مرسدس بنز

افشای تصاویر مرسدس کلاس ای جدید

تقریباً یک هفته پیش از رونمایی رسمی نسل پنجم مرسدس کلاس E در نمایشگاه خودروی دیترویت، تعداد زیادی از تصاویر رسمی این خودرو همراه با جزئیاتی چند از آن فاش شده‌اند.

2017 Mercedes-Benz E-Class
۲۰۱۷ Mercedes-Benz E-Class
نسل جدید E کلاس روی پلتفرم جدید، مدولار و سبک‌وزن MRA بنا شده که با کلاس سی و اس مشترک می‌باشد. ابعاد E کلاس نسبت به قبل اندکی رشد یافته و ۴۳ میلی‌متر به طولان و ۶۵ میلی‌متر به فاصله بین دو محور آن افزوده شده است. بدین ترتیب طول مدل سدان ۴۹۲۳ میلی‌متر و فاصله دو محور آن ۲۹۳۹ میلی‌متر خواهد بود که نوید یک فضای داخلی جادار و راحت را می‌دهد.
2017 Mercedes-Benz E-Class
۲۰۱۷ Mercedes-Benz E-Class
2017 Mercedes-Benz E-Class
۲۰۱۷ Mercedes-Benz E-Class
2017 Mercedes-Benz E-Class
۲۰۱۷ Mercedes-Benz E-Class
همچنین با وجود الگوهای طراحی برگرفته از سایر برادران خود، ضریب مقاومت در برابر باد یا آئرودینامیک آن به رقم ۰.۲۳ رسیده که در این کلاس بی‌نظیر است.
2017 Mercedes-Benz E-Class
۲۰۱۷ Mercedes-Benz E-Class
2017 Mercedes-Benz E-Class
۲۰۱۷ Mercedes-Benz E-Class
نمای بیرون خودرو کاملاً مشابه کلاس سی و اس جدید می‌باشد و درعین‌حال شیک، موقر و اسپرت است. تمامی خطوط بدنه در هماهنگی با یکدیگر قرار دارند و درعین‌حال مرسدس بودن خودرو نیز کاملاً عیان است. چراغ‌ها هرکدام همانند جواهرات و سنگ‌های قیمتی به نظر می‌رسند. با این وجود همه چیز مرتب، مدرن و گیرا طراحی شده است.
2017 Mercedes-Benz E-Class
۲۰۱۷ Mercedes-Benz E-Class
2017 Mercedes-Benz E-Class
۲۰۱۷ Mercedes-Benz E-Class
2017 Mercedes-Benz E-Class
۲۰۱۷ Mercedes-Benz E-Class
در مورد فضای داخل کابین و داشبورد، پیش از این با تصاویر رسمی پنل ها و صندلی‌های آن آشنا شده بودیم. پانل نمایشگرهای عریض برگرفته از کلاس اس بوده و البته در مدل پایه شامل پانل کلاسیک آنالوگ می‌شوند.
2017 Mercedes-Benz E-Class
۲۰۱۷ Mercedes-Benz E-Class
2017 Mercedes-Benz E-Class
۲۰۱۷ Mercedes-Benz E-Class
سیستم تعلیق مرسدس کلاس ای جدید سه گزینه اضافی فراتر از نسخه استاندارد را ارائه می‌کند. ازجمله کاهش ۱۵ میلی‌متری ارتفاع برای مدل‌های آوانگارد، کاهش ارتفاع و تعلیق سخت‌تر اسپرتی همراه با دامپرهای تطبیقی و سیستم تعلیق بادی با کنترل الکترونیکی و فنرهای قابل تنظیم.
2017 Mercedes-Benz E-Class
۲۰۱۷ Mercedes-Benz E-Class
در اروپا نسخه E200 با موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر توربو و E220d دیزلی با حجم ۲.۰ لیتر و قدرت ۱۹۲ اسب بخار و مصرف سوخت تنها ۳.۹ لیتر انتخاب‌های نخستین خواهند بود. مدل‌های شش سیلندر نیز به این مجموعه اضافه می‌شوند و پس از مدتی نیز نسخه پلاگین هیبریدی E350e که ترکیبی از یک موتور ۲.۰ لیتری توربو با یک موتور الکتریکی است و ۲۷۵ اسب بخار قدرت دارد و نسخه سرسبد AMG با موتور ۸ سیلندر ۴.۰ لیتری توربو با قدرتی در حد ۶۰۰ اسب بخار معرفی خواهند شد. تمامی این مدل‌ها با یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک با امکان شیفت دستی 9G-Tronic ارائه می‌شوند. بعلاوه انتقال نیرو به هر چهار چرخ یا فورماتیک نیز قابل انتخاب است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۵۸ دیدگاه‌ها

  1. MjM

    ۱۶ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (734 ديدگاه)

    تو پست قبلی معرفی E کلاس هم گفتم در اینکه بنز به قول شعار خودش(the best on nothing…) یکی از بهترینهاست( کیفیت زیبایی و…)این سیاست جدیدیه که بنز در پیش گرفته و اون همسان سازی( شاید افزایش ویژگی های یکسان برای کاهش هزینه!!) هاستو همینطور افزایش تعداد خودروها تو کلاس های مختلف( GLE .CLA و…) که استارتش تو GL زدن….ولی ااز نظر من ابهت اس کلاس تو نک بودنه تو سدان بودنشه ولی الان اومدن کوپه و کابریولت هم تولید کردن!!‍C ;کلاس اون ابهت اسپورت قبلو نداره لوکس شده…و حالاE کلاس…..!!

  2. I CAN DO IT

    ۱۶ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (13 ديدگاه)

    به نظر من داخل خودرو خیلی از شکل ظاهری ماشین زیباتره

  3. احمد

    ۱۸ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (23 ديدگاه)

    سلام دوستان؛
    یه سوال در مورد مدل های E و CLS؛
    اگر بخوام در حدود 180 تا 200 تومن هزینه کنم به نظر شما کدوم مدل بهتره، خودم ترجیحم یک ماشین بزرگ خانوادگیه، چون استفادم بیشتر با خانوادست و مسافرت هم زیاد میرم.

    این دو مدل رو با هم مقایسه کردم در این رنج قیمت رقیب هم هستند البته سری های C هم هستند که چون کامپکته قاعدتاً از اینا کوچیک تره…

    CLS350-2006-9 و E350-2008-9
    ممنون میشم راهنماییم کنید. (همچنین در خصوص نگهداری های بعدی…)

  4. محسن جی تی او

    ۲۹ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (10 ديدگاه)

    اظهار نظر ئر مورد اتاق ماشین از رو تصویر ییه کار کاملا اشتباهی هست.چه بسا ماشینای رده پایین و متوسط تو عکس بسیار زشت و از جلو و در واقعیت ک میبینیم زمین تا آسمان با تصویرش متفاوت و زیباتر هست.این بنزی که ماها داریم از عکسشم نهایت لذت و زیبایرو درک میکنیم در واقع و از جلو که ببینیم تقریبا زبونمون بند میاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا