مرسدس بنز کلیپ جدید تبلیغی خود را برای نشان دادن آئرودینامیک بی نظیر سدان CLA با نشان دادن یک گربه که روی بدنه سر میخورد، به تصویر کشید.
این ویدئوی خلاقانه، بعد از تبلیغ سیستم تعلیق بنز کلاس اس با الهام از مرغ و خروسهای خانگی، به ما نشان میدهد که چگونه میتوان مفاهیم علمی و فنی را با تبلیغاتی جالب درآمیخت.
بنزCLA به عنوان آیرودینامیک ترین خودروی جهان با ضریب مقاومت در برابر باد تنها ۰.۲۳ (در مدل BlueEFFICIENCY تنها به ۰.۲۲ نیز میرسد) علاوه بر مزایای کاهش سر و صدا و ارتعاش، مصرف سوخت پایینتر و مراجعه کمتر برای سوخت گیری و آرامش بیشتر در سفر را به همراه میآورد.
Reza
۲۷ بهمن ۱۳۹۲پس هنوز پاترول من رو ندیدند
توفیقی
۲۷ بهمن ۱۳۹۲کوچولوی 30000 دلاری برو بگو برادر بزرگت
حاجی اس کلاس بیاد ببینیم چه حرفی جلوی ماشینهای ژاپنی به خصوص لکسوس داره.
یارو . فقط المان . فقط فولوکس
۲۷ بهمن ۱۳۹۲باز این توفیقی قرصا شو نخورده
(پرچم بالاست)
آرش
۲۷ بهمن ۱۳۹۲هه هه هه خندیدیم.مهندسی فقط آلمان.ژاپن کیلویی چنده.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۷ بهمن ۱۳۹۲درود .
توفیقی کسی مخالف تکنولوژی ژاپن و صنعتش نیست .
بار ها پیش اومده که لکسس LS از بنز اس و ب ام و سری 7 بهتر
بوده . البته نه در همه ی زمینه ها . چون هیچ ماشینی مطلق کامل
نیست . همین چند روزه پیش جی دی پاور اعلام کرد که قابل اتکا ترین
برند خودروسازی لکسسه . هیچ شکی هم توش نیست . ولی اینکه کل
صنعت المان و میبری زیر سوال خیلی بیخوده .
لب بوده که دندون اومده .
اینم از ضرب المثل های تهرانی .
صنعت و همه ساختن . یکی بیشتر . یکی کمتر .
رهگذر
۲۸ بهمن ۱۳۹۲البته بازار امریکا رو گفته
رهگذر
۲۸ بهمن ۱۳۹۲برای له کردن و خونین مالین کردن لکسوس چه حاجت به کلاس اس؟؟ همین کلاس سی جدید کافیه زیاد هم هست بقیه ژاپنی ها هم که اصولا حلبی های متحرک هستند با قیمت پایین تر و عامه پسند
فرید
۲۸ بهمن ۱۳۹۲رهگذر
آره تو راست میگی…از حلبی گفتنت شناختم کی هستی….شما هم اگه میتونین قیمت پایین بدین ببینین ماشیناتون فروش میره یا نه…هر موقع ۳ سال پشت سر هم پرفروش ترین ماشین تو آمریکا شدین،۱۲ سال پیشکشتون…بعد بیاین با ژاپنی ها و حلبی فروشا صحبت من…برو همون سی کلاس پلاستیکیو سوار شو دوست خوب…
iranian
۲۷ بهمن ۱۳۹۲قبلنا واسه مقایسه بنز با پیکان یه جوک با مزه ای ساخته بودن که ” یروزی برای اینکه ببینن کدومشون ماشین خوبیه و چفت و بستش بهتره یه گربه میندازن داخل هرکدومشون ، بعد دو روز نگاه میکنن میبینن گربه داخل بنز از بی هوایی خفه شده و مرده ولی وقتی می رن سراغ پیکانه هر چی میگردن میبینن گربهه نیست و در رفته!!”
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۲۷ بهمن ۱۳۹۲ماشین قابل احترامیه ، خوشم اومد ازش
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۷ بهمن ۱۳۹۲درود .
مرسدس بنز پول برندشو میگیره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
امین ، تویوتا ، Let's Go Places
۲۷ بهمن ۱۳۹۲بله دیگه پول برندشو میگیره. مثلا اگه 40000 هزار دلار قیمت یه ماشینش باشه بیشتر از 5000 هزار تاش پول برندشه. چون بنزه.
همونطور که خیلی از شرکت های دیگه اینکارو میکنن مثل سونی ، اپل ، نایک ، رولکس یا ورساچی.
یه مثال دیگه
بیشتر ساعت های مارک کاور دست کمی از رولکس ندارن ولی چرا این دوتا تفاوت قیمتشون به 5 تا 10 میلیون میرسه؟ چون رولکس پول برندشو میگیره.
امیدوارم منظورمو گرفته باشی.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۷ بهمن ۱۳۹۲درود امین جان .
اگرم پول برندشو میگیره ، که من مخالف این حرف شما هستم
، ازون ور هم کلی تحقیقات داره . خیلی هزینه بر است .
ولی در کل ، صنعت خودروسازی ، صنعت کم سودیه . ولی چون
خیلی صنعت های دیگرو دنبال خودش میکشونه ، خیلی مهمه .
چرا میگم تحقیقات زیاد داره چون :
در سال 1910 موتوری طراحی کرد ، که در هر سیلندر 4
سوپاپ داشت .
در دهه ی 50 انژکتور را داخل خود محفظه ی سیلندر کار
گذاشت . یعنی انژکتور مستقیم .
زود تر از همه مجهز به ترمز ای بی اس شد . البته
سفارشی .
منظورم این نیست که برندهای دیگه بیکار بودن . چون
من بیشتر از بنز اطلاعات دارم اینو گفتم . قطعا لکسس
و ائودی و …. حرف های زیادی برای گفتن دارند .
اینی هم که شما ژاپنی ها میگید پول برندشو میگیره ،
تا به الان نه جایی خوندم و نه دیدم .
احتمال میدم جوون باشی و در حد سن و سال خودم .
دیدی میخوان کیفیت بالای یک جنسو مثال بزنند یا بزرگ
کنند از بنز استفاده میکنند ؟؟؟
مثال :
طرف کارش درسته در حد بنز .
کیفیت داره در حد بنز و …..
این مثال همینجوری بود . قصد کوبیدن هیچ برندیو
نداشتم . ولی اینو مطمئن باش که پول برندشو نمیگیره .
بنز پیشروی تکنلوژیه . زود تر از دیگران بهترین هارو
در ماشینش استفاده میکنه .
در ضمن گفتی در کار افرود هستی . من به افرود لکسس
ال ایکس 570 اذعان دارم . چون کلیپشو دیدم .
ولی زمانیکه شما ماشین های
افرود برند تویوتا یا لکسس رو با بنز مقایسه کردی
من حرفتو قبول میکنم . البته به شرطی که پشت جفت
برندها راننده ی خبره بشینه و با تمامیه سیستم های
فنی اشنا باشه .
موفق باشی امین جان
سینا
۲۷ بهمن ۱۳۹۲خودت قابل احترامی محمد، اونم از تو خوشش اومد.
محسن . ک
۲۷ بهمن ۱۳۹۲اگه ماشینش ساخت ایران بود گربهه از تو اطاق ماشین سر در می آورد!!
سینا
۲۷ بهمن ۱۳۹۲نه محسن.ک اگه ماشین ساخت ایران بود گرببه عمراً جرأت نمیکرد بره رو کاپوتش بخوابه، میرفت زیر چرخش میخوابید.
زیگما
۲۷ بهمن ۱۳۹۲دوستان و میلاد
برید تو صفحه ب ام و سری دو اکتیو تورر. جواب میلاد رو دادم. برید ببینید این انسان چقدر …….
در مورد این ماشین هم باید بگم کاملا لوکس حساب نمیشه…… در هر حال من دوسش دارم .
زیگما
۲۷ بهمن ۱۳۹۲میلاد در ضمن جی میلو چک کن.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۷ بهمن ۱۳۹۲درود .
دوستا و زیگما .
مگه اتاق فولکس جتا هیبرید و دیزل و بنزینی با هم فرق داره ؟؟؟؟
اتاق اتاقه دیگه . فقط موتوراشون فرق میکنه .
تو مجله هم همین پرویس تست شده . برو سفسطه نکن وروجک .
ادعاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا .
در مقابل من تعظیم کن .
زیگما
۲۷ بهمن ۱۳۹۲ادعااااااااااااااااااا
پریوس اصلی امتیازش از جتا هم بهتر شده!
و شما با نشون دادن تست پریوس سی که ضعیف تره، فقط میخواستی حرف خودتو به کرسی بنشونی! من هم به هیچ وجه قبول نمیکنم فردی مثل تو فرق این دوتا ماشینو ندونه! میلاد باید به اشتباه خودت اعتراف کنی زیر همین کامنت وگرنه……بقیشو برات ایمیل کردم!!!
زیگما
۲۷ بهمن ۱۳۹۲بی احترامی نکن آقا محترم وگرنه خوب بلدم جوابتو بدم!
خودت میگی پریوس بعد حرفتو عوض میکنی میگی پریوس سی؟ عجب!
البته کامنت هات همه موجوده!!!!!!
میگی پریوس بعد میگی پریوس سی!
الانم حتما میگی اون تست بین پریوس سی و بنز cla بوده! از تو بعید نیست!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۷ بهمن ۱۳۹۲اگر هم پریوس V رو گذاشتم در مقابل جتا استیشن گذاشتم .
یک پیشنهاد بهت میکنم :
اصلا برو مجله ماشین اسفند ماه و بخر و متن کاملشو بخون ،
تا به برتریهای هر یک از ماشین ها بر دیگری متوجه بشی .
ایران و المان
زیگما
۲۷ بهمن ۱۳۹۲میلاد بحث بر سر این نیست که مجله چیکار کرده!
بحث بر سر اینه که اول میگی پریوس و بعد میگی پریوس سی! و انتظار داری من بفهمم منظورت از پریوس ، پریوس سی بوده!
ای بابا
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۲۷ بهمن ۱۳۹۲باز این دوتا بحثشون گرفت … حال دارینا شماها هم ؛ آقا جان شما دیدگاه های یه مطلب رو به گند میکشید که ببینیم آلمان خوبه یا کره؟؟؟ حداقل راجع به مطلب بحث کنید آدم حال کنه یکم
زیگما
۲۸ بهمن ۱۳۹۲محمد کجاشو دیدی؟ اگه در پشت صحنه به تفاهم نمی رسیدیم اینجا به خاک و خون کشیده می شد……
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۸ بهمن ۱۳۹۲درود .
این بحث ما از ب ام و تورر کشیده شد اینجا .
زیگما مساله را باز نکن .
برو خونتون
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۷ بهمن ۱۳۹۲زیگما جان حقیقت همین بود که گفتم .
پریوسی که توسط کارشناسان در امریکا تست شده همین پریوس بوده .
اگر به مجله ماشین اعتماد نداری ، میتونی بری مجله خارجی بگیری و ترجمه
کنی . فکر کنم در مجله ی کار اند درایو چاپ شده باشه .
من دروغ نگفتم . وجهه ی شما هم سر جاشه . نگران نباش .
در ضمن در دیدگاهام اگر اشتباهی داشته باشم صراحتا قبول میکنم .
اکثر دیدگاه هامم با منبع است . تو منبع و نشریات رو قبول نداری از دست
من کاری بر نمیاد .
اونقدر هم وقت ازاد ندارم برای هر حرفم بخوام دنبال نشریه یا مجله ی 2
یا 4 سال پیش بگردم و برای تو رو کنم .
اگر هم اشتباهی در مجله رخ داده ، از نویسنده بوده .
منم تهدید نکن . پیرزن و از تاکسی خالی نترسون .
اینقدر شهامت دارم که در صورت اشتباه ، رسما اعلام کنم .
من به هیچ عنوان دروغ نمیگم .
زیگما
۲۷ بهمن ۱۳۹۲میلاد دقیقا همون بلایی رو میخوام سرت بیارم که چند وقت میخواستی سر من بیاری! یادته چقدر به من میگفتی دروغ گو؟ حس اتهام زدن مزش چطوره؟؟؟
شما اولش میگی پریوس رو با اونا مقایسه کردن!
بعد حرفتو عوض میکنی و میگی پریوس سی رو مقایسه کردن!
بنده دقیقا تست تصادف پریوس رو گذاشتم که امتیازش از جتا بیشتره! و اگر هم میدونستم که منظور شما از پریوس ، پریوس اصلی نیست(!!! از کجا باید می فهمیدم؟) قطعا اون حرفارو نمیزدم ! ولی وقتی شما مینویسی “پریوس” من هم در مورد “پریوس ” حرف میزنم نه ماشین دیگری!
میلاد دارم سکوت میکنماااا وگرنه میشد خیلی از چیزا رو گفت! ولی رفاقته دیگه!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۷ بهمن ۱۳۹۲زیگما جان :
میتونی بایمل از مجله ماشین بپرسی که پریوسی که در تست
صفحه ی 22 الی 25 امده ، از چه نوع پریوسی بوده .
قطعا به شما جواب خواهد داد که پریوس هیبرید خواهد بود .
من هم در اون سایت دنبال پریوس هیبرید بودم و لینکشو
گذاشتم برات .
چون طبق نوشته ی مجله ، پریوس ضعیفترین عضو گروه از
نظر ایمنی بوده ، پس اون لینک ها درسته .
من طبق گفته های مجله برات لینک گذاشتم .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۷ بهمن ۱۳۹۲در ضمن در متن اول مجله نوشته تویوتا پریوس .
نه اسمی از C و نه V اورده .
پس شما زود قضاوت کردی .
اول متن و میخوندی ، بعد منو استیضاح میکردی .
زیگما
۲۷ بهمن ۱۳۹۲میلاد عزیزم
به خدا قبول دارم که مجله پریوس سی رو آزمایش کرده!
ولی شما وقتی میگی “پریوس” من هم میزان امنیت “پریوس” به ذهنم میرسه! نه ماشین دیگه ای! و دلیل این اشتباه من ، اشتباه شما بوده! و بدتر از همه مسخره کردن من در زیر اون کامنت!
گیریم مجله اشتباه کرده(!!!) و حرفی از “سی” نزده! شما اطلاعاتت زیاده فرق پریوس و پریوس سی رو نمیدونی؟ باور نمیکنم
هم چنین مسخره کردن من اشکالی نداره ولی استیضاح شما به خاطر امری روشن، اشکال داره؟
به من حق بده.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۷ بهمن ۱۳۹۲درود .
خداییش نمیدونم فرقشون چیه!!!!!!
بهم یاد بده .
منم طبق گفته ی مجله گفتم پروس . بعد دیدم نوشته هیبرید .
پس به این نتیجه میرسیم که سوئ تفاهم شده . ولی این
سوئ تفاهم به نفع من شد . شناختم نسبت به شما و
شخصیت شما بیشتر شد . همینطور پیرو پیام های
جیمیل !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بعدشم من بی احترامی نکرد . گفتم تعظیم کن .
:) :) :)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۷ بهمن ۱۳۹۲فرقشون اینه که تویوتا پریوس C هیبریده ؟؟؟
و معمولیش بنزین سوزه؟؟؟
زیگما
۲۷ بهمن ۱۳۹۲فرقشون اندازشونه فقط. خانواده پریوس کلا هیبریدی هست و بنزینی نداره…..
یارو . فقط المان . فقط فولوکس
۲۷ بهمن ۱۳۹۲واویلا من یه مدت نبودم ببین اینا چه جوری زدن به تیپ تاپ هم
(پرچم بالاست)
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۲۷ بهمن ۱۳۹۲تو هم کشتی مارو با اون پرچمت
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۸ بهمن ۱۳۹۲محمد تو پرچم نداری حسودیت میشه . ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
:) :) :)
یارو . فقط المان و فقط فولوکس
۲۸ بهمن ۱۳۹۲داش محمد این چندین تا معنی و مفهوم داره و حکم امضای منو روی نظر رو داره نظری که این توش نوشته نشده باشه بدون مال من نیست
(پرچم بالاست)
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، به خضوض تویوتا و نیسان
۲۸ بهمن ۱۳۹۲همه ی ما زیر پرچم فروهریم … آلمان و ژاپن و هر قبرستون دیگه 100000 برابر ما هم پیشرفته تر باشه ما زیر پرچم فروهریم …. بعدشم داش میلاد ما پرچم داریم به جه بلندی … 7000 ساله پرچم ما در تمدن بالاتر بوده … غرب زده نباش گل پسر
یارو . فقط المان . فقط فولوکس
۲۸ بهمن ۱۳۹۲داداش منظور منو چرا بد برداشت می کنی من گفتم این چندتا معنی و مفهوم داره که یکیش هم همون فروهره و چند معنی دیگه و حکم مهر و امضای من روی نظرهام است
(برای ما ایرانی ها نشان هر نفره___که روی گردن ما پلاک فروهره)
*******************(پرچم بالاست)**************
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۲۸ بهمن ۱۳۹۲داداش غرب زدگی رو با میلاد بودم وگرنه شما که تاج سری
یارو . فقط المان . فقط فولوکس
۲۸ بهمن ۱۳۹۲ما چاکریم
(پرچم بالاست)
"amir"
۲۷ بهمن ۱۳۹۲این که چیزی نیست،یه بار رو ماشین ما کرگدن خوابید
amir.t.
۲۷ بهمن ۱۳۹۲بنزه دیگه جای برا نظر دادن نزاشته عالیه …
saied
۲۷ بهمن ۱۳۹۲جالب بود.
محسن . فقط آلمان . فقط پورشه
۲۷ بهمن ۱۳۹۲یه همچین ضریب درگی برای یک ماشین با این قیمت !!!
Ehsan
۲۷ بهمن ۱۳۹۲پیشده پدر سوخته
اخه این چه تبلیغیه نمگین خط بهش می افته…
مک میسل
۲۷ بهمن ۱۳۹۲مسخره بود.
مک میسل
۲۷ بهمن ۱۳۹۲تبلیغش جالب نبود ولی خودش جالب بود!!!!!!!!!!!!!
mory
۲۷ بهمن ۱۳۹۲این کلاس CLA به نظرم از شاهکارای مرسدس از آب در میاد
قیمت پایین
کیفیت بالا
چه قیافه باهالی
هوووووووووووووووووووووووووووو
PEUGEOT
۲۷ بهمن ۱۳۹۲آخ اینقدر خوشم میاد بنز از این فیلم های تبلیغاتی میزاره یعنی با این تیرش دو نشون میزنه هم تکنولوژی بالای خودش رو نشون میده و هم این انگلیسی های روباه صفت رو میسوزونه.
حالا چند روز دیگه جگوار میاد یه فیلم میزاره که یه پلنگ داره گربه رو می خوره چون کار دیگه ای ازش برنمیاد
زیگما
۲۸ بهمن ۱۳۹۲البته هر آنچه از صنعت در دنیا می بینیم پایه اش بریتانیای کبیر هست.
اگر در قرن 17 و 18 و 19 انقلاب صنعتی در بریتانیا به وقوع نمی پیوست ما هنوز داشتیم با الاغ رفت و آمد میکردیم.
اگه انقلاب صنعتی به وقوع نمی پیوست، الان همتون یک دست لباس داشتید!(صنعت نساجی)و کلا اگه این اتفاق نمی افتاد، تولید انبوهی وجود نداشت….
ریشه ی تمام آنچه در اقتصاد و تکنولوژی در دنیا می بینید به انقلاب صنعتی ( بریتانیا ) بر میگرده…..
فرید
۲۷ بهمن ۱۳۹۲چه تبلیغ مسخره ای بود…دیگه بنز داره باغ وحش باز میکنه…
بابا همین اس کلاس ۲۰۱۴ بنز که افتخار بنز هست و دوستان بهش میبالند تو سایت جی دی پاور بازم از لکسوس ال اس کم آورد و لکسوس ال اس برنده جایزه شد…لکسوس واقعا تو همه چیز تکه…اینم لینکش…
این بنز اس کلاس همه فن حریفتون با سیستمهای باغ وحشیش…
http://autos.jdpower.com/research/Mercedes-Benz/index.htm?modelGroup=S-Class
اینم لکسوسی که باز پوزه بنز اس رو به خاک مالید…اونم ۷ سال پشت سر هم…
http://autos.jdpower.com/research/Lexus/index.htm?modelGroup=LS
بابا یه بارم بنز میشد بد نبودا….خدارو شکر سایت جی دی پاور هم سایت رسمی هستش و مورد تایید دوستان هست…آخه بعضی ها میان میگن منبع رسمی نیست و … خدارو شکر منبعش هم رسمیه…
یارو . فقط المان . فقط فولوکس
۲۷ بهمن ۱۳۹۲جگوار شاخ شده بود مردسدس باید حالشو جا بیاره و تا وقتی که اخرین نفس شو بکشه ولش نکنه تا بقیه حساب کار دست شون بیاد
(پرچم بالاست)
مک میسل
۲۸ بهمن ۱۳۹۲(پرچم پایینه)
ahmad
۲۹ بهمن ۱۳۹۲ببینم به غیر از این تمدن 7000 ساله که چیزی ازش نمونده چیز دیگه ای هم واسه افتخار کردن داریم
SAEED
۲۷ بهمن ۱۳۹۲سلام.
بنز همیشه تو این چیزا حرف اولو میزنه!!آفرین مرسدس!
توفیقی
۲۷ بهمن ۱۳۹۲من خواستم انگلیس بازی دربیارم.تفرقه بنداز و حکومت کن.
من رولزرویس رو دوست دارم.لکسوس کیلویی چند؟بنز رو صد برابر لکسوس دوست دارم.خواستم یکم جنجال ایجاد کنم.بخندم
Saied
۲۷ بهمن ۱۳۹۲و این چین شد که مرسدس مرسدس شد :)
hero
۲۷ بهمن ۱۳۹۲واقعا بنز به تبلیغ احتیاج داره؟!
به نظرم مرسدس با این تیزرها میخواد رقیباشو تحریک کنه
سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری
۲۸ بهمن ۱۳۹۲بسمه تعالی
عزیزم هر برندی برای فروش ماشیناش باید تبلیغ کنه.البته مرسدس بنز نیازی به تبلیغ نداره چون تو دنیا همه این برند آلمانی رو می شناسن ،ولی بنز هم برای معرفی مدل های جدیدش نیاز به تبلیغ داره.
هر برندی هم که تبلیغ نمیکنه اشتباه میکنه.
در ضمن تبلیغ باید همه پسند باشه از مرغ و خروس و گربه و سگ و اینجور چیزا تبلیغ نمیشه!!!
امیر
۲۸ بهمن ۱۳۹۲درود بر همه ی دوستان .
بیاید صنعت خودروسازی دنیا رو به ۳ قسمت تقسیم کنیم : سوپر اسپرتها ، سلطنتیها و خودروهای معمولی برای افراد معمولی ،
همونطور که همه میدونین ، حتی دوستانی که به شدت مقابل مرسدس بنز جبهه گرفتن ، این کمپانی توی هر سه دسته ی بالا حرف برای گفتن داره ، در صورتی که حتی کمپانی به بزرگی bmw تو هر سه زمینه رقابت نمیکنه (سوپر اسپرت نداره متاسفانه ) . پس خواهشا کل برند بنز رو زیر سوال نبرین ، اگر چه قبول دارم که لکسوس و فقط وفقط لکسوز ( نه کادیلاک یا سوبارو یا نیسان یا اینفینیتی ) مشکلاتی رو برای بنز توی این چند سال اخیر ایجاد کرده ، اما هنوز هم وقتی پشت فرمون e240 دنده ای 2005 میشینین اون علامت وسط فرمون باتون حرف میزنه ، تلفیقی از وقار و لوکس بودن و در عین حال مدرن بودن ، این چیزیه که مرسدس بنز همیشه داشته ، و نه تنها توی ماشینهای آلمانی ، بلکه تو تمام برندها و تمام کشورهای دنیا مرسدس بنز برتر هست ، با اینکه ماشینهای آمانی رو خیلی دوست دارم ، ولی بعد از مرسدس باید بگم برند لکسوس هم خیلی حرفها برای گفتن داره . ولی اینکه شما بیاین از مقایسه ای که یک سایت کرده و لکسوس رو برنده اعلام کرده نتیجه ی کلی برداشت کنین کار اشتباهی هست ، حتی خود شما که اینقدر جبهه علی بنز میگرین ، اگه قرار باشه بین LS و S یکی رو سوار بشین قطعا بنز S کلاس رو انتخاب میکنین ، حد اقل این واقعیت رو قبول کنین
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۸ بهمن ۱۳۹۲درود .
امیر جان حرف شما کاملا درسته .
ولی من میخوام حرف شمارو کامل تر کنم .
در ماشین های المانی :
اگر دنبال ماشین لوکس و در عین حال اسپورت میگردید = ائودی .
اگر دنبال ماشین لوکس همراه با هندلینگ و اسپورت میگردید = ب ام و
اگر دنبال ماشینی لوکس به تمام معنا میگردید = بنز .
البته بنز برای اینکه در خریداران ائودی A8 و ب ام و سریه 7 شک بندازه ،
میاد برای اس کلاس پکیج AMG را تدارک میبینه تا هم اسپورت باشه و هم
لوکس .
کادیلاک کلا طراحیش خاصه و اتو کشیدست .
لکسس هم تو بعضی موارد خوب زیاده روی میکنه . مثلا نهایت سکوت در اتاق .
طوری که گوشت سوت میکشه . یا در مدل LS600H هیچ حس خاصی از رانندگی در
تو ایجاد نمیکنه . ولی خیلی حرفا برای گفتن داره . یا مرسدس بنز که به
عقیده چند کارشناس ، بیش از حد توسط الکترونیکی شده . یا بهتره بگم تحت
کنترل و قانون مندی است که بیشتر به درد سن بالاها میخوره .
خلاصه کنم اینکه این هایی که گفتم از دید یکسری از افراد ضعفه و از دید
یکسری از افراد حسن تلقی میشه .
موفق باشی امیر
فرید
۲۸ بهمن ۱۳۹۲امیر جان
در جواب سوال شما که گفتین موقع انتخاب بین بنز و اس کلاس من اس رو انتخاب میکنم کاملا در اشتباهین…من قطعا ال اس رو انتخاب میکنم…چون نسبت به اس کلاس برتری داره…نمیگم بنز بده نه هیچ ماشینی بد نیست قطعا مرسدس و مخصوصا اس کلاس…من میگم لکسوس مخصوصا ال اس تو ماشین های لوکس نسبت به بقیه برند ها سر تره…وگرنه من هیچوقت نگفتم مرسدس بده…
لکسوس الکی هیچوقت ۱۲ سال پشت سر هم نمیشه پرفروشترین و بهترین ماشین در آمرکا…حتما یه چیزی داره که میشه…
سایت جی دی پاور هم طبق گفته دوستمون با اتکا ترین خودرو را لکسوس انتخاب کرد…اینم به نقل از عصر خودرو
قابل اتکا ترین خودرو در سه سال گذشته
آمارها نشان می دهد که قابلیت اتکا و اطمینان به خودرو برای اولین بار در 15 سال گذشته روند نزولی داشته است. با این حال قابل اتکاترین خودرو برای سومین سال متوالی برند لکسوس تویوتا بوده است.
به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مؤسسه تحقیقاتی جی.دی. پاور، داده ها نشان می دهند که تعداد مشکلات و خرابی به ازای هر 100 خودرو برای اولین بار در 15 سال گذشته افزایش یافته است. یکی از آمارهای بسیار مهمی که این مؤسسه تحقیقاتی سالانه منتشر می کند نتایج نظرسنجیدر مورد قابلیت اتکا به خودرو یا Vehicle Dependability Study است. برای اندازه گیری قابلیت اتکا به خودرو مؤسسه جی دی پاور به اندازه گیری تعداد خرابی های در خودروهایی می پردازد که حداکثر از عمر آنها 3 سال گذشته و تعداد دفعات مراجعه برای تعمیر در این مدت مورد مطالعه قرار می گیرد.
برای گردآوری داده های این مطالعه 41 هزار نفر به سؤالات مؤسسه جی دی پاور پاسخ گفته اند. با مطالعه و نظرسنجی از صاحبان اول خودروهای مدل 2011 به بالا، مطالعات نشان داد که به طور متوسط به ازای هر 100 خودرو 133 مشکل یا خرابی وجود داشته اما در سال قبل تعداد مشکل 126 به ازای هر 100 دستگاه خودرو بوده است. بیشتر این مشکلات هم به موتور و سیستم انتقال قدرت [گیربکس و اکسل] مربوط بوده است. به بیان دقیق تر مشکل فزاینده، در کاهش کیفیت موتورهای 4 سیلندر مشاهده شده است.
در بین برندهای موجود در بازار برند لکسوس قابل اتکاترین خودرو شناخته شده و این سومین سالی است که لکسوس جایگاه خود را حفظ کرده است. این برند به ازای هر 100 خودرو فقط 68 مشکل داشته در حالی که مرسدس بنز 104، کادیلاک 107، آکورا 109 و بیوک 112 مشکل به ازای هر 100 خودرو داشته اند.
با این اوصاف بعد از لکسوس 8 برند از خودروهای جنرال موتورز مخصوصاً خودروهای مدل های بعد از سال 2011 مستحق جایزه «قابلیت اتکا خودرو» بوده اند. به بیان دیگر شورولت ولت، کادیلاک اسکالاد و بیک لوسرن جایزه قابل اتکا ترین خودروهای آمریکایی را از آن خود کرده اند. به دنبال آن 7 برند تویوتا شامل لکسوس، تویوتا و سایون جوایز قابل اتکاترین خودرو را به خود اختصاص داده اند. هوندا هم 6 جایزه به خود اختصاص داد.
رهگذر
۲۸ بهمن ۱۳۹۲لکسوس تولید محدود داره و تمام قدرت تحقیقاقی تویوتا بریا این یکی یدونشه در ثانی 10 سال 12 و حتی 20 سال در برابر صدو خورده ای سال برتری مطلق بنز هیچی نیست هیچی البته برای یکی مثل تو لاته برای بقیه شکلاته لکسوس حتی جایگاه چند سالش رو هم از دست داد بی ریختی و بی هویتی و… رو فاکتور میگیریم
فرید
۲۸ بهمن ۱۳۹۲رهگذر بهتر بگم مرتضی عشق بنز…
چرا با اسم خودت نمیای آخه…اونم از حلبی گفتنت اینم از ۱۲۰ سال گفتنت…هی اسم عوض کن… که چی بشه آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آره ۱۲ سال واسه شما برتری نیست، قدمت شرکت و جنس ماشینا(حلبی بودن یا نبودنش) واسه شما مساله هست…همیشه گفتم شما فولاد بزن یه برتری بدست بیار…حلب پیشکشت…
آره جایگاهشو از دست داد که شد با اتکاترین خودرو…ایشالا شما هم جایگاتونو از دست بدین یه بار بشین با اتکا ترین برند…یکم آمارو نگاه کنی دیگه هیچی نمیگی…لکسوس از ۱۰۰ خودرو ۶۸…ولی بنز ۱۰۴…تاسفباره…شمایی که فراخوان پشت فراخوان از تویوتا نشون میدادی چرا اینارو نمیبینی خوب…این موسسه هم حلبی حتما نه؟؟؟؟؟؟یا پول دادن بهشون؟؟؟؟؟؟چرا اینقدر تعصب داری آخه؟؟؟؟چرا نمیخوای قبول کنی خوب؟؟؟؟؟؟؟
از این به بعد هم با اسم خودت بیا….
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۸ بهمن ۱۳۹۲درود .
فرید جان تا حدودی حرف شمارو قبول دارم . ولی اون زمان
که من فراخوان های تویوتارو کشوندم وسط ، گفتم منظور من
لکسس نیست .چون تویوتا کمری و نسبت به رقیبان خودش ،
امار فراخوانش بیشتره . بعد من به امار جیدی پاور هیچ
شکی ندارم . ولی این امار فقط مربوط به امریکاست .
همه جای دنیا که نبوده . شما همونی هستی که گفتی تو
ایران بیشتری طرفدار تویوتا هستن . پرفروشترینه .
همین لکسس در مقابل بنز و ب ام و باخت . چنتا اس کلاس
میبینی و چنتا ال اس . پرفروشترین محصول لکسس در
ایران همین RX350 هست . البته اینها چیزی از ارزش
لکسس کم نمیکنه . تازه خدمات ایرتویا از ستاره ی
ایران بهتر هم هست .
من بنز و انتخاب میکنم چون 125 سال امتحان خودشو پس
داده .
در ضمن بازار چینم نگاه کن . پرفروشترین برند های
لوکس در چین اول ائودی و بنز و ب ام و هستند .
یک چیز دیگه اینکه مرسدس بنز قابل اتکا ترین برند
بعد از لکسسه . بنز از لحاظ تکنولوژی و نواوری خیلی
جلوتر از لکسسه . در ماه چنتا خبر از دست اوردهای
جدید المانی ها میخونی و چنتا خبر از اکورا و لکسس و
اینفینیتی ؟؟؟؟
نکنه پدال با ژاپن چپه؟؟؟
sajjad
۲۸ بهمن ۱۳۹۲نمیدونستم سهامدارای بنز وکیا وخودروسازی های بزرگ جهان ایرانی هستن.
مرتضی
۲۸ بهمن ۱۳۹۲خبر نداری دست راست مدیر عامل گریان تویوتا هم اینجا عضوه البته با ایدی مختلف میاد برای همین بعد این همه مدت فقط 70 تا نظر داره!!!
فرید
۲۸ بهمن ۱۳۹۲میلاد عزیز سلام دوست خوبم…
من اولا فکر کنم یه سوتفاهم شده دوست خوبم من طرف مقابلم با (آقای رهگذر ملقب به مرتضی عشق بنز بوده) نه شما میلاد جان :-D
میلاد جان خودت میدونی که هر خودروسازییی فراخوان داره چه تویوتاچه بنز چه ب ام دبایو و چه لکسوس و… باید و این فراخوان ها به نوعی احترام به مشتری دونست و از طرفی نقص خودرو…بی طرفانه میگم همین تویوتا فراخوان زیاد دار باید ببینیم که فراخوانش چیههر خودروسازییی فراخوان داره بنز هم فراخوانهاش زیاده…من بیشتر فراخوان های تویوتارو اشکالات جزیی دیدم برای مثال نقص در عملکرد برف پاک کن نقص در چراق ها…نمیگم که نقص های اساسی هم نداشت چرا داشت هر شرکتی داره این دلیلی بر قیاس بد یا خوب بودن نداره که…بابا ماشین دیگه باید نقص داشته باشه…پس چرا تویوتا با این همه فراخوان ها میشه پر فروش ترین خودروسازی دنیا لابد یه دلیلی داره که میشه…شما جای مصرف کننده باش به قول شما میگید تویوتا فراخوان زیاد داره اگه اون مشتری از ماشین تویوتا راضی نباشه و همش توی تعمیرگاه باشه که هیچوقت کسی دنبال تویوتا نمیره که…پس فراخوان هم دلیلی بر خوب یا بد بودن نیست مسایل دیگه ای هست دوست خوبم…
میلاد جان من فکر نمیکم این آمار جی دی پاور فقط مختص آمریکا باشه اطلاع ندارم…شاید شما بهتر میدونین…پس قبول میکنم.
من هیچوقت نگفتم تویوتا پرفروشترین تو ایرانه…فکر کنم من رو با کسی اشتباه گرفتی..من همیشه با همین اسم میام و زیاد هم نظر نمیدم…چی بشه که بدم…
فرمودی تو ایران بنز خیلی زیادتر از لکسوسه،کاملان باهات موافقم،چون ایران از سالهای پیش فقط بنز مطرح بوده از اجددمون گرفته تا به حالا و این طرفداری ارثی هم هست پدر میگه بنز بچه هم میگه فقط بنز همینجوری میره جولو،هیچوقت کسی نمیاد درموردش تحقیق منه(بنز هم خوب بوده که میگفتن بنز الکی که نمیگفتن)…برای مثال خود من…عشقم بنز بود هرکی میگفت بنز فلان باهاش بحثم میشد بیخود و بیجهت،منم مثل بقیه ارثی میگفتم بنز چون بابابزرگم بنز داشت اونم خدابیامر جوری از بنز تعریف کرد که ما هم ناخواسته از کوچیکی بدون هیچ اطلاعی میگفتم بنز و همیشه دنبال عکس های بنز بودم…چون از کوچیکی به من گفته بودن بنز بنز…بزرگ که شدم عاشق سی کلاس بودم هر جا سی میدیدم منت خواهش میکردم طرف رو میرفتم داخلش میشستم حال میکردم…ز وقتی که برای اولین بار نشستم داخل RX350 دیدیم آآآآآآآآآ این چه کیفیتی داره…چه نرمی داره…چه امکاناتی داره…از اون به بعد رفتم تحقیق در مورد لکسوس…بیخودو بیجهت عاشق لکسوس نشدم و دیدم زمین تا آسمون فرقه با بنز…با کسایی که عشق بنز بودن و موقع خرید رفتن لکسوس خریدن صحبت مردم…با لکسوس دارا و تحقیقاتی که خودم کردم دیدم لکسوس از لحاظ من خیلی بهتره با اینکه خودم روزی کشته مرده بنز بودم… تو ایران خیلی کمی هستن که به معنای واقعی لکسوس رو بشناسن…اصلا اسمش رو هم نمیتونن خوب تلفظ کنن چه برسه بخوان ریسک کنن ماشینشو بخرن…آر ایکس همه چون زیاد شده مردم فهیم ما تا میبینن از یه ماشینی زیاد شده یدون دلیل و منطق میرن همون رو میخرند بدون تحقیق در مورد اون ماشین…پس از طرفی که مردم ایران عشق بنزن پس نتیجش این میشه که تو ایران بیشتر بنز میبینیم تا لکسوس…حالا اس کلاس جای خود داره طرف این همه میخواد پول بده میگه لکسوس چی هست… بنز و ول کنم برم لکسوس بخرم…اینه قضیه میلاد عزیزم…
من به نظر شما کاملا احترام میزارم…نظر هر کس قابل احترامه…
بازار هند هم یکی از بزرگترین بازارهاست کاملا قبول دارم…ولی مبنای قیاس بازار آمریکاست….
من به عنوان یه دوستت اگه قابل باشم یه پیشنهاد میکنم… یکبار سوار لکسوس شو…فقط یکبار…
امیر
۲۸ بهمن ۱۳۹۲با تشکر از شما آقا فرید ، فقط یک نکته اون هم اینکه آماری که دادین راجع به تعداد مشک در هر صد خودرو اشتباه هست ، طبق چیزی که من خوندم به ازای هر 100 خودرو لکسوس و بنز هر دو یک تعداد اشکال که حدود 60 بود رو داشتن و در سال 2013 به صورت مشترک رتبه اول رو کسب کردند و قابل اتکاترین برند ها شدند ، مشکل اینجاست که یادم نمیاد تو چه سایتی خوندم ولی توی یکی از سایتای پارسی زبان خودمون هم اشاره شده بود به این مطلب .
بنده به شخصه برندی که همیشه دوست داشتم بنز بوده ، ولی اگه قرار باشه غیر از این انتخاب کنم لکسوس رو انتخاب میکنم ، برند لکسوس اصلا بحثش با تمام برندهای آسیایی فرق میکنه ، جالبه بدونین که این برند و برند اینفینیتی هر دو در یک دوره ی زمانی استارتشون خورده و ولی خوب بلاخره قول صنعت خودروسازی که تیوتا هست پشت لکسوسه و دلیل موفقیتش هم جز این نیست .
در کل از دیگر دوستان خواهش میکنم به جای نظرات تند و کنایه آمیز نظرات و اطلاعات مفیدتون رو بنوسید تا دگیران بتونن استفاده کنن .
فرید
۲۹ بهمن ۱۳۹۲سلام امیر عزیز امیدوارم حالت خوب باشه دوست عزیز…
در مورد اون آمار خدمتت عرض کنم که من فقط کپی پیست کردم…منبعشم از سایت عصر خودرو هست…واسه امسالم هست که بنز با اختلاف زیادی دوم شده…اینم لینکش امیر جان…
http://www.asrekhodro.com/fa/page/40286/قابل+اتکا+ترین+خودرو+در+سه+سال+گذشته+.html
منم کاملا به نظر شما و هر دوست دیگه ای احترام میزارم…بنز ماشین خیلی خوبی هستش…
کاملا هم باهات موافقم لکسوس چون برند لوکس تویوتا هست و سمبل تویوتارو یدک میکشه حمایت کامل تویوتا پشت این کارخونه هست و یکی از دلایل موفقیت این برند به حساب میاد…به هر حال برند لوکس تویوتاست دیگه…
احترام هم رو نگه دارن…اطلاعات پیشکششون…
منم از شما امیر عزیز بخاطر نظرت تشکر میکنم…موفق و پیروز باشی دوست خوبم…
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۹ بهمن ۱۳۹۲درود .
فرید جان منم تو عصر خودرو خوندم . ولی فکر کنم امار مختص
امریکا باشه .
در ضمن من نگفتم هند . گفتم بزرگترین بازار خودرو چین .
اگر قرار به ارثی بودن باشه ، پس همه امریکا هم باید بگن بنز .
این حرف شمارو قبول نمیکنم . من خودم هنوز سوار لکسس نشدم .
ولی بابای دوست پسرخالم ، مولتی میلیاردره .
پورشه داشته . ب ام و داشته . بنز داشته و لکسس .
الان فقط بنز و ب ام و نگه داشته . میگه سواریشون حرف نداره .
من منکر لکسس نیستم . خیلی هم دوستش دارم . ولی من میگم بنز
از نظر تکنولوژی و فنی از لکسس جلوتره .
من دیشب اتفاقی رفتم پست یکی از مرسدس بنز ها و جدال شما و
اصغر و مرتضی رو دیدم . با مرتضی 100 موافقم .
فرید جان موفق باشی .
من لکسس و از کادیلاک هم جلوتر میدونم .
داریوش. فقط پراید.فقط سینه قبرستون
۲۹ بهمن ۱۳۹۲اینکه ماشین های جاپنی تو امریکا فروش بیشتری دارند دلیلش رو باید در سطح درامدی بیشتر مردم امریکا و سهامدار بودن امریکایی ها در این شرکت های جاپنی دید.فروش بیشتر به هیچ عنوان دلیل بر کیفیت نیست.
پراید الان پر فروشه!!! تو خود بخوان…
امیر
۲۹ بهمن ۱۳۹۲آقا میلاد حرفمو کامل کردی ولی جای پورشه خالی نیست انصافا ؟! پورشه به نظر من بهتر از آودی هست ، آودی هم البته خیلی ماشینه ولی همون r8 هم از لکسس lfa میخوره ، البته lfa هم از sls میخوره ، درکل اینکه یجا هم برا پورشه بذار میلاد جان .
آقا فرید اول که سلام و منم امیدوارم حالتون خوب باشه ، توی برند لکسس rx350 واقعا ماشین محشریه ، lx570 , و مدل gx که تو ایران نیست هم خوبه واقعا ، کلا اینکه شاسی بلنداش بهتره به نسبت ، ولی انصافا مرسدس e200 جدید که وار شده رو نمیدونم دیدین یا نه ولی به مراتب خیلی سرتر از es250 هست ، یا مثلا cls مرسدس رو شما با gs لکسس مقایسه کن خودت ، مرسدس عظمت خاصی داره ، تنها ماشینی که از توش به دلم نمیشینه سری c هست ، از وقتی یاد دارم این مدلش از 2002 تاحالا به دل نمیشینه ، نمیدونم چرا اینجوریه این سریش . البته همونطور که آقا میلاد گفتن لکسس به نظر من هم خیلی جلوتر از کادیلاکه ، ولی آخه بنزززز !!؟!! بیخیال بابا انصافا
فرید
۳۰ بهمن ۱۳۹۲سلام امیر عزیز…
خدمتت عرض کنم که GX داخل ایران اومده خودم تو نمایشگاه دیدم…
امیر جان در خوب بودن بنز که شکی نیست ولی من این حرف رو نمیزنم موسسه کیفیت سنجی میاد این آمار رو میده…ما نباید شخصی برخورد کنیم که…موسسه ها هستن و خودشون میان از همه لحاظ چه کیفیت…چه رضایت مشتری و چه کارایی…و دیدی که لکسوس با چه اختلافی با بقیه تفاوت داره…همین GS مقام اول رو گرفت بنز E و لینکلن دوم شد…این رو من نمیگم که کسایی میگن که میان تحقیقات میکنن…چه از کیفیت، ساخت،دوام،کارایی و رضایت مشتری و و و و…
من بین E و ES قطعا ES رو انتخاب میکنم… و همینطور GS رو..چون کیفیت ساخت…استهلاک…کارایی….تجهیزات…همشون سر تر از بنزه…طبق آمار میبینی که از ۱۰۰ تا چند تا خرابی داره لکسوس و چند تا بنز داره…اینه فرق لکسوس با سایر خودروها…
فرید
۳۰ بهمن ۱۳۹۲میلادجان سلام…
ببخشید اشتباه کردم بجای چین گفتم هند…پوزش.
میگم میلاد جان خیلی از افراد مولتی میلیاردر ما مخصوصا تو ایران عشق خود نمایی دارن(جسارت نباشه دوست شمارو نمیگم) بنز تو ایران هرکی داشته باشه میگن آخر کلاسه…طرف ته مایه است…بنز رو مایع افتخارو بزرگی میدونن…بخاطر این طرفدارای بنز تو ایران زیاده…قبلا هم دلایلش رو گفتم…
اون نظر شماست ولی تکنولوژیی که زود به زود خراب میشه و هزینه نگهداریش و مخصوصا استهلاکش بالاست هیچ فایده ای جز اعصاب خوردی واسه صاحبش نداره…نمیدونم کلیپ سری ۶ ب ام و رو دیدی یا نه که طرف با پتک میوفته به جون ماشینش که میگه کمپانی اصلا جوابش رو نمیده و کلی خرج رو دستش گزاشته…میلاد جان اینا مهمه…حالا باز بگو بنز فلانه…سایت های کیفیت سنجی رو ببین…وسلام…
برام جای سوال که شما چطور به طور اتفاقی بری تو صفحه بنز اتفاقی بری تو صفحه ۶ اتفاقی بری تو اون قسمت بعد هم با نظر یه بیشخصیتی که صحبت کردن بلد نیست موافقی؟؟؟؟؟؟خیلی عجیبه این همه اتفاق یهو…
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳۰ بهمن ۱۳۹۲درود .
فرید باورت بشه . چون خداییش یهو رفتم .
میخواستم کامنت های قدیمیمو ببینم .
شاید باور نکنی .