مرحلهٔ مقدماتی، گروه هجدهم، شاسیبلندهای فوق لوکس، دوئل دوم
نتایج دوئل قبلی بین بنتلی بنتایگا و آستونمارتین DBX
مجموع آراء: ۱۲۸۲
آراء بنتلی: ۸۶۰
آراء آستونمارتین: ۴۲۲
پیروز دوئل: بنتلی بنتایگا با کسب ۶۷ درصد از کل آراء
دوئلهای این گروه | |
بنتلی بنتایگا | آستونمارتین DBX |
بنتلی بنتایگا | |
مایباخ GLS600 | رولزرویس کولینان |
؟ |
رولزرویس کولینان
تاریخ معرفی: نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۷
پلتفرم: معماری لوکس رولزرویس
امتیاز از کارانددرایور: ۷.۵ از ۱۰
گارانتی: ۴ سال بدون محدودیت پیمایش
نقاط مثبت: نماد شکوه و ثروت، کابین فوقالعاده مجلل، سواری فوقالعاده نرم و آرام
نقاط منفی: طراحی بیرونی ناجور و نامتناسب، فقدان ظرافت در برخی قطعات داخلی، فقدان قابلیت تنظیم صندلیهای معمولی عقب
چکیده: کولینان با پالایشی بیرقیب و سطح تجمل بیسابقه، واقعاً رولزرویس شاسیبلندها است
مایباخ GLS600
تاریخ معرفی: نمایشگاه گوانگژو ۲۰۱۹
پلتفرم: –
امتیاز از کارانددرایور: ۸.۵ از ۱۰
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: کابین بسیار لوکس، سواری فوقالعاده نرم، استایل بیرونی پرزرقوبرق
نقاط منفی: برچسب قیمتی بالا، فضای محدود بار، عدم تمایز کافی با GLS معمولی در ظاهر
چکیده: GLS600 با نشان مایباخ برای پادشاهان مناسب است
مقایسهٔ مشخصات فنی
مایباخ GLS600 | رولزرویس کولینان | |
پیشرانه | ۴.۰ لیتری V8 | ۶.۷۵ لیتری V12 |
تنفس | توئین توربو | توئین توربو |
قدرت | ۵۵۸ اسب بخار | ۵۷۱ اسب بخار |
گشتاور | ۷۳۰ نیوتن متر | ۸۵۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۹ سرعته اتوماتیک | ۸ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | چهارچرخ | چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۴.۱ ثانیه | ۴.۵ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۲.۵ ثانیه | ۱۲.۹ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۲۱۰ کیلومتر/ساعت | ۲۴۵ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۱۵.۷ لیتر ترکیبی | ۱۶.۸ لیتر ترکیبی |
تولید آلایندگی | ۲۷۰ گرم/کیلومتر | ۳۴۰ گرم/کیلومتر |
ظرفیت باک | ۹۰ لیتر | ۱۰۰ لیتر |
وزن | ۲۷۸۵ کیلوگرم | ۲۷۶۰ کیلوگرم |
طول | ۵,۲۰۴ میلیمتر | ۵,۳۴۱ میلیمتر |
فاصلهٔ محوری | ۳,۱۳۴ میلیمتر | ۳,۲۹۴ میلیمتر |
حجم صندوق بار | ۴۰۰ لیتر | ۶۰۰ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۴ یا ۵ نفر | ۴ یا ۵ نفر |
قیمت پایه آمریکا | ۱۶۱,۵۵۰ دلار | ۳۳۵,۳۵۰ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
Porsche 911
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰داخل این کلاس فقط مایباخ GLS500
طراحی خوب به همراه لوکس و اشرافیت بی نهایت
شاید رولزرویس خیلی لوکس باشه ولی داخل این کلاس بنتلی و مایباخ حرف اول هستن
البته این نظر منه و هر کسی سلیقه ای داره
ممد ژانگولر
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰من شخصا با میباخ بیشتر ارتباط برقرار میکنم بخاطر راحتیش و قیمتش و خیلی فاکتورهایی که این خودرو رو در حد استانداردهای آمریکا و اروپا قرار میده
اما رولز رویز بخاطر کیفیت بالای شرکت بی ام وه در تولید و متریال عالیه
در کل به میباخ رای میدم نوش جون مرسدس بنز ?
نعمت اله آزموده
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰آقای سردبیر این کوسه و گربه سرابی کی هستند ؟
یک لشکر خزعبلات برای من فرستاده اند
https://ganjoor.net/nezami/5ganj/leyli-majnoon/sh9/
توصیه بنده به این اشخاص اینه که در خواندن این نظم نغز پرمغز تعلل و کاهلی نکنند و مصرع کم گوی و گزیده گوی چن در را با دقت بیشتری بخوانند
مانا باشید و به دور از گزند
بهنام
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰دقیقا
در حال حاضر سه دسته هستن شامل :
1: افرادی که چند اکانت مختلف دارن و نظرات تخریبی یا بحث بر انگیر میزارن جوری که جو سایت متشنج بشه
2: کامنت بی محتوا میزارن فقط بخاطر این که عدد جلو اسمشون (تعداد کامنت) بالا بره و فکر میکنن جایزه میگیرن
3: ترکیبی از 1و2 که باعث شدن قدیمی های سایت دیگه تمایلی به نظر دادن نداشته باشن چون با سیلی از نظرات این جور افرادی که بالا گفتم مواجهه میشن
حتی مدیر سایتم از دستشون خسته شده (قضیه لایک و دیس لایک فیک و دوئل ها)?
Beetle
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰هعی
قبلا میامدن تو سایت زود مطالبو میخوندم تا برسم به کامنت های قدیمی های سایت و خیلی لذت میبردم به قول رامین جان و دیگر دوستان اون کامنت ها خیلی خوب بودن و…
از دوستانی که بنظرشون کامنت هایی که میذارم بارعلمی کمی دارند یا بی ربط هستند هم عذر میخوام?
Reza
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰صد در صد میباخ ???
محمد
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰من خودم با اینکه فن مرسدسم بنتایگا و مایباخ بیشتر دوست دارم
( سابق Audi e_tron gt (audi s8
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ببخشید ولی یک سوال دارم
تکنولوژی داخلی مایباخ بهتر است یا رولز رویس ؟
taha malek
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰تکنولوژی میباخ از هر لحاظ بهتره ولی اشرافیت (چرم و چوب) رولز رویس بهتره
Amirreza
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰تکنولوژی مایباخ بدون شک بیشتره من قبلا هم گفتم که اصلی ترین دلیل گرانقیمت بودن رولز رویس استفاده از تزیینات گرانه ولی میباخ با تکنولوژی های خاصش اینکارو میکنه
Roham
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰حالا چرا پوزش میخوای؟!
محمد
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰من انتخابم میباخه
رولزرویس ممکنه چرم و چوب بیشتری داشته باشه .ولی هیچوقت تکنولوژیش به بنز نمیرسه چه از نظر سکوت کابین چه لرزش های بدنه.
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰منم انتخابم میباخه…
محمد طاها
۸ اردیبهشت ۱۴۰۲آقا محمد رولزرویس کولینان بی صدا ترین شاسی بلند جهانه
مازیار
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰اگرچه بنز کیفیت فنی بهتری داره اما رولزرویس با بیش از دو برابر قیمت و پرداختن به جزئیاتی که مختص خودش هست در کلاس بالاتری قرار داره
مازیار
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰و بدترین رنگ ممکن رولزرویس انتخاب شد برای مقایسه ظاهری
کلا این آبی لاجوردی به کمتر اتومبیلی میاد
Farzad
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰مهم نیست ۱۴ هزار رنگ برای مشتری قابل سفارشه ?
England
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰بدترین رنگ!
یکی از زیباترین رنگ ها که به هر خودرویی میاد و فوق العاده خاصش میکنه همین رنگه.
اتفاقا این رنگ باشکوه و سنگین پرستیژ هر خودرویی رو چندین برابر میکنه.
مگر اینکه اینجام بخوایین کل کل مسخره استقلال و پرسپولیس راه بندازین.
آبی بزرگترین رنگ جهان
مازیار
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰من خودم استقلالی هستم رفیق?
R@m!n
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰همه جوره مایباخ برتری داره حتی قیمت که قطعا تو این کلاس مهم نیست.
ظاهر داغون و دفرمه کولینان منو یاد ماشینای داخلی میندازه همون ورژن اصلی رو عقبشو می زنن میشه وانت، ارتفاع میدن میشه کراس. خییییییییلی زشته رولزرویس
فرامرز
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ابهت رولزرویس رو آدم از تو عکس متوجه نمیشه. وقتی تو نمایشگاه یه فانتوم از نزدیک دیدم فهمیدم اس کلاس و سری ۷ اسباب بازی هستن پیشش. ارتفاع کاپوت این سدان از زمین حدوده ۱ متره! با اینکه طراحی داخل مایباخ مدرن تر هست ولی باز هم نمیشه رولزرویس رو دست کم گرفت
R@m!n
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰تو عظمت رولزرویس شکی نیست ولی واقعا ظاهر دفرمه در شان رولزرویس نیست. وقتی که سدان های سوپرلوکسش اونطوری هست چه ظاهر چه فنی باید شاسی بلندشم محصولی در خور نامش باشه نه اینکه همون سدانو ارتفاع بزنی !!
من خودم مجنونه رولزرویس گوست هستم اما این ماشین اصلا و ابدا. ترجیح میدم برم سمت بنتلی و رنجرور اتوبیوگرافی LW
mahan
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰افرین انتخاب بزرگ مردای اصیل رنجرور اتوبیوگرافی LW هست افرادی که اهل جلب توجه نیستن و کاربلدن و لازم نیست جلب توجه کنند ظاهروباطن گویای همه چیز هست.
R@m!n
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰مخصوصا مدلا دو رنگش که دیگه خدااااااااااااااای من ??
ایران
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰من خودم رولزرویس رو بیشتر دوستم البته خیلی گرون تره ولی خوب من خودم باشم دوست دارم پشت رولز رویس بشینم
Farzad
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰کولینان الماس شاسی بلندها .
با احترام به بنز اما رولزرویس کولینان به اندازه ۱۷۳۸۰۰ دلار کیفیت بیشتری داره .
بعدم نوشتید : طراحی بیرونی ناجور و نامتناسب، فقدان ظرافت در برخی قطعات داخلی .
به نظرم این چراغ های عقب GLS600 هست که ناجوره . رولزرویس کوه اصالت و ظرافت هست و حتی بنتلی رقیب دیرینش در مقابلش حرفی برای گفتن نداره .
نعمت اله آزموده
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰نه خداییی بنتایگا بهتره :)
البته سلیقست
Farzad
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰البته که سلیقه مهمه ?
ویژگی خیرهکننده اصلی رولزرویس، بیصدا بودن موتور و سیستم تعلیق آن است. به جرات میتوان گفت که کالینان بیصداترین شاسیبلند موجود است؛ یک سوم وزن کولینان مربوط بهمواد مورد نیاز برای عایق صدا است. این تمرکز بر رفع آلودگی صوتی باعث شده است که به جز هنگام فشار دادن کامل پدال گاز صدایی به داخل اتاق خودرو نفوذ نکند .
RezaRs
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰یک سوم خیلی زیادهههههه خییییلییییییی زیادهههههههه
Farzad
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰https://m.youtube.com/watch?v=TSRunTRiwCk#searching
محمد امین
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰نظر منم با رولزرویس هست ،اگر بخوای یه چیز خوب بخری باید از استادش بخری
اصلا ماشین لوکس v12 یه چیز دیگه است و طراحی رولزرویس رو من با سلیقه ی خودم بیشتر دوست دارم ، و مرسدس یکمی برام درکش سخته ،آخه جه طور بعد از ساخت ماشین هایی به اون طراحی و زیبای میتونه این کار رو بکنه
و اینکه رولزرویس طراحی با اصالت تری داره ،ولی هر چند که به پای فانتوم نمیرسه
Farzad
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰بله کولینان پادشاه این کلاس هست و عنوان لوکس ترین شاسی بلند بازار رو یدک میکشه و دربالای قله قرار گرفته .
فرمان و هندلینگش تیزتر و دقیقتر از سدان پرچمدار فانتوم هست .
در کابین همهچیز به گرمکن مجهزه مثل صندلیها ، زیر آرنجیها و حتی درپوش کنسول مرکزی . اصلا زبان قاصره …
شاهرخ
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰رولز رویس عالیه خیلی خوشگله طراحی داخلی و ترکیب رنگ هاشم عالیه خیلی خوشم اومد
مرسدس هم خیلی خویه قدرت بیشتر طراحی هم خیلی خوبه
به نظرم رولز رویس بهتره ولی نسبت به قیمت نه واقعا وقتی نگاه به قیمت میکنم مبینم رولز رویس نمی ارزه به قیمتش
پس انتخابم همون مرسدس
مهیار . فقط ژاپن . فقط نیسمو
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰قیمت زیاد تو این رده مهم تر نیست حالا
محمد امین
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰قدرت رولزرویس که بیشتره ?
شاهرخ
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰آها ببخشید حواسم نبود قاطیشون کردم
مهدی موتور
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰استون حقش بود اینقدر بد ببازه?؟؟
GT
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰جلوی بنتایگا، صد در صد حقش بود?
زیزیگولو
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰نسل جوون بیشتر ماشینای اسپرتو میپسندن چون رانندگی با ماشینای اسپرت بخصوص واسه نسل جوون جذابیتو لذت و ماجراجوییای خاص خودشو داره ولی کولینان و مایباخ بیشتر ماشینای ترشریفاتی هستن و قشر جوون زیاد دنبال اینجور ماشینا نیستن و بیشتر سن بالاها دنبال اینجور ماشینا هستن
زیزیگولو
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰تشریفاتی رو چجوری نوشتم?
مهیار . فقط ژاپن . فقط نیسمو
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰قیمت تو ماشینای لوکس فوق لوکس و سوپر اسپرت و هایپر اسپرت زیاد مهم نیست
برای همین به کوه اشرافیت RR رای دادم ولی اگه مرسدس ابهت قدیم رو داشت انتخابم بنز بود ولی الانا احساس خاصی ب بنز بی ام و ندارم
Amirreza
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰این ماشین به نظرم ابهت قدیمارو داره و تکنولوژیش پنج برابر رولزه
Aran Milan
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰با این اختلاف قیمت به نظرم میباخ بهتره
MOS
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰بدون شک مایباخ
mm.y@rlou
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰میباخ به نظرم رو فرم تره
מקסימיליאן, רק מקלארן.ماکسیمیلیان، فقط مکلارن
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰رأی ها برابر هستند ، تعصب در برابر غیرت ?.
اگر اندیشه کنیم مفهوم میشویم که خورشید پشت ابر نمی ماند ?
هر چه سیب زمینی استدلال بیاوریم ادویه تعصب اضافه میکند غذای نظر سنجی ما را تند میکنند???.
מקסימיליאן, רק מקלארן.ماکسیمیلیان، فقط مکلارن
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰آنقدر کاربران متعصب تیک عصبی به آدم وارد میکنند ، فراموش کردم بگویم از هر بعد مایباخ پیروز است☺??
Amirreza
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰موافقمممممم
GT
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰مایباخ نصف کولینان قیمت داره، اونوقت برچسب قیمتی بالا؟! ?
در این دوئل مایباخ را انتخاب میکنم، اما در کل این گروه هیچ کدوم به پای بنتایگا نمیرسند، و زیبا ترین طراحی را هم DBX داره
این دوئل در واقع مبارزه سنگین وزن های بی ام و ( کولینان) و مرسدس ( مایباخ) هست
محمد
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰مایباخ به نظرم سر تره
mahan
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰اول که من به شدت ناراحتم جای رنجروور اتوبیوگرافی اس وی اینجا خالیه و قطعا از استون مارتین برتره و گرونتر و سال ها پادشاه این سگنمت بوده و ماشین افراد مهمی ملکه خانم بریتانیا و وزرا انگلستان و من ?و … بوده.اصلا همه جا بنتایگا رو با رنجرور مقایسه می کنند و سنگ محک این کلاس هست.وقتی کسی استون مارتین میخره که پولش به رنجروور نمیرسه و وقتی بنتایگا میخره که یک رنجروور هم داره.(البته با سفارش بعضی مدل ها و تریم ها گاهی قیمتش با برخی نسخه های بنتلی برابری هم میکنه)
خارج از بحث بالا انتخاب من به ترتیب رنجروور و بنتایگا و کولینان و میباخ هست.
قطعا کولینان رو برمی گزینم و مثل تمام رولزرویس ها این ماشینم کلکسیونی میشه و اینکه من ماشینی که ساخت دست باشه رو بیشتر لوکس میدونم ولی خب میباخ هم خیلی عالی هست و یک سری برتری هایی داره.من توی این کلاس ظاهر کلاسیک برام خیلی مهمه و ایکاش میباخ یکم بیشتر کلاسیک بود ولی خب میدونید که تو این کلاس بازنده نداریم همهش بستگی به سلیقه هست.
" Swedish Arrogant Tiger "
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰قطعا مایباخ.
شاید تمایز کافی با gls معمولی نداشته باشه ولی با این حال همچنان از نظر طراحی نسبت به کالینان دست بالا رو داره.از کایبن هم دیگه چیزی نمیگم.
مهدی
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰خیلی خیلی خیلی خیلی سخت بود
پدال باید همچین نظرسنجی های سخت بزاره
porsche
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰من شخصا رولزرویس اگه تو هر کلاسی باشه انتخابش میکنم قبل مریضیم یه فانتوم داشتم که بی نظیر بود(بی شوخی)
PHILIPP
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰دوئل بین زشت و زشت تر
فرشاد
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰نظرسنجی واقعی باید این باشه
دوتا میباخ یا یه رولزرویس؟!
میثم
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰مایباخ رو انتخاب کردم
ولی چرا زیر سپرش اون ورودی هوا رو انقدر ناجور طراحی کردن؟؟؟
BenzSLR
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ایکاش مرسدس یکی از V12 هاشو میذاشت روش و پشتشو بهتر طراحی میکرد اونوقت کی به رولز رویس نگاه میکنه ؟
محمد مختاری آذر
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰قطعا رولز رویس کولینان طراحی با وقاری داره
Amirreza
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰بدون شک مرسدس ، طراحیش مخصوصا عقبشو بیشتر دوست دارم ، قیمتش به صرفه تره ، تکنولوژیش بیشتره ، موتورش قویتره ، تزیینات گرونقیمت نداره که خبر از این میده که بخاطر تکنولوژی و ایمنی و چیزای دیگه قیمتش ارتقا پیدا کرده ، طرحی داخلش مخصوصا صندلی های عقبش قشنگتره
England
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰تو این کلاس اسباب بازی ها رو نباید با بزرگانی چون بنتلی و رولزرویس مقایسه کنید. حتی برند باشکوهی چون بنز
یه ویدیویی توی اینستاگرام بود واقعا جلب توجه کرد واسم
وقتی یه رولزرویس پارک بود و یه مایباخ از کنارش آروم رد شد انگار یه قوطی از کنار رولزرویس رد شد.
واقعا نوش جانش قیمتش به وقارش میاد به پرستیژش میاد.