مرسدس S کلاس فیس لیفت شده که در اواسط آوریل در نمایشگاه خودروی شانگهای معرفی شد هم اکنون وارد خط تولید در زیندل فینگن آلمان شده است. از آنجایی که S کلاس یک خودروی معمولی نیست مرسدس فرصتی عالی برای نشان دادن جنبههای برتر این خودرو داشته است. یک دستگاه مرسدس S560 با رنگ مشکی متالیک بدون حضور راننده و پس از حرکت ۱.۵ کیلومتر از خط تولید خارج شده است.
همانگونه که میبینید این یک S کلاس معمولی نیست زیرا از سختافزار اضافی در سقف بهره میبرد. چندین دوربین، حسگر و رادار کارهای مخصوص خود را انجام میدادند و یک عضو هیئتمدیره مرسدس در صندلی سرنشین جلو نشسته بود.
مرسدس گفته که این خودروی تست به تکنولوژیای مجهز بوده که به تازگی ثبت شده و توسعه یافته اما درباره جزئیات آن سخنی به میان نیاورده است. همچنین در ویدئو میتوان دید که سدان لوکس ژرمنی تمامی اعمال فرمان، پدال گاز و ترمز را در فضایی نسبتاً تنگ انجام داده و پس از آن از خط تولید خارج شده است.
این موضوع چیزی فراتر از یک نمایش ساده است زیرا مرسدس در حال اجرای برنامهای آزمایشی برای اجرای عملیات تولید روزانه است. یک روش قدیمی شامل مسئول سرویس شاتل برای آوردن کارکنان به خط تولید است.
مقامات مرسدس قبلاً آینده را در تحویل خودران خودرو و بهصورت مستقیم از خط تولید به خانه مالک تصور کردهاند. آیا این یک ایده خوب است یا اینکه دیدن یک خودروی صفر براق در نمایندگی هیجان بیشتری دارد؟
محمد
۲۰ تیر ۱۳۹۶امروز آئودی قراره A8 رو معرفی کنه…آئودی هم روی سیستم نیمه خودران خیلی مانور کرده…ولی باز بعید میدونم حریف سلطان S بشه!!!
سید علیرضا
۲۰ تیر ۱۳۹۶.
یعنی آدم باید دیوونه باشه
اینو ببینه بعدش بگه بی ام و
جی تی ار
۲۰ تیر ۱۳۹۶باشه………
MehdiTurbo
۲۰ تیر ۱۳۹۶تو سریه اس کلاس شاید ولی تو همه سریا نه
TRX
۲۰ تیر ۱۳۹۶عشق به بی ام و یه عشق ابدیه!
F1 LOVER
۲۰ تیر ۱۳۹۶یا بهترین یا هیچ…
h
۲۰ تیر ۱۳۹۶بیخیال -اگه رانندگی خودکار تو جهان و ایران فراگیر بشه و روی پراید هم نصب بشه من آخرین نفر تو جهانم که ازش استفاده میکنم.
_مثل بعضی از آپشن های کم کاربرد_
swedish arrogant tiger
۲۰ تیر ۱۳۹۶,واقعا دلبری میکنه .عشق است بنز عشق است اس کلاس
Amir
۲۰ تیر ۱۳۹۶خیلی جالب بود
درود بر این شرکت خودروسازی
#ali.m#
۲۰ تیر ۱۳۹۶تکنولوژی بالای بنز واقعا قابل احترامه و یه شاهکار حساب میشه .
ولی من هیچ وقت اگه این ماشینو داشته باشم ازش استفاده نمیکنم .من میخوام یه ماشین بخرم که از رانندگی باهاش لذت ببرم نه ایکه بشینم تا خودش منو ببره اینور اونور .این تکنولوژی فقط به درد پیر مرد های پولداری میخوره که دیگه توانی واسه رانندگی ندارن (البته اگه به سطح خیلی بالایی برسه ) یا فقط یه سری وضعیت های ضروری که امکان پیش امدنش خیلی کمه .
(پیشا پیش تشگر میکنم از کسانی که میگن اگه خواستن بدنش بهت تو قبول نکن?)
فرزاد
۲۰ تیر ۱۳۹۶این مال زمانیه که ما ی ماشین با کیفیت سوار نمیشم ……
ما اگه بجای پراید بنز یا بی ام و یا هر ماشین دیگه ای که تو کشور ما بهش میگن لوکس زیر پامون بود …..و راحتی و جذابیت رانندگیه رو حس میکردیم بعد چند مدت به فکر راحتی بیشتر بودیم ……اونموقس که پای خودران میاد وسط …..نه الان که فقط ارزوی ی گیربکس دستی خوب رو روی ماشینامون داریم حالا اتومات پیشکش
#ali.m#
۲۱ تیر ۱۳۹۶????
Ali007
۲۱ تیر ۱۳۹۶ولی من هنوزم نظرم cla45 amg واقعا عالیه…اگه باور نداربن خودتون ببینین…❤
محمدرضا
۲۲ تیر ۱۳۹۶دلیل این مقاومتی که هست در برابر ماشین های خودران رو نمیفهمم.اگه همه ی ماشین ها خودران باشن و باهم در ارتباط باشن دیگه ترافیک و چراغ قرمز و تصادف به این صورتی که الان داریم وجود نخواهد داشت و سودش چندین هزار برابر ضررش خواهد بود.
وقتی حرف از لذت میزنن توی ایران منظورشون اینه که با پراید پشت ترافیک همت موندن،توی اروپا هم باشه ادمای عادی نهایتا یه هاچبک شهری یا سدان کارکرده میخرن که نمی دونم چه لذتی توش هست.هر وقت ماشین های خودران فراگیر بشن بازهم ماشین هایی مثل gtr و 911 خواهند بود فقط حضورشون به جاده های خاص و پیست ها محدود میشه و اونوقت علاقه مندا خودشون میتونن مراجعه کنن و اون وقت که با اون ماشینا دریفت و دونات زدن بیان از “لذت رانندگی” حرف بزنن.مسلما تعداد این آدم ها در برابر کسانی که از خرج ماشین شخصی و شرایطی مثل چراغ قرمز ها و تصادفات راحت شدن،هیچ محسوب میشه.