کمپانی تیونینگ آلمانی برابوس، اخیراً توانایی خود را در مورد خودروهای کلاس A و CLA مرسدسبنز به کار گرفته است و اکنون زمان آن رسیده تا به مینی کراساور این خانواده، یعنی GLA بپردازد. با علم به اینکه خریداران چنین خودرویی نیازی به رفته به خارج جاده و قابلیتهای آفرود ندارند، تمرکز روی ویژگیهای اسپرتی و جاده ای آن بوده است.
این مدل خودرو، دارای یک سپر جدید، طرح کنارهها همراه با سیستم روشنایی یکپارچه LED شده که این سیستم روشنایی میتواند با باز شدن در یا با کنترل از راه دور به کار افتد. همچنین یک اسپویلر سقفی در عقب و خروجی اگزوز چهارگانه از جنس فولاد ضدّ زنگ برای آن درنظر گرفته شده است. چرخهای ۲۱ اینچی با تایرهای ۲۵۵/۳۰ و یک کیت سیستم تعلیق سفارشی از دیگر امکانات اضافه شده در این تیونینگ برابوس هستند. در کیت سیستم تعلیق سفارش، ارتفاع رانندگی میتواند تا ۳۰ میلیمتر افزایش یابد و یا با کمکفنرهای اسپرتی، به میزان ۲۵ میلیمتر کاهش یابد. همچنین بهینهسازیهای انجام در مورد پیشرانه باعث شده تا ۴۰ اسببخار اضافی به قدرت موتور ۲۲۰ CDI اضافه شود و قدرت آن به ۲۱۰ اسببخار برسد. گشتاور خروجی نیز به ۴۱۰ نیوتنمتر رسیده است. در نتیجه، شتاب خودرو در رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در مدت ۸ ثانیه اتفاق میافتد و حداکثر سرعت آن ۲۲۰ کیلومتر بر ساعت شده است.۸۱ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
زیگما
۷ خرداد ۱۳۹۳جی ال ای به خودی خود بهترین هست.
کسی میدونه شروع قیمتش تو امریکا از چقدره؟ تو سایتشون چیزی نزده
saeid
۷ خرداد ۱۳۹۳42,000$
mersedes
۷ خرداد ۱۳۹۳وقتی میگم فقط بنز واسه همینه
ایمان
۲۹ بهمن ۱۳۹۳mercedes درسته نهmersedes
درستش کن.
توفیقی
۷ خرداد ۱۳۹۳آخه چرا این مدلش رو تیون میکنه.خیلی مدل های بهتری هستن که برای تیون بیشتر جواب میدن
مثل SL CLS SLS E G SLR
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۷ خرداد ۱۳۹۳درود .
من زیاد از طرح و رنگ بدنش خوشم نیامد .
در موارد قویتر قبول دارم . مثلا خود مرسدس بنز GLA 45 AMG
خروجیه موتور 360 اسب بخاره و در نسخه ی سری بلک 400 اسب بخار .
پس چه کاریه که ادم برابوس بخره ؟؟؟
برابوس فقط برای خروجی های بالای 800 اسب بخار خوبه . از یک موتور 8
سیلندر 850 اسب بخار خروجی میگیره .
اما این طرح و رنگ بدنه برای بنز خیلی زیباتره .
در پایین لینکشو میذارم .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۷ خرداد ۱۳۹۳درود .
خداوکیلی این پکیج AMG از برابوس خیلی زیباتره .
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2015-gla45_amg/1024×768/wallpaper_19.htm
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2015-gla45_amg/1024×768/wallpaper_1a.htm
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2015-gla45_amg/1024×768/wallpaper_1b.htm
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2015-gla45_amg/1024×768/wallpaper_1c.htm
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2015-gla45_amg/1024×768/wallpaper_1d.htm
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2015-gla45_amg/1024×768/wallpaper_20.htm
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2015-gla45_amg/1024×768/wallpaper_21.htm
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2015-gla45_amg/1024×768/wallpaper_1f.htm
انصافا برابوس به این مدل AMG نمیرسه .
HUAYRA
۷ خرداد ۱۳۹۳میلاد عکس هایی با رزلوشن بالاتر نداشتی؟؟؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۷ خرداد ۱۳۹۳درود .
چرا تو خود سایت بری دوتا ورژن بالاتر هم داره .
مگه اینها بده ؟؟؟؟؟
Ehsan
۷ خرداد ۱۳۹۳خدایی ، این یکی که میلاد تو گذاشتی خیلی بهتره ، هیچی حرفی واسه گفتن نگذاشته
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۷ خرداد ۱۳۹۳درود .
انصافا خیلی قشنگه . AMG خیلی بهتر از روی این کار کرده
تا CLA 45 AMG . ترکیب رنگش فوق العاده است .
Ehsan
۷ خرداد ۱۳۹۳میلاد ، فکر کنم رقیبش BMW 225i باید باشه
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۷ خرداد ۱۳۹۳درود .
رقیب این بنز X1 است .
احسان جان به جیمیل من سر بزن . صفحه ی اول لکسس NX .
خودم
۷ خرداد ۱۳۹۳میلاد درود خدا بر تو باد.
میلاد به جای درود کردن برو درسات رو بخون.همش اینجا پلاسی
Ehsan
۷ خرداد ۱۳۹۳آره درست میگی ، ولی نمیدونم چرا وقتی GLA 45 رو میبینم یاد 225i می افتم
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۷ خرداد ۱۳۹۳درود .
در حال حاضر به همین دیپلمم قانع هستم .
sadegh
۷ خرداد ۱۳۹۳نمیدونم چرا اینقد با طراحیه بدنه ی این ماشین حال میکنم، خیلی جذابه، مخصوصا از بغل
Ehsan
۷ خرداد ۱۳۹۳چه خوب شده ، منم با صادق موافقم از بغل خیلی جذابه ، اصلا محشره
خودم
۷ خرداد ۱۳۹۳فکر کنم تو با همه موافق باشی.نه احسان.نه
Ehsan
۷ خرداد ۱۳۹۳نه خودم جان ، الان با تو مخالفم :-D
خوب صادق چیزی رو نوشته بود که من به ذهنم رسید و میخواستم بنویسم
amir.t.
۷ خرداد ۱۳۹۳سلام به همگی.من ی سوال دارم و میدونم ربطی به این بحث نداره ولی خیلی ذهنمو مشغول کرده.سوالم اینه که چرا شرکت bmw ماشین سنگین نمیزنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
HUAYRA
۷ خرداد ۱۳۹۳ساختن ماشین سنگین لیاقتی میخاد که هر کمپانی نداره و فقط بعضیا مثل بنز و فورد و شورلت و دوج رم این لیاقتو دارن
شاهین
۷ خرداد ۱۳۹۳این چه حرفی بود آخه؟ ناراحتم کردی داداش.
شاهین
۷ خرداد ۱۳۹۳بنزم موتور نمیسازه.حالا باید بگیم لیاقتشو نداره؟! نه داداش من،اینجوریا نیست.سیاست هر شرکتی با شرکت های دیگه فرق داره.هوایرا ازت انتظار بیشتری داشتم.
Zonda R
۷ خرداد ۱۳۹۳@.F
چه عجب
منور کردی شاهین جان
شاهین
۷ خرداد ۱۳۹۳سلام داداش زوندا
زوندا جون اگه عمری باشه برمیگردم به زودی!
خیلی مخلصم.
Ehsan
۷ خرداد ۱۳۹۳خود عزیزم دوست نداره بسازه ، چه ربطی به لیاقت داره
کارخانه ای که هواپیما میساخته ، کامیون ساختن براش سخته؟!!!؟
شاهین
۷ خرداد ۱۳۹۳داداش احسان خوبی؟ آقا شرمنده من کمتر سر میزنم به پدال.
احسان جون خودت هوای اون کارخونه ی مورد علاقه ی منو نگه دار! :) ;)
Ehsan
۷ خرداد ۱۳۹۳سلام شاهین جان ، چشم داداش ، خیالت راحت
زیگما
۷ خرداد ۱۳۹۳چه ربطی داره؟
مثل این میمونه که بگی چرا جی ام موشک ضد ناو تولید نمیکنه!
کمپانی ها هدف، پول و سرمایه دار دارند و همین جوری الکی نمیتونن وارد بخشی از صنعت بشن!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۷ خرداد ۱۳۹۳درود .
شاهین خیالت راحت . من هوای تمام برندهای المان و
زیرمجموعه هاشونو دارم . دیگه تا الان باید منو شناخته
باشی که چطور با انرژی ایستادگی میکنم .
شاهین
۷ خرداد ۱۳۹۳میلاد،شما که سرور مایی.دم همتون گرم
هم آلمان هم ژاپن و…
رضا
۷ خرداد ۱۳۹۳لیاقت!!
خیلی خنده داره
e.scamp
۷ خرداد ۱۳۹۳زیگما این رفیقمون منظورت از موتور رو نفهمیده برو پایین بهش بگو
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۷ خرداد ۱۳۹۳درود .
هویرا جان منظور امیر از ماشین سنگین ، کامیون بوده .
شورولت که کامیون نداره . همینطور دوج .
فورد هم که ر…ده با اون قیافه ی کامیوناش .
نه تنها فورد بلکه فولکس هم ر…ده .
فقط به درد بازار های نو ظهور میخورن .
بنز از قدیم کارش ماشین سنگین بوده . اتوبوس. کامیون . بوژی
کش . تیتان . و ….
شلبى
۷ خرداد ۱۳۹۳میلاد از اون روز دارم فکر میکنم ببینم منظورت راجع ب لوکوى بنز جى بود تا اینکه الان عکسهاى بنز رو در این مطلب دیدم متوجه شدم من منظورم رو بد کفتم اشتباه برداشت شده، منظورم اون لوکویى که روى کابوت بر روى بایه قرار میکیره و دیکه لوکویى بر روى جلوبنجره قرار نمیکیره بود.
PEUGEOT
۷ خرداد ۱۳۹۳از طراحی بدنش خوشم اومد
خوشگل شده
قدرت موتورشم عالیه
e36
۷ خرداد ۱۳۹۳پدال از بنز خیلی مطلب میزاری… خبریه ؟؟
slr mclaren
۷ خرداد ۱۳۹۳مگه بنز بده؟
.
.
.
The Best Or Nothing
HUAYRA
۷ خرداد ۱۳۹۳سلام بچه ها من برگشتم.خیلی ماشین خوبیه.
لعنت بر آوانتادور.علت این که از آوانتادور بام میاد اینه که زیادی سنگینه و به درد جایی مثل سیاره ی مریخ میخوره که اونجا وزنش بیشتر از 600 کیلوگرم نیست
HUAYRA
۷ خرداد ۱۳۹۳ولی اورکان شبیه آوانتادوره و خیلی سبک تره من عاشقشم
رضا
۷ خرداد ۱۳۹۳خب تو بخر ببر مریخ سوار شو
Metalhaed
۷ خرداد ۱۳۹۳خبری عظیم در راه است ، منتظر باشید
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۷ خرداد ۱۳۹۳درود . چه خبری ؟؟؟
Metalhead
۷ خرداد ۱۳۹۳میلاد داره 4000 تایی میشه :D
mahdi
۷ خرداد ۱۳۹۳دورود
کنجکاو شدم چه خبری؟
سرکاری که نیست؟
خدا کنه که خیرباشه
منتظرم
سپاسگذارم
مهدی (فرزند کوروش)
HUAYRA
۷ خرداد ۱۳۹۳لطفا مخالف نزنین چون سلیقه ی من اینطوریه
ROLLS R R ROYCE
۷ خرداد ۱۳۹۳جالب نیست!!!!!
شبکه ی جم تی وی نشونش داد!!!!باحال نیست!!!!!
شایان
۷ خرداد ۱۳۹۳واقعا!!!!عجب منبع معتبری!!!!
HUAYRA
۷ خرداد ۱۳۹۳یکی لطفا به حرف من گوش کنه.برای چی تو مدرسه انقدر امتحات میگیرن؟ما پیش نوبت دومامون از اول اسفند شروع شدنو شنبه هم آخرین امتحان نوبت دوممون رو میدیم.این چه وضعشه؟؟؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۷ خرداد ۱۳۹۳درود .
خلاصه باید دهن ادمو یجوری سرویس کنن . زیاد سخت نگیر .
Ehsan
۷ خرداد ۱۳۹۳پسر خوب بشین امتحان ها تو بده اینقدر غر نزن ، ما وقتی مدرسه میرفتیم همیشه میگفتیم میشه یک امتحان دیگه بدهیم ، اصلا اشتیاق داشتیم برای امتحان
چون امتحان قبلی رو گند زده بودیم ، اینو میگفتیم :-D
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۷ خرداد ۱۳۹۳درود . دهنت سرویس احسان . خیلی باحال گفتی .
Ehsan
۸ خرداد ۱۳۹۳عجب دورانی بود و چه زود گذشت
HUAYRA
۷ خرداد ۱۳۹۳شاهین جان لیاقت بنز از هر کمپانی دیگه ای بیشتره چون اگه بنز لیاقت نداشت موتور هوایرا و زوندا آر و رولوشن و sls black و کلی ابر خودروی دیگه رو نمیساخت.نساختن موتور عیب و عار نیست ولی زیردست یک کمپانی بودن عیب و عار هست که مرسدس زیر دست هیچ کمپانی نیست.کارل بنز کمپانی بزرگی ساخته بود
شاهین
۷ خرداد ۱۳۹۳“زیردست یک کمپانی بودن عیب و عار هست که مرسدس زیر دست هیچ کمپانی نیست”
BMW زیر دست کیه داداش؟!
اندکی تامل کن.
e.scamp
۷ خرداد ۱۳۹۳منظور از موتور یعنی موتور سیکت از اونا که 2تا چرخ داره سوار میشی تعادلت رو حفظ میکنی !!!!!!؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۷ خرداد ۱۳۹۳درود .
باید لباسمو عوض میکنم و لباس ب ام و میپوشم .
دوست عزیز هر شرکتی سیاستش فرق میکنه . درسته که بنز و AMG موتورهای
خوبی میسازن ، اما اینو یادت نره که مکلارن F1 موتورش برای ب ام و بود .
ب ام و موتورهای رولزرویس رو میسازه . بعضا موتور هواپیما هم میسازه .
در مقابل بنز نمیتونه موتور سبکلت بسازه . ب ام و در یک زمینه هایی قوی
هست . بنز در یک زمینه هایی .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۷ خرداد ۱۳۹۳درود .
درسته که عاشق سینه چاک بنز هستم ، اما جلوی واقعیت نمی ایستم .
در ضمن اگر ب ام و زیر مجموعه بود ، هیچ وقت رتبه ی دوم با ارزشمن ترین
برند دنیارو به دست نمیاورد .
شاهین
۷ خرداد ۱۳۹۳e.scamp جون چطوری داداش؟ آره همون موتور سیکلت رو میگم،فکر کنم هوایرا جان درست متوجه نشده بود.
داداش میلاد حرفت کاملا درسته،البته زیر مجموعه بودن به خودی خود ضعف محسوب نمیشه.همین ائودی مثال بارزی هستش.
e.scamp
۷ خرداد ۱۳۹۳ارادت داریم داشی شاهین یه توضیح بدم البته ناقص و مختصر اینکه بی ام و اکثر موتورهاش خورجینی هستش یه استاد داشتیم چند سال قبل میگفت استعداد موتور سیلندر خطی و V شکل بیشتر از خورجینی هست میگفت با اینکه بی ام و خورجینی تولید میکنه بیشترین جایزه بهترین موتور رو میبره حالا تصور کن اونروزی که بی ام و بخواد موتور پیشرفته تر بزنه همه باید برن کنار. اگه اطلاعات غلط دادم لطفا اصلاح کنید
sadegh
۷ خرداد ۱۳۹۳هوایرا جان، الان BMW زیرمجموعه ی چیه شرکتیه که اینجوری میگی بی لیاقت؟؟؟!؟!!
میدنستی BMW موتورِ مک لارن F1 رو ساخته، ماشینی فوق العاده سریع با سرعت 372 محدود شده و 391 بدون محدودیت، شتاب 2.9 ثانیه!! این ماشین با اینهمه سرعت و شتاب سال 1992 ساخته شده، چیزی که بعدِ نزدیک به 25 سال کمتر ماشینی میتونه رقیبش باشه!
شاهین
۷ خرداد ۱۳۹۳صادق جون خودت بهتر از من میدونی،BMW توی هر زمینه ای کم بیاره توی بخش “موتور” استاده.رکورد بیشترین جایزه ی بهترین موتورهای سال مال BMW هستش.
BMW تا حالا 61 بار برنده ی بخش های مختلف این رقابت شده در حالیکه نزدیک ترین رقیبش فولکس/ائودی/پورشه هستش که جمعا 32 بار این جوایز رو بردن.
سومین جایگاه هم مال گروه فیات/آلفا/فراری-مزراتی هستش.
لینکشو این پایین میذارم خودتون کامل بخونین.
ارادتمندم
شاهین
۷ خرداد ۱۳۹۳http://en.wikipedia.org/wiki/International_Engine_of_the_Year
sadegh
۷ خرداد ۱۳۹۳آره شاهین جون، خیلی هاش رو توی سایت های مختلف و توی مجله ماشین خوندم، من BMW رو دوست دارم، ولی خداییش بی طرف میگم؛ واقعا شرکت فوق العاده ایه، از هر لحاظ، از نظر موتوری هم که دیگه اصن جای بحث نداره
Ehsan
۷ خرداد ۱۳۹۳هوایرا ، نخست که سیاست بی ام و ساخت سوپر کار نیست ، دوما ولی با این حال موتورهای دیگری هم برای دیگران میسازه که میلاد اشاره کرد سوما بی ام و خودش دوتا زیر مجموعه داره ، چطور خودش میشه زیر مجموعه ؟!!!!
احسان
۷ خرداد ۱۳۹۳GLA را باید با X1 مقایسه کرد ؟
خودم
۷ خرداد ۱۳۹۳احسان زدی تو کار مقایسه
HUAYRA
۷ خرداد ۱۳۹۳صادق جان میدونستی موتور زوندا آر سریعترین خودروی جهنم سبز رو مرسدس ساخته و میدونستی اولین کانسپت دنیا رو کارل بنز اختراع کرده؟؟؟
reza
۷ خرداد ۱۳۹۳واقعا طراحی جذابی داره
قدرت موتور خوبی هم داره شتابشم خوبه(4.4 ثانیه)
افرین برابوس ایندفه لوگو بنز رو عوض نکردی :) :)
mahdi
۷ خرداد ۱۳۹۳دورود به همه دوستان
چندتا سوال
یه کمپانی برای اینکه وارد ساخت یه وسیله مثلا کامیون بشه باید چه کارکنه؟
خط تولید؟
نیروی متخصص؟
هزینه های ساخت؟
بازار هدف؟
یکی این مواردی رو که گفتم توضیح بده
سپاسگذارم
مهدی (فرزند کوروش)
زیگما
۷ خرداد ۱۳۹۳خب خوشبختانه این سوال به رشتم مربوطه یکم!
عرضم به خدمت انورتون که
یه کمپانی با توجه به نوع بازاری که میخواد واردش بشه، نیاز به سرمایه خیلی زیادی داره
کمپانی تازه کار باید متخصص بخره
تجهیزات و ماشین الات بخره
مدیر بخره
نمایندگی جور کنه
امتیاز های مختلف رو برای خودش دست و پا کنه
و اونقدر پول داشته باشه که اگر محصولش نیاز به جمع اوری داشت، بتونه محصول رو از سراسر بازار جمع کنه و ایراد رو رقع کنه و به کهرش ادامه بده
اساسا هر چیزی در صنعت به پول و سرمایه بستگی داره
پول همه چیزه
پس در واقع جواب سوال اولتون این میشه
برای اینکه یه شرکت بتونه وارد ساخت کامیون بشه باید پول داشته باشه
حالا این پول از طرقی به دست میاد
1.عده هستند که ایده های تجاری و تولیدیشون رو با سرمایه دار ها بزرگ مطرح میکنن و سعی میکنن که اون هارو به سرمایه گذاری جذب کنن
2.راه دوم که بعد از بحران اقتصادی سال 2008 خیلی در اروپا و امریکا رایج شد، وام گرفتنه که دارای محدودیت هایی هست.ولی برای شروع مناسبه
راه سوم شروع با سرمایه شخصی ادم هست که بسیار طول میکشه تا کمپانی بتونه پیشرفت کنه
خط تولید و متخصص و بازار هدف و … از طریق جذب نیرو تامیین میشه
اگه منظور سوالتون رو نفهمیدم، توضیح بدید.
mahdi
۷ خرداد ۱۳۹۳دورود
جنا زیگما من در ابتدای سوالم پرسیدم کمپانی
راستش فکرم درگیر چند کامنت بالا شده بود که چرا بی ام دبلیو کامیون و ….. تولید نمیکنه برای همین این سوالات به ذهنم رسید
در واقع هدف سوال من کمپانی بی ام دبلیو یا کمپانیهای مشابه ای که درخط موازی هم کار میکنند
مثلا هیوندا اقدام به تولید وسایلی مثل بیل مکانیکی و ….. کرده این کار براش چه اعتباری میاره؟
آیا از تکنولوژی ساخت چند گروه وسایل نقلیه میتونه بهره ببره توی صنایع دیگش؟
سپاسگذارم
مهدی (فرزند کوروش)
Ehsan
۷ خرداد ۱۳۹۳البته مهدی جان ، فکر کنم هیوندای موتور ، زیر مجموعه گروه صنعتی هیونداست ، یعنی در اصل اول یک شرکت صنعتی چند منظوره بودند ، بعد خودرو سازی رو هم شروع کردند
البته چند مثال دیگه هم هست مثل شرکت ولوو که علاوه بر کشنده و خودرو در ماشین آلات سنگین هم فعالیت داره
از شرکت هایی که در اکثر کارهای صنعتی ، کشتی سازی و حتی ساختمان سازی و صنایع نیروگاهی و … فعالیت دارند ولی خودرو نمی سازند میشه زیمنس آلمان و سامسونگ کره رو نام برد ، در مورد شرکت های آمریکایی فکر کنم زیگما بهتر میشناسه
زیگما
۷ خرداد ۱۳۹۳بله احسان جان درست گفتن
هیوندای قبل از اینکه خودروساز باشه، کشتی ساز بوده
و از اونجایی که زیر ساخت ها و صنایعی داشت که میتونست باهاش روی خودرو کار کنه، وارد این صنعت شد.
کمپانی های فعال درچند صنعت امریکای زیاد داریم
مثل جنرال الکتریک که از یخچال و اجاق گاز تا راکتور و موتور هواپیما میسازه
یا کمپانی کترپیلار که بیل مکانیکی و ابزارالات صنعتی، موتور های کشتی و جنراتور و ماشین الات کشاورزی میسازه
یا کمپانی معروف هانی ول که اکثر توربو های بنز رو میسازه و خدمات مهندسی و پیمانکاری پروژه های عظیم هم انجام میده
mahdi
۷ خرداد ۱۳۹۳دورود
جناب زیگما و احسان عزیز ممنون بابت اطلاعاتتون
پس طبق گفته شما میشه نتیجه گرفت که هیوندا در صنعت خودرو از اطلاعات و صنعت خوبی بهره میبره
و خودروهایی رو که داره ارائه میکنه بی جهت انقدر خوب درنیومده منظور از یه پیشینه خوب و یه عملکرد خوب برخورداره
درمورد کمپانی کاترپیلار باید بگم یه کمپانی فوق العاده موفقی هست
و جالبه که علارقم این رکود چند سال اخیر آمریکا بازهم شرکتهاو کمپانیهای صنعتی به اضافه بانکها دوباره شروع به رشد کردند
و آمریکا دوباره شروع به رشد کرده
به هر حال آمریکا مالک دنیاست البته آلمان رو باید از این مالکیتش فاکتور گرفت
سپاسگذارم
مهدی (فرزند کوروش)
Ehsan
۸ خرداد ۱۳۹۳خواهش میکنم مهدی جان
کاترپیلار که خدای ماشین آلات سنگینه
امید
۷ خرداد ۱۳۹۳مهدی جان مدیر خواستی بگو تعارف نکن داداش
mahdi
۷ خرداد ۱۳۹۳دورود
احسان و امید جان ممنونم
سپاسگذارم
مهدی (فرزند کوروش)
امید
۷ خرداد ۱۳۹۳بدون تیون هم محشره طراحی داخلش واقعا بی نظیره همه حس ها رو ییهو میپاچه بهت لذت ارامش امنیت و رفاه ازادی بچه مایه داری و…
سام
۸ خرداد ۱۳۹۳باسلام مجدد.
این نوع کلاس خودرویی به نظر شبیه یک هاچ بک شاسی بلنده نه کراس اوور!مثل ب.ام.وX1 که ارتفاعش 2 سانت از L90 بیشتره.