بنتلیمایباخمرسدس بنز

دوئل بنتلی مولسان و مرسدس-مایباخ S650

مرحلهٔ نیمه‌نهایی، دور دوم، قسمت نوزدهم، دومین دوئل از گروه سدان‌های فوق لوکس

دوئل‌های گروه سدان‌های فوق لوکس در مرحلهٔ نیمه‌نهایی

 

نتایج دوئل قبلی بین رولزرویس فانتوم و رولزرویس گوست

مجموع آراء: ۱۵۲۰

آراء رولزرویس فانتوم: ۱۱۹۲

آراء رولزرویس گوست: ۳۲۸

پیروز دوئل: رولزرویس فانتوم با کسب ۷۸ درصد از کل آراء

 

بنتلی مولسان

تاریخ معرفی: فستیوال پبل بیچ ۲۰۰۹

نسل کنونی: دوم

پلت‌فرم: –

امتیاز از کاربایر: ۳.۸ از ۵

امتیاز از کارانددرایور: ۵ از ۵

گارانتی: سه سال بدون محدودیت پیمایش

نقاط مثبت: مناسب برای پیمودن مسیرهای طولانی، کابین دست‌ساز بسیار زیبا، توانایی بالا در جاده‌های پیچ‌درپیچ

نقاط منفی: قیمت بسیار گران، کنترل خودرو فاقد ظرافت است

 

مرسدس-مایباخ S650

تاریخ معرفی: نمایشگاه چنگدو ۲۰۱۵

نسل کنونی: دوم

پلت‌فرم: –

امتیاز از کاربایر: ۴.۵ از ۵

امتیاز از کارانددرایور: ۵ از ۵

گارانتی: چهار سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: کابین سطح بالا، صندلی‌های عقب فوق‌العاد راحت و لوکس هستند، خودروی بشدت سریعی است

نقاط منفی: هنوز هم تا حد زیادی یک S کلاس است، سیستم‌های رانندگی خودکار به بهبود و ارتقاء نیاز دارند

 

 

مقایسهٔ مشخصات فنی

مایباخ S650 بنتلی مولسان
پیشرانه ۶ لیتری V12 ۶.۷۵ لیتری V8
تنفس توئین توربو توئین توربو
قدرت ۶۳۰ اسب بخار ۵۳۰ اسب بخار
گشتاور ۱۰۰۰ نیوتن متر ۱۰۲۰ نیوتن متر
گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک ۸ سرعته اتوماتیک
محور محرک عقب عقب
شتاب صفر تا ۹۶ ۴.۵ ثانیه ۴.۹ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۲.۹ ثانیه ۱۳.۴ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر/ساعت ۳۰۵ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۱۴.۷ لیتر ترکیبی ۱۶.۸ لیتر ترکیبی
تولید آلایندگی ۲۹۰ گرم/کیلومتر ۳۴۲ گرم/کیلومتر
ظرفیت باک ۸۰ لیتر ۹۵ لیتر
وزن ۲۴۰۰ کیلوگرم ۲۷۴۵ کیلوگرم
طول ۵.۴۵ متر ۵.۵۷ متر
فاصلهٔ محوری ۳.۳۷ متر ۳.۲۶ متر
حجم صندوق بار ۵۰۰ لیتر ۴۵۰ لیتر
ظرفیت سرنشین ۴ یا ۵ نفر ۴ یا ۵ نفر
قیمت پایه بریتانیا ۱۶۳,۹۴۵ پوند ۲۳۱,۴۸۵ پوند
قیمت موردبررسی ۱۶۳,۹۴۵ پوند ۲۵۴,۱۲۵ پوند
قیمت پایه آمریکا ۱۹۹,۶۹۵ دلار ۳۰۷,۳۹۵ دلار
قیمت موردبررسی ۱۹۹,۶۹۵ دلار ۳۳۸,۳۲۵ دلار

 

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

[polldaddy poll=10248374]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۷ دیدگاه‌ها

  1. Mohammad

    ۵ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (1443 ديدگاه)

    در این سگمنت برتری فنی اصلا ملاک نیست
    قیمت کمی مهمه ولی نه زیاد
    حتی استهلاک هم مهم نیست
    چیزی که مهم اصالت پرستیژ هست
    خب فکر نکنم کسی که پول کافی داشته باشه برند بنتلی رو ول کنه نسخه لوکس تر شده یه ماشین 100 هزار دلاری رو بخره
    حالا نظرات دوستان شاید متفاوت باشه

    موافقم 6
    مخالفم 2
    1. Mohammad

      ۵ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (1443 ديدگاه)

      و یه تبریک هم بگم به خاطر اس کلاس جدید به دوستانی که شدیدا از کابین تسلا و تبلت وسطش ایراد میگرفتن
      و نسل بعدی اس کلاس هم راه تسلا رو پیش گرفت

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. Rezanst

        ۵ اسفند ۱۳۹۷
        سوابق: (28 ديدگاه)

        کابین تسلا رو با میباخ مقایسه میکنی؟جالبه .حالا از اون ک بگذریم تسلا انگاری به زور یه تبلت جا کرده و نمایشگر کاملا بیرون زدگی داره و اصلا کلا بیریخته کاری باهاش ندارم شما تو داشبورد میباخ بیریختی میبینی،؟کاملا شیک و خوشگل جا داده اصلا شبیه تشلا نیست

        1. Mohammad

          ۵ اسفند ۱۳۹۷
          سوابق: (1443 ديدگاه)

          شما یه بار دیگه کامنت منو بخون من حرفم نسل بعدی اس کلاس بود که عکس هاش اومد و فقط دو تا تبلت گذاشته بودن تو کابین با این ماشین کاری ندارم اصلا
          و کاری هم با کیفیت انجام کار ندارم
          حرفم فلسفه انجام کار که بنز هم فهمید تسلا راه درست رفته ولی طرفدار های بنز در اینجا نفهمیدن

      2. Khosrow

        ۵ اسفند ۱۳۹۷
        سوابق: (2293 ديدگاه)

        حاجی شما تسلاتو سوار شو بزار ماهم با اس کلاس به دردمون برسیم / اس کلاس همیشه فک برانداز برای همه ی دنیا ..

    2. محمد

      ۵ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (124 ديدگاه)

      https://www.pedal.ir/%D8%A8%D9%86%D8%B2/%D8%A8%D9%86%D8%AA%D9%84%DB%8C-%D9%85%D9%88%D9%84%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%B1%D8%B3%D8%AF%D8%B3-%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D8%AE/
      همین مقاله ای که سه ساله پیش توی همین سایت ترجمه شده بود جواب سوال این دوئل رو میده اصلا میباخ در سطح و حد مولسان و رولز رویس فانتوم نیست میباخ باید با مدل هایی مثل بنتلی کانتیننتال و فلایینگ اسپر قیاس شه نه مولسان.

      1. محمد

        ۵ اسفند ۱۳۹۷
        سوابق: (124 ديدگاه)

        چیزی که این کلاس رو متمایز می کنه مشخصات فنی نیست بلکه سطح سفارشی سازی و شخصی سازی خودروهاست که مثال بارزش رولزرویس کولینان هست که با وجود این همه امکانات بازهم حتی یک نمونه از نسخه پایه و استاندارد به فروش نرفته چیزی که کمپانی هایی مثل بنز و بی ام و و آئودی هرگز قادر به انجام اون نیستن به خاطر میزان تولیدات این شرکت ها که انبوه ساز به حساب میان هرگز نمیان برای یه خودرو تا چندین ماه زمان بزارن که شخثی سازیش کنن برای همینه که هرگز نمی تونن رقیبی برای رولز رویس و بنتلی باشن.

        1. Mad.z.Max

          ۵ اسفند ۱۳۹۷
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          حرفای شما به دلیل منطقی بودن و مستند بودن بیش از حدشه که مورد استقبال واقع نشده و هر دو کامنتتون زیاد منفی گرفته. تک تکه مواردی که اشاره کردین توی مقالات اخیر همین سایت نوشته شده. کلا ماها منطقی دوست نداریم خیلی : )

    3. جی کلاس مرسدس

      ۵ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (143 ديدگاه)

      باز شروع شد پول مهم نیست! کی گفته اتفاقا سرمایه دار براش خیلی مهمه ضمنا من هم اصالت هم پرستیژ مایباخ و‌صد مرتبه بالاتر از بنتلی و رولزرویس میدونم اینکه شما از المان بدن میاد دلیل نمیشه پرستیژ امثال بنتلی از ماییاخ پایینتر باشه مایباخ مایباخه بالاتر از بنتلی و رولزرویس

      1. دانیال_Surrey،England

        ۵ اسفند ۱۳۹۷
        سوابق: (2855 ديدگاه)

        (( مایباخ مایباخه بالاتر از بنتلی و رولزرویس))
        مایباخ یه نام ((مردس))،حتی اسکلت هاشم از بین رفته.
        فانتوم تو این کلاس کاملا بی رقیبه.
        حتی پلتفرم معماری لوکس ((Architecture of Luxury)) رولز رویس فقط و فقط تو محصولات رولز رویس استفاده میشه.
        موتوره این ماشین((N74B68)) به طور انحصاری توسط ب ام و فقط برای فانتوم توسعه داده شده.
        حتی لاستیک های فانتنوم هم خاصه، که با همکاری کانتیننتال توسعه داده شده((Silent-Seal)) که باعث شده صدای داخل کابین به میزان 9 دسی بل کاهش پیدا کنه.
        ساکت ترین ماشین تو کلاس خودشه با کلی امکانات فوق العاده.
        ولی مایباخ چی؟؟
        من منکر تکنولوژی هاش نیستم ، ولی چیزی که من میبینم یه اس کلاسه با چهار تا گل و بلبل اضافه که با نام مایباخ میفروشن.

    4. سامان اذری

      ۵ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (3216 ديدگاه)

      من هر دوتا ماشین رو از نزدیک اونم خیلی زیاد دیدم
      از نزدیک ذره ذره از ماشین رو ورانداز کردم
      منکر قابلیت های میباخ نمیشم
      ماشین خیلی خوبیه ولی باورکنید اگه شما پولدار باشید و بخواید یه ماشین فوق لوکس بخرید بدون هیچ شک و شبهه ای بنتلی رو انتخاب میکنید
      پرستیژ بنتلی یه چیز دیکس
      میباخ اگه با یه قیافه دیگه تولید میشد مثل قبل میشد اونو اتخاب کرد ولی الان با این قیافه که مثل تمامی بنزهای دیگه هست حتی بنز وانت صد درصد من بنتلی رو انتخاب میکنم

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. محمد

        ۶ اسفند ۱۳۹۷
        سوابق: (1433 ديدگاه)

        سامان جان انتخاب بنده هم توی این کلاس خاص به همین دلیل بنتلیه
        چون توی هر کلاس فکر میکنم باید شرایط خاص اون کلاس رو در نظر گرفت
        .
        اما با توجه به اختلاف رای تقریبا ۲ برابری بنز و بنتلی توی این رقابت که واسه خود منم جالب و غیر قابل پیش بینیه
        رسما بنز رو پای فینال اعلام میکنم
        و رولزرویس رو برنده گروه

    5. مرتضی مقدم

      ۶ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (177 ديدگاه)

      یعنی از نظر شما اصالت بنتلی از مرسدس بیشتره؟یعنی برندش قدیمی تره؟مثلا مبدع خودرو بوده؟؟؟چه گلی ب سر صنعت خودرو زده؟چند تا از تکنولوژی های حیاتی صنعت خودرو ابداع بنتلی بوده دقیقا؟میدونین اولین خودروساز دنیا چ برندی بوده؟میدونین بیشتر اختراعات و نواوری ها متعلق ب کدوم برند بوده؟….تعریفتون رو از اصالت یکم اصلاح کنید

  2. NAVID۰۰۹۸

    ۵ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (10479 ديدگاه)

    این خودروها از نظر استهلاکی ، بسیار گران هستند و اما کیانی که این خودروهارو میخرند ، پول پرداختی این خودروها رو مثل آب خوردن پرداخت میکنند ، اما از روی علاقه مایباخ را انتخاب میکنم ، ولی مولسان یه چیزه خاصیه برای خودش که احساس غرور میکنی وقتی میبینیش ، احساسی که مایباخ در فضای داخلی به شما ارائه میده ، ولی مولسان در ظاهر خودرو .

    1. محمد

      ۵ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (1433 ديدگاه)

      منم برعکس نوید جان بنتلی رو انتخاب کردم
      واسه اینکه توی این کلاس خودروی خاص تریه و فینال جذابتری میشه
      اینکه ارزش هزینه ۱.۵ برابری رو داره یا نه نمیدونم چون بنز همیشه بنزه و کسری نداره
      اما بازم به بنتلی رای میدم که فینال رو دو رقیب همیشگی بنتلی و رولزرویس ببینم
      که شاید یکی از ۲،۳ دوئل فینال بشدت هیجانی پدال باشه
      .
      .
      یه نکته هم اینکه
      هم مالکان این خودروها به اندازه کافی پول دارن که هزینه بیشتر واسه گارانتی طولانی تر کنن
      هم خود این ماشینها گل سرسبد و نهایت لوکس و اشرافی گری هست که نیاز به محصولات کاملا بی عیب و نقص داره
      که همینطور هم هست
      اما
      اما چرا اینجا هم شرکت ها گارانتی ۳ ساله حتی میدن روی این ماشینا؟؟؟
      روی اینها با این کیفیت ساخت حتی میشه گارانتی ۱۰ ساله داد

  3. ak_oo7

    ۵ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (562 ديدگاه)

    عکس ها متعلق به S560 هستن نه S650
    ولی به نظر من تفاوت این ماشینا لمس کردنیه نه دیدنی از رو عکس

  4. mehran911

    ۵ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (2114 ديدگاه)

    کلا به این کلاس خودرویی علاقه ای ندارم
    برای من لوکسترین خودروها آئودی A8 و کلاس s و سری ۷ هستن به نظرم بیشترش توجیه خاصی نداره
    .
    در این کلاس لذت سواری و چابکی و هندلینگ خودرو فدای موارد کم ارزشی شده و خیلی وقت ها در بکار بردن موارد غیر کاربردی و تجملی افراط میشه ( نظر شخصی )
    .
    به مرسدس رای دادم چون از نظر دینامیک و تکنولوژی در این کلاس جلوتر از بقیه است

    1. M

      ۵ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (2371 ديدگاه)

      دوست عزیز این خودرو ها اصلا برای راننده ساخته نشدن که بگیم لذت و چابکیش حتی درصدی اهمیت داشته باشه
      خب طبیعتا وقتی یه نفری کلی پول داشته باشه قطعا دوس داره خاص باشه و اصلا برای همینه که این طیف وسیع از موارد سفارشی در اینجور خودرو ها دیده میشه !
      خودرو ساز هم هرچی که مشتری بخواد میسازه!

      1. mehran911

        ۵ اسفند ۱۳۹۷
        سوابق: (2114 ديدگاه)

        پسر خوب میدونم فلسفه ی تولید این کلاس چیه و چی اهمیت داره
        به خاطر همین فلسفه ی حاکمه که گفتم کلا به این کلاس خیلی علاقه ندارم چه بنتلی باشه چه میباخ exelero کلا دوست ندارم پول بابت خاص بودم بدم تا حالا تو زندگیم هم کم پیش اومده پول بابت خاص بودن برند و کلا اینجور چیزها بدم مگه اینکه غیر از خاص بودن برتری های دیگه داشته به نظرم پول رو باید بابت کیفیت و کارایی داد
        ( الان دوباره ی عده میان میگن این فلسفه ی این کلاسه که باید پول یامفت داد و…)
        بنتلی و رولزرویس بیشتر از اون چیزی که تصور کنید آلمانی هستن اینو میگم که فکر نکنیدچون مرسدس تو دوئل بود بهش رای دادم ، نه اصلا
        .
        در کامنت بالا ۳ بار مخصوصا از لفاظی مثل “نظر شخصی”استفاده کردم
        .
        (((( خب طبیعتا وقتی یه نفری کلی پول داشته باشه قطعا دوس داره خاص باشه و اصلا برای همینه که این طیف وسیع ازموارد سفارشی در اینجور خودرو ها دیده میشه !)))
        فرض شما غلطه
        الزاما همه ی افرادی که کلی پول دارن پول بابت خاص بودن نمیدن
        خودم اگر ۱۰۰ میلیارد پول داشته باشم سراغ این کلاس خودرویی نمیرم چون برام توجیه “منطقی”نداره
        صد البته برای خیلی ها خاص بودن مهمه و هزینه میکنن ( هیچ فردی رو سرزنش نمیکنم )
        .
        در پایان باز هم میگم اینا نظر شخصی من بود

        1. M

          ۵ اسفند ۱۳۹۷
          سوابق: (2371 ديدگاه)

          پس به نظرم شما تفکرت راجع به فلسفه این خودرو ها و به قول خودت نظر شخصی خاصه وگرنه دوباره میگم طبیعتا (منظورم از این واژه معمولنه) کسی که مقداری پول داره که کمتر شخصی داره دوست داره چیزی هایی داشته باشه که کمتر آدمی داره

  5. Douglas mac Arthur

    ۵ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (171 ديدگاه)

    تو این کلاس قطعا پرستیژ و خاص بودن حرف اول رو میزنه پس بدون شک انتخاب من بنتلیه

  6. OMID

    ۵ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (2173 ديدگاه)

    میباخ تو تکنولوژی خیلی جلوتره

  7. Just bentley continental

    ۵ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (563 ديدگاه)

    بنتلی رو بر انتخاب می کنم
    به نظرم پرستیژ بنتلی و رولز رویس قابل قیاس با شرکتای دیگه نیست و اینکه اینم بدونین سن ای دوتا ۶ ۷ سال فرق داره
    با این حال انتخاب من مولسانه.

  8. ایلیا

    ۵ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (731 ديدگاه)

    چون فلسفه ی این کلاس رو نمیدونیم اشتباهی به اس کلاس رای میدیم…
    اگه فقط تکنولوژی مهم بود، مرسدس پونزده سال پیش میباخ 400هزار دلاری تولید نمیکرد.
    بدون لحظه ای تردید به مولسان رای دادم.
    شاید اگه بخوام ی ماشین رو بردارم اس کلاس رو بردارم شاید حتی E کلاس مناسب تر هم باشه. ولی قراره ی خودرو فوق لوکس رو انتخاب کنم اطمینان دارم که ی ماشین200 هزار دلاری خییییلی از شاخصه های رقیبی که دو برابرش قیمت داره رو نداره. و در نهایت این میباخ بطور کل یک کلاس پایین تر از فوق لوکس ها قرار میگیره و خود مرسدس هم با قیمتی که براش انتخاب کرده این مساله رو پذیرفته.

  9. مهدی

    ۵ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    اون تصویراول رقابتی هستش که موتورترند انجام داده بین میباخ وبنتلی مولسان قبل فیس لیفت.که پیروز رقابت بنتلی مولسان شد.درآخرهم گفت میباخ بهتره بابنتلی فلاینگ اسپرمقایسه بشه چون مولسان سطحش بالاتره.اونجامیگه درکابین میباخ در بعضی قسمت ها پلاستیک دیده میشه اما درکابین مولسان ازبهترین نوع چرمی که وجود داره استفاده شد.درکل این رقابت بصورت فیلم هستش وهمینطورمتن ترجمه شده اش رو میتونیدمطالعه کنید.اما الان مولسان فیس لیفت شده خیلی باشکوه ترم شده.وتنها رقیب اصلیش رولزرویس فانتوم هستش

    1. مهدی

      ۵ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      یکی از ایراداتی که اونجا به میباخ گرفت این بودکه میباخ ظاهرش بایه Sکلاس100هزار دلاری تفاوتی نداره

  10. مهزیار

    ۵ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (444 ديدگاه)

    حرفی نداره مرسدس مقابل بنتلی
    فقط یه میباخ واقعی میتونه با بنتلی و رولزرویس رقابت کنه

  11. مهدی

    ۵ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    دراون رقابت موتورترند گفت که کابین میباخ تکنولوژی های مدرن تری داره.البته درمدل فیس لیفت مولسان کاملابروز شده.ولی اونجاگفت که لذت رانندگی بامولسان بالاترهم هست.
    حالا اگه منصف باشیم بنتلی مولسان شکوه وتجمل درظاهرش فریادمیزنه وواقعا برتر ازمیباخ هستش.بنتلی ورلزرویس ساخته هاشون دنیایی متفاوت ازتجمل واشرافیت رو نشون میدن

  12. محمد

    ۵ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (1433 ديدگاه)

    اون چتر بنتلی قیمتش چنده؟؟؟
    فکر کنم از خیلی از ماشینای ما گرونتر باشه
    چه رنگ جذابی هم داره
    .
    دیدید میگن یه چرخش میارزه روی کل صنعت خودروی فلان جا؟؟؟ این حالا یه چترش میارزه روی کل…

  13. AMG 63

    ۵ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (110 ديدگاه)

    ارزش تکنولوژى خیلى بالاتر از چیزاى دیگست چون بشر واسه بدست آوردنش وقت و هزینه و علم زیاد صرف میکنه .
    بعضیا یه جورى چرم چرم میکنن انگار مایباخ رو با پسماند ساختن ! شما ۴۰۰ هزار دلار بالا یه گاو که سر تا پاش چرمه و۴ تا چرخ زیرش میدى ؟! نمیدى دیگه ، چون ارزش خیلى چیزا به صرف وقت و تحقیق و توسعه واسه یه محصول ملاک قرار داره البته بحث من این نیست که بگم مولسان دست و پا بستس میخوام بگم که مایباخ اینجورى که میگن باید با فلایینگ اسپر قیاس بشه هم نیست چون همه اینو به طور واضح میدونن که سطح تکنولوژیه شرکت بنز با بنتلى فرق میکنه چون سالانه هزینه تحقیق و توسعه زیادى داره و همینطور نو آورى هاى زیاد تر .
    انتخابم مایباخ هستش چون نشستن روى صندلى عقبش واسم لذت بیشترى داره

    1. ایلیا

      ۵ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (731 ديدگاه)

      جواب شما رو خود مرسدس داده
      میباخ 200هزار دلاری امروز به مراتب از میباخ های 400 هزار دلاری بیست سال پیش مرسدس تکنولوژی بالاتری دارن چون محصول روز کمپانی هستن، حالا بنظرت چرا نصف قیمت مایباخ های گذشته رو دارن؟ با در نظرگرفتن تورم میشه یک چهارم قیمت! دلیلش اینه که این میباخ دیگه توی کلاس فوق لوکس نیست.
      حالا اگه مرسدس خودش میباخ 400 تایی نمیساخت دیگه کسی نمیتونست شما رو قانع کنه، میگفتید این میباخ از همه نظر از رولزرویس بالاتره فقط مرسدس چون دانشش بالاست ارزونتر پاش در میاد

    2. مهدی

      ۵ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      اول بورو رقابت این دوماشین اونم نسخه قبل مولسان با میباخ رو بخون بعد بیاحرف بزن.یکی معتبرترین مجلات خودرویی جهان موتورترند داره میگه میباخ درسطح مولسان نیست وبهتره بافلاینگ اسپرمقایسه بشه.بعدشمااز روعکس داری عکس این مطلبومیگی!!!شمابورو ازموتورترند شکایت کن بخاطر این جمله ای که بکار برده!!!

      1. AMG 63

        ۵ اسفند ۱۳۹۷
        سوابق: (110 ديدگاه)

        داداش گل من ۱۰ دقیقه رو صندلى عقب اس کلاس ۲۰۱۵ نشستم یه روز با کسى صحبت نمیکردم انقدر که هنگ بودم دیگه اینکه مایباخه ، به توام پیشنهاد میکنم همیشه با سلیقه خودت پیش برى ببینى چى بیشتر به علایق خودت میخوره تا اینکه بخواى به حرف کسى توجه کنى البته اینا صرفاً یه پیشنهاده

  14. mahdi

    ۵ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (5 ديدگاه)

    سنگ محک این کلاس به لوکس بدن که میشه اینو تو رگ های بنتلی پیدا کرد

  15. Khosrow

    ۵ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (2293 ديدگاه)

    مرسدس کاملا قابل اعتماده / رقابت تو همه سگمنت ها برای جایگاه دومی هستش / قیمت مولسان؟ با این اختلاف قیمت داشته هاش چیه نسبت به می باخ ..

  16. حمیدرضا

    ۵ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    بدون هیچ مقایسه ای و فکری مولسان
    یه ماشین لوکس و بسیار با پرستیژ با امکان شخصی سازی زیاد و همین طور تمامی قطعات از چوب و چرم طبیعی که هنر دست کارگران مجموعه بنتلی هست
    مایباخ نسل قبلش خیلی با پرستیژتر از این اس دراز بود

  17. iman

    ۵ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (258 ديدگاه)

    طراحی خارجی میباخ اصلا حال و هوای یه خودروی سوپرلوکسو نداره و صرفا یه اس کلاسه که کمی کشیده شده ، انصافا این کلاس متعلق به رولزرویس و بنتلیه حتی اگر تو این رقابت متعصبان مرسدس به میباخ رای بدن

  18. emad1990

    ۵ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (999 ديدگاه)

    بنتلی و مخصوصا رولزرویس به شکل زیاد و غیرقابل توجیحی گرونن(انتخابم میباخ)
    این طرز تفکرم بریزید دور که کسی که پولداره واسش مهم نیست 200هزارتا بده یا 400هزارتا
    پولی که برای بدست اوردنش زحمت کشیده شده باشه با حساب و کتاب خرج میشه-میخاد ادم پولدار باشه میخاد قشر متوسط(کسایی که اینطور نظر میدن رو درک نمیکنم یا هنوز دستشون تو جیبشون نرفته و از جیب ددی ارتزاق میکنن یا دارن پول یامفت درمیارن تو این مملکت که دراینصورت **********.
    اینم اضافه کنم حتی میباخم دیگه انتخابم نیست.یه ماشین سریع مثل e63 یا m5 رو به همه ماشین های بالا ترجیح میدم

  19. iman

    ۵ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (258 ديدگاه)

    برخلاف تصور دوستانی که تصور میکنن خرید میباخ به صرفه تر از بنتلیه ولی این تصور کاملا اشتباهه، اولا جلوه ای که یک بنتلی یا رولزرویس از دید بیننده داره به هیچ عنوان یه بنز نداره دوم ارزش مدلهای کار کرده بنتلی و رولزرویس که قابل قیاس با میباخ نیستند

  20. بهراد

    ۵ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (754 ديدگاه)

    همونطور که تو سبک الکتریکی ها شاهد ماشین های غیر معمولی بودیم(ظاهر و صفحه نمایش و داشبورد و کلا ساختار متفاوت)
    تو رده فوق لوکس ها هم باید تفاوت و تمایز بین خودرو های خانگی و شهری داشته باشیم.لوکس اقتصادی هم نداریم
    اساس لوکس بودن استفاده ی کمتره، مثلا شما با لباس کت و شلوار مجلسی هیچوقت سراغ ورزش اسکی روی یخ یا کشتی کج نمی رین
    و معمولا لباس مجلسی رو هم همه جا نمی پوشین حالا بدلیل کهنه شدن باشه یا از مد افتادن .اما با یه دست لباس ورزشی میشه بیشتر ورزش هارو انجام داد مثل فوتبال و فوتسال و هندبال و اگرم مجبور باشین والیبال
    این کت و شلوار شما هم باید جنس پارچه و دوخت و تن خوریش و سبکش خاص باشه تا شما هم متمایز جلوه داده بشین نه اینکه با یه کت و شلوار کلاسیک بزک شده برین سر فرش قرمز ووو و مهم تر از همه اینکه باید باهاش جاهای خاص برین
    پس بهتره از A to z ماشینتون هم متفاوت باشه دیگه چه می دونم لاستیک هایی داشته باشه که کمترین صدا رو تولید کنن اتاقی داشته باشه که مجلل و ساکت و لاکجری باشه سواری ای داشته باشه که انگار رو قالیچه پرنده در کمال آرامش پرواز می کنین.خلاصه اینکه بیشتر مردم ما سلیقه ی لاکجری ندارن من جمله خود من که بیشتر به اسم مد گول چیز هارو میخوریم و میخریمشون.اگر هر دو تا ماشین رو از نزدیک میدیدیم و تجربه سواریشو داشتیم شاید نظرمون 180 درجه عوض میشد.

  21. Behnam

    ۵ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (162 ديدگاه)

    بنز انتخاب منه

  22. امیر.عارف

    ۵ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (876 ديدگاه)

    با این که به بنز رای دادم ولی از دیزاین داخلی بنتلی بیشتر خوشم میاد

  23. Mercede kaviani

    ۵ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (551 ديدگاه)

    انتخاب من بنتلی مولسان است بخاطر کابین دست ساز وطراحی خاص
    باتشکر دوستدار شما
    مرسده اندیا کاویانی

  24. حسین دهمرد

    ۶ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (2643 ديدگاه)

    دوستان کسی میدونه چرا اون ساب کوچیک رو تو صندوق میزارن؟اینکه خیلی کوچیکه میشه تو اتاق هم جاش داد.

  25. جواد

    ۱۹ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (331 ديدگاه)

    اس کلاسو با اون مقایسه میکنن کارشناس

  26. ماکان

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (788 ديدگاه)

    سلام . خدا کند انشاالله در مدل های ۱۲سیلندر نسل بعدی بنز کلاس S هم سیستم چهار چرخ محرک هم به عنوان آپشن بگذارند یا این که آپشن چهار چرخ محرک هم قابل سفارش باشد برای نسخه ۱۲ سیلندر .

  27. pooya

    ۷ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (18 ديدگاه)

    ولی خدایی بنتلی هم عالیه اما من ، رایم مایباخه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا