با قدرت ۵۷۷ اسب بخاری و فضای کافی برای ۷ نفر در بخش خودروهای لوکس، مرسدس فضای خیلی زیادی برای ایجاد بهبود در GLS 63 قرار نداده است؛ اما منصوری همچون همیشه فکر میکند که میتواند هر خودرویی را ارتقا دهد.
این تیونر آلمانی جدیدترین برنامهی تیونینگ افترمارکتی خود برای شاسیبلند سه ردیفه و بزرگ مرسدس را در نظر گرفته و پهنای آن را افزایش داده و کفشهای جدیدی را برای GLS 63 تدارک دیده است. همچنین پیشرانهی این خودرو نیز ارتقا یافته است.
اما واضحترین تغییر خودرو کیت بدنهای است که شامل سپر جلوی بزرگ با ورودیهای هوای بزرگتر، اسپویلر لبهای و چراغهای روز روشن یکپارچه میشود. همچنین رکابهای جانبی جدید، اسپویلر عقب و دیفیوزر نیز به چشم میخورند. کاپوت خودرو با نمونهای جدید جایگزین شده و گلگیرها نیز پهنتر شدهاند.
این قوس چرخهای فربه با رینگهای ۲۳ اینچی غولآسا پر شدهاند و البته به لطف مدول کاهش ارتفاع جدید برای سیستم تعلیق پنوماتیک، ارتفاع خودرو چند میلیمتری کاهش یافته است. از کابین لوکس خودرو نیز نباید غافل شد اما موضوع مهمتر پیشرانهی گرسنهی خودرو بوده که زیر کاپوت آرمیده است.
صرف نظر از تفکر شما دربارهی اصلاحات بصری خودرو، ایجاد شبهه دربارهی عملکرد این خودرو کاری سخت است. نبود اشارهی آشکار به ارتقای سیستم ترمز باعث شده تا کمی دربارهی عملکرد GLS 63 تیون شده نگران شویم.
امپراتور لامبورگینی
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶بهترین تیونر مستقل در جهان !
Infinite
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶به شخصه هنر منصوری رو در خودروهای زیر ستایش میکنم:
G Class
Aventador Carbonado GT
سفید طلایی RR Ghost
اما در موارد دیگه به جز سه خودرو نام برده تیونینگ زیبایی متاسفانه ازشون نمیبینم.
امپراتور لامبورگینی
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶چند مدل پورشه و بوگاتی هم تیون کرده که خیلی معرکن.
akrh78
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶موافقم مخصوصا ویرون vivere که من عاشقشم
ولی در کل با همه تیون های منصوری حال نمیکنم.یه جورایی میاد کل سر تا پای ماشین رو فیبرکربن میکنه و این دیگه کاملا تیونای منصوری رو تکراری کرده.بوگاتی اون یکی هم که تیون کرده(الان مال مانی خوشبینه) هم زیباست.
عکساشم که همش ظمینه یه جور داره و واقعی نیست.
تیونینگ فقط نووتیک تورادو واسه اونتادور و اونتادور sv….دیوونه این دوتام
SAEED
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶488 عااالی کار کرده
SLR فوق العاده بوده
F12 معرکه
جواد
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶بر خلاف خیلی از تیونر ها منصوری یک کارخانه بزرگ تولید قطعات مخصوص تقویت موتور داره که به سایر تیونرهای کوچکتر میفروشه ولی بزرگترین منبع درامد این شرکت خط تولید فیبر کربن و ساخت قطعات کربنی سفارشی هستش در واقع به جز چند تیونر بقیه تیونرها اول به صورت کامپیوتری خودرو تغییر میدن بعد قطعه مورد نیاز به کارخانه منصوری سفارش میدن در واقع منصوری نه یه تیونر بلکه تولید کننده هستش فقط موندم چرا یک خودرو مستقل تولید نمیکنه به نظر من چیزی از کونیک زک یا پاگانی کمتر نداره
یاس ی
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶منصوری عالیه، بنز هم که دیگه جای حرف باقی نمیزاره.
مهراب
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ایرانی جماعت اگه راه براش باز باشه بهترین شدن تو خونشه
منصوری واقعا باعث افتخاره