مرسدس بنز سیتان همچنان به حیات خود ادامه خواهد داد زیرا آلمانها تائید کردهاند کار روی نسل آیندهی این خودرو انجام میشود.
مرسدس با انتشار جزئیات ابتدایی گفته که سیتان جدید با همکاری رنو-نیسان ساخته خواهد شد اما به لطف ویژگیهای خاص یک مرسدس فوراً قابلشناسایی خواهد بود.
مدیر محصولات ون مرسدس بنز گفته است:
سیتان جدید فرایند توسعهی کامل و جامعی را پشت سر خواهد گذاشت و در نگاه اول کاملاً به عنوان یک مرسدس قابلشناسایی خواهد بود. ما هویت متمایزی برای جایگزین این ون کوچک در نظر خواهیم گرفت.
نسل بعدی این ون کوچک برای اولین بار دارای نسخهی الکتریکی هم خواهد بود. همانگونه که انتظار میرود مرسدس اشاره زیادی به جزئیات این نسخه نکرده اما خب تولید سیتان الکتریکی دور از انتظار نبوده چراکه قبلاً مدلهای ویتو، اسپرینتر و V کلاس هم الکتریکی شدهاند.
سیتان فعلی که در سال ۲۰۱۲ عرضه شده چیزی به جز رنو کانگوی ریبج شده نبوده است. این خودرو در همان خط تولید Maubeuge Construction که زیرمجموعهی رنو میباشد مونتاژ شده است.
سیتان هم میتواند مثل برادران بزرگ خود یعنی ویتو و اسپرینتر با دو فرم بدنه یعنی پانل و کرو تولید شود که نسخهی اولی برای حمل وسایل بکار رفته و دومی هم به دنبال حمل خانوادههای پرجمعیت است. قیمت مدل پانل از ۲۰۳۴۰ پوند آغاز میشود درحالیکه بهای آغازین مدل کرو برابر با ۲۲۵۰۶ پوند است.
نوید جهرمی
۳ شهریور ۱۳۹۸کاش این دسته ماشین هاشو با یه برند دیگه مثلا با اسم همون اسمارت عرضه میکرد.
Me
۳ شهریور ۱۳۹۸این ماشین تا الان فقط لوگوی بنز رو حمل میکرد.و در واقع یه رنوی کانگوی کامل بود حتی کیفیت داخل اتاقش و صدای گوش خراش موتور یک و نیم لیتری دیزلش(دوستانی که داستر یا لوگان دیزل دیدن میدونن راجب چی حرف میزنم).اما مدلهای ارزون و بی اپشنش خیلی بیش از تصور شما تو المان محبوبه کسی هم تعصب نداره که چرا یه چهارچرخ بارکش لوگوی بنز رو حمل میکنه.الان که قراره توسط خود بنز تکامل بشه مطمئنم محبوبیتش جهانی میشه.