اوایل هفته پیش پردهها کنار رفت و هایپرکار مرسدس-ایامجی Project One با کمک کوچک قهرمان فرمول ۱ یعنی لوئیس همیلتون رونمایی شد.
این راننده بریتانیایی نقشی در توسعه هایپرکار جدید مرسدس داشته است. همیلتون به تاپ گیر گفته که پرفورمنس این خودرو مغز افراد را خواهد ترکاند.
زمانی که دور پیشرانه را بالا برده و دندهها را سبک میکنید، خودرو نفسگیر عمل میکند. این هایپرکار بسیار آئرودینامیک عمل میکند. یک نکته دیگر درباره پهنای لاستیکهاست. آیا ابعاد آنها را دیدهاید؟
همیلتون ادامه میدهد:
مشکل این است که هیچ خودروی جادهای در دنیا نمیتواند احساسی شبیه خودروی فرمول ۱ من داشته باشد. به خاطر وزن، آئرودینامیک، احساس موقعیت پشت فرمان و حالتی که دارید؛ اما Project One نزدیکترین خودرو به فرمول ۱ است. فکر میکنم این خودرو واقعاً مغزها را منفجر خواهد کرد.
همیلتون، مرسدس را برای ساخت یک سوپرکار تشویق کرده و گفته که این برند آلمانی میتواند خودروی بهتری نسبت به فراری بسازد.
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۲۵ شهریور ۱۳۹۶البته لوئیس جان من خودم طرفدارتم،ولی هیچ کس نمیگه ماست من ترشه!!!!
قطعا خودروی شاهکاری خواهد بود.
ولی اندی پالمر گفته:هر دو خودرو ظاهرا مشابه هستن ولی کاملا شخصیت های متفاوتی نصبت به یکدیگر خواهند داشت……..((اطلاعات تکمیلی در پستی که ربط داشته باشه به خودورهای انگلیسی یا خود استون))
پس نمیشه قطعا گفت که استون بهتره یا بنز.
به تیکش با فراری کاری ندارم فقط با استون مقایسه کردم.
Ahmad
۲۵ شهریور ۱۳۹۶لویس مرسدس رو تشویق به ساخت هایپر کار کرده؟؟ چه عجیب
ولی واقعا سوار شدنه وان پروجکت باید هیجان انگیز باشه.
ولی لویس یه جا اشتباه کرده که فکر کرده از ماشین فراری هم میشه بهتر ساخت.
Ferrari
۲۵ شهریور ۱۳۹۶این اتومبیل 18 ماه دیگه تولید میشه و اگه نسبت به لافراری بخوایم مقایسه کنیم بیش از 5 سال اختلاف تکنولوژی وجود داره و مطمئنا باید بهتر باشه اما توی پیست شاید نشه به این راحتی قضاوت کرد
فراری قصد داره نسخه ی FXXK EVOLOZION رو اماده کنه از مشخصات فنی اطلاعیی ندارم ولی یه اسپویلر بزرگ روش نصب کردن این هیولا نیروی روبه پایین فوق العاده ای خواهد داشت و برای ثبت بهترین لپ تایم ها به همین چسبندگی احتیاج داره چون الانم اندازه ی همین مرسدس نیرو تولید میکنه. نبرد جذابی خواهد بود
Amir.z
۲۵ شهریور ۱۳۹۶الان یکی از دوستان که همتون میشناسید میان میگن استون مارتین قطعا و صد درصد بهتر از مرسدس و بریتانیا شاه پرفورمنس جهان خوب خوبان اصلا شاخ سوپر اسپرت سازان
حالا من نظری نمیدم درباره هایپرکار بهتر بین این دوتا ولی دوست عزیز بزارید کامل استون معرفی کنه بعدا بگو جلو استون هیچی نیست
Amir.z
۲۵ شهریور ۱۳۹۶البته یه نکته درباره این ماشین هست اینکه مرسدس تو این ماشین از سبک طراحی خودش استفاده نکرد این نشون میده که به قول دوستان اصالت طراحی ماشین رو فدای پرفورمنس و ائرودینامیک ماشین کرده و خب این منو یه ذره درباره عملکرد این ماشین قلقلک میده که لابد باید عملکرد خیره کننده ای خارج از اعداد روی کاغذ داشته باشه
ساسان
۲۵ شهریور ۱۳۹۶نمای پشت خیلی شبیه اونتادورsvهست
ساسان
۲۵ شهریور ۱۳۹۶خطاب به دوستانی که منفی دادن
نمای پشتشو از پراید الگو گرفتن…الان خوبه؟
درضمن تیغه ی متصل از سقف به پشتم از لامبورگینی وننو هست…اینقدر منفی بدیدتا….سختتونه قبول کنید طراحی بی اصالتی داره؟
برای بحث فنیش احترام قاعلم..ولی خیلی بدقوارست….اصالت چیزیه که طراحان بنزرعایت نکردن.همانطور همون کاری که آستون مارتین وردبول با والکری کردن….درواقع دروالکری چیزی به اسم طراحی وزیبایی وجود نداره…موتورو بستن به 4تا چرخ….درمنفی دادن تمام انرژیتونو بزارید..حقیقت همینه که گفتم…هنر وقتیه که تو با حفظ مساعل زیبایی شناسی و آیرودینامیک..زبان طراحی مخصوص برندتم حفظ کنی…سختی کار اینجاست..کاری که پاگانی درزمان خودش با زوندا Rکرد…
Carbonado Aventador
۲۶ شهریور ۱۳۹۶حالا اینا به کنار…
از نمای جلو واقعا خیلی شبیه استریون هستش…خیلی شبیههه!!!
http://veneno.ir/wp-content/uploads/lamborghini-asterion-lpi-910-4-concept-and-lamborghini-aventador-lp-750-4-superveloce-06.jpg
Meysam..LaFerrari
۲۶ شهریور ۱۳۹۶ساسان به بقیه ی حرفات کاری ندارم ولی اون بال پشتی رو دیگه داری هذیون میگی ، یه نگاه به ماشینای فرمول یک بکنی میفهمی اون ازکجا اومد!
الف.ی
۲۶ شهریور ۱۳۹۶چرا انقدر برای بعضی ها سخته که درک کنن نمیشه طراحی یه S CLASS رو تو یه هایپر کار پیاده کرد؟
mohammad_FM 480
۲۶ شهریور ۱۳۹۶اقای ساسان واقعا متاسفم .
یعنی چی اینقد منفی بدید تا… ؟؟
اگه سختته که دیسلایک بخوری کامنت نزار.
نکته دوم:
یعنی چون اولل وننو از اسپویلر استفاده کرد هیچ کمپانی دیگه ای نباید استفاده کنه؟ و یا یک شرکت نباید یه طرح جدید پیاده کنه؟
خیلی منطقی هستی…
اميرحسين رادفر
۲۵ شهریور ۱۳۹۶الان بوگاتى از سبک طراحى فولکس واگن پى روى مى کنه ؟ والکرى سبک طراحى استون و داره ؟ اصلا یه سوال کدوم هایپر کارى از سبک طراحى حتى سوپر اسپرت ها پیروى مى کنه !؟ البته که دوره ماشین بازى همون موقع اى تموم شد که به جاى bp سوارا و Rc سوارا و 2jz سوارا و bmw سوارا انجمن تخصصى s5 سواران و … تشکیل شد اینجور کامنتا زمانى مدشد که پدال از سایت تخصصى نقد و بررسى خودرو شد یه جایى شبیه اینستاگرام محل جمع کردن لایک و خود نمایى متاسفانه البته !!
ارمان
۲۶ شهریور ۱۳۹۶پس فقط من این حسو ندارم , فکر میکردم مریض شدم
فکر میکردم بد بین شدم و فکر میکردم دیگه یه کامنت هم ننویسم کاری که تو اینستا گرام میکنم
امیر حسین گل گفتی حرف حساب هم که … .
ساسان
۲۶ شهریور ۱۳۹۶(هذیون)ممنون از لطفت نسبت به من.شما درست میگی من هم متوجه هستم که درخودرو فرمول1 این اسپویلر موجوده….برای اولین بار این اسپویلر تو یه خودرو جاده ای دروننو استفاده شد….طراحی جلو هم سپر بدون هیچ تغییری همون آستریون هست…
کسی نگفت طراحی sکلاس یا eکلاس…صحبت از زبان طراحی و اصالت طراحی بنزهست…نه یه اس کلاسو هایپرکارکنن…درک این موضوع اینقدر سخته؟حفظ المانها وزبان طراحی….باز میگهsکلاس…عجیبه واقعا”…مثال هم زدم ..کاری که پاگانی درمورد زونداریاRدرزمان خودش انجام داد…باز بیا بگوe کلاس..الله اکبر
الف.ی
۲۵ شهریور ۱۳۹۶واقعا همینطوره که پسر سریع گفته
AMIR
۲۵ شهریور ۱۳۹۶خود همیلتون این ماشین رو پیش خرید کرده یا نه؟بعد از زوندا و لافراری انتخاب خوبی هست
ارش
۲۵ شهریور ۱۳۹۶وقتی یه شخصی مثل همیلتون راجع به یه خودرو حرف میزنه رو حرفش میشه صد درصد حساب کرد باید صبر کنیم ببینیم چه اعجوبه ای در راهه در ضمن دوستان در مورد استون مارتین کم لطفی میکنن خداییش والکری هم واقعا ماشین شاخیه قراره چهار صد کیلومتر رو درنورده بالاخره یه ماشین انگلیسیه و خوب میدانیم بخشی از علم مخصوصا ریاضیات وفیزیک مدیون همین انگلیسهاست و انگلیسیها در این مسائل استادن هرچند دلخوشی ازشون ندارم و اینکه از استون مارتین نباید انتظارعملکرد در حد و اندازه مرسدس یا فراری و پورشه داشت.
Love Cars
۲۵ شهریور ۱۳۹۶فوقالعاده و دیگر هیچ.
Mohammadreza
۲۵ شهریور ۱۳۹۶نمای عقب زیباست
ولی ایکاش چراغای جلو یکم میومدن جلو تر تا نمای جلو زیباتر شه
شلبى
۲۶ شهریور ۱۳۹۶بسیار ماشین قابلىه وشکى توش نیست که یه شاهکار مهندسیه
ولى میشد طرلحى جلوى بهترى داشته باشه و امضاى محصولات مرسدس بنز رو داشته باشه،الان اگر علامت رو کاپوتش نباشه نمیشه تشخیص داد که بنز و شباهتى به محصولات دیگر بنز نداره
مرتضی
۲۶ شهریور ۱۳۹۶من دوستش ندارم
هایپر کار فقط لافراری و دیگر هیچ
حمیدرضا
۲۶ شهریور ۱۳۹۶خیلی دوست دارم عملکردش رو در دست مالکانش ببینم چون قطعا خیلی نیاز به سرویس داره برعکس فراری یا سایر هایپر کار ها
خیلی چهره داغی داره
علی
۲۶ شهریور ۱۳۹۶با سلام
دوستان دقت کنید که هدف بنز از ساختن این ماشین چی بوده قطعا این نبوده که حداکثر سرعت را رکورد بزنه وگرنه کاری براش نداره .بلکه هدفش این بوده که نزدیکترین حس به یه ماشین فرمول یک با انجین فرمول یک را داشته باشه و به نظر می رسه این کارو عالی انجام داده ولی بقیه هم رده هاش مثل همین جناب والکری هدفشون چیز دیگه ای هست و یا بوگاتی را نگاه کنید هدفش لوکس و تجملی بودن در کنار قدرت وحشتناکه پس حس همه اینها با هم فرق می کنه و اینکه یه شرکتی میاد و ریسک می کنه و از یه موتور فوق العاده حساس که خیلی از شرکتها قادر به نزدیک شدن بهش هم نیستند میاد اونو برا رانندگی جاده ای و شهری توسعه می ده واقعا ریسک و جرات زیادی می خاد .متاسفانه دوستان در مورد این هیولا خیلی کم لطف هستند تکنولوژی هاشو کسی نمی بینه همه اینو بلدن که جلو شبیه اون شده عقبش شبیه اون و ….
کیخسرو
۲۶ شهریور ۱۳۹۶فن آوری برجسته و بسیار پیشرفته ای داره و به نگرم دوست داشتنی و زیباست.بی شک نمایش شگفت انگیزی به راه میندازه
mohammad_FM 480
۲۶ شهریور ۱۳۹۶واقعا عالیه…