GT شاهکار هنری در طراحی یک خودرو لوکس و اسپرت است و آمادگی این را دارد تا رقبا را سخت به چالش بکشد. در حال حاضر مرسدس طراحی و ساخت کوپه اسپرت جدیدش را کاملاً به بازوی تیونینگ خود، AMG واگذار کرده است و این کوپه اسپرت و لوکس، از این پس با برند Mercedes-AMG GT خودنمایی خواهد کرد.
GT دومین خودرویی هست که بهطور کامل توسط آ ام گ طراحی و ساخته شده است و در حال حاضر مدل قویتر آن یعنی GT S توسط آ ام گ معرفی شده، که قرار است در سال آینده عرضه شود. آ ام گ در طراحی GT از پلت فرم اصلاح شده SLS بهره برده است، اما نشانههای ظاهری در سبک طراحی کلاسیک مرسدس به خوبی در آن حفظ شده است. کاپوت کشیده و شیب تند قسمت عقب، GT را منحصر از یک مرسدس کرده، ولی همچنان ویژگیهای بیهمتای زبان طراحی مرسدس بنز به خوبی در آن حفظ شده است. آ ام گ جدید نسبت به پورشه ۹۱۱ و جگوار F-Type چند اینچ طولانیتر و بهطور قابلملاحظهای عریضتر است و وزنی معادل ۱,۶۷۶ کیلوگرم دارد. همانطور که طراحی خارجی GT مجلل، زیبا و دوستداشتنی هست، طراحان در داخل کابین هم سنگ تمام گذاشتهاند. مرسدس ادعا میکند که طراحی آن باعث میشود تا شما احساس کنید داخل کابین خلبانی جت جنگنده قرار گرفتهاید. ممکن است کمی اغراقآمیز باشد، اما برخی از نشانههای طراحی داخلی، از کابین خلبانی هواپیما الهام گرفته شده است. با وجود این که ابعاد GT در مقایسه با SLS کوچکتر شده، اما فضای داخلی بزرگتر شده است. یک طراحی عالی بدون پشتیبان مکانیکی قوی، هیچچیز جز مجسمه مجلل نیست. در حال حاضر، GT و GT S هر دو از موتور هشت سیلندر V شکل با حجم دقیق ۳۹۸۲ سیسی بهره میبرند که به توربوشارژ جدید مجهز شده است. اما GT قدرتی معادل ۴۶۸ اسببخار و گشتاور ۶۰۰ نیوتنمتر ارائه میکند درحالی که GT S با یک جهش چشمگیر توان ۵۰۳ اسب بخار و گشتاور ۶۵۰ نیوتنمتر را در اختیار خلبانش میگذارد. موتور جدید مرسدس متفاوت از دیگر آلمانیهای ۴.۰ لیتری V8 توربوشارژ است. آ ام گ در این موتور از دو توربو شارژر داخلی در کنار سیلندرهای V شکل، استفاده کرده و اینکار باعث کاهش زمان تأخیر توربو و کاهش مقدار فضای کلی موتور شده است. مرسدس ادعا میکند که این اولین بار است که از توربو شارژر داخلی در موتور نیمهخشک dry-sump استفاده میشود. وظیفه انتقال قدرت به چرخهای عقب بر دوش یک گیربکس هفت سرعته با کلاچ دوگانه است. آ ام گ ادعا کرده که GT S میتواند ۰ تا ۱۰۰ را تنها در ۳.۸ ثانیه پر کند و تا حداکثر سرعت ۳۱۰ کیلومتر بر ساعت تاخت و تاز کند. این اعداد و ارقام فقط یک معنی دارند و آن این است که ما داریم درمورد یک کوپه اسپرت فوقالعاده سریع صحبت میکنیم که دیفرانسیل عقب بوده و دریفت زدن با آن فوقالعاده لذتبخش است. اکثر شما از تمام تغییراتی که آ ام گ در این موتور V8 انجام داده خبر دارید. بخش بزرگی از این تغییرات، صدای شگفتانگیز این موتور V8 است که این کوپه را فوقالعاده جذاب کرده است. غرش شیر کاملاً برازنده توصیف صدای GT S است. با تنظیمات انجام شده بر روی اگزوز، صدای باشکوه موتور در کابین شنیدنی شده است. هیچگونه ترفندی برای تولید این صداها از طریق اسپیکر و سیستم صوتی بهکار نرفته است و این صدا فقط و فقط حاصل غرش این موتور هشت سیلندر است. آ ام گ در GT S از همه نظر سنگ تمام گذاشته است، این یک کوپه موتور جلو است، اما از آنجا که سیستم انتقال در پشت ماشین قرار گرفته، درصد توزیع وزن آن ۴۷ به ۵۳ است. GT S همانند GT، از دیفرانسیل با کنترل الکترونیکی استاندارد آ ام گ همراه واکنش سریعتر و کنترل الکتریکی دامپرها، بهره میبرد.قیمتگذاری برای AMG GT S از ۱۳۰,۰۰۰ دلار شروع میشود و قرار است سال آینده رقابت با پورشه ۹۱۱ را شروع کند. اگرچه ازنظر قدرت پایینتر از ۹۱۱ است اما AMG GT S فوقالعاده است، صداهای باشکوه و هندلینگ عالی و خاص آن ۹۱۱ را سخت به چالش میکشد. AMG واقعاً یک جایگزین مناسب برای دریای پرجمعیت پورشههای ۹۱۱ ساخته است.
صدا
قدرت
استایل
راحتی
فاکتورهای ناراحتکننده:
قیمت
ضعف قدرت در مقابل ۹۱۱
مدل | موتور | قدرت دور در دقیقه | گشتاور دور در دقیقه | CO ۲ خروجی | شتاب ۰ تا ۱۰۰ | حداکثر سرعت |
---|---|---|---|---|---|---|
مرسدس AMG GT | ۳۹۸۲ سیسی دو توربوشارژ V8 | ۴۶۸ اسببخار ۶۰۰۰ | ۶۰۰ نیوتنمتر ۱۵۰۰ تا ۵۰۰۰ | ۲۱۶ گرم / کیلومتر | ۴.۰ ثانیه | ۳۰۴ کیلومتر بر ساعت |
مرسدس AMG GT S | ۵۰۳ اسببخار ۶۲۵۰ | ۶۵۰ نیوتنمتر ۱۷۵۰ تا ۴۷۵۰ | ۲۱۹ گرم / کیلومتر | ۳.۸ ثانیه | ۳۱۰ کیلومتر بر ساعت |
sajad
۷ تیر ۱۳۹۴فوق العادس! من یه سوال داشتم و این بود که پدرم الان یه هیوندای ix55 داره میخاد بفروشه و میخاد یه bmw x4 بخره به نظرتون x4 با چهار سیلندر بودنش به پای هیوندای ix55 میرسه؟! ممنون
محمد
۷ تیر ۱۳۹۴بابای منم یه پورشه 918 داره میخواد بفروشه بره لافراری بگیره به نظر شما خوبه یا نه همین پورشه رو داشته باشیم بهتره؟!
وحید
۷ تیر ۱۳۹۴دمت گرم محمد :))))
amir enzo
۷ تیر ۱۳۹۴ناموسا ……………….دمت گرم
Erfan
۷ تیر ۱۳۹۴آخه پسر خوب کسی برند کره ای رو با آلمانی مقایسه میکنه؟ من BMW 518i سی سال پیش رو به آخرین مدل هیوندای ترجیح میدم. هیچ وقت این مقایسه رو انجام نده. اصالت برند به ظاهر عجیب و آب و تاب و… نیست و نخواهد بود. متاسفانه مردم قیافه رو میبینن. BMW خون اصیل ژرمن در رگ هاشه و این مهم ترین چیزه. شما هم اگر میخواید تعویض کنید، در خرید BMW هیچ شکی به خودتون راه ندید.
Alireza
۷ تیر ۱۳۹۴با اینکه از BMW خوشم نمیاد
ولی اصالت BMW خیلی بیشتر از کره ای هاست
sajad
۸ تیر ۱۳۹۴یعنی شتاب bmw x4 28iسریع تر و بهتر از هیوندای ix55 هست!؟
pok
۷ تیر ۱۳۹۴سلام.به همه دوستان گل
عوض کردن یک هیوندای به یک غول امانی فوق العاده است.اگر اینجا ایران نبود
دوست خوبم ماشین های المانی فوق العاده هستند اما متاسفانه
قطعات یدکی انها بسیار سخت گیر می اد.مکانیک حرفه ای انها واقعا کم است
مثل ماشین های کره ای هم تو بازار خوب اب نمی شن
پدرت اگر می خواد یه حالی به خودش و خانواده بده
چرا سراغ سانتفافه 2015 نمی ره؟؟؟
sajad
۸ تیر ۱۳۹۴نه سانتافه موتورش خیلی ضعیفه و به درد پدرم نمیخوره!
RETOLEX
۸ تیر ۱۳۹۴خُب برین سراغ g class
فک کنم قدرت g65 amg خوب باشه
پیکان جوانان
۸ تیر ۱۳۹۴به نظر من ب ام و ایکس تری برای کسانی که سن بالاتری دارن نسبت به ایکس 4 میتونه خودرو بهتری باشه.سجاد جان اینو اصلا به خودت شک نده که مدل 28i به راحتی هر چه تمام وراکروز را در آینه پشتی خود میبیند و از لحاظ شتاب با جنسیس کوپه برابری میکند و هم چنین با مصرف زیر 8 لیتر خود بسیار ماشین کم مصرفی است.در ضمن هیچوقت ماشین کره ای را حتی با ژاپنی مقایسه نکن چه برسه به ژرمن.البته گزینه های پرادو tx.l و لندکروزر و لکسس rx و حتی مدل جدید لکسس nx هم میتونن موارد قابل تاملی باشند اما هر کدام از یک نوع سلیقه و تیپ شخصیتی پیروی میکنند
جی تی ار
۷ تیر ۱۳۹۴میشه خواهشا منبع این مقاله رو ذکر کنید…
ارمان
۸ تیر ۱۳۹۴اگه 28i بگیری موتورش ix55 رو قورت میده اما 20i یه چیز تو همون مایها هست موتورهای bmw مجهز به توربو شارژ هیتن
sajad
۹ تیر ۱۳۹۴آرمان جان ممنون از راهنماییت! یعنی ما درخرید x4 و شتابش نسبت به اون شک نداشته باشیم!؟
شاهین
۷ تیر ۱۳۹۴به شدت زیبا هستش.
برای افرادی که از پورشه خسته شدن و میخوان تجربه ی جدیدی داشته باشن این خودرو فوق العاده اس.
بنده از پشت مانیتور از تصمیم افراد برای خرید این خودرو حمایت میکنم.
محمد
۷ تیر ۱۳۹۴واقعا میشه گفت یه ماشین همه چی تمامه چه از نظر فنی و چه از نظر ظاهر بیرونی و درونی ماشین . به نظرم در بین خودروهای اسپرت بعد از پاگانی هوایرا زیباترین کابین مال همین خودرو هه
رهگذر
۸ تیر ۱۳۹۴نمیدونم کسانی که مثبت دادن داشبورد پاگانی رو دیدن که اینو تا اون سطح میارن پایین؟
محمد
۸ تیر ۱۳۹۴نه هیچ کس داشبورد پاگانی رو ندیده! اصلا تا حالا اسم پاگانی هم نشنیدن ! اصلا نمی دونن ماشین یعنی چی! همه از پشت کوه آمدن!
من نمی دونم یعنی چی اینو تا اون سطح میارن پایین؟! یعنی سطح پاگانی هوایرا از این ماشین پایین تره؟! یا داخلش زشته؟! حتی جرمی کلارکسون هم وقتی داخل پاگانی رو دید می گفت عجب چیز خوش قیافه ای و مبهوت زیبایی داخلی این ماشین شده بود و مدام داشت داخل ماشینو نگاه می کرد.ریچارد هموند هم حتی برای زیباییش می گفت خارق العادست، البته شایدم هیچ کدوم این افراد چیزی نمی فهمن و …
Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes
۸ تیر ۱۳۹۴هوایرا واقعا اعجوبه ایه :-|
walid
۷ تیر ۱۳۹۴اوووووووووووووف عجب چیزیه لامصب
ALL CARS
۷ تیر ۱۳۹۴فقط باید نگاش کردو لذت برد
همه چیزش عالیه عالی
سپاس از مهرداد فراهانی
امیر مرادی
۷ تیر ۱۳۹۴آسقالتو جررررررررررررررررررررررررررررررررر میده
AHMADREZA
۷ تیر ۱۳۹۴مقابل 911 هیچی نیست
قیمتش اندازه ی i8 اگر بخوام با این قیمت ماشین بخرم قطعا i8 میخرم
رضا
۷ تیر ۱۳۹۴منم ب ام و رو خیلی دوست دارم ولی انصافا جی تی فوق العادست…
جی تی و i8 هم خیلی باهم متفاوتن و نمیشه باهم مقایسشون کرد یه بعنوان رقیب برای هم توصیفشون کرد هرچند که i8 هم درجای خودش یه شاهکاره
مسعود
۷ تیر ۱۳۹۴دوستان عزیز مرسدس چندی پیش اعلام کرده که یه برنامه خاص برای مدل بلک سریز این غول اشتوتگارتی دیده که در سال 2016 رونمایی خواهد شد.بعضی های موتور ی با قدرت ۶۲۰ بخار را پیش بینی کرده اند.
متین
۷ تیر ۱۳۹۴سلام …
آخه من چی بگم !!!! … زیبایی ، قدرت ، سواری عالی … فوق العاده است ، وقتی جرمی تستش میکرد میگفت “معرکه است خیلی بهم حال داد ” … البته رقیب AMG GT S ، پورشه 911turbo s هست … دوست دارم هرچه زودتر مقایسه اش با پورشه بیاد …
روز خوش …
Fsport
۷ تیر ۱۳۹۴هرچی هم باشه جرمی گفت بهش حال داد..جرمی هرچی سوار باشه که جنسش ماشین باشه باهاش حال میکنه…هر موقع جرمی در مورد این ماشین گفت(بهترین ماشینی که تابحال روندم اونوقت بهش ببالین.
KM
۷ تیر ۱۳۹۴فعلا که ماشین مورد علاقش اس ال اسه
:)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۸ تیر ۱۳۹۴درود .
توروخدا این بنده خدا (فرید )رو ول کنید . دوست داره دیده بشه .
باشه تو هم بازی .
متین
۸ تیر ۱۳۹۴دوست عزیز جرمی از سواری خیلی […] حالیشه و با هر ماشینی هم حال نمیکنه خودش در مورد این ماشین گفته معرکه است و تا به حال به تعداد انگشت شمار در کل تست هایی که انجام داده گفته معرکه … مثلا به اف تایپ گفته معرکه و به بی ام دبلیو آی هشت گفته و به کیا سید آپاستروف دی و … یه تعدادکم ماشین دیگه که من فعلا حضور ذهن ندارم … پس لطفن الکی شلوغش نکن …
Fsport
۸ تیر ۱۳۹۴بله به همه گفته معرکه…ولی به کدومشون گفته که (بهترین ماشینی که تابحال روندم)؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هر موقع به ۱ ماشین این جمله رو گفت اونوقت حرف شما قبول.
محسن
۷ تیر ۱۳۹۴رنگ زرد این ماشین، با رینگ های مشکی، فقط میشه یه چیز درباره اش گفت:
خیره کننده است!!!
mahdi
۷ تیر ۱۳۹۴درود
سپاس از آقای فراهانی بابت مطلب زیبای که ارائه دادند
Erfan
۷ تیر ۱۳۹۴خودرویی که بنز بسازه مگر میشه بد باشه؟
اینم اومده گرد وخاک به پا کنه
samurai
۷ تیر ۱۳۹۴تکراری و خز
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۷ تیر ۱۳۹۴تکراری و خز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
یه سال نیست این مدل معرفی شده بعد شما میفرمایید تکراری؟
جل الخالق.
شاهین
۷ تیر ۱۳۹۴سلام باربد جان خوبی؟
اینجور افراد رو باید بایکوت و فریز کرد دوست عزیزم
بی تفاوت باش تا اعصابت راحت باشه :)
Ahmad..F12
۸ تیر ۱۳۹۴درود بر باربد داداش کوچیکه عزیزم
باربد جان عزیزم به قول شاهین این افراد رو اصن نادیده بگیری راحت تری
این افراد دقیقا مانند ویروس هستند که هدف و کاری جز تخریب اذهان ندارن
تکراری و خزززز!!!!!!!
هنوز دارم میخندم ….
نوید
۸ تیر ۱۳۹۴دکتر شریعتی میگه
اگه میخوای چیزی رو در نگاه بقیه خراب کنی احمقانه ازش تعریف و البته دفاع کن
و اگر هم میخوای چیزی رو در نگاه بقیه عزیز کنی احمقانه و بدون فکر اون رو بکوب
حالا تو پدال هم حدود یکسالی هست که یه عده دارد همین کارو میکنن
چه این وری چه اون وری
چه ژاپنی و چه آلمانی
***چه خواسته و چه ناخواسته***
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۸ تیر ۱۳۹۴درود بر احمد و شاهین عزیز.
آره دیگه احمد جان ما که ذهنمون در همین یک سال تخریب شد دیگه کاریش هم نمیشه کرد!!!!! :D
شوخی میکنم داداش.این قدر با این جور مسائل برخورد داشتم تو پدال که دیگه به امری عادی برام بدل شده.
ارادتمندم
RETOLEX
۸ تیر ۱۳۹۴میدونی الان کجام ؟
بیمارستان!!!!!!
Ahmad..F12
۸ تیر ۱۳۹۴رضا جان سلام
بد نبینی داداش چی شده؟
RETOLEX
۸ تیر ۱۳۹۴سوار بر یک دستگاه پراید اومدم از چهار راه رد شم که یه جنسیس کوپه با سرعت از جلوم رد شد و بهم نخورد ولی برادران نیروی انتظامی که در حال تعقیب ان فرد بودند با ویتارا به ما برخورد کردند و ما له شدیم و پایمان شکست
ولی امروز به خانه بازگشتم
بله این بود تصادف ما
و متاسفانه ماشین هم ماشین عمو عزیز بود که نابود شد
Ahmad..F12
۸ تیر ۱۳۹۴حالا بازم به خیر گذشته رضا جان
مراقب باش
شایان
۸ تیر ۱۳۹۴داداشه من نظرات گران بهای ایشون آخرش هممونو راهی بیمارستان میکنه(شوخی کردم) ان شاا… زودتر خوب شی
RETOLEX
۸ تیر ۱۳۹۴اگه نبودم میودم حالتو میگرفتم
متین
۸ تیر ۱۳۹۴باز شما کامنت گذاشتی؟ من فک کردم بعد از کامنتی که من جواب شما رو دادم دیگه به پدال بر نمیگردین !!!! ولی انگار پوتینهای آهنین پاتون هس !!!! […]
بنتلی
۷ تیر ۱۳۹۴خیلی قشنگه،کاپوت بلند و شکل خاص جلوش حس پرابهت و شیکی داده مثل sls،فقط دوس داشتم پشتش یکم کشیده تر بود
سامان از تبریز
۷ تیر ۱۳۹۴AMG GT لایک
911 دیس لایک
سجاد
۸ تیر ۱۳۹۴سامان عزیز، ممنون بخاطر نظرسنجیت ولی بنظر من نظر سنجی نباید تو پستی باشه که در مورد یکی از طرفین رقابت هست، چون خواننده تازه ویژگی های اون خودرو رو خونده و تا حدودی تحت تاثیر هست و طبیعیه که ماشینی که تو اون پست هست رای بیشتری میارده من ای قضیه رو در مورد لافراری و 918 هم دیدن که هرکدوم تو نظرسنجیه پست خودشون برنده شدن ،البته شاید نظرسنجی تو پستی که ربطی به ماشینا نداره هم مناسبتی نداشته باشه.
Archi KHAN
۸ تیر ۱۳۹۴دقیقا همنطوره دوست عزیز ، اما کیه که … ؟!!!
سامان از تبریز
۸ تیر ۱۳۹۴از سال 1963 پورش 911 تواید میمه
همه هم از توانایی های بینظیرش باخبریم
مگه بچه بازی هستش که یکی با خوندم یه مطلب نظرش عوض شه ???
اگه یکی ماشینباز واقعی باشه 2 سطر مطلب هیچوقت نظرش رو عوض نمیکنه
Lamborghini SESTO-ELEMENTO
۷ تیر ۱۳۹۴SLS=لایک ، عشقمه
AMG GT=دیس لایک
A-J-N
۷ تیر ۱۳۹۴تفاوت های GT با SLS چیه؟
نوید جهرمی
۸ تیر ۱۳۹۴راستش خیلی جی تی رو دوس دارم اما از این که گفتن جایگزین اس ال اسه اصلن خوشحال نشدم.باید جی تی رو مستقل تولید میکردن و جایگزین اس ال اس هم جدا تولید میشد.
Alireza
۷ تیر ۱۳۹۴زبان طراحی بنز رو دوست دارم
مهدی
۷ تیر ۱۳۹۴قابل تحسین… با شکوه
شلبى
۷ تیر ۱۳۹۴نمیدونم چرا ولى کوپه هاى بنز یه حس متفاوت رو القا میکنن که فکر میکنم دلیل عمدش کاپوت هاى کشیده اونا باشه،ادم ازشون خسته نمیشه
javad gm
۸ تیر ۱۳۹۴ولی این تکنولوژی توربوهای داخل بلوک وی چیز جدیدی نیست بی ام و سال 2009 این تکنولوژی رو داخل X6M X5M پیاده کرد گیربکس در عقب رو هم آستون مارتین خیلی وقت اجرا میکنه ولی کاربنز با ارزشه که این فن ها رو با هم اجرا میکنه
lmbx
۸ تیر ۱۳۹۴درود
اول که رونمایی شدش زیاد خوشم نیومد!اما قتی برسی همین gts رو تو برنامه the cars دیدم واقعا نظرم عوض شد!لا کردار 5-6 تا حالت اگزوز داره! اگه ماشینو بذاری تو حالت اسپرت + واقعا نعره میکشه.به قول مجری برنامه ان شاالله همه بتونن یکی از اینا داشته باشن!!!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۸ تیر ۱۳۹۴درود .
نمای داخلی عالی . نمای بیرونی عالی . صدای اگزوز که دیگه …… کشته مارو .
اما چراغ عقب جای کار داره .
sajad
۸ تیر ۱۳۹۴یعنی از نظر شتاب با این که موتور x4 چهار سیلندره بهتر از وراکروز 6 سیلندری هست؟چون پدرم خودرویی با شتاب خوب میخاد! ممنون که بهم کمک میکنید
RETOLEX
۸ تیر ۱۳۹۴من دیگه از هیچ کس توقع ندارم
چند روز پیش یه نفر دیگه هم این سوال رو از من پرسید
Archi KHAN
۸ تیر ۱۳۹۴خیلی جالبه ، سنگ سنجش خوبی های این ماشین هم همچنان ، 911 هستش !!
من دیگه حرفی ندارم…
RETOLEX
۸ تیر ۱۳۹۴نابودم کرد
آقای مهندس
۸ تیر ۱۳۹۴با درود خدمت شما کاربران عزیز سایت پدال و مدیریت محترم سایت پدال
من در حال ثبت مهم ترین اختراع صنعت خودرو هستم . اختراع من را با مثال کوچک برای شما شرح میدهم .
فرض کنید یک آزرا دارید . میتوانید روی حالت کم شتاب قرار بدید و ماشین شما مقدار 1 لیتر در 100 کیلومتر مصرف کند یا در حالت شتاب معمولی آزرا که باز هم نصف آزرا مصرف میکند .
میتوان حدود5 برابر از یک موتور کار کشید یعنی یک موتور شش سیلندر مثل آزرا بتواند اندازه موتور w16 بوگاتی گشتاور و قدرت تولید کند و شتاب آن هم مثل بوگاتی باشد .
میتوان به راحتی این موتور را دوگانه سوز بنزین و گازوئیل کرد .
در مراحل ثبت آن هستم . یک سوال از شما دارم. چگونه میتوانم به کمپانی های بزرگ مثل ولکس واگن یا بنز و بی ام دابلیو و …. بفروشم
حدودی چقدر قیمت داره اختراع من .
Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes
۸ تیر ۱۳۹۴درود
اول اینکه فکر فرسایش موتور رو کردین؟
اینا فقط رو کاغذه یا در عمل هم تضمینی جواب میده؟
ابعاد موتور مذکور بعد از تولید چقدره؟
اگه واسش خط تولید درست بشه چقدر هزینه بر میداره و چند نفر تکنسین لازم داره؟
اگه جواب این سوالات داده شده پس میتونه اختراع بزرگی باشه که تا سود چندین میلیون دلاری هم به جیب صاحبش بریزه
حالا اگه میخواین طرحو بفروشین یا با همکاری یک شرکت معتبر پروژه ای در این موضوع راه اندازی کنید به روابط عمومی یک شرکت (مثلا فولکس واگن) ایمیل بزنید و مطرح کنید که مثلا بنده اختراعی دارم که باعث کاهش مصرف سوخت و همچنین افزایش توان اعجاب انگیز در خودرو میشه(اصل کا رو نباید مطرح کنید یا خودمونی بگم…بندو آب ندید)
بعد واسه شرکت دیگه هم بفرستید(فورد-دایملر-رنونیسان و …) بعد سعی کنید یک نوع بازار رقابت بین اینها ایجاد کنید که واسه نزدیک شدن به اختراع شما عجله کنند (اینا وقتی کار تکی باشه خیلی دیر میان جلو ولی وقتی ببینن رقیب هم داره کار میکنه سریع میرن دنبال قضیه تا از دست نره حتی اگه احتمال موفقیت کمتر باشه)
خلاصه میتونین قرار ملاقات بزارین و با یه مبلغی اختراعو بفروشین یا اینکه یه قرار داد همکاری امضا کنید تا از طرف شرکت مذکور حمایت هایی برای اینکار دریافت کنید….
البته تمام این فرایند ها بعد از این خواهد بود که شرکت مذکور بررسی های خودشو انجام بده…شاید به دلیل خاص بودن شرایط کشور ما در مجامع بین الملل مشکلاتی پیش بیاد اما کار نشد نداره
و یک چیز مهم دیگه اینکه چون احتمال دزدی اختراع خیلی زیاده (زیاد پیش میاد) قبل از این کار ها اگه میتونین اختراعتون رو ثبت کنید که مطمئنا خیلی بهتره
آقای مهندس
۸ تیر ۱۳۹۴تضمینی کار میکنه . ابعادش یک نمه بزرگ تر از معمولیه . فقط یکم . چشم داداش ممنون از شما
نوید جهرمی
۸ تیر ۱۳۹۴به نظرم این جی تی و اس کلاس کوپه از قشنگ ترین کوپه های تولیدی مرسدسن.اگه پول داشتم دلم میخواست از هرکدومش داشته باشکم و نسبت به رقباشون ترجیحشون میدم.
نوید جهرمی
۸ تیر ۱۳۹۴ب ام و رقیبی براش درنظر داره؟
Ahmad..F12
۸ تیر ۱۳۹۴جناب فراهانی ممنون
AMG GT فوق العاده روش کار شده
من هرجا مطلبی از این خودرو دیدم ازش فوق العاده خوب یاد کرده بودن
مخصوصاً در مبحث هندلینگ به قدری خوب عمل کرده که توی پیست تاپ گیر اعلام کردند تا به امروز شرکت بنز و AMG چنین خودروی با هندلینگ بالایی تولید نکرده
از نظر طراحی هم کابین که اصن حرفی برای گفتن نمیزاره
نمای خارجی هم بغل و جلو عالی فقط عقب باید بهتر و جسور تر میبود
از نظر قوای فنی هم که باید بگم شاهکاره، چون با حجم بسیار کمتر نسبت به SLS ، تونست به همون شتاب و همون سرعت دسترسی داشته باشه که این خودش گویای خیلی چیزهاست….ّ
درود بر ژرمن درووووود…..
The Best Or Nothing
۸ تیر ۱۳۹۴دوست گرامی احمد جان، اگه بنز محدودیت های AMG رو برداره مطمعنا خودرویی در حد سوپر اسپورت های مثل فراری و لامبورگینی میسازه.
تو این خودرو نیز بنز یکم محدود هارو برداشت که شما میبینید چه هندلینگی داره
در ضمن در جواب دوستایی که میگن GT از 911 ضعیفه باید بگم که اگه GT هم دو دیفرانسیل بود قضیه از زمین تا آسمان عوض میشد
رهگذر
۸ تیر ۱۳۹۴کلا بعد از اون قضیه ترجمه بی ام و لکسوس خیلی به کارت اعتقاد ندارم ولی بابت نوشتن آ ام گ بهت تبریک میگم!
mahdi-ms
۸ تیر ۱۳۹۴بنز یه دوتا ماشین دیگه بده این amg طراحی کنه خیال خودشم راحت کنه. کابینش داره چشمک میزنه بیا تو ماشین :) _______________ ولی تیتر همچین مطلب هایی ” بررسی” نباید باشه. عنوان هایی مثل “نیم نگاه ” یا ” تعریف و تمجید” میتونه بهتر باشه. درسته ماشین خفنی هست ولی متن کلا تعریفه محضه. منبع چه سایتی هستش؟
Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes
۸ تیر ۱۳۹۴کشتید مارو
تاپ گیر همون اول تست کرد و رکورد فوق العاده زد
شمام ببرین نوربرگرینگ دیگه
دهه :-|