جنگ پیشرانههای درونسوز با موتورهای الکتریکی با مسابقهٔ درگ دیگری بین تسلا و یک خودروی پرفورمنس درونسوز ادامه یافته است. این بار تسلا مدل ۳ پرفورمنس در برابر یکی از داغترین خودروهای چهاردر بازار یعنی مرسدس AMG GT63 S قرار گرفته است؛ بنابراین این درگ چالشی بین چهاردرهای چهارچرخ محرک است. مدل ۳ پرفورمنس که ۱۸۴۷ کیلوگرم وزن دارد، به دو موتور الکتریکی مجهز است که مجموعاً ۴۵۰ اسب بخار قدرت و ۶۴۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکنند.
در سوی دیگر میدان، AMG GT63 S با نیروگاه ۴ لیتری V8 توئین توربوی خود قرار گرفته که ۶۴۰ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. روی کاغذ، این دو ماشین ظرف زمان یکسانی از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت میرسند. یکی از عوامل بسیار مهم در این درگ اما سطح خیس مسیر است. در اینجا مدل ۳ اثبات میکند که در هر نوع مسیری با هر شرایطی بسیار توانمند است اما متأسفانه این موضوع در AMG GT63 S و سیستم لانچ کنترل آن در که در شرایط بارانی بسیار عجیب عمل میکند صادق نیست.
به همین دلیل در ابتدای مسابقه تسلا به میزان قابلتوجهی جلو میافتد و تقریباً به نظر میرسد به پیروزی دست یافته است اما نهایتاً مرسدس قویتر به لطف هیولای V8 نیرومند خود اختلاف را جبران کرده و بسیار دشوار پیروز نبرد میشود. البته مطمئناً اگر مسیر خیس نبود قطعاً نتیجه متفاوت میشد.
علیرضا
۱ فروردین ۱۳۹۹فکر کن سوار همچین غولی شدی و یه برقی فسقلی کنارته بعد تا چارراه بعدی درگ کنی و برقی ببره . من واقعا نمیخام همچین روزی رو ببینم
GERMANY
۱ فروردین ۱۳۹۹آقا انصافا amg دیگههههههه.
ی ماشین داشته باشی شتاب 3 ثانیه ای داشته باشه بعد صدای سوت بده تو دور موتور 8 هزار. یه ماشین داشته باشی 300 تا بره لذت دنده دادن نداشته باشه. یه ماشین داشته باشی خودش برونه ولی آمپر نداشته باشه. اینا چه لذتی دارن واقعا. تو ابهت مرسدس amg gt63 رو میبینی حال میکنی. از بین همه ی تسلا ها فقط طراحی رودستر و مدل اس و ایکس برام به دل میشینه.دیگه yو3 و بقیه هیچی.(نظرم شخصیه و من هیچ عقیده ای رو به هیچ کسی تحمیل نمیکنم )در نهایت به نظرم مهم 1 دهم ثانیه شتاب یا 3 کیلومتر بر ساعت حد اکثر مهم نیس اصلا… عشق کردن با ماشین اصل کاره. با احترام به نظر شما.
ahmad_sm
۱ فروردین ۱۳۹۹از نظر من واقعا زیباترین و باحال ترین ماشین چهار در دنیا همین amg gt 4door
هرچی نگاش میکنم بیشتر عاشقش میشم
ممد ژانگولر
۱ فروردین ۱۳۹۹ای گفتی دلمو کردی کباب . لامصب بنزه دیگه با یک دنیا سابقه و هیستوری
ولی تسلا نابودش کرد قبول داری؟
MAHDI
۱ فروردین ۱۳۹۹اینجا GT4 63 S شروع خوبی نداشت، و الا آئودی RS6 بااختلاف بیش از 15 متر تسلا3پرفومنس رو شکست داد و در درگ بعد مرسدس GT4 63 آئودی RS6 رو شکست داد و اینجاهم با وجود شروع بد بازم شکستش داد.
اگه میخوای درگ در شرایط عادی رو ببینی درگ مرسدس E63S و ب ام و M850 و تسلا 3پرفومنس از CARWOW رو ببین که تازه از GT4 63 ضعیف ترن.
تسلا حتی در نسخه SP100D در پیست و مسابقه درگ رقیب خودش رو شکست بده یعنی پورشه تایکان!!!! که چندین باربرگزار شده بینشون.
ممد ژانگولر
۱ فروردین ۱۳۹۹مهدی جون داداش قبول داری اینا همش بستگی به اون بابایی که پشت ماشین میشینه هم داره؟!!
کافیه پولشو ندن کمتر پدالو فشار بده ?
MAHDI
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹البته در درگ آئودی RS6 و مرسدس AMG GT63S این آئودی RS6 بود که با اختلاف کمی پیروز شد که من اشتباه نوشتم.
Sina Barca
۱ فروردین ۱۳۹۹همین تسلا رو بذار کنار M5 کامپتیتیشن ببین چی میشه.
مشکل GT63 S اینه که بیشتر برای پیست هست تا جاده
MAHDI
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹نیازی به M5 نیست.
مجله CARWOW درگ بین تسلا3پرفومنس و مرسدس E63S و ب ام و M850 رو انجام داده که در رقابت درگ و درگ رولینگ M850 تسلا 3پرفومنس رو شکست داد.
ودر پایان هم در مسابقه درگ و هم درگ رولینگ تسلا3پرفومنس در جایگاه آخر قرار گرفت.
این درگ رو سرچ کن تو آپارات و ببینش.
آریا ماشین
۲ فروردین ۱۳۹۹غول مرسدس…
هم میشه به عنوان رانندگی روزانه ازش استفاده کرد هم برای گرند تورینگ و هم برای خوش گذرونی توی پیست
این ها صفات سدان های کوپه بودن که غول های پانامرا ، rs7 و GT 4 DOOR عضوش هستن که به نظر من بهترینشون همین بنز هست…
❤MERCEDES-BENZ AMG GT63 S❤
Elmiraj
۱ فروردین ۱۳۹۹برای بار چندم توانایی هایی تسلا در هر شرایطی به رخ کشیده شد و بهترین و گرانترین سدان پرفورمنس جهان با ۲.۵ برابر قیمت بیشتر تنها تونست با اختلاف یک متر در خط پایان پیروز بشه….
R
۱ فروردین ۱۳۹۹خوشم میاد باخت هاتونم به شکل پیروزمندانه ای میگی که روحیت خراب نشه با دلایل بی معنی افرین ادامه بده قبلش آب قند بخور فشارت نیوفته
اون قیمت دوبرابر ارزش تک تک دلاراشو دلاره
غول ۸ سیلندر✌
Sina Barca
۳ فروردین ۱۳۹۹تسلا اولش یکم میوفته جلو فکر کرده برندس ولی اگه درگ ها رو ۸۰۰ متر کنن از همه ی ماشینا میبازه
کیفیت تسلا قابل مقایسه با بنز نیست
از راه دور دو تاشون رو ببینی متوجه میشی کدوم بهتره
MAHDI
۱ فروردین ۱۳۹۹در شرایط عادی به اندازه چندطول ماشین تسلا3 پرفومنس عقب میوفته. هرچند از نوع دور افتادن و مثل توپ شلیک شدنش معلوم بود.
متاسفانه پدال درگ اول این مجله رو نذاشت که بین آئودی RS6 و تسلا 3پرفومنس برگزار شدکه دوبار درگ رو انجام دادن که در هردو بار حتی از لحظه شروع آئودی RS6 اونقدر از تسلا فاصله گرفت که انگار درگ یه سوپرکار با یه سدان خانوادگی برگزار شده چون فاصله خیلی زیاد بود.
MAHDI
۱ فروردین ۱۳۹۹اولین رقابت تسلا SP100D و پورشه تایکان توربوS در پیست هوکنهایم GP برگزار شده که ب ام و M5 هم بعنوان یه سدان با موتور بنزینی در کنارشون قرار گرفته که زمان هاشون اینطور ثبت شده!!!!
ب ام و M5 ثبت زمان// 1:54.20
پورشه تایکان توربواس// 1:55.60
تسلا S P100D ثبت زمان// 2:07.90
MAHDI
۱ فروردین ۱۳۹۹همچین رقابتی برای M5 کامپتیشن و آئودی RS7 و مرسدس AMG GT4 63 S هم برگزار شده از auto motor sport هم برای رقابت در پیست و هم رقابت کلی شناخت خودروی برتر که تو یه پست دیگه از این 3 خودرو زمانشون رو میزارم.
Elmiraj
۱ فروردین ۱۳۹۹SP100D بر خلاف این Model ۳P نه موتورهاش ، نه باتریش و نه سیستم فرمان و تعلیقش اصلا برای استفاده در پیست طراحی نشده و هر مجله ای که این ماشینو به پیست ببره داره اعتبار خودشو زیر سوال می بره ، چون تسلا اصلا حالت پیست هم براش در نظر نگرفته…!!!!
طی شش ماه آینده نسخه پیست محور Model S plaid به بازار میاد ، اونوقته باید دید رقبا چه شانسی در مقابلش خواهند داشت…
.
.
تا اینجای کار که رقبای اصلی model 3 هیچ شانسی در مقابلش ندارن اینجوریاس که مجلات میان سوپر ماشین های ۶۰۰ – ۷۰۰ اسب بخاری را در مقابلش قرار میدن…!!!
MAHDI
۱ فروردین ۱۳۹۹تسلا 3پرفومنس همین چندماه پیش در رقابت خودروهای پرفومنس سال مجله AUTO VISIE سال 2019 همراه چندین و چندخودروی دیگه زمان گیری کردن باهاش که این زمان رو ثبت کرد!!!!
تسلا 3پرفومنس // 2:19.41
************************
زمان چندخودروی دیگه!!!!!
آئودی R8 V10پرفومنس // 1:54.11
ب ام و M2 کامپتیشن // 1:59.01
پورشه 718 GT4 زمان // 2:00.11
لوتوس اوورا gt410 زمان// 2:03.75
تویوتا سوپرا ثبت زمان // 2:09.58
((زمان ها توسط یک راننده ثبت شده و فیلم همه زمان گیری ها رو تو کانال این مجله میتونید ببینید،البته پیست این مجله خیلی پیچ های زیاد و تندی داره))
درضمن تسلا3 پرفومنس فقط در مسیر 400 متر از مرسدس C63S و ب ام وM3 سریع تر بوده.و در مسیر 800 متر در جایگاه آخر قرار میگیره.تازه M3 کامپتیشن و M3CS تا الان درگی با تسلا3 پرفومنس نداشتن و M3 معمولی بوده.
Elmiraj
۱ فروردین ۱۳۹۹سوپرا زمان بهتری ثبت کنه……?
این رقابت نبوده ، این مجله فقط جوک ساخته…
Elmiraj
۱ فروردین ۱۳۹۹دفعه بعدی که خواستی تایم بزاری از یه مجله بزار که یه ذره معتبر باشه….
یا حداقل ۱۰۰ هزار فالوور داشته باشه…!!!
MAHDI
۱ فروردین ۱۳۹۹چندپیست دیگه هم هستن که تویوتا سوپرا و تسلا3پرفومنس رقابت داشتن!!!!!
پیست Euro speedway lausitz
تویوتا سوپرا زمان// 1:38.37
تسلا 3پرفومنس // 1:39.58
پیست Nurburgring Nordschleife
تویوتا سوپرا ثبت زمان// 7:52.17
تسلا 3پرفومنس زمان // 8:00.01
پیست AUTO VISIE
تویوتا سوپرا ثبت زمان // 2:09.58
تسلا 3 پرفومنس زمان // 2:19.41
پیست Ring Knutstorp
تسلا 3پرفومنس زمان // 1:11.70
تویوتا سوپرا ثبت زمان// 1:11.90
پیست top gear
تسلا 3پرفومنس زمان // 1:21.50
تویوتا سوپرا ثبت زمان// 1:23.10
MAHDI
۱ فروردین ۱۳۹۹اون مجله اونقدر معتبر هست که نتونید انکارش کنید.
این مجله تو اروپا کلی فروش داره مجلاتش و همینطور اونقدر دنبال کننده داره سایتش که فرقی با مجلات دیگه نداره.
درضمن فکر کردی یه نفر با گوشی موبایل اومده تو ماشین نشسته زمان گیری کرده!!! خخخخخخ
چندهفته 14 خودروی پرفومنس از سوپراسپرت ها و کوپه های پرفومنس رو هرساله جمع میکنن توسط راننده حرفه ای و چندین داور و تحلیل گر خودرویی و هرساله این رقابت هارو انجام میدن.
البته از نظر شما هرمجله ای که تسلا درش شکست بخوره نامعتبره. راستی مجله AUTO ZEITUNG درگ تسلا SP100D و پورشه تایکان توربواس رو انجام داده که نتیجه اونم مثل درگ تاپ گیر شکست تسلا بود. البته چنددرگ دیگه هم هستن که همین نتیجه رو دارن.
Elmiraj
۱ فروردین ۱۳۹۹همین بس که اروپایی ها به زور تقلب رقبای اصلی را در مقابل تسلا ها پیروز می کنن یا ماشین های چند برابر قوی تر و گران تر را در مقابلشون قرار میده…..
.
یادمه تایکان همین که شتابش به Model S رسید بُردش نصف شد…..
مهردادكمال
۱ فروردین ۱۳۹۹هر چی دوست دارین دیسلایک بدین عاشق بنزم با هیچی عوضش نمیکنم
ATa
۱ فروردین ۱۳۹۹به کامنت ها که یه نگاه گذری داشته باشیم یاد تعصب بدون منطق راننده های سال خورده زنده می شه که بنز بنزه حالا اگر برای 20 سال قبل هم که باشد….. این نوع درگ ها در نهایت گویای یک موضوع است آغاز سلطه تکنولوژی نوین تسلا به تکرار موتورهای درون سوز در کالبده های رنگی برنده های خوروسازی که طی چند سال اخیر با تاکید بر سوداوری بیشتر از طریق فریب بصری بازارهای مصرفی از توسعه دانش نوین پیشرانه ها شانه خالی کردند. با ظهور تسلا معادلات دنیای خودرو و برندینگ سنتی برای عموم مصرف کنندگان به سرعت در حال دگروگونی است، آغازی بر یک پایان.
مانی
۲ فروردین ۱۳۹۹بازده موتور بنزینی پیکان رو ببین بازده مدلهای جدید مرسدس رو ببین
این اگه پیشرفت و دانش نیست پس چیه؟
این همه سیستمهای ایمنی و رفاهی جدید برای سوسول بازیه؟
انسان زیبائی و کیفیت رو دوست داره وقتی سطوح درون ماشین
با چوب،چرم،آلکانترا،آلومینیوم برس خورده و … پوشیده شده
فریب و کلاه برداری نیست ساخت کالای لوکس و با کیفیته
خاویار و اشپل ماهی تفاوت دارن
Sina Barca
۳ فروردین ۱۳۹۹وقتی از موتور ۴ سیلندر دو لیتری (کوچکتر از سانتافه و اندازه توسان) ۴۵۰ اسب بخار با شتاب ۳.۹ در میاره، با آلودگی بسیار پایین این پیشرفت نیست و اونوقت چهار تا موتور برقی و باتری میشن پیشرفت.
PHILIPP
۱۹ فروردین ۱۴۰۰تازه باتری هایی که قابل بازیافت نیستن!