جی پاور به خاطر سریعتر کردن خودروهای بسیار سریع مشهور شده است. این تیونر آلمانی در سالهای قبل روی خودروهای پرفورمنسی همچون بامو M3 و شاسی بلندهایی همچون بامو X5 کار کرده است اما هماکنون توجه خود را روی رقیب بامو معطوف کرده است. این مرسدس-ای ام جی E63 S نسل قبل، بنا به گفته جی پاور “گرگی در لباس میش” است!
با قدرت فوقالعادهی ۸۰۰ اسب بخاری و گشتاور ترسناک ۱۰۰۰ نیوتون متری، این خودرو قطعاً لیاقت عبارت یاد شده را دارد. E63 S واگن ارتقا یافته توسط جی پاور ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۱۴۹ نیوتون متر گشتاور بیشتر در مقایسه با نسخه استاندارد دارد. این سوپر واگن هماکنون میتواند در ۳.۱ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت شلیک شود و سقف سرعت ۳۴۰ کیلومتر در ساعت را ثبت نماید.
کیت افزایش قدرت جی پاور شامل نرمافزار پرفورمنس V1 است. این نرمافزار ۲۴۳۷ یورو قیمت دارد. توربوهای جدید ۵ هزار یورویی، خروجیهای اگزوز فولاد ضدزنگ ۲۲۴۰ یورویی و سیستم اگزوز ۳۸۶۶ یورویی نیز به عنوان بخشی از پکیج در دسترس هستند.
از نظر ظاهری این خودرو تفاوت زیادی با نمونه استاندارد ندارد. جی پاور از رینگهای ۲۰ اینچی جدید هوریکان با لاستیکهای پرفورمنس ۶۶۸۱ یورویی سود برده است. این تیونر کار درست میگوید با تمامی این تغییرات هنوز هم فضای زیادی برای ۵ سرنشین و وسایل آنها وجود دارد.
قیمت مدل استاندارد مرسدس-ای ام جی E63 S واگن از ۱۰۶۹۵۰ دلار آغاز میشود. خریداران با سفارش کیت بیش از ۲۳ هزار دلاری جی پاور بهایی حدود ۱۳۰ هزار دلار را برای این خودرو باید در نظر گیرند؛ اما شک نداریم که یک استیشن ۸۰۰ اسب بخاری ارزش تکتک دلارهای پرداخت شده را دارد. خریداران اروپایی میتوانند این خودرو را از همین امروز سفارش دهند اما آمریکاییها نخواهند توانست پشت فرمان آن بنشینند.
Kamran
۲۱ مرداد ۱۳۹۷عجب غولی شده ، ایول به G Power
سام
۲۱ مرداد ۱۳۹۷بنز بهتر است اول فکری به حال طراحی پیش پا افتاده خودروهایش کند سپس دنبال سوسول بازی هایی چون پکیج مکیج بیفتد!…..
s.h
۲۱ مرداد ۱۳۹۷خدایی من نمیدونم این نظر ها داغون چیه بعضی هاتون میدید یکی میگه طراحی بنز پیش پا افتاده هست یکی میگه مک لارن خیلی زشته یکی میگه لوتوس اشغاله یکی میگه والکری بقیه رو نابود میکنه یکی دیگه بر میگرده میگه کونیک زگ یه بار مصرفه اون یکی میگه هرکی طوطی میخواد میره هند اون یکی میگه لامبو جولو فراری خیلی کمه یا برعکس و …….
بابا بسه دیگه !!۱
اهان یکی دیگه هم هی غلط املائی میگیره
Khosrow
۲۱ مرداد ۱۳۹۷نداریم زیباتر از واگن هایی که مرسدس میزنه ..
بهراد
۲۱ مرداد ۱۳۹۷چرا آمریکایی ها نمی تونن پشتش بشینن؟
این پکیج اونجا موجود نیست یا نسخه ی واگن وارد نمیشه؟
به شخصه عاشق این مدل بنز هستم بیشتر ماشینای بنز یا طراحی جلوی خوب دارن یا عقبشون خوشگله، ولی این ماشین شاهکاره ، همون ماشینیه که زبان طراحیش با امپراطور لوکس ها یکیه و به نوعی برادر کوچیکه ی اس کلاس محسوب میشه ولی برادر کوچیکه ی نسل جدیدش هم اومده که اتاقش به کلی تغییر کرده ولی اس کاس تغییر محسوسی در اتاق بدنه نداشته
برای این ماشین یدونه Renn Tech پکیج تیون ارائه کرده بود یدونه هم جی پاور که اونم کولاک کرد.
فقط برام سواله چرا باتری بعضی ماشینا تو صندوق عقب قرار داره؟ بدلیل نبود جا تو کاپوت جلو هست یا چیز دیگه؟
آخه اگه باتری خالی بشه یا برق ماشین بپره نه در باز میشه نه کاپوت عقب
Khosrow
۲۱ مرداد ۱۳۹۷بهراد جان باطری که تو صندوق هست باطری دوم بعضی ماشین هاست برای مثلا سقف کروک و شیشه ها و مانیتور و .. باطری استارت همون جلو هست / باطری استارت خالی کنه با سوییچ باز میشه ..
بهراد
۲۲ مرداد ۱۳۹۷آره یکم اون هست ولی یه رفیق ما x3 نسل قدیم داشت عقبشو پر وسایل کرده بود آخه کاپوت عقب سوییچ نداشت کاپوت برقی بود مجبور شد کل کارتن هارو پاره کنه از لای صندلیا به باتری برسه، نمی دونم شاید دیدی یا نه مرسدس اس کلاس نسخه ی گارد عقبش دوتا باتری داره که حتما یکیش برای سیستم ایمنی و آتش خاموش کنشه که جا لیوانی جلو رو برداشتن دکمه های آلارم و انتخاب باتری و کلی چیزای دیگه هم گذاشتن
https://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2015-s600_guard/800×600/wallpaper_0a.htm
https://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2015-s600_guard/800×600/wallpaper_0e.htm