با اعمال تغییرات صحیح و وجود یک جیپ پرپول، هر فردی میتواند یک خودروی فوقالعاده سریع بسازد. خب اگر خودروی پایه شما مرسدس SLS AMG باشد اوضاع بسیار بهتر خواهد بود. این خودرو باعث شد صفحه جدیدی روی خودروهای پرفورمنس این خودروساز آلمانی گشوده شود. SLS استاندارد قدرت ۵۶۳ اسب بخاری داشته که کاملاً زیاد است اما برای یکی از مالکان اصلاً کافی نبوده است.
بنا به ویدئویی که مشاهده خواهید کرد، مالک این SLS AMG ویژه اقدام به ارتقای پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری کرده و قطعاتی همچون توربوها، گیربکس، ECU توسط کمپانی گاد موتورز آلمان بازنگری شدهاند. این ویدئو میگوید SLS موردبحث قدرت ۹۹۰ اسب بخاری داشته که بسیار بیشتر از خروجی مدل استاندارد است. البته به نظر میرسد مهارت راننده در کنترل این هیولا خیلی زیاد نیست.
در عرض چند ثانیهای که از شروع مسابقه درگ میگذرد این خودرو به سمت چپ رفته و وارد چمنهای محوطه میشود. به نظر میرسد که راننده تنها فرمان را چرخانده و باقی ماجرا رخ داده است. خوشبختانه آسیب چندانی به SLS نرسیده است.
خب در ادامه تصمیم گرفته میشود به راننده یک فرصت دوباره داده شود. راننده هنوز هم در کنترل خودرو مشکل داشته و این بار به شکل حادتری کنترل SLS را از دست میدهد. خوشبختانه او به تنهایی مسابقه میداده است.
علاوه بر ذکر تواناییها و تغییرات رخ داده در این خودرو، ویدئو به این نکته اشاره میکند که خودرو رکورد جهانی مسافت ۸۰۰ متر را با سرعت ۳۰۰.۷۳ کیلومتر در ساعت ارتقا داده است. این خودرو بسیار سریع است اما سرعتی در حد و اندازه رکوردی جهانی؟! شاید!
این ویدئو به خوبی نشان میدهد که داشتن یک خودروی قویتر به این معنی نیست که مهارت لازم برای کنترل چنین خودرویی الزامی نیست. همچنین به خوبی میبینیم که اهمیت نشستن یک راننده بامهارت و خوب پشت فرمان چقدر بالاست. رانندگی یک مهارت است و شما همیشه میتواند آن را بهبود ببخشید.
[دانلود ویدئو]
ساسان
۲ خرداد ۱۳۹۷مهارت یکطرفه داستانه..طرف دیگه از دید من .کیت بدنه برای ایجاد دون فورسٍ مناسب نداره به نصبت شتاب لحظه ای که میگیره..یه اسپویلر بزرگ عقب یا تغییرات آیرودینامیکی در سپر جلو شاید چند کیلومتر محدودش کنه ولی میتونه به پایداریش کمک کنه.
علیx76
۲ خرداد ۱۳۹۷ایرودینامیک و اسپویلر و دیفیوزر و اسپلیتر از سرعتای بالای ۱۲۰ کیلومتر در ساعت دخیل میشه
تو استارت فقط تقسیم وزن مهمه و البته چسبندگی لاستیک
ساسان
۳ خرداد ۱۳۹۷تو چه سرعتی از نظرت منحرف شد؟…شتاب 0تا100نسخه استانداردش طرفای 3.5باید باشه..تو مدل تقویت شدش بهترم شده قطعا”.بعد از 5ثانیه از نظر من بالای 160باید رسیده باشه..شما توسرعت100تا دستتو از ماشین بیرون نگه دار قدرت بادقابل لمس میشه…120هم بیتاثیر نیست کیت آیرودینامیک…در آخر فیلم هم مجددا”داشت منحرف میشد توسرعت خیلی زیادیم بود.
در استارت همون مواردی که شما گفتی و مرکز ثقل .لاستیک واز همه مهمتر تنظیمات لانچ کنترل شرکت مهمه..اینکه گشتاور رو چطور و چه مقدار و در چه دور موتوری سیستم لانچگشتاورو هدایت کنه تا خودرو بدون هرزگردی (اتلاف گشتاور) و منحرف شدن بیشترین شتابو بگیره.
مسعود
۲ خرداد ۱۳۹۷بابا این راننده خیلی سس دست بود. این چه لانچی بود میکرد آخه!
ماشین با این طراحی و آیرودینامیک مگه لازمه آینه هاشو تا کنه که ضریب درگش پایین باشه؟؟؟؟
تیونر هم معلوم نیس چیکارش کرده همچین دود سیاهی ازش میده بیرون
محمد حسین
۲ خرداد ۱۳۹۷چه لانچ های افتضاحی داشت !
حتی تو مسابقه ، اون یکی راننده هم خیلی کند بود تو لانچ
NAVID۰۰۹۸
۲ خرداد ۱۳۹۷جرمی کلارکسون تو برنامه Top gear زمانی که این خودرو را در آمریکا تست میکرد ، دیوونه قدرت افسار گسیختش شده بود و میگفت این ماشین به درد قُلدر بازی میخوره و اصلاً حواص آدمو از ادامه مسابقه پرت میکنه ، میگفت کسی که میخواد مسابقه بده باید بره سمت فراری ۴۵۸ ایتالیا .
پدر لاستیک ماشینو در میاوورد از بس که دریفت میکشید و لاستیکارو دود میکرد .
از این ماشین فکر کنم نزدیک به ۱۰ تا از نمونه بِلَک ادیشن وارد ایران شد و پلاک گرفت و خیابان عباس آباد پشت ویترین این ماشین رو بالای ۵میلیاد سال ۹۱ ۱۳یا ۹۲ ۱۳ قیمت گذاشته بودن .
hosseinbimmer
۲ خرداد ۱۳۹۷فکر میکنم کلا ۵ تا وارد ایران شد که ۲تاش black series بودن
Fk
۲ خرداد ۱۳۹۷پلاک ماشین مال إماراته؟؟؟
Amir Hilltwo
۲ خرداد ۱۳۹۷چرا اینجوری شد }:
یحتمل راننده جیپ چوب گذاشته بود لا چرخ های sls
Divergence
۲ خرداد ۱۳۹۷مثل این که راننده sls ترک ترکیه بود ، تو اون قسمتی داشت موتور ماشین رو نشان میداد یک نفر گفت ” شیمدی باشلیاجاخلار ، هادی قارداشیم” یعنی الان شروع میکنن زود باش داداش
Omid622
۲ خرداد ۱۳۹۷یک نکته فوق العاده جذاب از مدل بلک سریز که سال ۲۰۱۴ رونمایی شد
قدرت موتور هستش ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری بالای ۶۰۰ اسب بخار تنفس طبیعی