دایملر تست کامیونهای نیمه خودران خود در تعدادی از بزرگراههای اورگون و نوادای آمریکا را آغاز کرده است.
به لطف تکنولوژیهای خودران و ارتباطی محصولات دایملر، یک کامیون در بزرگراه کامیون دیگر را دنبال میکند. برنامه Platooning دایلمر به معنی جانشین شدن کامیون با راننده انسانی نیست بلکه با کاهش عوامل حواسپرتی به رانندهها کمک میکند.
هر کامیون نیمه خودران دایملر به همراه ارتباط خودرو به خودروی مبتنی بر وای فای تست میشود. این سیستم به همراه کروز کنترل تطبیقی، دستیار خروج خودرو از خط و دستیار ترمز فعال کار میکند. زمانی که یک کامیون به دنبال کامیون دیگر حرکت میکند، استفاده از ارتباط خودرو به خودرو به این معنی است که سیستم بهطور خودکار میتواند به تغییرات جاده در مدت دودهم تا سهدهم ثانیه واکنش نشان دهد. این زمان بسیار سریعتر از زمان واکنش انسان است.
دایملر تست تکنولوژیهای Platooning خود را در تعدادی از جادههای نوادا و اورگون آغاز کرده است. این کمپانی آلمانی تأییدیه رگلاتوری را از دپارتمان حملونقل اورگون برای آغاز تستها در جادههای عمومی دریافت کرده است.
:::فرشاد:::
۶ مهر ۱۳۹۶عکس آخر رو ببینین، ابهت از سر و روش میباره ?
Nima
۶ مهر ۱۳۹۶این تریلى freightliner هست که یه شرکت آمریکایى هست که سهامش مال دایملر هست و خیلى ساله همینطوره از برنداى معروفى هم هست ، از معروف ترین ساخته هاشم میشه همین اتوبوس مدارس و کالج هاى زرد آمریکا
بعضى از نسل هاى ساخته هاش از 1998 روى خط تولیده تا الان.
نزدیک به 20 سال و این نشون از خوب بودن اون محصوله.
محمد رضا
۶ مهر ۱۳۹۶به اون قسمت بار که به پشت کشنده وصل میشه تریلر میگن. تریلرهای کوچک به ماشین سواری هم وصل میشه!