مرسدس بنز

برابوس و شخصی‌سازی مرسدس E کلاس

بسیار مشتاق هستید مرسدس بنز E کلاس جدید را بخرید اما دوست ندارید که خودروی شما شبیه مدل‌های دیگر افراد باشد؟!

brabus-01
خوشبختانه طیف وسیعی از گزینه‌های شخصی‌سازی در دسترس است و برابوس زودتر بهینه‌سازی‌هایی را برای سدان لوکس و محبوب آلمانی تدارک دیده است.

brabus-02
تیونر مشهور بنز برای مدل جدید W213 هر چیزی از ارتقای پیشرانه و سیستم تعلیق گرفته تا رینگ‌های چرخ و کیت آئرودینامیک جدید را در نظر گرفته است.

اولین چیزی که نظر افراد را به خود جلب خواهد کرد رینگ‌های آلیاژی مونوبلاکی هستند که ابعادی بین ۱۸ تا ۲۱ اینچ داشته و لاستیک‌های کانتیننتال، پیرلی و یوکوهاما آماده‌ی در آغوش گرفتن آن‌ها هستند.

brabus-03
کافی نیست؟ خب طیف وسیعی از قطعات آئرودینامیکی و ظاهری نیز ارائه می‌شوند و هیچ مسئله‌ای نیست که خودروی شما کدام تریم را دارد: استاندارد، آوانگارد، انحصاری یا AMG. سپر جلو و عقب جدید (با دیفیوزر مصنوعی)، اسپویلر عقب و حتی دیفیوزری با عملکرد واقعی (بسته به درخواست شما) از جمله‌ی قطعات تدارک دیده شده توسط برابوس هستند.

brabus-04
برابوس همچنین ارتفاع سیستم تعلیق را ۳۰ میلی‌متر کم کرده و اگزوز استیل ضدزنگ و افزایش قدرت پیشرانه نسبت به قدرت استاندارد کارخانه را در نظر گرفته است. همچنین لیست بلندبالایی از ارتقاهای صورت گرفته در کابین نیز وجود دارد که شرح آن‌ها از حوصله‌ی بحث خارج است اما برابوس این اطمینان را به شما می‌دهد که خودرویتان چه در ظاهر و چه در کابین شباهتی با دیگر مدل‌ها نخواهد داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. ENER-G-FORCE

    ۲ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (204 ديدگاه)

    کار برابوس حرف نداره ولی ای کاش به جای شخصی سازی ، یه دست درست و حسابی به سر این گلوله تکنولوژی و موتورش میکشید تایک راکت دیگه میدیدیم!

    1. asa

      ۲ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (569 ديدگاه)

      پدال خسته شدم از بس راجب بنز مطلب میزاری اخه بابا . باز کاش یک خبر مهمی باشه
      نه اینکه خبری مثل (خط افتادن روی گلگیر یک دستگاه اس کلاس )یا مثلا (توف کردن کودک برزیلی بر شیشه amg gt )
      پدال جان من نمیگم راجب بنز مطلب نزار ولی اینکه ادم هر پنج دقیقه بیاد و ببینه یک خبر الکی راجب بنز گذاشته شده واقعا حال به هم زن و اعصاب خرد کنه .
      لطفا یکم این ماجرا رو محدود کنید ؛ ماشین های دیگری هم هست که بشه براشون تبلیغ کرد …….

      1. Parker

        ۲ بهمن ۱۳۹۵
        سوابق: (11565 ديدگاه)

        اصلا اینطور نیست.
        خبر های بنز کاملا به اندازن. حتی باید بیشتر بشن.
        نیازی نیست کسی نظر خودش رو به همه تعمیم بده.
        60 درصد کاربرای این سایت ماشین مورد علاقشون بنز یا BMW هست.
        ماشین هایی مثل میتسوبیشی ، تویوتا، آئودی ، بنز و BMW ، باید در راس خبر های پدال باشن.
        چون اولا بین مردم ایران بسیار محبوبن.
        از طرفی این خودروها در بازار داخل هم عرضه میشن و کسایی که میخوان این خودروها رو خریداری کنند یکی از مهم ترین منابع رجوعشون همین گزارش های سایت پدال هست.

        بهتره به علایق و سلیقه ی بقیه احترام بذاری.

        بنز ، BMW ، تویوتا، لکسس ، مزدا ، کیا و هیوندای … باید در صدر اخبار باشند. نه ماشین هایی که ممکنه 99 درصد کاربرای این سایت در تمام عمرشون یک بار هم نبینند . چه برسه به اینکه بخوان بخرن.

        اینقدر پدال از هولدن کومودور و شلبی و … مطلب میذاره ما به احترام شما هیچ چی نمیگیم. بهتره شما هم همین رفتار رو یاد بگیری.

  2. PARKER

    ۲ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (11565 ديدگاه)

    عاشق این جفت اگزوز های دوبل هستم. مخصوصا روی موتور های حجیم.
    کاش براباس آرم خودش رو کنار آرم بنز میزد. نه روی اون.

  3. faramarz

    ۲ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (184 ديدگاه)

    پدال جان مرسی که از بنز خبر میزاری لطفا بیشترش کن.مچکرم!!!!!!

  4. faramarz

    ۲ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (184 ديدگاه)

    پدال جان مرسی که از بنز خبر میزاری لطفا بیشترش کن.مچکرم!!!!!!مرسدس بنز عشقه

  5. Reza ///AMG

    ۲ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (2280 ديدگاه)

    د برندار اون آرم بی صاحابو دیگه!!!! دهه ??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا