم موتور: ۱۹۹۱ سیسی
توان: ۲۱۱ اسببخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه
گشتاور: ۳۵۰ نیوتنمتر در ۱۲۰۰ الی ۴۰۰۰ دور در دقیقه
شتاب صفر تا صد: ۷.۱ ثانیه
حداکثر سرعت: ۲۳۰ کیلومتر بر ساعت
مصرف بنزین در سیکل ترکیبی: ۷ لیتر در هر صد کیلومتر مسافت
سیستم فنربندی جلو: مکفرسون استرات
سیستم فنربندی عقب: چند عضوی (MULTI LINK)
سیستم ترمزهای جلو و عقب: دیسکی خنک شونده ابعاد
طول/عرض/ارتفاع: ۴۴۱۷/۲۰۲۲/۱۴۹۴ میلیمتر
فاصله بین دو محور: ۲۶۹۹ میلیمتر
وزن: ۱۵۰۵ الی ۱۵۸۵ کیلوگرم
گنجایش محل بار: ۴۹۰ لیتر
حجم باک: ۵۶ لیتر
سایز تایرهای جلو و عقب: ۲۳۵/۴۵ R 19 (مدل GLA 250 و تیپ 4MATIC) ایمنی
5 ستاره از موسسه ایمنی EURONCAP (ایمنی راننده:۹۶ درصد – ایمنی سرنشین جلو: ۸۸ درصد – ایمنی عابر پیاده: ۶۷ درصد)
7 عدد کیسه ایمنی هوا
سیستم ضد بلوکه ترمز ABS
سیستم ترمز در حالت اضطراری BA
سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD
سیستم کنترل پایداری DSC
سیستم کنترل کشش خودرو ASR
سیستم کمکی نگهدارنده خودرو در مسیر LANE KEEPING ASSIST
سیستم راداری جلوگیری از تصادفات DISTRONIC PLUS
سیستم کمکی تشخیص نقاط کور BLIND SPOT ASSIST
سیستم کمکی شروع حرکت از سربالاییها HILL ASSIST
کاپوت فعال
ترمز تطبیقی
ستون جمع شونده فرمان
سیستم ISOFIX برای صندلی کودک
صندلیها با پوشش چرمی – چراغ نقشهخوانی – سقف پانورامیک – استراحتگاه دست در میان صندلیهای جلو- فرمان الکتریکی حساس به سرعت و با پوشش چرمی – تعویض دنده از پشت فرمان- صفحه نمایشگر لمسی به سایز ۵.۸ اینچ – شیشه عقب بخار زدا – سیستم روشنایی هوشمند به همراه سیستم روشنایی در روز و شیشهشور چراغهای جلو – چراغهای جلو از نوع زنون و عقب از نوع LED – سوئیچ کروز کنترل بر روی فرمان- سیستم ورود بدون کلید (KEYLESS) – نمایشگر فشار باد لاستیکها (TPMS) سیستم ضد سرقت (IMMOBLIZER)
سیستم START/STOP – سنسورهای پارک جلو و عقب – دوربین دید عقب – کنترل سیستم صوتی از روی فرمان + CD + MP3 + پورت USB و AUX و اتصالات بلوتوث – سوکت 12V برای سرنشینان جلو – سیستم تهویه مطبوع تمام اتوماتیک
آپشن های سفارشی: سیستم صوتی HARMAN KARDON با خروجی ۴۵۰ وات صندلی برقی با حافظه – گرمکن صندلیهای جلو و…
در امارات: ۱۵۱,۰۰۰ درهم
در آمریکا: ۳۳,۳۰۰ دلار (بهای پایه)
Archi KHAN
۱۲ شهریور ۱۳۹۴قیمت 33 هزار دلاررررر ؟؟!!!!!!
همه با هم :
الهی العفو ، الهی العفو ، الهی العفو …..
7.ali
۱۳ شهریور ۱۳۹۴چند روزی هست که این ماشینو گرفتم. هر چی از خوبی و زیبایی داخل کابین بگم کم گفتم . از هر نظر عالیه :)
Hitler
۱۳ شهریور ۱۳۹۴بیشتر از بررسی تخریب کرد.
از چی ایراد گرف؟به چی نمره قبولی داد؟اصن بررسی بلد نیستن.
سام
۱۴ شهریور ۱۳۹۴با سلام
دوست عزیز(Hitler)،اگر تمامی این متن را با دقت بخوانید می بینید که نویسنده (اماراتی) هم نکات مثبت این خودرو را درج نموده و هم نکات منفی آن را.و اگر نیت تخریب داشت بیشتر بر صفات منفی آن زوم می کرد در حالی که می بینیم غالب نوشته های متن بر ویژگی های مثبت این خودرو تأکید دارد.در ثانی،در بیشتر سایت های خودرویی مکانیزم نمره دهی به کار نمی رود و در بسیاری از آنها تنها به توصیف خودرو و کارکرد آن اشاره می شود.
آرمااااان
۱۳ شهریور ۱۳۹۴ایوووول با این قیمت واقعا عاااااالیه،یعنی حررررف نداره
asa
۱۲ شهریور ۱۳۹۴عجب طراحی ، چه کلاسی ، چقدر داخلش زیبا و مدرنه !!!!! به امید دیدارش از نزدیک. الهی امین…
asa
۱۲ شهریور ۱۳۹۴فقط از بقل عقبش یکم ، فقط یکم تو ذوق میزنه که اونم اگه یکی از اینها بهم بدن نادید میگیرم….
HELL CAT
۱۲ شهریور ۱۳۹۴ما اسپورتیج سوار میشیم اونا هم این واقعا که
farzad sportage
۱۲ شهریور ۱۳۹۴درسته این ماشین عالی هست و از اسپورتیج بهتره ولی خوب دلیل نمیشه که اسپورتیج بد باشه
HELL CAT
۱۲ شهریور ۱۳۹۴نه نه منظورم این نبود دوست گرامی منظورم ترخیص گمرک بود که ما با همین قیمت باید اسپورتیج سوار شیم اصلا این دوتا تو یه کلاس نیستن که موتور اینو با اون ببین مسخرس
mohsen
۱۳ شهریور ۱۳۹۴چی بگم واقعا….
سامان از تبریز
۱۲ شهریور ۱۳۹۴چند تا عکس بنز میزارم مخصوص ژرمن بازها
http://hw8.asset.lenzor.com/lp/8282585-4241-l.jpg
http://nasrnews.ir/Portals/0/2014/7/sdfgsdfgsdf%20(4).jpg
http://nasrnews.ir/Portals/0/2014/7/sdfgsdfgsdf%20(2).jpg
http://www.hammihan.com/users/status/original/HM-20137076414751405661390465112.4733.jpeg
میلاد
۱۲ شهریور ۱۳۹۴وجدانی ،طراحی خوف انگیز CLS هیچ ربطی به طرح چیپ CLA نداره. (اشاره شده توی مقاله)
AHMADREZA
۱۲ شهریور ۱۳۹۴ای کاش cla رو از نزدیک می دیدی خیییییییییلی خفنه
سام
۱۳ شهریور ۱۳۹۴با سلام
دوست عزیز،منظور نویسنده متن از این مطلب،خلق کلاس های جدید توسط مرسدس بنز بود و نه مقایسه بین CLA و CLS .چون این دو خودرو از محصولات سنتی بنز نبوده و بعدها به سبد تولیدات آن اضافه شدند و کلاس جدیدی را هم پایه گذاری نمودند.
Lambo
۱۲ شهریور ۱۳۹۴اصلا خاص نیست ففط اون ارم رو جلو پنجرشه که خاصش میکنه!
وحید
۱۲ شهریور ۱۳۹۴به به
آمد بهار جان ها ای شاخه تر برقصا
farzad sportage
۱۲ شهریور ۱۳۹۴ماشین بازها
توجه توجه
اگر دوس دارین که یه جا سفر کنید که انواع ماشین توش باشه برین ایروان پایتخت ارمنستان
واقعا ماشین داره اول که از مرز رد می شین یکم نا امید میشین ولی وقتی بیاین تو ایروان انواع ماشین میبینین
الان هم از ایروان دارم کامنت میدم
AliZeus
۱۲ شهریور ۱۳۹۴برادر شاخشون دبی هستش!
البته من الان دارم از واشنگتن کامنت میزارم :D
Archi KHAN
۱۳ شهریور ۱۳۹۴خوشا به حالت (( ای روستایی ))
عبارت داخل پرانتز صرفا شوخی هست علی جان
farzad sportage
۱۲ شهریور ۱۳۹۴این هم بعضی از ماشین ها ایروان:Mercedes benz g class, range rover evoqe, range rover sport, porshe cayen s, porshe cayene turbo, انواع مرسدس وبی ام دبلیو و رنج روور و……………………..
Ali
۱۲ شهریور ۱۳۹۴خدا لعنت کنه این تولید کننده های داخلیو
Maysam..laferrari
۱۲ شهریور ۱۳۹۴داداش مشکل “فقط” از تولید کننده های داخلی نیست ما مردم “خودمون خواستیم” که چنین بلایی به سرمون بیاد نمیخوام وارد جزئیات بشم … فقط کافیه به پیشرفت و توسعه ی کره ی جنوبی طی این چند دهه و وضعیت خودمون در این چند دهه نگاهی مختصر داشته باشی تا متوجه همه چیز بشی !
Reza :: Deutschland :: Mercedes
۱۲ شهریور ۱۳۹۴وارد جزئیات نشدی :-)
رفتی توش یه دستی کشیدی برگشتی ????
Maysam..laferrari
۱۳ شهریور ۱۳۹۴خیلی لطیف و ملایم از بیرون یه دستی کشیدیم روش :)) خوشبختانه دخول نکردیم به جزئیات وگرنه مثل دفعات قبل کامنت این بنده ی حقیر پاک میشد :))
farzad sportage
۱۲ شهریور ۱۳۹۴درسته 33 هزار دلار ولی پاش به ایران باز شه ……….
همین بی ام دبلیو ای 8 چهارصد ملیون میشه ولی پرشیا خودرو از 2300000 به بالا میده
farzad sportage
۱۳ شهریور ۱۳۹۴مرسدس بنز g class فول اپشن صفر 6 هزار دلار تو ایروان!
پورشه کاین توربو اس 25 هزار دلار!
من خودم رفتم قیمت کردم شاخام در اومد
یعنی اصلا باورم نمیشد
Reza :: Deutschland :: Mercedes
۱۳ شهریور ۱۳۹۴G Class با قیمت 6 هزار دلار؟
اسباب بازیش منظورته؟ :-|
farzad sportage
۱۳ شهریور ۱۳۹۴من خودم هنوز هنگم
رفتم نمایندگیش
Reza :: Deutschland :: Mercedes
۱۳ شهریور ۱۳۹۴امکان نداره آخه
جی کلاس فرمونشم این قیمت نمیدن
شاید قیمت اجاره بوده برای یک روز
شایدم واحد پولو اشتباه دیدی
چمیدونم ولی 6 هزار اخه جی کلاس؟!؟!؟!
ساسان.م
۱۴ شهریور ۱۳۹۴داداش قیمت چپی و دور رنگش بیشتره ها :D
farzad sportage
۱۴ شهریور ۱۳۹۴تو نمایندگی ماشین اجاره میدن؟
احمد باقری
۱۲ شهریور ۱۳۹۴طراحی خوب و معقولی داره.
Ali
۱۲ شهریور ۱۳۹۴قیمت پایش با ولستر یکیه
سارا
۱۲ شهریور ۱۳۹۴دلم خواست :/
امیر.عارف
۱۲ شهریور ۱۳۹۴تشکر از آقای کاویانی فعال . ماشین بسیار زیبا بادوام و کاربردیه با این مصرف کم برای استفاده روزمره بیشتر از ماشینهای خودمون میصرفه
سام
۱۳ شهریور ۱۳۹۴با سلام
خواهش می کنم دوست عزیز،لطف داری شما
فقیر
۱۲ شهریور ۱۳۹۴یعنی در یک کلام مجنونشم….
SINA NASERI
۱۲ شهریور ۱۳۹۴عالیه ولی 47 هزار دلار نمیرزه به طرز احمقانه ای گرونه
یه همچین ماشینی را میشه با برند bmw و گلف با 30 هزار دلار خریداری کرد
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۱۲ شهریور ۱۳۹۴در یک کلام عالیه فقط زیاد با پشتش ارتباط برقرار نکردم…
ولی کابین عالیه واقعاً زیبا کار کردن.
33000 تا برای این ماشین خیلی خوبه ولی خب بستگی به سیاست گذاری کمپانی هم داره.اگر مرسدس خواسته فروش زیادی رو برای این خودرو به ارمغان بیاره قیمت رو به این حد میرسونه.
آقا رنگ قهوه ای بدنه با کابین چه قدر جذابه!خیلی عالی.
حمید
۱۲ شهریور ۱۳۹۴البته بنز برای مدل های سال 2015 اومده یه سری تغییرات جزیی توش داده،مثل عوض کردن فرمون ماشین،که البته عکس های بالا قدیمی و واسه همون 2013_2014 هستش.از دو تا چیز این ماشین واقعا خوشم اومده که تو اصلی ترین و مهمترین رقیبش یعنی X1 (البته اتاق جدید X1 که هنوز به بازار نیومده،منظورم همین اتاق قدیم هاست)وجود نداره،یکی کیفیت خیلی بالا و ظاهر فوق العاده این ماشینه،یکی هم قابلیت آفرود این ماشینه که وقتی چند تا عکس ازش تو وبسایت ستاره ایران و وبسایت های دیگه دیدم،تازه فهمیدم با اینکه کسی انتظار آفرود از این ماشین نداشت ولی بنز قابلیت های آفرود این ماشین رو هم خیلی بالا برده تا پاسخگوی همه سلیقه ها باشه.واقعا دمشون گرم کارشون درسته…چند تا عکس هم از E 2016 تو وبسایت motorauthorti منتشر شده،بی صبرانه منتظرم تا از نزدیک ببینمش،بنز کولاک قراره بکنه با E 2017،از عکس های جاسوسیش هم ابهتش نمایانه…
ali
۱۲ شهریور ۱۳۹۴بهترین شرکت خودرو سازی جهان بنز
همه محصولات بی نقص از کامیون گرفته تا اتوبوس،مینی بوس،suv،ماشین فرمول 1
یه کلام محشر
fluid
۱۳ شهریور ۱۳۹۴فقط خدا کنه چراغ عقب ای کلاس شبیه اس و سی نشه چون واقعا الان هم کلاسیک هم با اصالت هم با ابهت
اگه اینجوری بشه زیاد حال نمیکنم ولی ظاهرا از عکسای جاسوسی معلومه که داره میره تو همون مایه هایه اس و سی
حتی به طراحی سی جدید هم با این همه قابلیت انتقادهایی شد که مثلا ابهت نسل قدیم نداره
حمید
۱۳ شهریور ۱۳۹۴!!!!!!شبیه چراغ عقب S نشه؟!!!! اون کسایی هم که اومدن ایرادات خیلی جزیی از S گرفتن اکثرا به خاطر فرم بدنه و چراغ جلوش بوده دوست عزیز،تو اول برو یک S رو مخصوصا S63 با رینگ های پنج پره رو تو همین کشور های همسایه ببین،همین نمای عقبش ابهتی داره که هیچ ماشینی نداره…
mohammad 7
۱۳ شهریور ۱۳۹۴33000 دلار، یعنی حدود صد ملیون،توجه داشته باشین وقتی شرکت انقدر قیمت میزنه صد در صد سود هم میکنه، ولی وقتی میاد ایران میشه 300 ملیون، لامصب این وارد کننده ها وقتی یکی از اینا بفروشن، به اندازه 20 برابر خود بنز سود میکنن، تازه با احتساب عوارض که به عنوان رشوه میدن به دولت. من موندم خودرو سازا و مسئولین ما چی پیشه خودشون فک میکنن، واقعا رودارن.
فردید
۱۳ شهریور ۱۳۹۴عزیزم قرار نیس فکر کنن
طبق عادت عمل می کنن
SINA-GERMANY-PORSCHE
۱۳ شهریور ۱۳۹۴طرح چوب داخل داشبوردش واقعا زیباست و مجذوبش شدم البته از این که گفت ارگونومی مناسبی نداره کمی متعجب شدم…امیدوارم که یه روزی برسه ماهم بتونیم این که هیچ رنج روور و کادیلاک سوار شیم لیاقت ما سمند و پراید و چینی نیست…خواهشا جلو خودتونو بگیرید ماشین صفر نخرید به امید خدا این فرغون سازای عشق پول وطنی ورشکست بشن و انتقام خون عزیزامونو ازشون بگیریم…به امید زندگی بهتر…شاد باشید.
behzad
۱۳ شهریور ۱۳۹۴جاش تو ایران خالیه به نظرم میتونه فروش خیلی خوبی داشته باشه
AHMADREZA
۱۴ شهریور ۱۳۹۴خیلی عالیه عاشقشم
مهدى
۳ آذر ۱۳۹۴دوستان سوال دارم
با عرض سلام
این ماشینو gla250 رو میتونم با قیمت ۲۵۰ میلیون پلاک ملى سوار بشم؟؟
یا اینکه ۲۵۰ میلیون قیمت منطقه ازاده!!!
بین gla و bmw 520 موندم…
دوستان اگاه لطفا راهنمایى کنین.
با تشکر
Rambod
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵من gla ۲۰۱۶رو تو کالیفرنیا خریدم ۴۱۰۰۰$، 4matic هم نبود تازه( فروشنده اشنا بود و با کلى منت تخفیف این قیمت شد)، وقتى میگین ۳۳۰۰۰$ یعنى قیمت پایه و بدون هیچ اپشن
صندوقش کم جا هستش بنظرم نسبت به suvها، ولى قدرت موتور و داخلش عالى هستش، مونیتورش هم تاچ و لمسى نیست که نوشته بودید هست، مدلهاى دیگه بنز هم تاچ نیستند، میخواستم Eبخرم گفتند قراره اتاق جدیدش بیاد منصرف شدم با اینکه مدلهاى بالاتر مثل gle 6.3 coup وgts که هیولایى بودندتست درایو کردم ولى وقتى gla رو بعدش نشستم تو ذوقم نزد و خوشم اومد و یه مشکىش رو خریدم
كامران
۹ مرداد ۱۳۹۶سلام دوستان
این بنز رو الان تو سایت با ما گذاشته ۷۵۰ میلیون کدوم اطلاعات درسته
ali
۲۵ مرداد ۱۳۹۶سلام دوستان کسی میدونه موتور کوچیکی که داخل صندوق gla هست مال چیه؟ چند وقت این ماشینو خریدم ولی نمیدونم این موتور مال چیه