همانطور که دیروز در مطلب مقدماتی به اطلاعتان رساندیم، از امروز رقابتها و دوئلهای جذاب خودرویی را آغاز میکنیم. همانطور که میدانید گروه نخست این رقابتها، سگمنت سدانهای متوسط لوکس است که دور اول آن با دیدار مرسدس بنز E کلاس و اینفینیتی Q70 آغاز میشود. البته لازم به ذکر است که در روزهای آینده صرفاً به این کلاس نمیپردازیم بلکه ابتدا دور اول تمامی سگمنتها برگزار میشود و پس از پایان دوباره به این سگمنت بازخواهیم گشت. در دوئلها نیز اطلاعات و مشخصاتی کلی به همراه توضیحاتی اجمالی و کوتاه در مورد هر خودرو ارائه میشود و بعدازآن همهچیز به نظر و رأی شما بستگی دارد. با این مقدمه اولین دور از رقابتهای خودرویی پدال را آغاز میکنیم. در این گروه خودروهای زیر حضور دارند:
مرسدس بنز E کلاس
بامو سری ۵
آئودی A6
کادیلاک CTS
کادیلاک XTS
لینکلن MKZ
اینفینیتی Q70
آکورا RLX
لکسس GS
لکسس ES
جنسیس G80
جگوار XJ
مازراتی گیبلی
ولوو S90
تسلا مدل S
فیسکر کارما
مرسدس بنز E کلاس
مرسدس بنز E کلاس یکی از شناختهشدهترین خودروهای کلاس سدانهای متوسط لوکس سگمنت E محسوب میشود و بهنوعی خودروی نمادین این کلاس است. نسل کنونی این سدان لوکس آلمانی در سال ۲۰۱۶ با کد W213 معرفی شد و بنابراین خودروی جدیدی محسوب میشود. برای این دوئل، مدل E400 را انتخاب کردهایم تا با رقیب ژاپنیاش همخوانی داشته باشد. این ماشین مجهز به یک پیشرانهٔ ۳ لیتری V6 توئین توربو است که ۳۳۰ اسب بخار قدرت و ۴۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید کرده و آنرا از طریق یک گیربکس ۹ سرعتهٔ اتوماتیک به چرخهای عقب انتقال میدهد. البته امکان سفارش سیستم چهارچرخ محرک 4Matic هم برای آن وجود دارد.
اینفینیتی Q70
پیشینهٔ این سدان ژاپنی به سال ۱۹۸۹ و عرضهٔ کوپهٔ M30 بازمیگردد. این خودرو بهعنوان یک کوپهٔ متوسط لوکس به همراه نسخهٔ کابریولت تا سال ۱۹۹۲ تولید شد تا اینکه پس از وقفهای چندساله، در سال ۲۰۰۲ نسل دوم آن در قامت یک سدان متوسط لوکس و با نام سری M به بازار آمد. نسل چهارم اینفینیتی سری M در سال ۲۰۰۹ بهعنوان سدان پرچمدار اینفینیتی معرفی شد و تولید آن هنوز ادامه دارد؛ اما در سال ۲۰۱۳ با تغییر شیوهٔ نامگذاری اینفینیتی، نام این سدان به Q70 تغییر پیدا کرد و در سال ۲۰۱۵ نیز فیسلیفتی را تجربه نمود. این خودرو با دو پیشرانهٔ مختلف عرضه میشود که اولی یک نمونهٔ ۳.۷ لیتری V6 با ۳۳۰ اسب بخار قدرت و ۳۶۵ نیوتن متر گشتاور است. این نیرو توسط یک گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک به چرخهای عقب انتقال پیدا میکند درحالیکه امکان سفارش سامانهٔ چهارچرخ محرک هم برای آن وجود دارد.
مشخصات فنی
مرسدس بنز E کلاس | اینفینیتی Q70 | |
پیشرانه | ۳ لیتری V6 | ۳.۷ لیتری V6 |
قدرت | ۳۳۰ اسب بخار | ۳۳۰ اسب بخار |
گشتاور | ۴۸۰ نیوتن متر | ۳۶۵ نیوتن متر |
گیربکس | ۹ سرعته اتوماتیک | ۷ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | عقب/چهارچرخ | عقب/چهارچرخ |
شتاب صفرتاصد | ۵.۳ ثانیه | ۵.۶ ثانیه |
طول | ۴.۹۲ متر | ۴.۹۴ متر |
وزن | ۱۸۵۰ کیلوگرم | ۱۹۰۰ کیلوگرم |
قیمت پایه | حدود ۵۷ هزار دلار | ۵۱ هزار دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=9725319]
امره Emrah
۲۸ فروردین ۱۳۹۶اصن همه چی مشخصه
آریا
۲۸ فروردین ۱۳۹۶کاملا درسته همه چی مشخصه
چرا اینفینیتی این همه رای آورده؟؟؟!!!
شاید طرفداران بی ام و به اینفینیتی رای دادن.
(بهترین یا هیچ…)
Machine
۲۸ فروردین ۱۳۹۶شما گویا به نظر مردم هم اعتماد نداری!!
نکنه میخوای همۀ عالم فقط مرسدس بنز رو دوست داشته باشن؟
امره Emrah
۲۸ فروردین ۱۳۹۶آره حالا تا کی ادامه داره رای گیری ینی کی برنده مشخص میشه؟
Daniel
۲۸ فروردین ۱۳۹۶نه عزیزم.
من خودم ازعشاق BMW هستم. ولی به BENZ رای دادم. چون از لحاظ طراحی داخلی و بیرونی برتر بود. عینک تعصب رو به شخصه برداشتم.
طرفدارای BMW دوست دارن BMW فقط با گنده لات این گروه یعنی BENZ مقایسه بشه. فقط BENZ و BMW میتونن یقه هم رو بگیرن.
برام مهم نیست کدومشون اول بشه. هرکدوم اسم آلمانو بالا نگه داره کافیه.
به امید مقایسه این دو خودرو.
آریا
۲۹ فروردین ۱۳۹۶لایک
#ali.m#
۲۸ فروردین ۱۳۹۶این یه نظرسنجیه که فقط تعداد طرفدارهای المانی و ژاپنی و امریکایی رو مشخص میکنه .
معلومه که المانی بازا تو سایت بیشترن .
خیلی محکم نیست این مقایسه ها
امره Emrah
۲۸ فروردین ۱۳۹۶من ژاپنی بازم ولی چون بنز بهتر بود به بنز رای دادم
بنظرم استثنائا تو این مورد تعصب رو کنار بذاریم نتیجه کار چیز قشنگی دربیاد
shirko.merceds benz
۲۹ فروردین ۱۳۹۶اینفینیتی رو باید با لکسس و جنسیس و اکورا مقایسه کرد نه با مرسدس بنز !!
کاوه آهنگر
۲۹ فروردین ۱۳۹۶آخه چقدر دشمنی با ژاپن !!!
جناب shirko از نظر جنابعالی جنسیس با لکسس و آکورا و اینفینیتی قابل مقایسه است، در حالیکه خود آلمانی ها لکسس و اینفینیتی رو رقیب خودشون میدونن. لوکس های ژاپنی خوب بودن رو در عمل ثابت کردن با فروش بیشتر در بازار آزاد آمریکا.
shirko.merceds benz
۲۹ فروردین ۱۳۹۶باور کنید ازماشینای ژاپنی خیلی خوشم میاد چون تو کارنامشون جی تی ار و ال اف ای و بسیاری از ماشینای خوب رو دارن ولی دیگه با بنز که نمی شه شوخی کرد .
آریا
۲۹ فروردین ۱۳۹۶کاوه آهنگر عزیز چرا فقط بازار آمریکا
نکنه شما فکر کردی بازار اروپا مثل بازار ما تو دست دولته
حسین
۲۸ فروردین ۱۳۹۶در خوب بودن اینفینیتی شکی نیست . ولی دیگه با این سری و اطاق E کلاس فکر نکنم هیچ ماشینی بتونه تو این سگمنت باهاش رقابت کنه
Saied
۲۸ فروردین ۱۳۹۶سری ۵ بی ام دبلیو یادت رفته؟
#ali.m#
۲۸ فروردین ۱۳۹۶اینفینیتی نیاز به معرفی نسل جدید داره ب نظرم .
طراحیش خ قدیمیه بنز جدید تره .مشخصه ک دلنشین تره
امیر
۲۸ فروردین ۱۳۹۶اینفینیتی خوبه ها اما بنزه زیادی خوبتره رخشو ببین فقط
محمد
۲۸ فروردین ۱۳۹۶تو پدال همیشه آلمانی باید برنده بشه
Ace
۲۸ فروردین ۱۳۹۶درهر صورت در دنیای ماشین های آلمانی ها بهترینن.
بقیه اگر رتبه یا مقامی به دست بیارن مقطعی و زود گذره.
.
moein
۲۸ فروردین ۱۳۹۶آهان
اونوقت خودت به این نتیجه رسیدی یا با همکاری مدیر عامل بنز؟؟؟؟؟؟
Ace
۲۸ فروردین ۱۳۹۶.
معلومه که خودم به این نتیجه رسیدم.
ناسلامتی خدا بهم عقل داده.
.
شما هم به همین نتیجه رسیدی دیگه مگه نه ؟؟!
Machine
۲۸ فروردین ۱۳۹۶هرگز، هرگز و هرگز قصد توهین یا جسارت ندارم ولی،
اگه از همون عقلی که خدا بهت داده به نحو احسن استفاده کنی به این نتیجه میرسی که هیچوقت نمیشه با قاطعیت گفت فلان کشور یا فلان شرکت بهترین خودروساز جهانه
(همین خودت تو قسمت معرفی سوناتا فیسلیفت میگفتی هیچوقت نمیشه قطعاً گفت ژاپن تو صنعت خودروسازی در همۀ زمینهها از کره بهتره ولی گویا وقتی حرف از سازندگان آلمانی میشه این حرفهای منطقی در برابر تعصب رنگ میبازن)
Ace
۲۸ فروردین ۱۳۹۶.
خدا اون عقل رو به شما هم داده.
.
منم قصد جسارت ندارم ؛ اما شما هم باید مثل بنده از همون عقل استفاده کنی و بدونی بعضی چیز ها ثابت شدست
.
در فوتبال ؛ برزیل و آرژانتین برای همیشه بهترین ها هستند. ممکنه یک دوره برزیل از آلمان 6 تا گل بخوره اما ستاره ای مثل رونالدینیو یا نیمار شاید هر 100 سال یک بار در اروپا ظاهر بشه ؛ در حالی که فوتبال امریکای لاتین هر 10 سال چندین اسطوره به دنیای فوتبال تحویل میده.
.
من در همین صفحه گفتم بقیه اگر رتبه ای به دست بیارن زودگذر و مقطعیه.
اما دوستان ژاپنی باز پدال خودروسازان کره ای رو شایسته ی همین موفقیت های مقطعی هم نمیدونن.
Machine
۲۸ فروردین ۱۳۹۶من از فوتبال هییییییییییچ سررشتهای ندارم و هیچ علاقهای هم ندارم و نمیدونم این اسمایی که گفتی آدمن یا خوراکی!!!
ما داریم در مورد صنعت خودروسازی حرف میزنیم که زمین تا آسمون با فوتبال فرق داره، بازم میگم به هیچ عنوان نمیشه با قاطعیت گفت یه کشور تو همۀ زمینههای صنعت خودروسازی بهترین جهانه که اگه اینطور بود باید همیشه مثلاً محصولات مرسدس بنز بعنوان خودروی سال انتخاب میشدن و هیئت داوران نگاهی هم به محصولات شرکتهای دیگه نمیانداختن.
بنابراین در برتری آلمانها تو صنعت خودروسازی شکی نیست و منم بهش اذعان دارم ولی هرگز نمیشه گفت بطور مطلق آلمان بهترین خودروساز دنیا است.
Ace
۲۸ فروردین ۱۳۹۶.
من هیچ وقت نگفتم آلمانی ها بصورت مطلق برترینن
من گفتم بهترینن ؛ همین.
اگر با این قسمت مشکلی داری و مخالفی باهات بحث میکنم.
.
اما هیچ وقت نگفتم آلمانی ها بصورت مطلق بهترینن.
Machine
۲۸ فروردین ۱۳۹۶دوست من میشه بگی معنا و مفهومی که از کلمۀ بهترین برداشت میشه چیه؟
وقتی که از کلمۀ بهترین استفاده میکنیم یعنی اون چیز یا اون شخص از همۀ همونوعان خودش بالاتر و بهتره.
بطوری کلی ((ترین)) صفت عالیه مثل بزرگترین، بلندترین و…
پس وقتی از کلمۀ بهترین برای خوروسازی آلمان استفاده میکنی یعنی بالاتر و بهتر از همه
جملۀ درست در این رابطه بنظر من اینه:
در صنعت خودروسازی، آلمان یکی از بهترینها است
Khan
۲۸ فروردین ۱۳۹۶والا دیدگاه ما اینه
آن را که عیان است
چه حاجت به بیان است
Ahmad
۲۸ فروردین ۱۳۹۶انتخاب من بنزه چون جدا از اینکه عاشق بنز هستم و با نگاه کردن به جلو پنجرش (حالم عوض میشه)، طراحی بسیار جذاب و زیبایی داره.
کاوه آهنگر
۲۸ فروردین ۱۳۹۶موتور E ، سه لیتری تویین توربو !! با قدرت 330 اسب!!!!
هر دو از بهترین ها هستن و انتخاب سخته، اما انتخاب من اینفینیتی . طراحی خارجی هر دو خوبه و بستگی به سلیقه داره ، من طراحی کنار و پشت اینفینیتی و جلوی بنز رو میپسندم، طراحی داخلی هر دو مدل خوبه. از نظر کیفیت و دوام و فنی هم که اینفینیتی بواسطه ژاپنی بودن حرف زیادی برای گفتن داره
کیانوش
۲۸ فروردین ۱۳۹۶اون علامت تعجب که آخر ۳۳۰ اسب گزاشتی بهم بر خورد ? سامانه تویین توربو همیشه برای قدرت های عجیب و غریب نیست رایجه که برای کاهش مصرف و استهلاک از توربوی بوست پایین استفاده بشه
انتخاب من بنزه جدای از این که عاشقشم ولی تو طراحی ظاهری و ارگونومی از نظر من کاملا برتری با بنز هستش و اختلاف قیمت ناچیز باعث میشه قطعا بنز رو انتخاب کنم
kamran cooper
۲۸ فروردین ۱۳۹۶رای من هم اینفینیتی بود بخاطر ظاهر متفاوت تر و جسورانه ترش
مرسدس فوق العاده و زیباست ولی همین طراحی رو داره در تمام مدل هاش تکرار میکنه.اینفینیتی محافظه کار نیست
BMW
۲۸ فروردین ۱۳۹۶من میدونم برنده رقابت بین لوکس ها جز بی ام و و بنز نیست آیودی شاید خطر ساز باشه
پس بی ام ورو اونور جدول بزارین تا به مرسدس تا فینال نخوره اینطوری قهرمان زود مشخص میشه ?
خسرو
۲۸ فروردین ۱۳۹۶طراحی بیرونی اینفی خیلی به هم ریخته س / از افتاب تابان بیشتر انتظار میره/ هنوز زیبایی تویوتا کریسیدا 1992و نسل قبل ترش از ذهن نمیره ..
امیر
۲۸ فروردین ۱۳۹۶فقط بی ام و حریف بنز میشه
كوروش
۲۸ فروردین ۱۳۹۶توی عملکرد :
اینفینتی زیر مجموعه نیسان هست و نیسان سازنده ماکسیما و پاترول و gtr پس قطعا توی عملکرد حریف قدری هست و دارای ضعف کم
بنز هم نیازی به گفتن نیست همیشه جزء بهترین بوده
توی کیفیت و طراحی از روی ظاهر :
بنز که معلومه
اینفینتی توی اکثر تست ها که قبلا خواندم کیفیت داخلش خوب ولی بسیار قدیمی و ادوات صوتی معمولا بی کیفیت و کیفیت چرم و ارگونومی صندلی ها معمولی بوده که توی اینم بنظر همینطور مانده
بقیه موارد مثل گارانتی و مصرف سوخت هم هر دو بسیار نام اور هستند من شخصا بخاطر طراحی داخلی بسیار بد بنز رو بهتر می دانم
محمدرضا
۲۸ فروردین ۱۳۹۶انتخابم بنز
علت برتری :
برتری 100 درصدی طراحی داخلی و خارجی
استفاده از تکنولوژی های بروزتر و جذابتر
موتور با گشتاور بیشتر و مصرف کمتر
در اخر هم بدلیل برند با ارزش تر (در رنکینگ 100 برند باارزش دنیا ، بنز در رتبه 9 (دقت کنید تمام برندهای دنیا نه فقط خودروها) قرار داره )
دوستان این رنکینگ 100 برند باارزش دنیا در سال 2016 را حتما ببینید و پدال جان هم اگر فرصت کرد خودرو سازها را میتونه جدا کنه و طی یک گزارش خبری جداگانه رو سایت بذاره .
تویوتا با رتبه 5 باارزشترین برند خودروسازی دنیا هست
از لحاظ بیشترین درصد افزایش در بین خودروسازها نسبت به سال 2015 ، نیسان با 22% افزایش در جایگاه 43 قرار داره.
http://interbrand.com/best-brands/best-global-brands/2016/ranking/
میلاد
۲۸ فروردین ۱۳۹۶داری اسم بنز میاری…با حجم کمتر موتور گشتاور رو بیین.کابین رو ببین…یکم پول بیشتر واقعا ارزش داره….بنز سوار میشی…تو ایرانش میگن بنز سوار شده طرف…نمیگن bmw
فيصل.
۲۸ فروردین ۱۳۹۶طراحی داخلی اینفینیتی قدیمیه، غیر از این ایرادی بهش نمیشه گرفت
Hamid AMG
۲۸ فروردین ۱۳۹۶با اینکه خودم عاشششششق مرسدس و AMG هستم و همیشه هم انتخاب اول و آخرم همینه
اما میدونم BMW هم عالیه و تو ایران و جهان طرفدارای زیاد و متعصب خودشو داره و خوب هم رأی میاره و تا فینال هم میرسه
اما از حق نگذریم که هردوشون خوب و همه چی تموم هستن و برنده شدنشون تو جدال رودررو سلیقه ایه نه فنی و این چیزی از ارزشهای هیچ کدومشون کم نمیکنه تو نظری که ما بهشون داریم
به امید فینال مرسدس و BMW
روزبه
۲۸ فروردین ۱۳۹۶انتخاب خیلی سختی بود . چون از یه طرف بنزو داریم که خب نیازی به گفتن نداره . از یه طرفم اینفینیتیو داریم که عقبش میخوره به نیسان و عملکرد بالا و اطمینان برند نیسان . ولی رای من بنز بود چون به نظر من اینفینیتی تا قبل از این قیاس باید نسل جدید Q70 رو معرفی میکرد که نکرده . بنز فقط به خاطر جدید بودنش انتخاب منه …
میلاد
۲۸ فروردین ۱۳۹۶مشخصه بنز صفر تا 100 سریع تر و کیفت بالا تر
Omid622
۲۸ فروردین ۱۳۹۶من بنز را انتخاب کردم اول به دلیل و قدرت گشتاور بیشتر و وداخل بسیار زیبا و با کیفیت
شاهو
۲۸ فروردین ۱۳۹۶ایده دوئل بین خودروها خیلی جالب بود ولی اگه بخواین مثل این یکی انجامش بدین خرابش میکنین. از اپشن های هیچکدوم از ماشین ها هیچی ننوشتین. از مدت گارانتی شرکت و امتیازاتی که نسبت به هم دارن هم هیچی ننوشتین. فقط مشخصات فنی با عکس!! تو قضاوت بین دو ماشین تجربه رانندگی خیلی مهمه ولی چون تو سایت کاربرا اکثرا از روی عکس تصمیم میگیرن باید تو معرفی ماشینا هیچی کم نزارین. این یکی مقایسه جالب نبود
امیر دهقان
۲۸ فروردین ۱۳۹۶دوست عزیز
قصد ما از برگزاری این رقابتها صرفاً انجام نظرسنجی و انتخاب خودروی پیروز هر کلاس از دید مردمه و هرگز جنبۀ علمی یا فنی نداره
علاوه بر این، چون تعداد کلاسهای خودرو و همینطور تعداد خودروهای هر کلاس بسیار زیاده و سعی ما هم بر اینه که تا جای ممکن اکثر کلاسهای خودرویی رو پوشش بدیم، بنابراین صرفاً میتونیم به بیان همین توضحیات کوتاه برای هر مقایسه بپردازیم چون قصد داریم رقابتها رو هر روز برگزار کنیم و برای همین فرصت بیان جزئیات نیست. یافتن تمای جزئیات همۀ خودروها بسیار وقتگیره و همچنین موجب طولانی شدن بیش از اندازۀ مطلب میشه که چون قراره هر روز منتشر بشه از حوصلۀ مخاطبین هم خارج میشه.
بهزاد
۲۸ فروردین ۱۳۹۶صرف نظر از تمامیه اعداد و ارقام و شتاب و هندلیک نمیدونم فضای پا 2 سانت بیشتر و کمتر و مصرف اینقدر و آنقدر در این کلاس مرسدس E در بالاترین سطح ممکن قرار داره و اگر رقیبی برای اون باشه سری 5 و audi هستند و مجالی برای سایرین نیست.
ولی اگر بحث شتاب و خط ترمز و شتاب جانبی و باقی موارد مطرح بشه هرکدام از برندها در برخی شاخص ها بهترند یا ضعیف تر اما در بحث پرستیژ بنز کلاس E یک خودروی بیزینس من تمام عیار هست که تمامیه شاخص های خوب را یک جا جمع کرده.
کارال
۲۸ فروردین ۱۳۹۶با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان پدالی . عرض کنم ک بنز مطمئنن با این مشخصات البته جزیی ک معلوم هم نبود کیفیت رانندگی دو خودرو رو ب چ صورته . حرف اولو میزنه . و ی نکته دیگه ک چرا یک خودرو فیس لیف شده در سال 2015 رو با ی خودرو 2016 مقایسه کردید . ک این فک نکنم از لحاظ بررسی تخصصی یا دوئل کار درستی باشه .
امیر دهقان
۲۸ فروردین ۱۳۹۶درود بر شما
ما در این سری مطالب قصد داریم برترین خودروی هر کلاس رو از دید مردم مشخص کنیم و بنابراین هر خودرویی که در یک کلاس وجود داشته باشه و تولیدش هم هنوز ادامه داشته باشه در رقابتها شرکت داده میشه.
Saman
۲۸ فروردین ۱۳۹۶به اینفینیتی رای دادم : طراحی خارجی q70 بیشتر معرف یه خودرو لوکس هست و بنز بیشتر اسپرت به نظر میرسه تا لوکس .طراحی داخلی q70 بسیار زیبا تر هستش و طراحی داخلی بنز ساده و بدون هیجانه و اصلن جوان پسند نیست واز همه مهمتر کیفیت ،q70 هست که بسیار بهتر از خودرو های پر دردسر آلمانی هستش :-)
samurai
۲۸ فروردین ۱۳۹۶من داخل اینفینیتی رو بیشتر دوست دارم طراحی خارجیم بنز همه مدلاش شبیه هم هستن a b c d e ….. همشون یک شکلن از نظر دوام و استهلاک کم که معلوم جنس ژاپنی کجا بنز پر خرج کجا انتخاب 100 درصد اینفینیتی
Ace
۲۸ فروردین ۱۳۹۶.
امسال اینفینیتی در رده بندی قابلیت اطمینان از آخر دوم بود فکر کنم قبل از فیات !!!
مرسدس از اول لیست پنجم بود . بعد از تویوتا پورش ؛لکسوس و بیوک
حمیدرضا
۲۸ فروردین ۱۳۹۶من به خاطر رنگ بندی اطاق و قدرت و گشتاور بیشتر به بنز رای دادم
سهيل
۲۸ فروردین ۱۳۹۶ماشین ژاپنی رو باید با چینی و کره ای مقایسه کرد نه با آلمانی
ME84
۲۸ فروردین ۱۳۹۶.
صد در صد مرسدس رو انتخاب میکنم.
به نظر من موارد برتری مرسدس نسبت اینفینیتی اینا هستن:
1. طراحی بسیار بهتر داخلی و خارجی
2. موتور پر بازده تر با مشخصات فنی تقریبا یکسان
3. اعتبار برند بالاتر و پرستیژ و حس نوستالژیک بیشتر
4. رتبه بالاتر در لیست JD power از نظر دوام و کیفیت
5. ارزش بیشتر در برابر پول پرداختی
اینها مواردی بودند که بدون تجربه رانندگی هم میشه در موردشون صحبت کرد
به شخصه از عوامل پدال برای این سری از مقالات سپاسگذاری میکنم و براتون آرزوی موفقیت میکنم.
AMIN
۲۸ فروردین ۱۳۹۶به برندهای ژاپنی خیلی بیشتر از سایر کشورها مطمئنم و اعتماد دارم و اینکه مثل یه پدر خوب پشت آدم هستن… ولی از برندهای آلمانی هم مرسدس همیشه منو متحیر میکنه و اینکه طراحی بسیار گیرا و با پرستیژی داره، و در کل بسیار خاص هست..
یاسین
۲۸ فروردین ۱۳۹۶من مرسدس رو انتخاب کردم با وجود اینکه واقعا عاشق اینفینیتیم اینو جدی میگم
ولی برنده این دوئل مرسدسه به نظرم به 3 دلیل
1- طراحی داخلی و خارجی بهتر
2-جعبه دنده بهتر
3-عملکرد فنی بهتر موتور
Behrouz .anzali
۲۹ فروردین ۱۳۹۶هر دو ماشین خوبی هستن ولی من بنز رو انتخاب میکنم.
amin
۲۹ فروردین ۱۳۹۶ایول اینفینیتی 26 ساله شروع کرده از خودروسازای صد ساله زده جلو.
Cvm
۲۹ فروردین ۱۳۹۶یه جور میگی انگار هر خودروسازی شروع به کار میکنه اول از موتورای تک سیلندر با چرخای دوچرخه استفاده میکنه و سبک اوایل قرن بیستم رو داره تا که برسه به زمان حال :|
اینفینیتی مال نیسانه و نیسان به اندازه کافی پیشینه و قدمت داشته