تیونر آلمانی جی پاور که به تیونینگ خودروهای بامو معروف است این بار دست روی خودرویی از رقیب این شرکت گذاشته است. از مدلهای تیون شدهی اخیر این شرکت میتوان به M4 GTS با قدرت ۶۱۵ اسب بخار و X5 M با قدرت ۷۵۰ اسب بخار اشاره کرد.
جی پاور مدل معروف ایامجی GT را زیباتر کرده است. پیشرانهی ۸ سیلندر ۴ لیتری کارخانه به لطف مدول بای ترونیک جدید قدرت ۶۱۰ اسبی دارد که نسبت به خروجی استاندارد ۴۶۲ اسب بخاری افزایش مناسبی را نشان میدهد. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر این خودرو تنها در ۳.۶ ثانیه ثبت میشود.
زیر کاپوت خودرو جادوی جی پاور بیشترین تأثیر خود را گذاشته است. البته خودرو اصلاحات ظاهری هم داشته که این امر باعث برجستهتر شدن خودرو شده است. در نمای جلو شاهد تغییرات نسبی و همچنین بهکارگیری رینگهای آلیاژی هوریکان RR هستیم که با وزن کم خود باعث افزایش دینامیک شاسی میشوند.
رینگهای ۲۰ و ۲۱ اینچی (به ترتیب در جلو و عقب) به همراه لاستیکهای ۲۷۵/30R20 و ۳۰۵/25R21 به تنهایی بهای ۷۹۸۸ دلاری دارند. مدول بای ترونیک جدید نیز بهای ۲۶۷۹ دلاری دارد. در مجموع برای این مجموعهی پیشنهادی توسط جی پاور باید بهای ۱۰۴۵۲ دلاری پرداخت. جی پاور همچنین این پکیج را برای S63 AMG سدان در نظر گرفته که قدرت خودرو را به ۷۰۰ اسب بخار رسانده و سقف سرعت خودرو به ۳۲۱ کیلومتر در ساعت میرسد.
الف.ی
۷ دی ۱۳۹۵خوبه خبر خوبیه.اگه روزی برسه که بنز و بی ام و با متحد بشن و کاستی های همدیگر رو پوشش بدن و همینطور آ.ام.گ و جی پاور ،دیگه هیچ شکی نمیمونه که محصولاتشون بهترین تو بازار خواهد شد.
Efk
۷ دی ۱۳۹۵رقابتشونه که باعث پیشرفته
madjid
۷ دی ۱۳۹۵با efk موافقم 100 درصد.
الف.ی
۷ دی ۱۳۹۵شاید،اما شما ترجیح میدید هر کدوم جدا پیشرفت کنن یا هردو نیروهاشون رو روهم بزارن و با هم ترقی کنن؟همکاری چیزیه که همیشه سود داره.مثل استون و ردبول
peyman
۷ دی ۱۳۹۵دیوونه رینگ و لاستیکاش هستم
Saied
۷ دی ۱۳۹۵به ماشین هایه تیون اصلا اعتقاد ندارم. فکر کنم اصطحلاک خیلی زیاد بشه
madjid
۷ دی ۱۳۹۵.
دوست عزیز اگر ناراحت نمیشی … شما استهلاک و اصطکاک رو با هم مخلوط کردی و ازش کلمه ای درست کردی به اسم اصطحلاک !!
شایان
۷ دی ۱۳۹۵اصن ادم نگاه که میکنه ضربان قلبش میره رو ۱۰۰۰
رامتین
۷ دی ۱۳۹۵والا 206 یا رنو که ملت دارند در دنیا قیمت جهانیش حدود 7-8 هزار دلاره. حال آنکه تایر این خودرو به تنهایی با ماشینمون هم قیمته. ضمن اینکه یجا خوندم وقتی بوگاتی بخواد سرعت بالای 430 را طی کنه اون تایر بعد از این سرعت باید تعویض شه و ضمنا قیمتش حدود 15000دلاره. یعنی لاستیک بوگاتی هم قیمت یه هیوندا النتراست. ببین موتور و بقیش چی هست. واقعا تکنولوژی این ماشینها در برابر ماشینهای به ظاهر لوکس موجود در ایران، مثه مقایسه تیم قوتبال آرژانتین در برابر تیم زیر 10سال روستای … در شهر … بنگلادشه:)
?ReventОn
۷ دی ۱۳۹۵نه عزیزم 23 هزار دلاره،
?ReventОn
۷ دی ۱۳۹۵تازه برا ویرون،برا شیرون که میشلن اختصاصی تولید کرده حتما بخاطر انحصارشم که شده خیلی بیشتره
GOD BLESS AMERICA
۷ دی ۱۳۹۵خدایا یه فرغون ساخت آلمان که روش خورده باشه AMG و تمام اون اون محدودیت های مسخره رو هم داشته باشه برای من و امثال من آرزوی محاله، چرا؟
خدایا چی میشد تو هم از سیاست بنز «یا بهترین یا هیچ» تبعیت میکردی؟
اون وقت 7.3 میلیارد نفر را که 7.2 میلیارد نفرشون اضافیه و یا بی هدف بردگی دیگران رو میکنه، رو خلق نمی کردی.
از این منظر بیشتر سیاستت شبیه سایپاست و مخلوقاتت به سان پراید.
اینا رو هم برای لایک ها یا دیسلایک هاتون ننوشتم، فقط نظر خودمه.
AK_007
۸ دی ۱۳۹۵همه مث پراید خلق میشن!
فقط بعضیا هستن ک با تلاششون ب بنز میرسن!
مثل اپرا وینفری استیوجابز و…