مرسدس بنز G کلاس یک آفرودر جعبهای لوکس و یکی از نمادینترین اسیوویهای دنیا محسوب میشود و حالا تیونر آلمانی، هوفله، تصمیم گرفته با تجهیز آن به درهای موسوم به خودکشی، G کلاس را به رقیبی برای رولزرویس کولینان تبدیل کند. هوفله با کمترین تغییرات ممکن G کلاس را به این درها مجهز کرده است بهگونهای که حتی در آن از همان دستگیرههای استاندارد کارخانهای استفاده شده که کاملاً با دستگیرهٔ درهای جلو مطابقت دارند؛ بنابراین ظاهر کارخانهای G کلاس تا جای ممکن حفظ شده است.
با توجه به ویژگی معمول درهای خودکشی، احتمالاً ورود و خروج به G کلاس هوفله بسیار راحتتر خواهد بود خصوصاً با توجه به اینکه درهای عقب این خودرو چندان بزرگ نیستند. به نظر میرسد درهای عقب این G کلاس با زاویهٔ ۹۰ درجه باز میشوند و با پله رکابهای برقی همراه هستند که دسترسی به کابینی مجلل با صندلیهای مجزای عقب را فراهم میکند. در اینجا اکثر قسمتها با چرم ناپا و آلکانترا پوشیده شده و تیونر حتی صندوق بار را هم با مشکی پیانو و تریم آلومینیومی تزئین کرده است.
صندلیهای عقب خودرو به گرمکن، تهویه و ماساژور مجهز هستند و در چندین جهت قابل تنظیم هستند تا سرنشینان بتوانند موقعیت مناسب خود را تنظیم کنند. بین این صندلیها هم یک کنسول مرکزی با پد شارژر بیسیم و نمایشگر لمسی جای گرفته که از طریق آن همهٔ عملکردهای خودرو قابلدسترسی هستند.
G کلاس هوفله روی رینگهای ۲۳ اینچی با طرح توربین مانند قرار گرفته و مثل محصولات مایباخ بدنهٔ آن با طرح دورنگ رنگآمیزی شده که رنگ بالایی آن خاکستری رنجروور و پایینی مشکی رولزرویس است. جلوپنجره نیز با خطوط کرومی عمودی به ساختههای مایباخ مثل GLS شباهت دارد. هوفله فعلاً قیمت این G کلاس فوق لوکس را اعلام نکرده اما با توجه به این ویژگیها و تجهیزات، مطمئناً خودروی ارزانی نخواهد بود.
MR.JJ
۱۴ آذر ۱۳۹۹از نظر من بهترین تیونینگ جی کلاس مال کارلکس دیزاین هست واقعا فوق العاده بود
(البته در زمینه لوکس بودن)
NAVID۰۰۹۸
۱۴ آذر ۱۳۹۹خودکشی واس اینا با درهای لوکس چنین خودروهایی تعریف شده و واس ما با اَرابههای مرگ ایرانخودرو و سایپا !
این فرق نگرش فکری ما با اونهاست !
با خبر شدید !!! راست یا دروغش را نمیدونم ولی مثل اینکه قیمت شاهین سایپا و k132 ایرانخودرو حدود ۸۰۰ میلیون در نظر گرفته شده و اونهایی که ثبت نام کردن برای یک سال دیگه میخوان تحویل بگیرند به قیمت روز ، چه فکری با خودشون کردن ، اگر هدفتون سرمایهگداری و دلالی هست که خب احمق با این پول پژو ۲۰۰۸ هم میتونی بخری چون با اومدن این ماشین و دادنش به مردم با این قیمت ، عملاً یه جهش قیمتی شدید در خودروهای وارداتی و مونتاژی مثل ۲۰۰۸ یا سراتو و مزدا۳ میبینیم ، ببینید کی گفتم ، خوب شاهد باشید تا اون روز اگر زنده بودیم دور هم جمع بشیم بگیم بخندیم !
دلال فقط و فقط خودروسازان داخلی هستند و لاغیر !!!
به قیمت ۸۰۰ میلیونی تعجب نمیکنم وقتی دنا نکبتی را تا ۶۰۰ قیمتگذاری میکردند در بازار و… .
پارسا ای که عشق هیچ ماشینی نیست☹☹??
۱۴ آذر ۱۳۹۹این چیه خدایی بی نظیرهاول فکر کردم رولز رویس است خیلی شیکه خدایا
ولی خدایی ایینه رو بد کار کردن می تونستن بهتر کار کنن روی ایینه اییینه های خودشو میگذاشتید حداقل
NAVID۰۰۹۸
۱۴ آذر ۱۳۹۹واقعاً فکر کردی رولزرویسِ !!!
بیخیال ، فقط نحوه بازوبست کردن درش مثل اونه نه هیچ چیز دیگرش !
پارسا ای که عشق هیچ ماشینی نیست☹☹??
۱۴ آذر ۱۳۹۹اره به همون جاش توجه کردم
زیزیگولو
۱۴ آذر ۱۳۹۹پای منافع یه گروه محدود تو سایپا و ایرانخودرو در میونه و واسه همین چیزاست که همون گروه که نفوذ زیادیم دارن اجازه نمیدن واردات آزاد بشه چون اگر مثلا واردات ماشینای ژاپنیو کره ای با تعرفه گمرکی پایین آزاد بشه دیگه کسی نمیره از سایپا و ایرانخودرو گاریو فرغون بخره و همه میرن ژاپنیو کره ای میخرن وگرنه همون سالای ۹۶ و ۹۷ که اوج واردات خودرو به کشور بود از کل بودجه ای که به واردات کالا به کشور تخصیص پیدا میکرد فقط حدود سه الی چهار درصدش صرف واردات خودرو میشد ((طبق آمارو ارقام خودشون)) یعنی رقمی بین ۱.۵ تا ۲ میلیارد دلار که عدد بزرگی به حساب نمیاد ولی آقایون از نفوذ خودشون استفاده میکنن و به بهانه کمبود منابع ارزی واردات رو ممنوع کردن
NAVID۰۰۹۸
۱۴ آذر ۱۳۹۹ببینید زیزیگولو جان .
چیزی که من احساس میکنم ، این هست که حتی اگر به شرایط سال ۹۶ هم برگردیم و حتی تحریمی هم نباشه ، دیگر اجازه واردات به کسی داده نمیشه تا کل سیستم دست دولت بمونه و خصوصیها نتوانند جولان دهند و بازار عملاً انحصاری میشه مثل الان که همینطور شده .
البته دست دولت بود همون موقع ، اما چون حجم تبادلات بالا بود و بهانهای محکم نداشتند ، نمیتوانستند جلوگیری کنند به جز قانون ۶سیلندر بودنها یا زیر ۴۰ هزار دلار یا زیر ۲۵۰۰ cc و… تا اینکه ترامپ اومد و بهانه اُفتاد به دستشان و جلوگیری برای همیشه .
چیزی که هست و خیلیها احتمالاً گول میخورند و جَوسازی رسانهای میکنند این هست که خودروی خود را بفروشید که ارزون میشه و ضرر میکنید ، اما حرف من اینه که تا خودروهای وارداتی مُد روز را در نمایشگاهها و نمایندگیها ندیدید و نخریدید و در خیابان پلاک ملی شده و انبوه ندیدید ، خودروی تک برگ سند خودتون را نگهداری کنید و نفروشید و کلاً حتی هیچ خریدی هم نکنید که این جو سازی باعث ترس خیلیها شده و از حول حلیم دارند میوفتند تو دیگ آب جوش که تا به خودشون بیان دیدند پوستشون کنده شده خودروی وارداتی سالم خودشون را فروختند که مثلاً زرنگی کنند و خودروی جدید احتمالی را بخرند ولی میبینند چه اشتباهی کردند و گول جو رسانهای و سیاست دلالان را خوردند و دیگر خودروی خودشون هم نمیتوانند بخرند .
در نظر بگیرید اگر ارزان شد ، برای همه از فقیر گرفته تا ثروتمند مُفیده و وقتی گران بشه چیزی جزء ضرر نیست مگر اینکه دلال باشید و دنبال گرانی !!!
حرف من اینه ، نه بخرید و نه بفروشید مگر اینکه مجبور باشید به هر دلیلی !
گول دلال و رسانهها را نخورید ، هیچکسی دلش به حال شما و سرمایه شما نمیسوزه و همیشه عقل خودت را حاکم در نظر بگیر ، شرایط کشور در حالت طبیعی نیست و در خودرو سرمایهگذاری نکنید بخصوص در خودروهای ایرانی ، اما چه فایده ، هر فراخوانی که دادند ، جماعت تو صف خرید زنبیل گذاشتند واس خودشونو فکوفامیلاشون .
زیزیگولو
۱۴ آذر ۱۳۹۹نوید همیشه و هر سالی که بعد از سال تحویل سال جدیدو به اسم یه چیزی نامگذاری میکنن دقیقاً همون سال مسئولین دولتی برعکسش رو انجام میدن!!!! اصلاً نمیدونم چرا ولی تجربه این رو ثابت کرده!!!! دقیقاً مثل سالی که سال حمایت از کالای داخلیو ایرانی نامگذاری میشه ولی تو همون سال صنعت کشور منهدم میشه اونم به معنای واقعی!!!!! حالا کاری به سیاستای بخور بخور ندارم که این وسط با سوء استفاده از اسامی چه پولایی جابجا میشه!! حرف من این هستش که چرا نباید سایپا و ایران خودرو تعطیل بشن وقتی این همه زیان انباشته دارن ((به گفته خودشون)) و این همه ضرر به مردمو جامعه میزنن؟؟؟ به احتمال زیاد جواب مسئولین به چرایی تعطیل نشدن سایپا و ایرانخودرو این هستش که : ((میدونین بیکاری 100 هزار نفر یعنی چی؟ یعنی فاجعه! یعنی بدبختی! یعنی گرسنگی؟ و ………. کلی از اینجور چرندیات)) نوید هر سال تو ایران اگه آمار بگیری بصورت میانگین ما 15 هزار نفر کشته تو جاده های کشور داریم و هر سال هم آمار این کشته های جاده ای بیشترو بیشتر میشه!!! یعنی چی؟؟ مهمترین دلیل زیادتر شدنش این هستش که هر سال سایپا و ایرانخودرو دارن تعداد آهن پاره هاشونو بیشتر میکنن و قناص ترین ماشینای دنیا رو تحویل مشتریای بدبخت میدن، حالا نمیگم 15 هزار نفر داخل ماشینای ایران خودرو و سایپا الزاماً میمیرن ولی شک نکن بالای 80 درصد کشته های جاده ای در اثر استفاده از همین محصولات سایپا و ایرانخودرو و نداشتن ایمنی تو این محصولات بی کیفیت هستش!! یعنی رسماً کاری به مرگو میر آدما ندارن!!! دوتا کارخونه آدم کشی راه انداختن تا سالی 15 هزار نفرو بکشن!!!! خُب حالا فرض کن 15 هزارتا کشته داریم!!! چند نفر معلول داریم؟؟؟ چند نفر قطع نخاعی؟؟؟؟ چند نفر که تصادفشون تو جاده ثبت نشده اما رسما به خاطر استفاده از این محصولات کشته شدن!!؟؟؟ (( از نظر مسئولین نابغه تو دره افتادن کشته جاده ای به حساب نمیاد!!!!!))) خُب سالی 15 هزار نفر کشته و چند هزار نفرم معلولو قطع نخاعی داریم!!!! حالا چند نفر از این آدما نون آور خونه بودن؟؟؟ چند نفر بی شوهر شدن؟؟؟؟ چند نفر بی همسر شدن؟؟؟؟ چقدر فساد بعدش ایجاد میشه؟؟؟ چند نفر واسه نگهداری از یه معلول نیاز هستش؟؟؟؟ اگه اینا رو روی هم بزاریم میبینیم که اگه ایران خودرو و سایپا کلاً تعطیل بشن و بجاش خودرو وارد کنیم وضعیت ۱۸۰ درجه تغیر میکنه!!! نزدیک به 17 هزار کشته جاده ای فقط تو سال 96 داشتیم و نزدیک به 10 هزار نفر معلول ! روی هم رفته 27 هزار نفر!!!!! اگر میانگین درنظر بگیریم که دو نفر تحت پوششو حمایت مالک ماشین بوده باشنو مثلاً نون آور خونه باشن تقریباً 50 هزار نفر سالانه بدبخت میشن بخاطر این محصولات ناب سایپا و ایرانخودرو!!!!! خوب مگه چه اتفاقی میوفته اگه 100 هزار نفر رو با تعطیلی سایپا و ایرانخودرو بیکار کنیم؟؟؟ و یکباره تا ده ها سال واسه 500 هزار نفر بدبختی ایجاد نکنیم؟؟؟نوید شما خودت یه آمار بگیرو یه جمعو تفریق کن!!! من فقط اثرات یه سال رو گفتم شما خودت برآوورد کن که طی 5 سالو ده سال چقدر کشته و بدبختو بیچاره و آواره و بیوه و یتیم و …… خروجی و نتیجه فعالیت این دو شرکت فرغون ساز بوده!!!!! پس 100 هزار نفر بیکار گُم هستش در مقابل این تعداد نفراتی که در طول زمان بیچاره و بدبخت میشن، مطمئن باش این ۱۰۰ هزار نفر بیکار نمیشن!!!! میدونی چرا نوید؟؟؟ بزار واسه ت توضیح بدم چون وقتی واردات خودرو باز بشه و وقتی اجازه ورود ماشینای با کیفیت داده بشه مطمئناً تلفات جاده ای ما از سالی 17 هزار نفر به یه چهارم تا یه پنجم میرسه و خودروسازای خارجی هم توی ایران برای مونتاژ کردنو مدیریت محصولاتشون و …… نیاز به نیرو دارنو تعداد بیشتری نیروی کار میتونن جذب شرکتای وارد کننده و مونتاژ کننده محصولای خارجی بشن تا 100 هزار نفری که الان مشغول هستن و خودرو سازای داخلی دیگه نمیتونن یه حلبی به اسم پراید بدن دست مردم و زه پراید رو به عنوان آپشن معرفی کنن و با نهایت وقاهت بگه که همین هم از سرتون زیاده!!!! ((ولی البته یه عده بیشعور هستن که حتی اگه پرایدو بکنن 100 میلیون بازم میخرن!!!)) کلی قطعه ساز داخلی فعالیت با کیفیت واسه ماشینای وارداتی با کیفیت انجام میدنو باعث رشد میشن و در نهایت اشتغال زایی ده برابر میشه که هیچ تازه کلی هم از کثافت کاریایی که نتیجه فعالیت سایپا و ایرانخودرو هستش واسه همیشه جمع میشه
مهدی،:امید اینده
۱۴ آذر ۱۳۹۹بابا یکم خلاصه کنین??
مهدی
۱۴ آذر ۱۳۹۹یعنی قشنگ این طوریه که کولینان رو با جی ال اس 600 با همین جی کلاس ترکیب کرده باشی واقعا یه چیز دیگس فقط نمیدونم چرا درای عقبش وقتی باز میشه یه زره میره بالا ولی خوب از اب در اومده
مهرداد كمال
۱۴ آذر ۱۳۹۹عالی بود عالی تر شد
Ahmedreza2002
۱۴ آذر ۱۳۹۹طول بیشتر، این چیزیه که نیاز داره
وقتی کلی پول میدی انتظار فضای پای بیشتری داری
مازیار
۱۴ آذر ۱۳۹۹هیچ چیزی ناهمگون تر از یک جی واگن با اون دیواره لاستیک نیست
زیزیگولو
۱۴ آذر ۱۳۹۹اگه من بگم این ماشین ظاهر خودشو هنوز از سال ۱۹۷۹ حفظ کرده اغراق نکردم، خیلی چیزا مثل دسته درب کلاسیک، صدای بسته شدن دربش کلاسیک، نوار محافظی بیرونی خارجی، تایر زاپاس روی درب عقب، چراغای برجسته کنار بدنه ای با خطای زاویه ای خارج زده شده از ماشین و کلاً خیلی چیزای دیگه که بوی کلاسیک بودن این ماشینو میدن
[—{^AMIN_MC20^}—]
۱۴ آذر ۱۳۹۹رسما میباخه
مهدی،:امید اینده
۱۴ آذر ۱۳۹۹هر دو تا شون چه اسم بدی دارن
حسین دهمرد
۱۴ آذر ۱۳۹۹از اسمای آلمانی خوشم میاد یه جذبه ی خاصی دارن. هوفله، سنهایزر
برعکس فرانسوی ها که فقط قیژقیژ میکنن
محمد
۱۴ آذر ۱۳۹۹خوبه ولی من همون G63 میپسندم