رئیس مرسدس-ایامجی میگوید این برند پرفورمنس آلمانی در آیندهای نزدیک مدلهای الکتریکی و هیبریدی را تولید خواهد کرد.
جدای از هایپرکار مخوف ایامجی که از قوای محرکهی فرمول ۱ استفاده خواهد کرد، توبیاس موئرز اخیراً در مصاحبه با Motor Authority گفته که مدلهای هیبریدی در دسترس اوایل دههی میلادی آینده به سبد محصولات کمپانی اضافه خواهند شد.
ما قادر به تغییر دادن آینده نیستیم. این یک راهحل واقعاً جذاب در صنعت خودرو است. همه دربارهی الکتریکی و هیبریدی کردن قوای محرکهی ساختههای خود صحبت میکنند. الکتریکی سازی به شما قدرت و راندمان بالاتری را اعطا میکند.
زمانی که ما دربارهی قوای محرکهی الکتریکی یا هیبریدی AMG صحبت میکنیم، باید انتظار چنین خودروهایی را در سالهای بعد از ۲۰۲۰ داشته باشیم.
معرفی مدلهای هیبریدی برای برندی چون مرسدس-ایامجی رویدادی مهم است. اینگونه قوای محرکه نه تنها قدرت بیشتری نسبت به پیشرانههای احتراق داخلی دارند بلکه راندمان بالاتر و مصرف سوخت کمتری دارند.
علاوه بر این بخش M بامو نیز اخیراً تأیید کرده که در آینده مدلهای تولیدی خود را با قوای محرکهی الکتریکی روانهی بازار خواهد کرد. پس در آینده میتوانیم شاهد جنگ هیجانانگیز هیبریدیها نیز باشیم.
KING 918
۱۸ بهمن ۱۳۹۵چقدر خوبه که بنز هم تو محصولاتش یه هایپر کار داره ……………..
واقعا بهترین کاری که میتونست برا دوست دارانش انجام بده رو انجام داد ……………..
MPH
۱۸ بهمن ۱۳۹۵.
شعار جدید آام گ:
One man two engine one electric one ic
????
Madjid
۱۸ بهمن ۱۳۹۵سلام :
در مورد نسل بعد اونتادور هم یک سری خبر هایی همزمان با رونمایی اونتادور S از لامبورگینی به بیرون درز کرده : البته این اخبار رو من از فروم های اینترنتی جمع کردم.
تقریبا 70 درصد ازشون مطمئنم.
1- اونتادور S این پتانسیل رو داره که رکورد های اونتادور معمولی رو در پیست ها تا 7 ثانیه جابه جا کنه !
2- اونتادور S تا سال 2021 در مدار تولید خواهد بود. بدون محدودیت تولید. هر چقدر بخوای برات میسازن
3- برای اونتادور S هم نسخه های تقویت شده (مثل نسخه ی SV برای اونتادور معمولی ) تو راهن
4- اونتادور S با همون 40 اسب بخار بیشتر، به شدت خوش صدا تر شده !!!
5- جانشین اونتادور ، در سال 2022 معرفی میشه.
6- در مورد استفاده از موتور V12 با 6500 سی سی حجم در این ماشین شکی نیست.
7- نسل بعدی از الگوی 918 استفاده خواهد کرد. فقط با این تفاوت که موتور V12 خوش صدا رو با موتور های الکتریکی ترکیب کرده و احتمالا از مرز 1000 اسب بخار و 1200 نیوتن متر عبور کنند.
8- قیمت همچنان زیر 500000 پوند.
9- سیستم های کاهش مصرف سوخت و کاهش آلایندگی به شدت در این ماشین استفاده خواهند شد.
.
به نظرم همه ی شرکت های پرفورمنس به سمت هیبریدی شدن و در وهله ی بعد برقی شدن دارند حرکت می کنند.
رقابت های آینده بر سر مسافت پیمایش ، کاهش زمان شارژ ، آلایندگی و مصرف سوخت خواهد بود.
Amir amini
۱۸ بهمن ۱۳۹۵آگه اونتادور بخاد بره بالای 820 اسب بخار یعنی میخاد هایپرکار بشه و با نسل بعد لافراری پی وان و 918 رقابت کنه پس احتمالا یه ماشین دیگه تولید میشه قبل از نسل بعد اونتادور که قیمتش تو رنج اونتادور فعلی باشه ولی قدرت کمتر چون فکر نمیکنم نسل بعد اونتادور دوس داشتنی با اون قدرت هم قیمت همین نسل باشه
Madjid
۱۸ بهمن ۱۳۹۵.
دوست عزیز قیمت ، قدرت، شتاب، سرعت، هندلینگ، حتی امکانات اکثر ماشین ها الان نسبت به هم تعیین میشن
خودروساز ها خیلی چیز ها رو از روی دست هم تقلب میزنن.
نمیدونم منظورم رو فهمیدی یا نه.
خودروسازان همه چیز رو نسبت به رقبا برای حفظ بازار تعیین میکنند..
فناوری هایی که سال 2005 در فراری انزو استفاده شد ، همونایی بود که فراری بعدا در 458 ازش استفاده کرد. پورشه کررا جی تی شد سنگ بنای911 توربو جدید در 991 و 997. حتی در اونتادور هم رگه هایی از Carrera GT هست.
اینطور نیست که فناوری های یک ماشین فقط در جانشین خودش استفاده بشن.
.
از طرف دیگه ، تقریبا شک ندارم ادامه ی راه صدرنشینی با یک V12 خشک و خالی برای پرچمدار لامبورگینی دور از ذهنه.
لامبورگینی 3 سال پیش آستریون رو ساخت با 910 اسب قدرت و 986 نیوتن متر گشتاور. با آلایندگی زیر استاندارد های اروپا یعنی 95 گرم CO2 در کیلومتر.
.
دوباره میگم ، قیمت هر ماشین نسبت به زمانش تعیین میشه. آئودی TT RS با این مشخصات هیجان انگیز مثل 0 تا 100 در 3.5 ثانیه یا سقف سرعت 312 کیلومتر (محدود شده روی 250) میخواست در سال 2000 عرضه بشه ، به جای 50/000 دلار ، 500/000 دلار قیمت میخورد.
اما ائودی به رقبای این ماشین نگاه میکنه. به جیب مشتری نگاه میکنه. مشتری های این ماشین از چه طبقه ای هستند. رقیب این ماشین یعنی 911 کاررا چه قیمتی داره. برای فناوری های TT RS کجا خرج شده. چقدر خرج شده. اینا مهمن.
488 الان رکورد های بهتری از ENZO افسانه ای میزنه. اما اختلاف قیمتشون در زمان خودشون سر به فلک میکشه. چون ENZO در سال 2004 به این مشخصات رسیده بود و 488 در 2016.
.
در ضمن به کلمه ی پوند دقت کن.قیمت اونتادور S الان 279 هزار پونده. یعنی 349/000 دلار
500/000 پوند یعنی 730/000 دلار.
من خودم به شخصه فکر نمیکنم نسل بعد اونتادور با همه ی این چیزایی که گفتم از 300/000 پوند بالاتر بره .
Ferrari
۱۸ بهمن ۱۳۹۵قمیت اونتادور s بیش از 420 هزاردلاره
این امار از نسل بعد اونتادور یکم غیر عادی به نظر میرسه در کل فکر نمیکنم نسل بعدش بیشتر از 900 اسب قدرت داشته باشه.البته تا 5 سال دیگه خیلی اتفاقات ممکنه بیفته
KING 918
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ولی مجید به نظرم نسل بعدی یا بهتر بگم نسل بعد هایی از اونتادور دیگه وجود نخواهد داشت ……….
لامبو زیاد روی یه مدل تمرکز نمیکنه و هر سال طرح جدید و قدرت نسبتا بهتر بده بیرون به نظرم تا چند سال دیگه لامبو مدلی رو جایگزین اونتادور میکنه و اون وقت اونتادور هم میشه ماشینی مثل میورا مثل …. و ………
...::: فقط لمبورگینی :::...
۱۹ بهمن ۱۳۹۵قیمت اونتادور همین دیروز از تو یه مستند نگاه کردم.
اونم اونتادور S.
چیزی نمیدونی مجبور نیستی بگی.
...::: فقط لمبورگینی :::...
۱۹ بهمن ۱۳۹۵اسم مستندش اولین نقد اتواکسپرس بر اونتادور S بود.
اونجا همین 349000 دلار رو گفت.