مرسدس بنز به خاطر ویژگیهای واضح بسیار زیادی شناخته میشود اما یکی از شاخصترین ویژگیهای این برند صندلیهای شگفتانگیز محصولات آن است. بله ما دوست داریم روی صندلیهای یک مرسدس بنز لَم دهیم اما هیچیک از صندلیها نمیتوانند راحتی صندلیهای ماساژوردار مرسدس S کلاس را ارائه دهند. به تازگی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن شاهد کالبدشکافی و جدا کردن قطعات این صندلیها هستیم.
پیش از آنکه شروع به ابراز انزجار از این حرکت بکنید بدانید که این کار در یک صندلی اتفاقی رخ نداده است. برای آغاز باید گفت صندلی S کلاس مدرن دارای عملکردهای سرد و گرم شونده و همچنین ماساژ بوده و فوقالعاده گرانبها هستند. همچنین پرواز به مقر اصلی مرسدس بنز در اشتوتگارت آلمان نیز ارزان نبوده اما خب ارزش این کار را داشته است. مرسدس بنز از این افراد دعوت کرده تا نگاهی نزدیکتر به عملکرد صندلی S کلاس مدرن داشته باشند.
صندلی انتخابی برای حضور در اتاق عمل صندلی راننده مرسدس بوده و با وجود صندلیهای زیادی در که پشت زمینه ویدئو دیده میشوند فکر نمیکنیم آنها از انجام این کار خیلی ناراحت شده باشند. هنوز هم از دیدن فرو رفتن تیغه تیز در بطن صندلیها ناراحت میشویم!
زیر چرم مرغوب صندلی همه نوع تجهیزاتی که فکرش را میکنیم خواهیم دید. همین امر باعث میشود در زمان روشن کردن گرمکن صندلی تفکر دوبارهای درباره تکنولوژی بکار رفته در آن داشته باشیم. عملکرد ماساژ صندلی S کلاس توسط کیسههای بادی زیادی که توسط واحد کنترل پیچیدهای کار میکنند صورت میگیرد. ما همچنین مارپیچهایی برای عملکرد گرمکن صندلی، فنهایی برای به گردش درآوردن هوا، پدهای زیاد و متنوع و… میبینیم.
گاهی اوقات بهتر است چیزی درباره اتفاقاتی که در یک خودرو میافتد ندانیم! هرچند این به معنی عدم لذت بردن از ماساژور صندلی یک مرسدس S کلاس مدرن نیست!
Bilbo
۱۱ فروردین ۱۳۹۷کیفیته که داره چکه میکنه…یه روز اس کلاس هم میخرم??
حامد
۱۱ فروردین ۱۳۹۷آقایی که عینک بر چشم داری خیلی سنگ دلی که اون تیغو میکنی تو صندلی عشقم?
KING 918
۱۱ فروردین ۱۳۹۷خدا لعنتت کنه ………
انگار تیغو رو میزد تو چشم من …………..
کیفیت موج میزد
رامین
۱۱ فروردین ۱۳۹۷اگر این خودرو در داخل ایران تولید میشدصنلی آنرا بجای چهار ماساژور 1عدد وفن خنک کننده هم یک فن آشپز خانه ای و گرم کن هم یک هیتر ساده روکش هم از پارچه ساده استفاده میکردند وبقیه قضایا هم ادامه دارد
شاهين
۱۱ فروردین ۱۳۹۷سلطان تویی، بزرگ تویی، کبیر تویی، خار و خفیف منم … آخه این تکنولوژی و این مهندسیه آلمانی ها و این شرف و غیرت کاریه این آدما ارزش داره به کل خودروسازی های مملکت ما
Khosrow
۱۱ فروردین ۱۳۹۷پیام مرسدس : حرفی؟ سخنی؟ :) ..
جنوب
۱۱ فروردین ۱۳۹۷آقا همون صندلی که پاره کردی خراب کردی رو بده من
به اینم راضیم
KOLAH GHERMEZI
۱۱ فروردین ۱۳۹۷به نظر من از تمام اس کلاس حتی این صندلی رو هم فقط خود بنز و ده-یازده خودروساز دیگه میتونن بسازن. واقعا تکنولوژی عظیمی توش به کار رفته
Divergence
۱۱ فروردین ۱۳۹۷با تشکر فراوان ، بسیار جالب بود. مخصوصا از سیستم گرم کن صندلی خوشم اومد، چون سیستمش خیلی ابتدایی است و ساختش هم خیلی راحته ، فقط یک مدار میخواد که جریان را توی سیم ها کنترل کنه ، در این صورت میشه سیم ها را با درجه حرارت های مختلف داغ کرد. این ویدئو منو ترغیب کرد یک مدار درایور جریان برای داغ کردن سیم بسازم.
یانکی
۱۱ فروردین ۱۳۹۷نکن داداش خطر آتیش سوزی داره آجر داغ کن بشین روش
حسین دهمرد
۱۱ فروردین ۱۳۹۷دادا اگه از مدار درایو سر رشته داری هرچقدر هم که باشه منم در جریان بزار.البته من برای تنظیم دور موتور تو ماشین برقی دنبالش هستم. ممنون
نمیدونم همچین مدارهایی تو ایران ساخته میشن یا نه و دوم اینکه چرا ایتالیایی و کره ایش قیمتهاشون اینقدر گرونه؟
ارادت
فرهاد کرمستجی
۱۱ فروردین ۱۳۹۷اونجاش که کاتر امریکایی با المانی مقایسه میکنه، الان اگه ایران بود احتمالا مورد حمله واقع شده بود، صفحه شخصی خودش و خونوادشم باس پرایوت می کرد.:)))