کمپانی تیونینگ آلمانی دلتا ۴×۴ از مرسدس X کلاس اصلاح شدهی خود که بسیار تواناتر از نسخهی استاندارد این پیکاپ لوکس میباشد رونمایی کرد.
مهمترین تغییر این خودرو به استفاده از سیستم تعلیق جدیدی مربوط میشود که ارتفاع خودرو را بهطور قابلتوجهی بالا برده تا به این ترتیب در زمان عبور از مسیرهای سخت و صعبالعبور، زیر خودرو به هیچ مانعی گیر نکند. فعلاً میزان دقیق افزایش ارتفاع X کلاس دلتا اعلام نشده اما تصاویر نشان دهندهی پرش رپتور مانند مرسدس بنز هستند که همین موضوع موید ظرفیت بالای شوکها فنرها در مواجهه با چنین وضعیتی میباشد.
دلتا به منظور هماهنگی خودرو با ارتفاع بیشتر از سطح زمین اقدام به نصب رینگ و لاستیکهای آفرود جدید کرده که ابعاد آنها از ۱۷ تا ۲۳ اینچ متغیر است. بچه گلگیرهای جدید، نوار نورانی LED روی سقف، فلاپ های جلو و عقب و میلههای بخش محفظه بار نیز بخشی از تغییرات این خودرو محسوب میشوند.
به نظر میرسد تیونر های بیشتری به ارتقای پیکاپ لوکس مرسدس علاقهمند شدهاند چراکه در هفتههای قبل نیز تصاویری از پروژهی کارلکس دیزاین را تقدیم شما عزیزان کرده بودیم.
با این وجود X کلاس بازار خوبی نداشته و حتی گفته شده بود دایملر تولید این پیکاپ را به خاطر فروش کم و کاهش هزینهها متوقف خواهد کرد. سال پیش تنها ۱۶۷۰۰ دستگاه X کلاس در اروپا، استرالیا و آفریقای جنوبی به فروش رفت و اگرچه ما از اهداف مرسدس درباره این خودرو اطلاعی نداریم اما حدس میزنیم مدیران اشتوتگارتی چندان از این عملکرد راضی نیستند.
isr
۲۰ مرداد ۱۳۹۸برا کسی که پولداره و میخواد یه نیسان رو سه برابر بخره خوبه. میتونه پز پولشو بده.
بیشترین فروش هایلوکس تو همون اسیای شرقی و اسیا به جز خاورمیانه بوده. و اگه بیشترین فروش نسبت به منطقه رو در نظر بگیریم خاورمیانه بزرگترین بازار هایلوکس بوده. برا همین تو بحث فروش خاورمیانه رو کلا جداگونه حساب کردن.
فروش هایلوکس تو افریقا بیشتر از اروپا بوده.
اما کمترین فروش هایلوکس تو ژاپن بوده که اونم معلومه چرا. کسی هایلوکس نیاز نداره و همه ماشینای نمیدونم چی چی کایی میخرن.
هایلوکس تو ۱۳ کشور مونتاژ میشه
. نیوزلند برا پوشش مناطق کشورای اقیانوسیه.
ژاپن برا صادرات به خاورمیانه
فیلیپین بازار محلی و صادرات
اندونزی بازار محلی
سنگاپور صادرات به مالزی
کنیا برا بازار افریقا
زامبیا برا بازار افریقا
المان برا بازار اروپا
پرتغال برا بازار اروپا
ترینادو توباگو برا بازار امریکای لاتین
کلمبیا برا بازار محلی و صادرات به امریکای شمالی
پرو برای بازار امریکای لاتین
اروگوئه برا بازار محلی و صادرات
تا وقتی هایلوکس هست چرا بنز و رنجر؟
OMID
۲۰ مرداد ۱۳۹۸عکس اول
طبیعیه چرخ عقب اونجوری بشه؟
علی
۲۰ مرداد ۱۳۹۸بله در ماشین های افرود حتی بیشتر از این هم عادیه
Saeed
۲۰ مرداد ۱۳۹۸جووووون???
چه رخی داره???
یک ماشین لوکس و آفرودی و آرم بنز هم روش میشه این!?
Mad.z.Max
۲۱ مرداد ۱۳۹۸عاره، شاسی و انجین و پنل های بدنه نیسان ناوارای ارزون قیمت، با آرم بنز، قیمته دو و نیم برابری!
خوده کمپانی داره خط تولیدشو تخته میکنه، بعد ما…
نا شناس
۲۱ مرداد ۱۳۹۸بعد ما چی ؟..
بعد ما داریم ده تا ده تا میخریم