اولین بار دقیقاً یک ماه پیش بود که G واگن طویل شده در لنز دوربین عکاسان صنعتی جای گرفت و در آن زمان باور بر این بود که این خودرو یک G کلاس با فاصلهی بیشتر بین محورها است. هرچند حالا خیلی مطمئن نیستیم زیرا این خودروی تست جدید باعث میشود بیش از آنکه با نسخهی کشیدهی G500 4×۴۲ طرف شویم، با پیکاپی دو کابین روبرو شویم. به نظر میرسد مرسدس برنامههایی برای افزایش تعداد اعضای خانوادهی G کلاس دارد. با این وجود احتمالاً باید تا سال ۲۰۱۸ و برای دیدن این عضو جدید خانواده صبر کنیم.
امر مسلم دیگر فرم جعبهای خودرو است که خوشبختانه کماکان در G کلاس دیده خواهد شد. اگرچه طراحی خودرو نسبت به تغییر چندانی نکرده اما برخی تغییرات عمده در زیر پوست خودرو صورت گرفته است. در این نسل جدید کاهش وزن حداقل ۲۰۰ کیلوگرمی را شاهد خواهیم بود اما باید برای تأیید این خبر منتظر بمانیم. اگر این موضوع صحت داشته باشد، با در نظر گرفتن اینکه G کلاس جدید حدود ۱۰ سانتیمتر پهنتر از مدل ۴۶۳ کنونی است آن موقع کاهش وزن صورت گرفته بسیار احساسبرانگیز خواهد بود. مدل ۴۶۳ حدوداً از دههی ۹۰ میلادی در بازار حضور داشته است.
انتظار میرود نسخهی G63 پیشرانهی ۸ سیلندر ۵.۵ لیتری بای توربوی خود را از دست داده و از پیشرانهی ۸ سیلندر ۴ لیتری بای توربویی که پیش از این در دیگر مدلهای پرفورمنس AMG استفاده شده سود ببرد. مدل تاپ G65 با پیشرانهی ۱۲ سیلندر خود در میدان حضور خواهد داشت. از دیگر پیشرانههای در دسترس برای G کلاس میتوان نسخهی دیزلی را نام برد که احتمالاً پیشرانهی ۶ سیلندر خطی کاملاً جدیدی خواهد بود. این پیشرانه که با کد OM 656 شناخته میشود امسال در S کلاس فیس لیفت معرفی خواهد شد و قدرت خروجی بیش از ۳۱۳ اسبی خواهد داشت.
نسخههای عادی مرسدس G کلاس جدید احتمالاً در نمایشگاه فرانکفورت سال جاری معرفی خواهند شد و از اواخر سال جاری یا اوایل سال ۲۰۱۸ به فروش خواهند رسید.
محمد باقر
۲۹ دی ۱۳۹۵میدونم خیلیا ترجیح میدن به جای این رپتور بگیرن با یکی یا دوتا ماشین دیگه! اما من از خودم مطمئنم که اگه می تونستم بخرم چشم بسته و بدون فکر کردن رو گزینه ها بالاترین مدل اینو با تمام آپشن های لازم انتخاب می کردم! عشق است G-class ❤
Parker
۲۹ دی ۱۳۹۵دوست عزیز قیمت این ماشین 3 برابر رپتور هست…
کسایی که رپتور رو ترجیح میدن در واقع مجبورن که ترجیح بدن !!
پول خرید G class رو فقط 1 درصد جمعیت کشوری مثل امریکا دارند…
وگرنه هیچ کس از خیر همچین ماشینی نمیگذره…
Parker
۲۹ دی ۱۳۹۵قیمت F150 معمولی = 39/000 دلار
قیمت رپتور = 50/000 دلار
قیمت G class معمولی = 150/000 دلار
قیمت G class AMG جی 65 = 222/000 دلار
محمد باقر
۲۹ دی ۱۳۹۵میدونم من گفتم کسایی که ترجیح میدن به جای این رپتور بگیرن “با” یکی یا دوتا ماشین دیگه! یعنی نه فقط رپتور. که اگه پولشو داشته باشن ترجیح بدن به جای G-Class چند تا ماشین دیگه بگیرن.
he
۲۹ دی ۱۳۹۵قیمتش انچنان گرون نیست همش 100.000 دلاره البته مدل پایه اش
یاس ی
۲۹ دی ۱۳۹۵جی کلاس عشقه لعنتی.
بزرگترین آرزوی من بعد از سلامتی و آرامش اینه که روزی را ببینم که به نرخ جهانی بتونیم توی ایران ماشینهای روز دنیا را سوار بشیم.
رامکال
۲۹ دی ۱۳۹۵سلطان.
عشق فقط یک کلام مرسدس بنز است والسلام.
audi sq7
۲۹ دی ۱۳۹۵واقعا من موندم بنز این همه پول و سرمایه از کجا میاره!!!!!!!!
طراحی و ساخت و مونتاژ این همه مدل ماشین واقعا هزینه بر هستش هم از نظر مالی و هم زمانی. فقط کافی یک نگاه به گستردگی محصولات بنز بندازید، از کامیون گرفته تا فرمولا 1 حضور داره و همیشه هم جزء بهترینها بوده
یک نگاه به این بندازید هزینه ساختش یک میلیارد دلاربرآورد شده
http://shahraraonline.com/news/66322
الحق که شعار the best or nothing برازندشه
sevlan
۲۹ دی ۱۳۹۵عاشقشم به مولا، خدایا یعنی میشه قبل مردنم سوارش بشم و بعد بمیرم ،ای شکرت!
silver
۲۹ دی ۱۳۹۵موتور v12 ؟؟؟؟!!!!!!
با این ترکیب وزن و اکسل هایی که در مرسدس یونیماگ شاهد بکارگیری و قدرت نماییشون بودیم (مرکز چرخ ها و شفت پلوس ها در راستای هم نیستن ،بلکه با ابتکار مهندسین شفت پلوس حدود ۲۰_۳۰ سانت بالاتر از مرکز رینگ نصب شده و این باعث میشه ماشین بتونه راحت از روی هر مانعی رد بشه بدون اینکه اکسل به جایی گیر کنه یا به گل بنشینه)و موتور ۱۲ سیلندر این ماشین تقریبا هیچ حریفی در آفرود نخواهد داشت.
درود بر مرسدس…
PETRONAS
۲۹ دی ۱۳۹۵سلام. آقا این لینکو یه نگاه بندازین؟ خداییش ببین ماشینو چیکارش کرده؟
http://www.yjc.ir/fa/news/5938367/%D9%86%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-18-%D8%B3%D8%A7%D9%84%D9%87-%D9%82%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B3%D9%84%D9%81%DB%8C-%D8%B4%D8%AF-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1
us army
۲۹ دی ۱۳۹۵همه میدونن پدر آفرود جیپ بعد این اگسل پورتاله و ماله جیپ رانگلر سفارش موپار داره هاموى H1 فابریک داره
silver
۳۰ دی ۱۳۹۵دوست من احساس میکنم میای تو کامنتا دنبال یه چیزی میکردی ولی نمیدونم منظورت چیه .
بله لفظی که بیشتر بچه های آفرود باز استفاده میکنن دف پرتال هستش .
دف پرتال رو دهه ۵۰ رو یونیماگ پیاده کردن ،قدیمیتر از اون بنده ندیدم (شایدم اولینش روی ماشینای نظامی روس ها بوده ،ولی نمیدونم کدوم قدیمی تر هست .)اگر موردی قدیمی تر شما میدونید به اشتراک بگذارید اطلاعات بنده و دوستان بالا بره
،بعد از اون چند تا خودرو ساز دیگه هم ازش استفاده کردن چون کار آمد بود ،بنده هم نگفتم فقط و فقط بنز استفاده کرده،گفتم از یونیماگ گرفته شده.
کسی هم نگفت جیپ اولین خودرو آفرود نیست ،به قول شما همه میدونن.ک سی از جیپ نامی نبرده
دلیل اینطور موضع گرفتن شما رو متوجه نمی شم.
Bavaria
۲۹ دی ۱۳۹۵نود درصد به اصطلاح شاسی بلند ها بعد از دیدن این بنز باید برن توبه کنن که حتی فکر کردن شاسی بلند هستن