تیون کردن یک مرسدس بنز AMG آن هم از سری سیاه جرئت مضاعفی میخواهد که GAD-Motors با استفاده از پک ویژه آپگرید موتور خود آن را عملی کرده است.
مرسدس بنز C63 AMG بلک سری در حالت عادی و پیش از افتادن به دست GAD میتوانست ۵۱۷ اسب بخار نیرو تولید کند. اما متخصصان GAD با کمک توربوی دوقلوی مخصوص خود، این موتور V8 غران را سر حال آوردهاند و توان آن را به عدد حیرت انگیز ۸۵۰ اسب بخار در دور موتور ۷۰۰۰ و گشتاور ۱۳۵۰ نیوتن متر رساندهاند.
حالا این لوکوموتیو کلاس سی میتواند با تکیه به انتقال نیرو به چهار چرخ (4MATIC) و جعبه دنده سفارشی که قادر به تحمل گشتاور ۱۵۰۰ نیوتن متری است، شتاب صفر تا صد ۳.۱ ثانیه را بدست آورد. این رقم ۱.۱ ثانیه سریعتر از مدل استاندارد است و با خودروهای سوپر اسپرت برابری میکند. برای رسیدن به سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت تنها به ۸.۸ ثانیه زمان نیاز است و تنها در ۲۳.۵ ثانیه هم سرعت به ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت میرسد.
ali97
۵ آبان ۱۳۹۲ینی الان این ماشین سه بار تقویت شده؟درس میگم؟
مسعود
۵ آبان ۱۳۹۲یه سوال! این کارا برای ماشین ضرر نداره؟ یعنی اصطحلاکش بالا نمیره؟
هادی
۵ آبان ۱۳۹۲کلا فکر کنم وجود «توربو» باعث افزایش «استهلاک» (یعنی هلاک شدن) میشه و عمر موتور رو کاهش میده.
حمید
۶ آبان ۱۳۹۲چرا ؟ آقا همه همینو میگن منم میپرسم چرا ؟ کسی جواب نمیده ، اگه دلیلش میدونید به منم بگین یاد بگیرم ، اکر نمیدونید هم بی دلیل این حرفو نزنید
حمید
۶ آبان ۱۳۹۲به جای دیسلایک یکی بگه چرا توربو عمر موتور رو کم میکنه ؟
LAMBORGHINI DIAM
۲۳ آبان ۱۳۹۲اگه از توربو بزرگ استفاده بکنند آره!!!!
AVENTADOR
۱۲ آبان ۱۳۹۹به نظر من اینا اصلا اصطحلاک ندارن منظورم اینه که خیلی کمه
slr722
۵ آبان ۱۳۹۲این ماشین سدان نیست…
کوپس…
محمودرضا
۵ آبان ۱۳۹۲عجب ماشینی شده
دمشون گرم!
امین
۵ آبان ۱۳۹۲این عشق من هست. هیچی کم نداره.
محسن.د
۵ آبان ۱۳۹۲چه خبره!!! 180000یورو فقط بخاطر ارتقا؟؟؟!!!!
km
۵ آبان ۱۳۹۲من بودم حاضر بودم 180000 یورو بابتش خرج کنم. اینو بدونید که شاهکاره چون قدرتمندترین M3 دنیا 720 اسب بخاره و این 850 اسب بخار
فرامرز
۵ آبان ۱۳۹۲KM جان خیلی مهم نیست این از M3 قویتره یا نه. مهم اینه که با 180 هزار یورو و قیمت خود خودرو (در مجموع حدود 250 هزار یورو) میشه چه سوپر کارهایی خرید!
km
۵ آبان ۱۳۹۲من با رقیبش مقایسه کردم که اونم تیون شدست. با توجه به وزن زیادش نسبت به سوپرکار هایی که هم قیمتشن یا حتی بیشتر شتابش قابل قبوله(هم اندازه فراری F12) و لیمیتد ادیشن هم هست پس قیمتش باید هم همین حدودها باشه.
LAMBORGHINI DIAM
۲۳ آبان ۱۳۹۲آونتادور و f12 و مورسیه لاگو و گایاردو و 458 و……
حمید
۶ آبان ۱۳۹۲اونوقت شما مطمئنی این تو پیست m3 رو میگیره ؟ فقط اسب بخار مطرح نیست . تقسیم وزن ، ضریب پسار ، گیربکس و …. C63 black series که با 620 اسب از M3 GTS با 440 اسب خورد ، ببینیم این چی میگه … تانک میرکاوا هست از همه اینا اسب بخارش بیشتره اون تو پیست میگیره اینارو ؟؟؟؟
LAMBORGHINI DIAM
۲۳ آبان ۱۳۹۲تانک رو با ماشین مقایسه می کنی!!!!!!
Ha Di
۵ آبان ۱۳۹۲وقتی مقابل ستاره سه پر مرسدس وامیستی فقط و فقط باید به احترامش کلاهتو برداریو سکوت کنی !! همین … <3
حمید
۶ آبان ۱۳۹۲عالی جناب بنز که میگن همینه دیگه …
zondar
۵ آبان ۱۳۹۲یه لحظه تصور اینکه پدال گازش زیره پات باشه و وقتی تا اخر فشارش میدی چه حسی بهت میده با این 850 اسب و 1500 گشتاور!
مجید
۵ آبان ۱۳۹۲اوف. عجب چیزی شده .
محمد
۵ آبان ۱۳۹۲850تا برای این ماشین!!!فوق العادست ـــــــــــــــــــــــــ♥
شهروز
۵ آبان ۱۳۹۲بنز یعنی اصالت.. قیافش تکون نمی خوره .. پیر نمی شه
بر خلاف هیوندای و کیا… از بس ظاهر تغییر می دن قاطی کردن
2 تا پیچ قبل کیا رو دیدید چه ماشین زشت و لوسی داده
سینا
۶ آبان ۱۳۹۲آخه M3 جون اینو داری با BMW آشغال مقایسه میکنی عمویی؟
JDM eat sleep
۶ آبان ۱۳۹۲کارش حرف نداره،تیونر MKB با هزار اسب صفر تا صدش 3.6 ثانیست، کار بزرگی انجام داده
Only Japanese Car
I LOVE JDM
jalal
۶ آبان ۱۳۹۲ماشینش از هر لحاظ بگی عالیه !
میلاد.فقط المان.فقط بنز.
۱۶ آبان ۱۳۹۲درود.
850 اسب بخار!!!!!
داره نزدیک محصولات برابوس میشه.
ولی خیلی عالی شده.بدجور باهاش حال میکنم.
جالب اینجاست که 850 اسب بخار رو از یک موتور 8 سیلندر بیرون کشیدن.
((( ایران و المان )))
امیر
۱۶ آبان ۱۳۹۲فقط ماشین های آلمانی خوبن.
LAMBORGHINI DIAM
۲۳ آبان ۱۳۹۲و ژاپن و …..
yashar.AMG
۲۷ بهمن ۱۳۹۴باید به این ماشین با این اتاق سبک احترام گذاشت در ظمن 850 اسب بخار یعنی خدا من عاشق این ماشینم البته یکیشو دارم ولی متاسفانه فقط 507 اسب بخار بلک سری نیست ادیشن
507 ولی بلاخره عالی واصلا قابل مقایسه با بی ام و نیس فقط بنز