اندکی پس از معرفی نسل جدید مرسدس بنز S کلاس، بامو با انتشار ویدئوی کوتاهی در اینستاگرام، واکنش جالبی به این اتفاق نشان داده است.
در این ویدئو یک جادهٔ S شکل نشان داده میشود که در آن خودرویی در حال حرکت است. پس از نشان دادن نمایی از بالا از این جاده، یک سری ۷ در حال حرکت میان ابرها به نمایش درمیآید. بامو در کپشن این ویدئو نوشته است:
آفرین @MercedesBenz، ما هم طرفدار بزرگ S هستیم
هرچند رقیب اصلی S کلاس یعنی نسل کنونی سری ۷ هنوز هم خودروی چشمگیری به نظر میرسد اما واقعیت این است این نسل از پرچمدار باواریاییها اواسط سال ۲۰۱۵ به بازار آمده و حتی بااینکه اخیراً فیسلیفت شده، کمی سالخورده احساس میشود؛ بنابراین با عرضهٔ S کلاس جدید به بازار اگر مرسدس موجب کاهش فروش سری ۷ شود تعجب نخواهیم کرد. اختلاف سن سری ۷ کنونی و S کلاس جدید خصوصاً هنگامیکه به داخل آنها نگاه کنیم کاملاً مشهود است زیرا درحالیکه کابین پرچمدار بامو دکمهها و سوئیچهای فیزیکی زیادی دارد، مرسدس در پرچمدار جدید خود تقریباً همهٔ دکمههای سنتی را حذف کرده است.
اما طرفداران بامو نباید ناراحت باشند زیرا این شرکت بیکار ننشسته و هماکنون در حال آمادهسازی نسل جدید سری ۷ است؛ بنابراین طولی نمیکشد که بامو هم پرچمدار تازهنفس خود را برای نبرد با رقیب اشتوتگارتی راهی میدان کند. هنوز تاریخ مشخصی برای معرفی نسل جدید سری ۷ نمیدانیم اما با توجه به جدول زمانی کنونی، بهاحتمالزیاد این سدان پرچمدار جدید تا سال ۲۰۲۲ وارد بازار خواهد شد.
کادیلاک
۱۷ شهریور ۱۳۹۹این اس کلاس عالیه
R
۱۸ شهریور ۱۳۹۹لوکس ترین خودروی دنیا کدومه؟
فانتوم یا s کلاس؟
Milad AMG
۱۸ شهریور ۱۳۹۹زمانی که معرفی شد همه گفتن چیه این
الان ولی ورق برگشت…
AMH-mc20
۲۷ شهریور ۱۳۹۹من اخر نفهمیدم این s ملاس چه شکلیه هر عکسی که ازش میبینم یه قیافه داره یکیش خوشگله یکیش زشت منظورم رندر های قبل معرفیش نیست خودشو میگم
ممد ژانگولر
۱۷ شهریور ۱۳۹۹امان از بنز s
با دل همه چه کردی
حتی متعصبهای برندهای آمریکایی جلوت تعظیم میکنن?
Hadi
۱۷ شهریور ۱۳۹۹این s جدید اونقدر خوبه که حتی بیمر هم بهش اقرار کرده…
همیشه بین مرسدس و ب ام و بجز رقابت یه رابطه دوستانه باحال هم هست که بیش تر ب ام و اونو نشون میده!
مثل همین سال پیش که دیتر زچه مدیر عامل مرسدس باز نشست شد و ب ام و ویدیوی برای تشکر از او و مرسدس ساخت بخاطر تشکر از بابت سال ها رقابت جذاب و آموزنده ??
رامتین
۱۷ شهریور ۱۳۹۹بله موافقم. ضمن اینکه مدیران این دو شرکت کاملا سرپا گوش خانم مرکل هستند.
U.N.C.L.E
۱۷ شهریور ۱۳۹۹لطفاً مودب تر نظر بده
اس کلاس فوق العاده اس اما میتونی به جور دیگه عظمت اس کلاس و بیان کنی که به کسی بر نخوره
Hamidreza
۱۸ شهریور ۱۳۹۹واقعا خوشم نیومد از حرفش!
خب چ ربطی داره.
از همه نوع متعصب داریم! حالا چه آمریکایی باشه چه ژاپنی باشه چه آلمانی باشه و چه فرانسوی و انگلیسی و ایتالیایی! ربطی نداره! در ضمن زیاد ممد رو جدی نگیرید :) بچه شوخیه و طرفدار سرسخت کره ای ها و الکتریکی ها :) امان از دست تو ممد!
MAHDI
۱۷ شهریور ۱۳۹۹این تصویر پایین فکر کنم i7 باشه نه سری 7!!!!
در بین سدان های بزرگ این کلاس واسه من جذاب ترین و باشکوه ترین طراحی رو آلپینا B7 فیس لیفت داره نه سری7 و نه S کلاس و نه A8
مخصوصا رنگ سبزش که دیوانه کننده است???❤️
NISSAN GTR SOLTAN
۱۷ شهریور ۱۳۹۹توی این ویدیو من بیشتر یه جلوپنجره دیدم که از تو ابرا بیرون اومد :DDDD
میثم
۱۷ شهریور ۱۳۹۹خبرهایی به گوش رسیده که میگن ایران خودرو و سایپا هم درحال تدارک همچین تیزری بین K132 و شاهین هستند
NAVID۰۰۹۸
۱۷ شهریور ۱۳۹۹چه شود ….
نسل جدید سری ۷ بیاد با S جدید رقابت کنه ، دمشون گرم به این رقابت .
هنوز تو کف W222 هستیم چه برسه نسل جدیدش .
یادم میاد که وقتی سری ۷ جدید رونمایی شده بود ، اکثریت میگفتند بنز S w222 هنوز هم از سری ۷ جدید قَدَرتره ، چه برسه به S جدید .
محمدهادی
۱۷ شهریور ۱۳۹۹بنز دیگه چیپ شده
همه طرفدارشن
عشقست سری ۷ خاص و اسپرت
من یک بی ام ویی تیر هستم♥️♥️
NISSAN GTR SOLTAN
۱۷ شهریور ۱۳۹۹چرا حرف رایگان میزنی
بنز چیپ شده؟
هر برندی که طرفدار داشته باشه چیپ میشه؟
عشقست سری 7 خاص و اسپرت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تو هنوز نمیدونی یه سدان لوکس نباید ظاهر اسپرتی داشته باشه؟چون با همدیگه توی تضادن
حتی نسل قبل اس کلاس (w222) هنوز هم بی رقیبه دیگه این نسل جدید که بماند
همون اس کلاس w221 هم که به نظرم بهترین اس کلاس تاریخه هم هنوز برای جابجایی افراد مشهور و یا توی سفارت ها داره استفاده میشه از بس که ماشین قلدریه مدل های s500 هم توی ایران خیلی زیاده که وقتی کنار سری 7 بزاری اصلا سری 7 به چشم نمیاد
سلطان سدان های لوکس فقط اس کلاس
محمدهادی
۱۷ شهریور ۱۳۹۹این نظر شخصی توعه عزیزم
حرف از قلدری S500 میزنی ولی به اسپرتی بودن بی ام و گیر میدی
هه
درضمن یادمون باشه که حتی فوق لوکس ترین خودروها هم سعی میکنن رگه هایی از ویژگی های اسپرتی رو تو محصولات رعایت کنن
راستی رفیق عبارت حرف رایگانو به زیبایی اومدی،مرسی
MASIHA
۱۷ شهریور ۱۳۹۹اها که اینطور
پس نباید اسپرت باشه
پس یا ماستنگ و یا فانتوم
یا صد در صد لوکس یا صد در صد اسپرت
اونوقت چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
NISSAN GTR SOLTAN
۱۷ شهریور ۱۳۹۹کسی نگفت صد در صد اسپرت و یا صددر صد لوکس
صد در صد اس کلاس هم رگه هایی از ویژگی اسپرت بودن داره ولی به اندازه
چیزی که توی سری ۷ توش زیاده روی شده مخصوصا طراحی ظاهری
وقتی سری ۷ رو میبینی تو نگاه اول اسپرت بودن ماشین به لوکس بودنش میچربه
ولی اس کلاس با یه نگاه میشه فهمید که یه سدان لوکسه و به خوبی تعادل بین لوکس و اسپرت رو رعایت کرده
سری 7 به خاطر داشتن زاویه های تند و تیز بیشتر حس اسپرت بودن القا میکنه ولی اس کلاس حتی نسل قبل هم(w222) با استفاده از زوایای نرم تر کاملا حس یه سدان لوکس رو منتقل میکرد
MASIHA
۱۷ شهریور ۱۳۹۹“تو هنوز نمیدونی یه سدان لوکس نباید ظاهر اسپرتی داشته باشه؟”
این جملت که چیز دیگه ای رو نشون میده
درضمن
بی ام و کلا به ساخت خودروی اسپرت معروفه
چرا؟!
چون زبان طراحیش اینطوریه
مثلا
الان اگه کونیگزگ بیاد سدان لوکس بزنه که نمیتونی ازش طراحی رولزرویس رو بخوای!
نمیتونه اسپرت نباشه. چون ذاتش همینه نمیشه عوضش کرد.
بی ام و زبان طراحی خودش رو داره و حس بین اسپرتینس و لاکچری رو با فرمول خودش به ماشین تزریق میکنه.
برای تو هم شاید سری ۷ در کنار اس کلاس به چشم نیاد و اس کلاس سلطان باشه
اما خب هرکسی سلیقه ای داره و هر شرکتی طرفدارانی.
این که بیایم بگیم این کار برای فلان ماشین غلطه و شرکت نباید این کارو میکرد زیر سوال بردن تمام برنامه مهندسی اون شرکته و ما در جایگاهی نیستیم که این کارو انجام بدیم
محمدهادی
۱۷ شهریور ۱۳۹۹ضمنا این ویدئو یه پیام مشخص و بزرگ برای بنز داره
هی مرسدس
فک نکن با نسخه جدید اس کار تموم شده
همیشه خطر عبور یک سری ۷ باوقار و پر فروش رو در پیش بینی هات
مدنظر بگیر!!
z
۱۷ شهریور ۱۳۹۹نسل جدید سری7 بی ام و خوب نیست زیر روکش هم میشه حسش کرد طراحیش بدتر از اس کلاس میشه
عکس اخر نگاه کنید
MASIHA
۱۷ شهریور ۱۳۹۹چطوری تشخیص میدی وقتی پوشش استتاری داره؟
درضمن اگه بشه تشخیص داد که طراحیش چطوره
اونوقت معنای(((پوشش استتاری))) چی هست؟؟
AMH-mc20
۲۷ شهریور ۱۳۹۹بی ریخت تر از s class w223 ندیدم
علی
۱۷ شهریور ۱۳۹۹نمیگم که کلاس اس جدید زشت شده
و نمیگم که کپی کرده
ولی برید آزرا ۲۰۱۷را ببینید از جلو خیلی شبیه هم هستند هم چراغ ها هم جلو پنجره به شکل عجیبی مثل هم هستند
به نظرم زیباست ولی اون ابهت نسل قبل را ندارم
علی
۱۷ شهریور ۱۳۹۹اینایی که دیسلایک دادن
یعنی اینقدر تعصب دارید
محمدهادی
۱۷ شهریور ۱۳۹۹ضمنا
من به شخصه به یه ویژگی اس کلاس جدید سر تعظیم فرود میارم
اونم چیزی نیست جز
طراحی فوق سیال و ایجاد بهترین ضریب مقاومت درمقابل جریان هوا
پسر بنز ینی شرکتی که میتونه آئرودینامیک ترین وسیله نقلیه زمینی درمقابل جریان هوارو بسازه
اونم در کالبد یک خودروی سواری و چهار درب
زنده باد صنعت ژرمنی
AMG///
۱۷ شهریور ۱۳۹۹بی ام و پسر بنزه؟
عجیب و درست??????
MASIHA
۱۷ شهریور ۱۳۹۹منظورش اس کلاسه که پسر بزنه¿¿¿
حسین دهمرد
۱۸ شهریور ۱۳۹۹در اینجا پسر حرف اشاره س یعنی: توجه کنید مثه وقتی که یه کادوی خوب میگیری و میگی : پسر، عجب چیزیه.
این کلمه تقریبا نقش پرانتز رو داره.
ماکان
۱۷ شهریور ۱۳۹۹بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم. سلام . انشاالله که در نسل جدید بی ام و سری ۷ نسخه ی آلپینا B7 را به صورت پلاگین هیبرید با مجموع قدرت حد اقل 800 اسب بخار بسازند و تولید انبوه کنند ، برای اینکه انشاالله تنوع نسخه های سری 7 بیشتر هم بشود نسخه ی اصلی یا خود M7 را هم انشاالله به صورت پلاگین هیبرید یا تمام الکتریکی با مجموع قدرت حد اقل 850 تا 900 اسب بخار بسازند و تولید انبوه کنند . در ضمن انشاالله که نسخه ی i7 بی ام و را تا قبل از معرفی جوری طراحی کنند که بردش از لحاظ مسافت حد اقل بین 800 تا 850 کیلومتر باشد انشاالله و مجموع قدرتش هم حد اقل 650 اسب بخار باشد انشاالله .
ماکان
۱۷ شهریور ۱۳۹۹و بعد هم حالا هرکدام از نسخه های جدید شان با ویژگی های جدید شان اگر که در حد انتظار شان فروش نرفت می توانند تا یه مدت به صورت موقت تولید نکنند تا اول خیلی از آنهایی که در بازار و انبار هایشان برای فروش باقیمانده به فروش برود و بعد از اینکه بیشترشان فروش رفت دوباره تولید کنند .
Hadi
۱۷ شهریور ۱۳۹۹این s جدید اونقدر خوبه که حتی بیمر هم بهش اقرار کرده…
همیشه بین مرسدس و ب ام و بجز رقابت یه رابطه دوستانه باحال هم هست که بیش تر ب ام و اونو نشون میده!
مثل همین سال پیش که دیتر زچه مدیر عامل مرسدس باز نشست شد و ب ام و ویدیوی برای تشکر از او و مرسدس ساخت بخاطر تشکر از بابت سال ها رقابت جذاب و آموزنده ??
AMG///
۱۷ شهریور ۱۳۹۹آره خیلی باحال بود????
ماکان
۱۷ شهریور ۱۳۹۹از نسخه های بنز کلاس S هم اگر که در این نسل جدیدش نشد در نسل بعدی اش قوی ترین نسخه ی مایباخ آن را هم از نوع پلاگین هیبرید یا تمام الکتریکی با مجموع قدرت حد اقل 900 اسب بخار بسازند و به صورت انبوه تولید کنند انشاالله .
ارشیاsvj
۱۷ شهریور ۱۳۹۹من کلا با هیچ کدوم حال نمیکنم!!!!
ائودی A8 رو ترجیح میدم.
AMG///
۱۷ شهریور ۱۳۹۹چقدر s کلاس خوب شده که بی ام و هم ازش خوشش اومد
خوبه اگه بی ام و خوشش بیاد یعنی هم با ژن لوکس بنز جوره و هم با ژن اسپرت بی ام و///.
AMH-mc20
۲۷ شهریور ۱۳۹۹فازتون چیه واقعا تو هر مطلبی راجع به اس کلاس میاد یا همه تو کامنتا نظر منفی میدن یا همه نظر مثبت جدا فازتون چیه؟
فرشاد
۱۷ شهریور ۱۳۹۹چارتا نمایشگر تو کابین میچپونن
۸۰ درصد طراحی کابین انجام شد خیلیم شیک و راحت
ماکان
۱۷ شهریور ۱۳۹۹خیلی خوش حال می شوم اگر که انشاالله تمام آن نسخه هایی را که از بعضی مدل ها گفتم را با مشخصات مد نظر بنده تولید کنند انشاالله . و بعد هم انشاالله به اضافه ی برخی افراد دیگر یکی از مشتریان قطعی این خودرو هایی که نام برده ام هستم . ماشاءَ الله لاحَولَ وَ لا قوّهَ اِلاّ باللهِ العَلِیَّ العظیم .
Elmiraj
۱۷ شهریور ۱۳۹۹رقابت جالب و دوستانه بیشتر بین تسلا و فولکس واگن هست تا بقیه…
در جریان بازدید هفته گذشته ایلان ماسک از کارخانه در حال احداث GF4 که در براندنبورگ آلمان واقع هست ، اتفاق جالبی افتاده و اونم اینه که هربرت دایس رئیس فولکس واگن از ایلان ماسک دعوت کرده تا از دو خودروی Id.3 و Id.4 بازدید کنه و ایلان ماسک هم قبول کرده و در پایان سفر وقتی همه خبرنگاران فکر میکردن ایلان ماسک داره به کالیفرنیا برمیگرده با جت شخصیس به دیدار دایس رفته و جالبتر این که دوتایی سوار Id.3 شدن و ایلان ماسک هم پشت فرمان نشسته….!!!!!
ایلان ماسک در این تست درایو کوتاه از Id.3 استقبال میکنه و روند الکتریکی سازی فولکس واگن را تحسین میکنه ولی در قسمتی از فیلم ماسک به شوخی میگه که Id.3 گشتاور کمی داره و کنده ، دایس هم در جواب میگه این ماشین اسپورت الکتریکی ما نیست و شما باید سوار تایکان بشید…..
https://www.teslarati.com/tesla-elon-musk-volkswagen-id3-test-drive-video/
.
( پدال لطفا برا دوستان ترجمه کن )
Bilbo
۱۷ شهریور ۱۳۹۹طراحی i7 رو ببینید تو اون حالت پر از پوشش های مخفی کننده. به وضوح یه زبان طراحی جدیدی در راهه که حتی تو عکس های مخفیانه فیس لیفت ایکس 7 هم نمود پیدا کرده و به نظر میرسه بامو داره مجددا به سمت دماغه کوسه مشهورش بر میگرده. این بازگشت به طراحی کلاسیک رو تو خم هافمیستر هم میشه دید، جایی که طراحی خم دیگه خیلی انحنا دار نیست و زاویه دار تر شده (مثل سری هفت های کلاسیک) و ارتفاع خم هم کمتر شده. جلو پنجره احتمالا تو همین سایز جلو پنجره فیس لیفت میمونه ولی هماهنگی چراغ و جلو پنجره بسیار بهتر از چیزی که الان هست میشه.
همونطور که مرسدس تو اس کلس لوکس بودن رو تا حدی با المانهای اسپورت همراه کرده، بامو هم تو همین مسیره. خیلی هیجان دارم برای نسل جدید سری هفت و پنج. ته تلاش های کمپانی برای عرضه خودش مهمترین ماشین هاش هستن. بامو تو سری سه به خوبی نشون داد خودش رو و حالا نوبت سری هفت و الکتریکی هاست.
بهنام
۱۷ شهریور ۱۳۹۹سری هفت فعلی بنظر من ضعیف ترین طراحی یک ب ام و سری هفت در طول تاریخش رو داره، خصوصاً چراغ جلو، صندوق عقب. فقط ماشین درازیه و کیفیت ساخت خوبی داره وگرنه چراغ جلوی سری هفت خصوصاً قبل از فیس لیفت افتضاحه، وقتی از روبرو در حال نزدیک شدنه این زشتی بیشتر هم میشه. همیشه اس کلاس بهتر از سری هفت بوده ولی در نسل حاضر این اختلاف فاحش بود. (نظر شخصی)
امید
۱۸ شهریور ۱۳۹۹البته برخلاف چیزی که خیلی از دوستان گفتند یه برداشت دیگه هم میشه از این ویدیو کرد
ب ام و سری ۷ داره توی یک راه S شکل به تنهایی حرکت میکنه و به نوعی یکه تاز و سلطان اون جاده است
مثل خیلی از ویدوهای دیگه ای که منتشر شده ب ام و در عین تبریک گفتن انگار داره خط و نشون هم میکشه تا هرطوری شده خطر وجود رقیب قدرتمند رو به مرسدس گوشزد کنه :))
ماکان
۱۸ شهریور ۱۳۹۹بنده به سلیقه ی شخصی ی خودم خیلی دوست دارم که انشاالله در نسل بعدی بی ام و سری 7 نسخه ی اصلی یا خود M7 را هم ببینم البته بیشتر در صورتی که از لحاظ نوع پیشرانه این خودرو پلاگین هیبرید باشد و تا جایی هم که امکان دارد کم مصرف و همین طور قدرتمند باشد انشاالله . نسخه ی i7 را هم خیلی دوست دارم البته اگر که انشاالله تا زمان رونمایی مجموع قدرتش حد اقل 650 اسب بخار باشد و بردش هم با یکبار شارژ حد اقل 720 کیلومتر باشد .