بازار خودروی چین برای برخی خودروسازها مهمترین بازار است و مرسدس بنز نیز اهمیت این بازار را به خوبی میداند.
در حقیقت مرسدس بنز تولید محلی خودرو در چین را از سال ۲۰۰۵ شروع کرده و مدل E کلاس اولین خودروی مرسدس بنز بود که خط تولید شرکت پکن بنز اتوموتیو BBAC را ترک کرد. این شرکت جویت ونچر حاصل همکاری دایملر و بایک است.
حالا و پس از ۱۱ سال مرسدس بنز تولید یکمیلیون دستگاه خودرو در جمهوری خلق چین را جشن میگیرد. یک میلیونمین خودروی تولیدی نیز جدیدترین نسل E کلاس است که به همراه مدلهای C ،GLA و GLC کلاس ساخته میشود.
Hubertus Troska عضو هیئتمدیرهی دایلمر میگوید:
این مناسبت یک مرحلهی مهم برای همکاری موفقیتآمیز ما با بایک است و دلیلی محکم برای تعهد ساخت چین، برای چین ماست. شرکت BBAC یک فرصت کلیدی برای توسعهی درازمدت و پایدار برند مرسدس بنز در چین بوده و ما به توسعهی یکی از پیشروترین تأسیسات خود در شبکهی تولیدی جهانی دایلمر ادامه خواهیم داد.
منبع: carscoops
MPH
۲ آذر ۱۳۹۵عاشقتم مرسدس
volvo fh
۲ آذر ۱۳۹۵تقریبا میشه سالی ده هزارتا.
یه زمانی پراید سالی بیش از سیصدهزار دستگاه میفروخت.
ولی ارزش یه بنز صدهزار برابر از پراید بیشتره
حسین
۲ آذر ۱۳۹۵تقریبا میشه سالی صد هزار دستگاه
ENER-G-FORCE
۲ آذر ۱۳۹۵والا با کابینی که این داره و لوگویی که روی کاپوتشه , همچین فروشی هم دور از انتظار نیست! بنزه دیگه …!
KING 918 (سلطان اشتوتگارت)
۲ آذر ۱۳۹۵اشکمو در اوورد عکس های اخر …………..
مسعود
۴ آذر ۱۳۹۵این کلاس E کشیده تر چه خوشگل از آب در اومده