باور کنید یا نه، مرسدس جی کلاس نزدیک به ۳۸ سال است که حیات خود را آغاز کرده و در این سالیان دراز همچنان بدنه مکعبی و جعبه مانند خود را حفظ کرده است. حال کمپانی آلمانی ساخت نسل جدیدی از این کلاس را آغاز کرده است و اخیراً تصاویر جاسوسی مربوط به آن منتشرشده است.
با توجه به مواردی که در تصاویر مشاهده میشود، فرم کلی بدنه همچنان بدون تغییر باقیمانده است. جاپاییهایی که در کنار درب خودرو در طرفین قرار دارند، تقریباً ۱۰ سانتیمتر عریضتر شدهاند.
نکته جالب این است که سپر عقب خودرو نصب نشده است و ما میتوانیم نگاهی دقیقتر به اجزای سیستم چهارچرخ محرک خودرو داشته باشیم. مرسدس قرار است در نسل جدید از فرمان الکترومکانیکی و سیستم تعلیق Multi-link در جلو استفاده کند. این موضوع سبب میشود تا مهندسان بتوانند از سیستمهای کمکی مدرن روی خودرو استفاده کنند که تاکنون جی کلاس از آن بیبهره بوده است.
در بخش طراحی، همان بدنه مکعبی شکل با جزئیات آئرودینامیکی جدید برای کاهش ضریب درگ خودرو به کار گرفتهشده است. به لطف استفاده از مواد سبکتر، جرم خودرو ۲۰۰ کیلوگرم کاهش مییابد که رقم قابلتوجهی است.
نسل جدید مرسدس جی کلاس در اواخر سال ۲۰۱۷ با دو موتور بنزینی و دیزلی شش سیلندر معرفی خواهد شد. نسخه بنزینی نزدیک به ۳۶۰ اسب بخار و نسخه دیزلی بیش از ۳۰۰ اسب بخار خروجی خواهد داشت. پیشبینی میشود که این موتور با جعبهدندهای ۹ سرعته و اتوماتیک عرضه شود.
امیر
۲۱ تیر ۱۳۹۵من که تغییر اساسی توش حس نکردم.
یو اس اس اینترپرایز
۲۱ تیر ۱۳۹۵شبیه ماشین جهان گلپنار
حميد
۲۱ تیر ۱۳۹۵من عاشق این نوع ماشینم بک نوع حس کلاسیک و قدرت
مخصوص مدیران با حال
و گانگسترها
یو اس اس اینترپرایز
۲۱ تیر ۱۳۹۵دمت گرم دادا
«میلاد.فقط آلمان.فقط بنز»
۲۱ تیر ۱۳۹۵درود .
فقط امیدوارم که جلوپنجره همانند رندر با قاب دور چراغ ها یکی نشده باشه .
خیلی ماشین خاصیه . هم از نظر طراحی ، هم از نظر سرگذشت تولید و فلسفه و هم از نظر عملکرد . خیلی بیشتراز S کلاس دوستش دارم . امیدوارم که مرسدس بنز یک نسخه کوچکتر از این هم بر بروی پلتفرم gla تولید کنه . قطعا به فروش مرسدس بنز تکان خواهد داد .
Madjid
۲۱ تیر ۱۳۹۵آره خیلی عالیه. حس شکست ناپذیری اولین حسی هست که با دیدن g class به آدم منتقل میشه.
Madjid
۲۱ تیر ۱۳۹۵میلاد جان شما از قدیمی های این سایتی. صفحات با کامنت های شما یک صفای دیگه ای داره. بیشتر کامنت بذار
«میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۲ تیر ۱۳۹۵درود . قربونت برم داداش . سرم شلوغه . ممنون از این همه لطف و محبتت . موفق باشی
.
امیر.عارف
۲۱ تیر ۱۳۹۵وقتی به این ماشین نگاه میکنم و یاد این میفتم که ایده و سرمایه این خط مال ایران بوده و الان ازش بی بهره هست جیگرم میسوزه
milad
۲۱ تیر ۱۳۹۵اینکه همونه
Efk
۲۱ تیر ۱۳۹۵حس کلاسیک و ماشین جنگیو خیلی زیباترم می تونه ارایه بده چیه اخه این؟
ی چیز تو مایه های هامر قشنگ میشه
احمد باقری
۲۱ تیر ۱۳۹۵اسطوره تکرار نشدنی.
Shahriyar_mansory
۲۱ تیر ۱۳۹۵لامصب مثل تانک میمونه بهترین suv دنیاست
نوید جهرمی
۲۳ تیر ۱۳۹۵ماشینی که به سفارش ایران پا به عرصه ی تولید گذاشت. حالا خودمون ازش محرومیم.