مرسدس بنز

جدیدترین تصویر هایپرماشین آینده مرسدس-آاِم‌گ در CES

خودروسازی معظم مرسدس بنز دومین تیزر رسمی هایپرماشین آینده خود را در CES 2017 به نمایش گذاشت.

untitled-2a
در این تیزر بخش عقب خودرو و نیز آئرودینامیک بدنه آن به تصویر کشیده می‌شود. با نگاهی عمیق‌تر می‌توان ورودی هوای بزرگ سقف، دو عدد NACA-duct غول‌پیکر برای تأمین هوای خنک پیشرانه و قطعات مشابه مدل‌های مسابقه‌ای لمانز را به‌عنوان تأثیرگذارترین عناصر بصری این هایپرماشین ذکر کرد.
برای تأمین قوای محرکه از تأسیسات فنی خودروی فرمول یک مرسدس-آاِم‌گ، یعنی بلوک ۱.۶ لیتری دورِ بالای شش سیلندر V شکل به همراه سامانه‌های هایبرید و بازیافت انرژی‌ استفاده می‌گردد. گفته شده حداکثر دور مجاز پیشرانه درون‌سوز باوجود کاهش نسبت به نمونه موجود در فرمول یک، بیش از ۱۰ هزار بر دقیقه خواهد بود.

Mercedes-AMG hypercar Rendering
Mercedes-AMG hypercar Rendering
از این هایپرماشین فوق خاص تنها ۲۰۰ الی ۳۰۰ دستگاه روی خط تولید خواهد رفت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۲۵ دیدگاه‌ها

  1. الف.ی

    ۱۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1765 ديدگاه)

    دیگه نمیتونم بیش از این برا دیدنش طاقت بیارم.

    1. Ferrari Zonda SV

      ۱۸ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (479 ديدگاه)

      از اول که رندرها اومدن شباهت هاشون به پاگانی مشخص بود و حتی بیشتر به پاگانی میخوردن تا بنز.
      الان این که تیزرش هست مشخصا هواکش بالایی و قسمت پشت هواکش کاملا عین پاگانی زونداست.
      از فرم و زوایای گلگیرها هم میشه پاگانی رو دید.
      بنز موتور های پاگانی رو تامین میکنه ، شاید از همکاریش توی ساخت هایپرکارش استفاده کرده باشه.
      .
      .
      .
      هان راستی 6سیلندر توربو فورد 650اسب داره.
      احتمالا موتور بنز 750الی 900 اسب قدرت میکشه بیرون .البته خودم فکر میکنم درحدود 850تا بکشه و با سیستم هیبرید بالای هزار اسب میشه.
      ردلاین لافرراری روی 9000 هست.
      ردلاین فرمول یک امسال 14000به بالا هست.
      احتمال زیاد ردلاین بنز بین این دو حد و روی 10000 هست.
      فکر نکم بالاتر ببرنش.اگر هم بخوان ردلاین ببرن بالاتر سیستم هیبرید یکپارچه و کرس خیلی قدرتمند میخواد تا به موتور آسیب نزنه.و استهلاکش از حد خارج نشه!!!!!
      بنز کارش رو بلده!!!!!!!!!!!!!!!!!
      بنز پادشاه اشتوتگارت????

      1. MPH

        ۱۸ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (431 ديدگاه)

        زوندا جان حجم موتور مرسدس 1.6 لیتره و همین الانم قدرتش فوق العادس، پس نمیشه اون قدرتهایی رو که عرض کردی از این موتور بکشه(با توجه به حجم موتور و اینکه قراره این موتور برای مدت طولانی استفاده بشه ، پس دوام و کیفیتش هم مهمه و نمیشه 800 اسب از یه موتور 1.6 لیتری قدرت گرفت و انتظار سالها کارکرد بدون مشکل رو داشت)

    2. سعید

      ۱۹ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (7 ديدگاه)

      من به شخصه مرسدس بنز sls ,و amg gt رو بیشتر از این دوس دارم سبک طراحی اونا خیلی جذابه این نوع سبک طراحی بیشتر به مک لارن و کوئینیگ زگ میاد تا مرسدس

  2. حسين

    ۱۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1363 ديدگاه)

    درود.
    یه مبحثی داریم به اسم انتقال تکنولوژی. از مسابقات به خیابون ها. اما مرسدس بنز گویا میخواد آش رو با جاش منتقل کنه. یعنی نه فقط از تکنولوژی فرمول یک توی ساخت این ماشین بهره ببره، بلکه اصلا خودِ موتور ماشینای مسابقه رو بیاره تو خیابون استفاده کنه!!!

    توجه داشته باشید توی فرمول یک، به خاطر دور بالا و فشاری که روی موتوره، هر موتور بیشتر از چندتا مسابقه دوام نمیاره و اینکه شرکتی بتونه اون موتور کوچک و پرفشار رو برای ماشین خیابونی استفاده کنه یــعــنی_شـاهـکـار_مـهـنـدسـی___!

    1. Madjid R8 V12 TDI le Mans

      ۱۸ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      موافقم. کاملا موافقم.
      بنز یعنی شاهکار مهندسی.

      بیچاره استون مارتین بعد از یک قرن میخواست یک ماشین سریع بسازه که برای جلب توجه و محبوبیت به خنده های زورکی گزارشکر های رسانه های انگلیسی نیاز نداشته باشه. و کلی سر و صدا کنه.

      ولی مثل اینکه اینم قسمت نیست !!

      همش نقصیر مرسدس بدجنسه !!

      مطمئنم رکورد های جدیدی خواهد زد.

      1. بنتلی

        ۱۸ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (1626 ديدگاه)

        داداش چی میگی برا خودت؟!…هیچ کدوم ازین دوتا هایپر کار شگفت انگیز هنوز معرفی نشدن و مشخصاتشون کاملا مشخص نیس…من موندم بر چ اساسی این دوتارو مقایسه کردی و نتیجه گرفتی؟!!!…خودرو های کلاسیک استون رو در نظر نگیرم بازم استون در سال های اخیر هم خودروهای فوق العاده ای نظیر وان77 و ولکان تولید کرده…

        1. الف.ی

          ۱۸ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (1765 ديدگاه)

          ببخشید داش مجید.مگه معرفی لافراری و پی1 روی فروش 918 اثر بدی گذاشت یا از شهرتش کم کرد؟

        2. Ferruccio Lamborghini

          ۱۸ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          بنتلی حان، بگم خب. خب بگم.
          به شما که ربطی نداره.
          نظرم که جای نظر شما رو تنگ نکرده.
          نه به کسی توهین میکنم، نه کسی رو گمراه میکنم ، و نه شخصیت کسی رو زیر سوال میبرم.

          دوست دارم بگم. برای حرفم هزار دلیل دارم ولی از پشت مونیتور غیرممکن ترین کار قانع کردن افراده. اونم کسی که نمیخواد قانع شه که دیگه محاله.

          دوست دارم حرفی که دلم میخواد بزنم.
          با چیزی به اسم آزادی آشنایی داری ؟
          هر حرفی میزنی یک عده گیر میدن.
          حوصله ی من رو سر بردین دیگه.

          نمیشه من حرفی که با چند سال تجربه بهش رسیدم و بدون هیچ مطلب توهین آمیزی هست رو نزنم چون یک عده خوششون نمیاد.
          خوششون نمیاد ، خب نیاد. فدای سر بقیه ی کاربران.

        3. Ferruccio Lamborghini

          ۱۸ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          الف ی جان.
          روی فروش نه.
          چون تولید هیچ کدوم نامحدود نیست.
          ولی روی پوشش خبری چرا.

        4. الف.ی

          ۱۸ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (1765 ديدگاه)

          ولی تولید همشون محدود بود.
          لافراری = 499 (500)
          پی1 = 375
          918=918

        5. Ferruccio Lamborghini

          ۱۸ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          منفی در منفی = مثبت !!

          تولید هیچ کدوم نامحدود نیست یعنی تولید همشون محدود هست.

          یعنی اینم باید توضیح بدم؟

    2. حسين

      ۱۸ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (1363 ديدگاه)

      آقا زیر کامنت من دعوا نکنین
      برین سر کوچه خودتون :D

      1. Madjid R8 V12 TDI Le Mans

        ۱۹ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (11565 ديدگاه)

        دعوا نیست. بحثه.
        خدا نکنه ما با کسی دعوا کنیم

  3. ىانکى

    ۱۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (2353 ديدگاه)

    خودتون اعتراف مىکنىد کھ دوامھ موتورا کمھ دومه موتور مىخاى ببینی ناسکار 400 ماىل پدال تخت دورانه موتور بىنھ9 ھزارتا13 ھزار

    1. حسين

      ۱۸ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (1363 ديدگاه)

      د وست عزیز کی به کم دوام بودن این موتور اعتراف کرد؟ چرا حرف تو دهنمون میذاری؟ من موتور ماشینای فرمول 1 رو گفتم زود به تعمیر و تعویض نیاز پیدا میکنه (که البته اونم با اون همه فشاری که روشه نمیشه گفت کم دوامه). به قول یه مقاله، هر یک کیلومتر توی پیست برابر با 1000 کیلومتر توی جاده فشار به ماشین وارد میکنه. از طرف دیگه موتوری که روی یک ماشین خیابونی نصب میشه استانداردهای خیابون رو هم پاس میکنه و قطعا دوام بالایی خواهد داشت. وگرنه هیچ کس دوست نداره این همه پول بابت ماشینی بده که بعد از 2 هزار کیلومتر نابود میشه!

  4. MPH

    ۱۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (431 ديدگاه)

    The best
    ولی من هنوز موندم چطور میشه موتوری رو که چند هزار کیلومتر بیشتر دوامش نیست رو جوری بهینه کردن که رو این ماشین نصب بشه
    ولی خب حتما قدرتش کم خواهد شد،ولی بازم دور بالای 10هزار rpm خیییییلی هیجان داره
    البته اونجا که دوامش چند مسابقه هست همیشه بیشترین فشار رو موتوره،وقتی نزدیکای یه پیچ یک دفعه چند دنده میان پایین همیشه میگم این موتور و گیربکس چه طاقتی دارن بعلاوه کلی تنشهای حرارتی،….. نیز باید تحمل بشه که اینجا دیگه از این خبرا نیست (حداقل به اون شدت نیست و خیلی کمتره)
    شایدم بیشتر وظایف روی سیستم هیبرید باشه و موتور رو حداکثر قدرتش کار نکنه،مگه اینکه بخواد حال کسی رو بگیره!!!!!یا به راننده حال بده…..
    البته که اینا همش حرفه،اونم مال من نه یه تحلیگر یا کارشناس!!!!پس باید منتظر آینده باشیم ببینیم مرسدس چه کرده
    ……

  5. Madjid R8 V12 TDI le Mans

    ۱۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (11565 ديدگاه)

    اتومبیل مرسدس در فرمول 1 ، ظرف 10 ثانیه به سرعت 196 مایل بر ساعت میرسه.
    حدود 313 کیلومتر بر ساعت
    احتمالا با حذف قوانین سخت گیرانه ی F1 ، رکورد های این ماشین بهتر از این خواهند بود.

  6. KING 918

    ۱۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    واقعا چه چیزی بهتر از این ….
    یه کمپانی خودروسازی با دریایی از تجربه میخواد یه هایپر کار بسازه ….
    واقعا جز بهترین خبر هاس…..

  7. علي

    ۱۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (848 ديدگاه)

    به نظر من مرسدس و کلیه شرکتهای آلمانی که تو کار تولید خودرو هستن هایپر کار نزنن بهتره. چون بقدری خوب و اصولی طراحی شدن که اگر ی شرکت تیونیگ معروف از ی کیت ویژه روشون استفاده کنه با توجه به داشتن موتورهای پرقدرت ذاتی و شاسی های فوق العاده محکم که برای تحمل وزنهای بیشتر هم طراحی شدن و برداشتن آپشن ((( محدودیت سرعت))) میتونن به راحتی تبدیل به هایپر کار با قیمت خیلی کمتر از سلاطین این سبک و سگمنت بشن. (((هایپر کار داشتن جز دردسر و بدبختی چیزی نصیب مالکش نمیکنه ))).
    با تچکر

    1. شوخی

      ۱۸ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (65 ديدگاه)

      چقد بد بختن اونایی که هایپر کار دارن. طبق آمار هم همشون بیشتر از یه سوپراسپرت توی پارکینگشون دارن. واقعا سختشونه

  8. mehran911

    ۱۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (2114 ديدگاه)

    این کار مرسدس خیییلی با ارزشه دورموتور بیش از ۱۰۰۰۰ واقعا کار فوق العاده ای هستش
    افرادی که از مباحث فنی سر در میارن میدونن که ۱۰۰۰۰ دور برای یک خودرویی تولیدی یعنی شاهکار

    1. Ferruccio Lamborghini

      ۱۸ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      آره مهران جان
      یادش بخیر دور موتور 918 میرفت روی 9000 RPM ، ریچارد هموند چقدر خرکیف میشد !

      هنوز صداش تو گوشمه.

    2. علیرضا

      ۱۹ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (757 ديدگاه)

      نه داداش بستگی داره چی بخوای موتور cg 125 هم نه ده هزار دور گاز میخوره هرچی طول سیلندر کم بشه گشتاور کم میشه به جاش موتور دور بیشتری میخوره البته نه به همین سادگی ولی واسه کمپانیای خودروسازی همچینم شاهکار نیست ده هزار تا

  9. بنتلی

    ۱۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    با اینکه هنوز کاملا طراحیش معلوم نشده ولی از نمای عقبش میشه فهمید چ طراحی زیبا و خشنی داره….انجین فرمول وان و دور موتور بالای ده هزار وااقعا عالیه و یه تجربه متفاوت و هیجان انگیز محسوب میشه…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا