تعداد مدلهای تولیدی بنز ظرف چند سال گذشته از ۱۴ مدل به ۲۰ مدل افزایش یافته اند و این در حالیست که برند سوپر دولوکس مایباخ نیز از دور خارج شده است. اما ورود محصولات جدید و مخصوصا مدلهای کوچک و یا ترکیبی نظیر شوتینگ بریک یا SUV کلاس A تنوع بیشتری به گروه محصولات این شرکت آلمانی بخشیده است.
سال ۲۰۱۴ کلاس S بعنوان پرچمدار محصولات لوکس مرسدس بنز شاهد تغییرات زیادی خواهد بود. برای دفاع از تاج و تخت در برابر مهاجمانی از ب ام و و آئودی و حتی لکسس باید همچنان پیشرو باقی ماند. گوهر تابناک بنز با فن آوری های الکترونیکی، ایمنی مثال زدنی و آسایشی کم نظیر با تعلیق هوایی ارائه خواهد شد. نمونه های کوپه CL و کوپه و کابریولت S کلاس هم در پی مدل های سدان تولید خواهند شد. در زیر هود همان موتورهای آشنا انجام وظیفه می کنند. از جمله موتور دیزلی کم مصرف چهار سیلندر یا موتورهای V6 توربو و توربو دیزل، موتور ۳.۵ لیتری شش سیلندر هایبریدی، موتور ۴.۷ لیتری هشت سیلندر مجهز به توربوی دوقلو و موتور ۵.۵ لیتری دوازده سیلندر. AMG نیز با تقویت موتورها مخصوصا استفاده از انواع توربوشارژر به مدد این موتورها خواهد آمد. سال ۲۰۱۴ برای کلاس E نیز سرنوشت ساز خواهد بود زیرا طراحی درون و بیرون این مدل دچار تغییراتی اساسی خواهد شد. ظاهرا ایده چهار چراغ در جلوی خودرو که از سال ۹۵روی این کلاس اجرا شده، جای خود را به چراغهای پیوسته خواهد داد. اما تغییر زیادی روی پیشرانه ها انتظار نداریم. نسل بعدی کلاس C نیز در اواخر سال ۲۰۱۴ و به عنوان مدل ۲۰۱۵ رونمایی و عرضه خواهد شد. باز هم یک سدان خانوادگی دیفرانسیل عقب نمونه را به انتظار می نشینیم. مخصوصا با اسباب بازی های الکترونیکی جدیدی که به آن افزوده خواهد شد! موتور ۶.۲ لیتری V8 درنده ای که در مدلهای C63 AMG قرار می گیرد، احتمالا با موتور دو توربوی ۵.۵ لیتری جانشین خواهد شد. هنوز برای معرفی مدلهای جدید بنز زمان باقیست و طرحهای نشان داده شده نیز تنها تصورات و رندرهای این مدلها هستند. در نهایت آنچه که از آستین بنز در می آید، خواستنی خواهد بود. اینطور نیست؟۳۷ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
mahdi
۱۶ آبان ۱۳۹۱به نظر من e-class که الان هست خوشگل تر از اینه.
hesan
۱۷ آبان ۱۳۹۱1.italian
2.germany
شایان
۱۷ آبان ۱۳۹۱1-duetchland
2-united states
3-japan
ایتالیا تا صد سال آینده هم نمیتونه مثل آلمان ماشین درست کنه
میلاد
۱۷ آبان ۱۳۹۱درود.افرین بر تو شایان.باهات هم عقیده ام.من اگر بخام اشغال هم بخرم.میرم سراغ المانیش.المان تو هر صنعتی حرف اول رو میزنه.چیزی نیست که نتونه بسازه.یا تکنو لوژیشو نداشته باشه.تو هر چیزی حرف اول رو کیفیت.دقت.نظم میزنه.نه قیافه.که المان تو همشون استاده.از مهندس منصوری پرسیدن چرا شما شرکت تیونینگ خودرا در المان تاسیس کردید؟
پاسخ داد چون مردم اروپا روی محصولاتی که نوشته شده باشه MADE IN GERMANY حساسیت دارن و اعتماد بیشتری دارند.V8
سینا
۱۱ آذر ۱۳۹۱دیگه مرسدس مثل قبل نیست
ماشینهای قبلیش خیلی محشر بودن.مثل clsیاs آدم هیچوقت از دیدنشون سیر نمی شد .
اما الان در عرض دو سه سال نیاز به فیس لیفت پیدا میکنن مثل e کلاس.
این نظر منه که زیاد مهم نیست .چون نه طراحم نه مرسدس دارم
سعید
۶ فروردین ۱۳۹۴چه رندرای جالبی
M
۱۶ آبان ۱۳۹۱واقعا طراحی به روز و خلاقانه ای رو برای تمام کلاس ها بوجود اوردند. امیدوارم یه موتور قدرتمند و بسیار کم مصرف هم برای هر یک از مدلها در نظر بگیرند.
سعید
۱۶ آبان ۱۳۹۱مدل اس کلاس کوپه محشره من خودم دارم واقعا ته ماشینه
امیر
۱۶ آبان ۱۳۹۱آخه […] حداقل یه چیزی بگو بگنجه! حاضرم شرط ببندم حتی یه مرسدس S-class رو از نزدیک ندیدی، چه برسه به اینکه بفهمی ماشین کوپه چیه و مرسدس S-class اصلا مدل کوپه نداره. البته حقت حرفای قشنگتری بود ولی حیف که اینجا خانواده نشسته!!!
sepehr
۱۶ آبان ۱۳۹۱امیر جان اقا سعید خیلی هم اشتباه نمیکنه اون ماشین در اصل مدل (سی ال) هستش که بهش میگن (اس کوپه)
لطفا زود قضاوت نکنید
راستی منم یه وبسایت در مورد خودرو دارم ممنون میشم نظر بدی
http://www.endofcars.vcp.ir
بهزاد
۱۷ آبان ۱۳۹۱مردک شوخی نمی دونیه چیه!!!?
اتفاقاً من که خیلی با حرفش حال کردم,دمت گرم سعید جان
در ضمن این عکس ها واقعی نیست!
میلاد
۱۷ آبان ۱۳۹۱درود.امیر خان مسخره نکن.شما مثل این که تو تهران زندگی نمیکنی.مرسدس بنز در سال 1981 اتق کوپه ی 2در کلاس S رو تولید کرد.که تعداد کمی در ایران هست.برای دیدن این مدل برو به سایت NETCARSHOW. تو قسمت مرسدس بنز.در سال 1981.اول اطلاعاتتو کامل کن بعد برو مردم مسخره کن.شما میفهمی ماشین کوپه چیه؟برای ما بگو تا به حال ندیدیم.!!!!!!اون کسانی هم که حرفتو تایید کردن.لنگه ی خودتن.این مشکل مکردم ما هست که مساله ای رو بدون اگاهی و تحقیق.تایید میکنند.مخصوصا در مسایل دینی و تشریح شخصیت یکدیگر.V8
میلاد
۱۸ آبان ۱۳۹۱درود.سپهر جان شما هم اشتباه میگی.مرسدس فقط در سال 1981 یا بعد اس کوپه تولید کردادرسشو زیر نوشتم که.فقط هم یک بار این کار رو کرد.حتی فیس لیفت ونسل بعدی هم نداشت.اونی که شما میگی لوکس ترین کوپه ی بنز است.اس کوپه نیست.سی ال دست سازه.V8
داود
۱۷ آبان ۱۳۹۱منم دارم، ولی زیاد باهاش حال نمیکنم، می دونی هیجان نداره.
بهزاد
۱۸ آبان ۱۳۹۱هرچی گفتی لایق خودت و …. تو هم یکی از اونایی که کارشون اینه که بگردن یکی رو مسخره کنن منم تعجب میکنم این این رو رو تو از کجا آوردی که انتظار داری کامنت های آشعال خودت چاپ بشه ولی ماله بقیه نه,در ضمن تو از کجا می دونی نداره شاید داشته باشه که ربطی هم به تو نداره که بخوای در موردش نظر بدی,
میلاد
۱۸ آبان ۱۳۹۱درود.سعید جان شما به دل نگیر.خودش فهمید چه (………)کرده.این که ادم ندیده.نسنجیده.نفهمیده در مورد مردم قضاوت کنه خیلی بده.ایشون از کامنت ها میتونه بفهمه تو چه ماشینی داری.چه ماشینی نداری.جالب اینجاست یک مشت ادمی که بعد از 31 سال هنوز اس کلاس کوپه را (((از نزدیک ندیدن و نمیدونن چیه))) حرفشو تایید کردن.توقع بیشتری هم نمیره.ایشون فقط گاری وتراکتور دیده.V8
بهزاد
۱۸ آبان ۱۳۹۱آقا میلاد نمیخواد با این جور موجودات دهن به دهن بشی فقط خودت خسته میشی,من که بی خیال شدم.چیزی که واضحه این که s کوپه تو ایران هست پس حتماً یکی اونو داره از کجا معلوم همین سعید آقا یکیشو نداشته باشه!
به فرض هم که دروغ گفته باشه نمیشه بی دلیل کسی رو مسخره کرد که!
اینم عکس از s کوپه
http://imganuncios.mitula.net/mercedes_benz_s_class_1982_sandton_sandton_96747531264527889.jpg
میلاد
۱۸ آبان ۱۳۹۱درود.واااااای بهزاد.از تو بعیده.اونی که شما گذاشتی CE است.اسم اون اتاق تو ایران دانشجویی است.ولی در اصل اون یک E کلاس است.و اونی که شما گذاشتی مدل 2در یا کوپه ی اتاق E است.من بلد نبودم ادرس سایتو بذارم.دوستان شما برید تو این سایت:
http://www.netcarshow.com/
بهزاد
۱۹ آبان ۱۳۹۱نه آقا میلاد,شبیه اونه
قسمت search toolbar رو نگاه کن نوشته mercedes_benz_s_class_1982_sandton
اینم همون سایتی که خودت گذاشتی:
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/1981-s-class_coupe/
بازم نوشته s class coupe
http://img2.netcarshow.com/Mercedes-Benz-S-Class_Coupe_1981_800x600_wallpaper_10.jpg
E کلاسی که شما میگی فقط اتاقش شبیه اینه ولی با ابعاد کوچکتر
میلاد
۲۱ آبان ۱۳۹۱درود.بهزاد منم همینو گفتم.اون عکسی که بالا گذاشته بودی یک اتاق E کوپه است.این 2تا عکسی که سری دوم گذاشتی درسته.V8
hamid agha
۱۶ آبان ۱۳۹۱هیچ وقت بنز ماشین های به این زشتی و بی تناسبی ر نمی سازه
نيما
۱۶ آبان ۱۳۹۱می دونم که محصولات بنز معمولا خیلی خوب و کم نقص هستند
ولی هیچ وقت بهخ دلم ننشسته
معمولا من یک BMW یا یک آئودی رو به بنز ترجیح میدم
هرچند که هیچ وقت قدرت خرید یک چرخش هم رو ندارم
به هر حال
اونها برام جالب تر و اسپرت تر هستند
JAGUAR
۱۶ آبان ۱۳۹۱نمیدونم چرا ولی از وقتی واگنر شده مدیر ارشد طراحی ستاره اشتوتگارتی ها نمیتونم مثل گذشته با طراحی بنز ارتباط برقرار کنم.هرچند که هنوز هم آلمانی ها بهترینند و من محصولاتشونو به اکثر کمپانی های دیگه ترجیح میدم.
و منتظر باواریایی ها میمونم تا با جوابی که به بنز میدن دوباره هیجانو مثل همیشه به دنیای خودرو تزریق کنن.زنده باد BMW و Mercedes Benz
ما هم که فقط باید حسرت بخوریم
شایان
۱۶ آبان ۱۳۹۱طراحی ماشین ها خیلی داره فضایی میشه و شبیه سفینه دارند میشن
مهدی
۱۶ آبان ۱۳۹۱{من بنز سوار نیستم ولی بنز سواران را دوست میدارم}
کوروش
۱۷ آبان ۱۳۹۱وقتی اسم بنز به گوشت میخوره یعنی چیزی بیشتر از بهترین
ahmadsmith
۱۷ آبان ۱۳۹۱سلام پدالی ها،
خودروهای بنز همیشه باکیفیت و شیک هستند،از لحاظ ایمنی که معرکه ند،از میون کلاس های مختلف،من به شخصه کلاس cرو خیلی دوست دارم،چون هم شیک تر هم جوون پسند تر؛ولی با قیمت هایی که دارند فقط میتونم دوستشون داشته باشم همین.
كاوه
۱۷ آبان ۱۳۹۱سلام :
شاید اینجا مجال خوبی برای معرفی دوستداران برند مرسدس بنز به همدیگه باشه .دوستان یک دستگاه بنز مدل 190 به سال ساخت 1966 کلکسیونی البته 6 سیلندر و پلاک ملی شده دارم اما با وجود اینکه عاشقشم ، مجبورم بفروشمش تقاضا دارم اگر کسی دنبال این قبیل خودرو هست به بنده معرفی کنید.
فرید
۱۷ آبان ۱۳۹۱واقعن طراحی های قدیم بنر چیز دیگری بودند، کلاس خاص خودش رو داشت ولی الان آدم اون احساس اصالت رو نسبت به مدل های جدید ندارد.
قدیم بنر هم مثل بی ام و اگر آرم و نشان بنز روی ماشینش هم نبود قابل تشخیص بود ولی بنرهای جدید اگر آرمش رو برداری آدم رو به شک می اندازند.
A.K
۱۷ آبان ۱۳۹۱به نظر من مرسدس بنز دوچاربحران طراحی شده!
salar
۱۸ آبان ۱۳۹۱منم واقعا برندای المانیو دوست دارم ولی دیگه اونقدرا هم روشون تعصب ندارم که بگم هیچ کجایی یا برندی نمیتونه مثل المانیا ماشین بسازه…
نظره شایانم کاملا احساساتی و غیر منطقی هستش.. ایتالیا پر از برندایی که ماشین اسپورت نه بلکه سوپر اسپرت می سازن در مورد برندای زاپنی هم نیسان و تویوتا یه سر و گردن بالاتر از برندای دیگرشونن و اینو تو ماشینایی که می سازن میشه فهمید مثل GT-R و LFa که دیگه شهرت جهانی دارن.. من به شخصه glk 1 ماه روندم واقعاماشینه کلاس پایینیه فقط تنها چیزی که میتونین دلتونو خوش کنین باهاش برندشه.. کلا تو سطح جهانیم قابل مقایسه با rx , murano هستش که پایینتر از اوناس.. اینکه برند مرسدس فوقعلادس حرفی نیس ولی تو این 2 سال یا برخی برندا زیادی پیشرفت کردن یا اینکه یه کمی کیفیت مرسدس اومده پایین.. انو باید بدون تعصب قبول کرد.. متاسفانه من فرصت و موقعیترانندگی با cl رو نداشتم که بچه ها میگن ولی e-class , glk – c-class و cls2005 , s-class 2010,ml رو به علت موقعیت شغلیم یه چند دوری روندم که به غیر از اس واقعا میشه با پولای کمترم با همون کیفیت تو بازاره جهانی ماشینا یی پیدا کرد…
قفسذشئسفد س
۱۹ آبان ۱۳۹۱بنز اکثر مدلاش زیادی با شخصیتین بی ام و و مازراتی رو ترجیح میدم.
امین
۲۹ آبان ۱۳۹۱اینا حرف منطقی نیست که آلمانیا بهترینن… اتفاقا تو اعتماد این ژاپنیاس که تو جی دی پاور رتبه های بالا رو کسب کردن… ولی المانیا واقعا خودروهای زیبایی مخصوصا مرسدس میسازه که ماندگار میمونه… و خاص ترین هم واسه ایتالیاس… البته نظر شخصیه
محسن
۲ آذر ۱۳۹۱اونایی که از بنز اشکال میگیرن هیچ چی از ماشین حالیشون نیست و باید یه فکری واسه این مشکلشون بکنن.این و تحقیقات ثابت کرده.
slr722
۵ آذر ۱۳۹۱محسن برو تا نیومدم….
برو
…
amin
۹ آذر ۱۳۹۱سلام مایه بنز s500 کلاس 2013 داریم بنظرم زیاد تفاوتی بل2014نداره
Xman
۱۶ شهریور ۱۳۹۵فقط کلاس E!