جایگزین کردن یک نماد میتواند به دو صورت انجام گیرد و دو نتیجه در پی داشته باشد: مینی ثابت کرد اگر روش صحیح را انتخاب کنید چقدر میتوانید موفق باشید؛ و به فولکسواگن بیتل و لندروور میرسیم…
اما درحالیکه لندروور در حال سبکسنگین کردن تولید جایگزین دیفندر است، مرسدس بنز نسل جدید G کلاس را روانه بازار کرده است.
البته این خودرو همان استایل جعبهای و لولاهای در فوقالعاده مهندسی شدهی خود را حفظ کرده است (کافی است در را ببینید تا صدای شبیه شلیک گلوله به گوشتان برسد)؛ اما این خودرو در کل کاملاً جدید بوده و در عین حال همان فرمول همیشگی را ارائه میکند.
نسل جدید G کلاس همچنان از شاسی نردبانی استفاده میکند اما در جلو سیستم تعلیق مستقل دوبل جناغی با دامپرهای تطبیقی بکار رفته و همچنین شاهد سیستم فرمان و گیربکس ۹ سرعته جدید هستیم.
قیمت ۱۴۳۳۰۵ پوندی G 63 هم باعث میشود این شاسیبلند در بین لوکسترین و سطح بالاتری شاسی بلندهای دو دیفرانسیل قرار گیرد. کابین خودرو کیفیتی در حد و اندازههای S کلاس داشته و از استایل مدرن (ورودیهای هوا با شکل توربین)، تکنولوژی زیاد (دو صفحهنمایش بزرگ) و راحتی قابلتوجه (صندلیهای نرم و اسپورت) سود میبرد. البته انتظار چنین مواردی را با توجه به نوع بدنه ندارید.
صفحهنمایشهای خیالانگیز مرسدس همهچیز را نشان میدهند. در کابین نیز فضای زیادی برای ۵ نفر وجود دارد.
سواری نسل جدید این شاسیبلند نیز بسیار بهبود یافته است. کنترل بدنه نیز کاملاً پذیرفتنی نشان میدهد. البته که با این شاسیبلند همانند دیگر محصولات مرسدس-ایامجی به پیچها حمله نخواهید کرد اما چابکی آن شما را سورپرایز خواهد کرد که این امر نیز به لطف فرمان بهتر و گیربکس نرم و تیز حاصل میشود. گیربکس یاد شده در حالت اتوماتیک و یا دستی عملکرد قابلتوجهی دارد.
خب صحبت از پرفورمنس شد و باید گفت G 63 بسیار سریع است. این خودرو در ۴.۵ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت میرسد و اگرچه مصرف سوخت ۱۳.۲ لیتری ادعایی مرسدس بالا نشان میدهد اما برای چنین خودرویی کاملاً پذیرفتنی است.
مرسدس با استایل مدرنتر و کمی حس شوخطبعی G کلاس را دوباره اختراع کرده است. این خودرو از نظر کیفیت و تکنولوژی بکار رفته شما را سورپرایز خواهد کرد و البته برای راندن آنهم دیگر نیازی به جان کندن نیست. G 63 هیجانانگیز بوده و پیشرانه ۸ سیلندر آن انسان را به وجد میآورد. هزینههای خرید و مالکیت چنین خودرویی سر به فلک میکشد اما در چنین کلاسی هیچیک از این موارد مهم نیستند. تنها به فکر فشردن پدال گاز باشید…
مشخصات مرسدس-ایامجی G 63
- قیمت: 143305 پوند
- پیشرانه: 8 سیلندر ۴ لیتری ۵۷۷ اسب بخاری
- گیربکس: 9 سرعته اتوماتیک، چهار چرخ محرک
- شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت: 4.۵ ثانیه
- حداکثر سرعت: 220 کیلومتر در ساعت
- مصرف سوخت: 13.۲ لیتر در هر صد کیلومتر
- تجهیزات: دو صفحهنمایش، کابین تمام چرم، ارتباط گوشی هوشمند، ورود بدون کلید
منبع: autoexpress
Ferrari
۱۶ آبان ۱۳۹۷اگزوز ماشین بدترین جای ممکن قرار گرفته
محمد رضا
۱۶ آبان ۱۳۹۷منم معتقدم که مهندسین بنز خیلی اماتور ونا بلدن ????
دد اخه حد اقل میگفتی جاش زیاد مناسب نیست
اخه بد ترین جای ممکن مگه سایپاس
Ferrari
۱۶ آبان ۱۳۹۷مثلا بهترین جای ممکنه؟؟؟ یکم فکر کن بعد نظر بده حاجی انقدر عقل رو فدای احساس نکنید .حتی سایپا هم میدونه قراردادن اگزوز دقیقا کنار گلگیر عقب و درست جایی که طرف باید دستگیره درو بگیره و درو باز کنه بدترین جای ممکنه.هیچکدوم از رقبای این ماشین همچین شیرین کاری نکردن.حالا امثال شما فکر میکنن چون بنزه دیگه نباید ایراد گرفت یا انتقاد کرد.
f35
۱۶ آبان ۱۳۹۷اخه اگر قرار ایراد گرفت یه نفر باید ایراد بگیره که بهش برسه ایراد گرفتن نه شما حتی انتقادم نمیتونی کنی چون بازم ادم اندازه خودش میخواد
دوما بلاخره اون طراحی که همه چیزو به کمال میرسونه خودش میدونه که نباید اینو به اصغر برسونه پس حتما یه دلیلی داره که گذاشتن جلو پا اونی که میخواد سوار شه
اما یه نکته رو یاد اور شم که این موتو ر بنز و احتمالا اصلا درجا کار میکنه نمیفهمی روشنه یا خاموش چه برسه به دود خوردن ولی بدون دلیل داشته
mahdy
۱۶ آبان ۱۳۹۷داداش خب راست میگه تنها عیب این ماشین جای اگزوزش هست
وگرنه مهندسای مرسدس به جز این مورد همه چیزو به کمال خودش رسوندن
اون جای اگزوز واسه یه ماشین که یکی از اصلی ترین ویژگی هاش آفروده افتضاحه
ولی خب شاید دلیل دیگه ای داشتن و به خاطر مسئله خاصی محدود و مجبور بودن
Amir
۱۶ آبان ۱۳۹۷ممکنه به دلایل فنی اگزوز رو اونجا گذاشته باشن وگرنه تا به الان هیچ موردی اتفاقی نیفتاده که اگزوز ها در اون محل مشکل ساز شده باشن.
طاها
۱۷ آبان ۱۳۹۷در مواقع افرودی اگزوز داغون میشه ولی من حاضرم اگه مصرف سوختش بالاترین هم باشه
اینو داشته باشم
شاهين
۱۷ آبان ۱۳۹۷یعنی این همه زیباییه وصف ناپذیر و این همه جلال و شکوه اتاق رو نمیبینی؟ اگزوز! هه
mahdy
۱۷ آبان ۱۳۹۷شما مو میبینی و ایشون پیچش مو
جناب فراری از کاربرای کار درست دال هستن
Ferrari
۱۷ آبان ۱۳۹۷اقا مهدی شما لطف داری ❤️❤️متاسفانه بعضی از دوستان علاقه ای ندارن از مغزشون استفاده کنن.
مسعود
۱۷ آبان ۱۳۹۷ینی مرسدس اینهمه ساله تولید میکنه، آپدیت میکنه و حتی نسل جدید میده بیرون، نمیدونه که اونو اصلاح کنه؟؟؟؟!!! ینی کار سخت و پیچیده ایه؟؟!
اگزوز اونجا باشه:
1. به موتور نزدیکتره و خروج دود زودتر باشه بهتره (مثه اس ال آر)
2. نمای جالب و متفاوتی داره و تبدیل به امضای کلاس جی شده
3. توو آفرود زاویه فرار آزادتر باشه بهتره. مطمئنا عقب ماشین خیلی بیشتر از وسط ماشین در معرض برخورد به موانع هست و جا دادن منبع و اگزوز وسط ماشین بهتره. هیچ خطری هم برای سرنشینان نداره
hami
۱۷ آبان ۱۳۹۷چقدر همه باهات هم نظر هستن
آخه چقدر دیسلاک خوردی
Bideski
۱۶ آبان ۱۳۹۷اصلا من برای این ماشین چی بگم؟ ؟ ؟
زبون آدم بند میاد….
? ? ? ? ? ? ?
Long Live PetrolHeads
۱۶ آبان ۱۳۹۷داداش بسه فهمیدیم.
Sajjad
۱۶ آبان ۱۳۹۷اینو باید تا خرخره بدی بالا
دوتا رینگ بزرگ بندازی زیرش
گاردون و چارشاخ هم تقویت کنی
سپر افرودی هم بندازی زاویه حمله و فرار بره بالا
خیلی عالی میشه
مزدا
۱۶ آبان ۱۳۹۷???
Mohammadreza
۱۶ آبان ۱۳۹۷شاسی بلند هایی که از ساختار بدنه روی شاسی و موتور 8 سیلندراستفاده میکنن رو خیلی دوس دارم که یکیشون همین جی گلاسه
ولی اینکه مرسدس موتور یه خودرو سوپر اسپرت(amg gt) رو روی این مدل قرار داده اشتباه
قرار دادن متوری با نزدیک به 600 اسب بخار قدرت روی ماشینی که از شاسی نردبانی استفاده میکنه و مرکز ثقل خیلی بالایی داره واقعا خطر ناکه
اینطور خودرو هایی باید موتوری با گشتاور بالا ولی اسب بخاری نچندان بالا داشتن باشن
مانی
۱۶ آبان ۱۳۹۷اتفاقا این موتور گشتاور بالا رو تو تمام دورهای موتور در اختیار راننده میذاره
یعنی چی خطرناکه نکنه تولید ماشینی مثل کنیخ زک آگرا با اون حد اکثر سرعت وحشتناک کلا اشتباه هست؟
شاهين
۱۷ آبان ۱۳۹۷حتما در جلسه بعدی به مهندسین و مدیریت آم گ مرسدس اعلام کن شما این نقطه نظرو، خدایی با این همه کارشناس خبره که ما داریم تو این سایت که از اگزوز و شاسی و موتور این غول زیبا ایراد میگیرن توقع من جوری شده که شاید این دوستان طراحان فراری و بنتلی هستن(شیشه پرایدش را با لنگ کهنه ای تمیز میکند)
..::Majidio Lamborghini::..
۱۷ آبان ۱۳۹۷فورد هم موتور اف ۱۵۰ رپتور رو گذاشته رو جی تی
فکر نکنم خودروسازی مثل فورد یا بنز اینقدر بی گدار به آب بزنه حتما فکر همه جا رو کردند
Mohammadreza
۱۷ آبان ۱۳۹۷مجید جان از اینکه قرار دادن موتور یه خودرو سوپر اسپرت روی suv با ساختار body on frame اشتباه، شک کن
شما همین لندکروز رو نگا کن با اینکه بدنه پهن تری داره(البته اینو مطمئن نیستم ) و موتورش 380 تا قدرت داره (تازه این قدرته مدل های 8 سیلندره مدل های 6 سیلندر قدرت کمتری هم دارن) بازم امار چپ کردنشون خیلی بالاست حالا خودت تصور کن اگه موتور 560 اسب بخار قدرت داشته باشه چی میشه
از اینکه مرسدس هیچ کارو رو بی دلیل انجام نمیده که صد درصد ولی دلیل قرار دادن این موتور روی این خودرو بیشتر جلب توجه و تبلیغاته
دلیلش هرچی بیشتر بلد کرد این خودرو تو سایت های و مجلاته
..::Majidio Lamborghini::..
۱۷ آبان ۱۳۹۷محمد رضا جان G63 از لحاظ پرفورمنس لندکروزر رو میخوره !
G63 یه آفرودر معمولی نیست
کسی که 200 هزار دلار واسه G class میده و هر ماه به اندازه ی هزینه ی نگهداری یک سال لندکروزر خرجش میکنه دوست داره نه فقط آفرود ، بلکه در آنرود هم حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشه
نمیخواد تو شتاب از یه گلف 20 هزار دلاری شکست بخوره
لندکروزر در قوی ترین حالتش با یه موتور 5/7 لیتری وی هشت ، 381 اسب قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور داره ، اما شتاب 0 تا صدش 7/5 ثانیست ،
جالبه برام که با این قدرت و گشتاور کمتر از جی63 ، مصرف سوخت 2 لیتر از جی کلاس بیشتره
جی کلاس شتابش فقط 4/4 ثانیست و این فرزی و چالاکی خیلی بیشتر از توان آفرود یک شاسی بلند 200 هزار دلاری به کار آدم میاد ،
درست مثل رنج روور اتوبیوگرافی
آفرود رو با رانگلر 25 هزار دلاری هم میشه رفت
..::Majidio Lamborghini::..
۱۷ آبان ۱۳۹۷البته من در توان آفرود جی کلاس شک ندارم
بنز
۲۵ آبان ۱۳۹۷اقای مهندس مگه ممکنه اسب بخار کم باشه گشتاور زیاد دومن این موتور با اون موتوری که شما فکر میکنی خیلی فرق داره پرایده موتورشو بردارن بندازن رو پی کی ?
AMG 63
۱۶ آبان ۱۳۹۷کلاسیک و مدرن .
اصالت از سر و روش میباره
محمد
۱۶ آبان ۱۳۹۷ماشین جذابیه با یه فرم اتاق پرفروش از یه کمپانی باکیفیت
البته بنز هم کمی نگران فروشش هست اما بعید میدونم شکست بخوره
اما
دستگیره روی داشبورد رو اصلا درک نمیکنم
اونم واسه سال ۲۰۱۹
وقتی خود بنز مانیتور گذاشته توی داشبورد به چه عریضی
وقتی طراحی کابین مدرن شده
مانی
۱۶ آبان ۱۳۹۷اون دستگیره وقتی بکار میاد که آفرود سنگین میری
و ماشین تکونهای عرضی و طولی وحشتناکی میخوره
مانی
۱۶ آبان ۱۳۹۷ماشین شاسی نردبونی داره(body on frame) بعد تعلیق جلو جناغی دوبل مستقل هست
ولی سواری خوبی داره, چیکار کرده مرسدس
کلی چرم و چوب و تجهیزات و تکنولوژی با این ظاهر رترو و دوست داشتنی
یه ماشین فوقالعاده لوکس و با پرستیژ رو بوجود آورده که تو آفرود هم غولیه
میشه گفت با هیچ ماشینی قابل مقایسه نیست
samurai
۱۶ آبان ۱۳۹۷ولی حضرت یه چیز دیگست سگ جونی مهمه !
آآآآرماااانننن
۱۶ آبان ۱۳۹۷خود مدیرعامل تویوتا بین این و لندکروز قطعا جی کلاس رو انتخاب میکنه!!
سگ جونی چیه! سگ جون میخوای برو فرغون بخر تا صدسال اخ نمیگه! حالا انگار مثلا جی ۶۳ داشته خراب شد میگه سگ جون نیست!
من خودم عاشق لندکروزم ولی اونی که لندکروز میخره کسیه که شب خواب جی کلاس میبینه ولی پولشو نداره! ۱۰۰ هزار دلار اختلافشونه تقریبا
مانی
۱۶ آبان ۱۳۹۷وقتی نه این ماشین رو داشتی نه دیدی نه سوار شدی و نه هیچ کدوم از آشناها و فامیلهات اینو ندران که در موردش چیزی بهت بگن
چجوری در مورد سگ جونی صحبت میکنی؟اون ماشینی که ازش بت ساختی و حضرت حضرت میکنی جلو این
از نظر زیبائی،پرستیژ،قابلیت آفرود،لوکس بودن،کیفیت متریال،کیفیت سواری،قدرت و شتاب و خیلی چیزهای دیگه کم میاره فقط یکمی اندازه بزرگتری داره
لند کروز چیزیه که تو ایران فراوونه تعدادی دارن و خیلیها سوارش شدن واسه همین خوبی هاش دهان به دهان گشته
اما وقتی این ماشین(میشه گفت نایاب)کمیابه و خیلیها از وجودش بی اطلاع هستن چون ورد زبون نیست فکر کردی با لندکروز قابل مقایسست؟
با این مقایسهها لندکروز گنده و جی کلاس کوچیک نمیشه
البته این آخرین باری که از این بحثها میکنم
انگار خوشت میاد بقیه تو پست کمری بگن سورن توربو خیلی بهتره
Mopar or No Car
۱۶ آبان ۱۳۹۷شما هم چون نه خودت این ماشین رو داری نه فامیل و آشناهات نه سهامدار بنزی نه مدیر نه کارمند،
پس دلیلی نداره اینقدر کامنت این دوستمون حتی اگه اشتباه باشه بهت بربخوره. نیازی به جواب به این تندی نیست هر کس نظری داره.
آآآآرماااانننن
۱۷ آبان ۱۳۹۷عزیزم من بهم برنخورد فقط حقیقت رو گفتم :)
الان مثلا تو که نه خودت نه اشناهات حتی امریکایی هم از نزدیک ندیدین چرا زیر هر مطلب تا یکی میگی امریکایی بالای چشمش ابرو هست بهش جمله میکنی؟!
حالا مثلا اگه میگفت لندکروز از کادیلاک اسکالید،اصلا اسکالید نه،اگه میگفت از فورد ادج بهتره اون موقع واکنش تو دیدن داشت! مدافع حقوق بشر :))
مانی
۱۷ آبان ۱۳۹۷۱)کامنتهایِ نادرست یا کامنتهای همینجوری الکی رو هوا مثل خیلی از کامنتهای خودت ذرهای واسم اهمیت نداره که بهم بر بخوره
۲)جوابم تند نبود گفتم وقتی کسی نداره(از جمله خودم و فک و فامیل)مثل لند کروز اسم و رسم بهم نزده
۳)امیدوارم جای دیگه که خیلی مهم تره هم به فکر حمایت از سایرین باشی
موفق باشی
Mopar or No Car
۱۸ آبان ۱۳۹۷اینکه کامنت رو هوا هست یا رو زمین مهم نیست.
مهم اینه که اگه جواب منطقی برای مخالفت با نظر یک کاربر داری بنویس تا بقیه هم استفاده کنن مثلا به دلیل فلان بررسی انجام شده توسط مجله …. مشخص شده که جی 63 ماشین مقاومی هست. و گرنه بجای حمله به شخص بهتره فقط نظر خودت رو در مورد کامنت بگی. اینکه چون یک شخص تا حالا فلان ماشین رو نداشته و کسی تو فامیل و آشناهاش هم نداشته یعنی حق نداره در موردش نظر بده ؟ اگه اینطور باشه اکثر کاربران پدال کلا در مورد 80 درصد مطالب سایت پدال نباید نظر بدن چون این ماشینها وارد ایران نمیشه.
Mopar or No Car
۱۸ آبان ۱۳۹۷آرممممممانننننننن کاملا مشخصه که طرف صحبت من شما نبودی.
علی
۱۷ آبان ۱۳۹۷خوشبحالتون که شما و فامیلاتون این ماشینو دارین
حالا میزارین یه بوق بزنیم؟
mahdy
۱۶ آبان ۱۳۹۷اصلا نمیتونم بگم کدوم بهتره
ولی خب نه به شوری تو و نه به شیرینی آرمان
این دو تا رقیبای بشدت گردن کلفتی برای همدیگن
اختلاف قیمتشونم میشه دلیل خیلی برتری های خاص مرسدس مثل سطح لوکس بودنشون
مهدی
۱۶ آبان ۱۳۹۷رقیب سرسخت این ماشین رنجروور هستش. توی یه رقابت آفرود سبک وسنگین بین مرسدسgکلاس باجیپ از طرف یه مجله خودرویی در پایان جیپ پیروز رقابت شد.اما رنجروور وgکلاس هم آفرود خیلی قوی دارن وهم کابین لوکس
شاهين
۱۷ آبان ۱۳۹۷شما انقد فشار نیار به خودت حالا، برو حضرتتو بخر دو میلیارد، این ماشین تو ایران نزدیک ۸ میلیارد قیمت میخوره، و در واقع از قیمت خونه و حساب بانکیه اون کسی که حضرت شما رو هم سوار میشه گرونتره،اگرم صرفا به سگ جونی باشه من جیپ صحرا رو پیشنهاد میدم
Khosrow
۱۶ آبان ۱۳۹۷زیبایی محض / اینو وقتی ذاتا خفنی میری میخری / بقیه رو وقتی میخوای ادا خفن ها رو داری ..
Amir
۱۶ آبان ۱۳۹۷بدون شک یکی از بهترینای تاریخ مرسدس بنز هست و یکی از اوناییه که باعث میشه در برابر هنر بنز دست ارادت بر سینه گذاشت.به نظرم کامل ترین آفرودر جهانه از اونجایی که در جاده هم فوق العادست.به اندازه رنجروور قیافه ی با کلاس و شیکی نداره اما جذبه و مردونگی بیشتری داره.
Fk
۱۶ آبان ۱۳۹۷کاش میدونستید فلسفه وجودی جی کلاس خریداری سهام مرسدس و سفارش ارتش ایران برای مصارف نظامی
در واقع تولد جی کلاس مدیون سرمایه گذاری و سفارش ارتش ایرانه
اعتمادیان
۱۶ آبان ۱۳۹۷الان این دیسلایکهایی که دوستان به این کامنت جناب FK دادن یعنی چی ؟؟؟
احتمالا منظورشون اینه که جی کلاس تولید بنز نیست یا احتمالا منظورشون اینه محمد رضا شاه پهلوی سفارش جی کلاس رو به سایپا داده بود .
علی
۱۷ آبان ۱۳۹۷این حرفای کوچه بازاری رو ول کنین
یه مقدار با پروسه ی درخواست اطلاعات که یه فاز تو خرید نظامی هست اشنا بشین. یه ارتش و یه کشور برا نیروی نظامی وقتی میخواد یه خریدی کنه اول از همه میاد همه ی گزینه ها رو لیست میکنه بعد به تولید کننده ها درخواست اطلاعات میده. یا اینکه یه کشور یه درخواست تامین میده که شبیه یه نوع مناقصه هست. مثلا ارتش یه کشور نیاز به یه ماشین داره و متخصصین ارتش میاد یه چیزی شبیه جزوه یا کتاب مینویسه و تو این کتاب تمام چیزایی که از این ماشین میخواد رو شرح میده. بعد شرکتا میاد طبق این جزوه یه محصولی رو معرفی میکنن یا وقت میخوان بسازن. شرکتایی مثل بنز ولوو ایویکو بی ام و رنو به جز محصولات غیر نظامی، وسایل حمل و نقل نظامی هم میسازن. بنز اون موقع جی کلاس که فقط نسخه نظامی داشت رو ساخته بود و دنبال فروشش بود. این مدل رو به خیلی از کشورا نشون داد.
به جز ایران به ده بیست کشور دیگم نشون داد و به جز ایران ده بیست کشور دیگم دیدن و خریدن.
حالا شمام یکم منطقی باشین و کمتر این چیزا رو دهن به دهن کنین.
دانیال روشنی
۱۷ آبان ۱۳۹۷شاه بد ، خوبه؟
Ferrari
۱۷ آبان ۱۳۹۷https://youtu.be/2UHgU1IgPAs
اینو حتما ببین دوست عزیز
جی کلاس به سفارش ارتش ایران ساخته شد
علی
۱۷ آبان ۱۳۹۷اینم یکی از افسانه های غر واقعی که دهن به دهن میچرخه
ربط جی کلاس به ایران فقط و فقط سفارش ارتش شاهنشاهی بود و بس.
مرسدس بنز یه ماشین جنگی تولید کرد و به ارتشهای اتریش المان بریتانیا استرالیا سوئد دامارک نروژ اسپانیا و ایران و غیره پیشنهاد داد. جالب اینه که این ماشینو همه ی این کشورا سفارش دادن. ایران فقط و فقط یکی از ده ها خریدار بود و بس
واقعا ادم خندش میگیره یه چیزایی میشنوه ادم میمونه چی بگه.
احمدرضا
۱۶ آبان ۱۳۹۷یه زمانی قرار بود خودروی نظامی ایران باشه :(
s.h
۱۶ آبان ۱۳۹۷دست رو دلم نذاز که خیلی خیلی خونه
میخوام از درد این که واسه مملکتم کاری ازم بر نمیاد خودمو دار بزنم از بس که هر روز یه خبر دزدی و فق رو بدبختی شنیدم ولی جز حسرت و جز حرص کاری نمیتونم کنم
ولی همه همون حقمونه پس بکش
اون وقت که ملت همه چیز واشون میزون بود باید فکر پراید الانم بودند این پیش کش
پدال بزار ببینه حد اقل تو دیگه نترس
Fk
۱۶ آبان ۱۳۹۷دیسلایکا تاسف اوره
این دیسلایکا نشون دهنده چیه ؟؟؟؟
این حقیقتی که گفتم به دوستداران مرسدس توهین محسوب شده که دیس دادن ؟؟؟؟
یا اینکه ایران سهامدار بوده ؟؟؟؟
همین تفکرات باعث شده تو خواب باشیدو
متوجه نشدید که چه بلایی سرمون داره میاد
s.h
۱۶ آبان ۱۳۹۷واسه همینه که به اون رفیقمون گفتم حقمونه این همه بد بختی
واقعا تاسف اوره
اینا هموناییند که الان تو صف سایپا و ایرانخودرو ثبت نام کردن واسه ببخشید ببخشید خرید گاری های این **** رو میخرند اینا هموناییند که موج سواری میکنند و فکر میکنند شرایط ایده اله و از اینکه یه پرشیا پی زوری شده دو برابر خوشحالند ولی نمیدونه دو گرم طلا شده یه میلیون و در اصل بد تر بی ارزش شده
و طرف واسه خودش خوشحاله ماشنش شده مثلا 80 تومن و با یه ماشین کره ای قبل گرونی مقایسه میکنه ولی خبر نداره 4 روز دیگه یه کیلو گوشت میشه 100 تومن باید خرج در رفته حقوق 4-5 روزشو بذاره کنار واسه فقط یه کف دست گوشت
اره جناب ایا همونز داغند
علی
۱۷ آبان ۱۳۹۷ایران اون موقع داشت تازه ساخته میشد این چیزایی که شما میگید شرائط یه کشور جهان اولی مثل سوئیسه
باید یکم واقعیت گرا باشین. اینکه ایران جی کلاس خرید به معنی این نیست حالا بنز بیاد دست ایرانیا رو ببوسه. یا اینکه جی کلاس بدونه مشتری نبود که ایران مثل یه فرشته بیاد نجاتش بده.
اتفاقا ایران تنها یکی از بیست کشوری بود که این ماشینو سفارش دادن. خوبه که بعدا دیدین با کنسل شدن سفارشای ایران نه بنز ورشکست شد و نه جی کلاس بدونه مشتری مونده.
هنوز که هنوزه نسخه نظامی این ماشین سفارش داده میشه و ساخته میشه و فروخته میشه
آآآآرماااانننن
۱۷ آبان ۱۳۹۷دیسلایک ها واس أینه که واس کسی پشیزی مهم نیست که قبلا جی کلاس به سفارش ایران ساخته شد یا اصلا اینکه کل بنز مال ایران بود!! همه دارن تو حال زندگی میکنن! اینکه بیای گذشته رو بگی واس کسی نه ارزشی داره نه دردی دوا میکنه! برو یه کشور خارجی تو یه سوپرمارکت بگو جی کلاس به سفارش کشور ما ساخته شد چند دهه پیش! یه آدامس هم بهت نمیده !
حالا اینکه بیای اینو بگی و بقیه لایک کنن باعث میشه اتفاق خاصی بیوفته؟ دلار میشه ۳ تومن یا پراید میشه ۷ میلیون؟؟!
lorestani
۱۷ آبان ۱۳۹۷جی کلاسو ایران سفارش داد. نه اینکه جی کلاس به سفارش ایران ساخته بشه
علی توضیح داد ایران یکی از سفارش دهنده ها بود. سفارشام که بعدش لغو شد و نه پروژه کنسل شد و نه بنز ورشکست شد و نه ۱ درصد اخ گفتن
مثل اینه چون ایران یکی از سفارش دهنده های ولوو fh هست الان یکی بیاد بگه fh به سفارش ایران ساخته شد و فلان و بهمان و غیره
چون یکی از فامیلامون fh داره میگم. در حالی که فروش fh تو ایران چقدره؟ شاید به پنج درصد سهم کل فروش fh هام نرسه
Morteza
۱۷ آبان ۱۳۹۷دیسلایک ها واسه اینه که توی همه پست هایی که در مورد جی کلاس هست این رو مینویسن ?
بسه دیگه
انگار تک تک کاربرای سایت باید بهش اشاره کنن?
پیکان جوانان
۱۶ آبان ۱۳۹۷یه مدرن کلاسیک جذاب
کلا ماشینایی که اصالت طراحیشون رو با کمترین تغییر انجام میدن ستایش میکنم.مثل جی کلاس.رانگلر.بیتل.مینی.۹۱۱و…
Fk
۱۶ آبان ۱۳۹۷کامنت شما رو اگه زود تایید میشد من چیزی نمیگفتم جناب اعتمادیان
در واقع من خیلی کم کامنت میذارم
ولی بعضی وقتا حس وطن دوستی و ،،،،،باعث میشه ی کامنتی بدم
با این حال خوشحالم از اینکه پدال کاربران متشخص و با اطلاعی داره
این باعث میشه هنوز امیدوار بود ب تغییر
متشکرم حق مطلب رو ادا کردید
اعتمادیان
۱۸ آبان ۱۳۹۷خواهش میکنم آقا
شما بزرگوارید
البته اکثر دوستان پدالی که گاها با همدیگه مخالفت میکنند معترفندکه از اساس و اصل همه ایرانی هستیم و متاسفانه همه یک درد مشترک داریم ، ولی برای بعضی ها باور این دردها سخته .
به امید ایرانی بزرگ با جوانانی خلاق و پر شور و دانشور
کاوه
۱۶ آبان ۱۳۹۷زیبایی و موتور و کابین نفسگیره. واقعن کسی با این میره آفرود؟مثل یک ببر غران زیر پای راننده است. زیبا و بی نظیر با قیمتی سرسام آور
Travel4ever
۱۶ آبان ۱۳۹۷جنگل در روز بارانی با تو و دگر هیچ